PDA

View Full Version : Смяна на къси светлини на 156 фейслифт



jethro
23-02-2012, 20:40
Колеги, търсих, но никъде не можах да намеря нещо писано за смяна на крушките на късите светлини на алфа 156 фейслифт. Какъв модел са и как става смянята им? Отвирих капачката отзад, но нищо не се виждаше вече... Ако някой знае къде е писано нещо по темата нека даде линк.

NightRider
23-02-2012, 21:09
Колеги, търсих, но никъде не можах да намеря нещо писано за смяна на крушките на късите светлини на алфа 156 фейслифт. Какъв модел са и как става смянята им? Отвирих капачката отзад, но нищо не се виждаше вече... Ако някой знае къде е писано нещо по темата нека даде линк.
С напипване - отгоре има две като щифчета, стискаш ки едно към друго и пада държащата "пружина". Ама то става с чалъм, а нямаш видимост да гледаш

pininfarina
23-02-2012, 22:19
Крушката на късите светлини е H7 колега.

jethro
23-02-2012, 22:51
Благодаря, колеги. Утре на светло ще я гледам да я сменя.

dcntd
24-02-2012, 13:44
Крушката на късите светлини е H7 колега.

Отделни модели на ннякой производители имат различни модификации в зависимост дали фара е рефлекторен или с лупа. Конкретно на Филипс, се водят съответно H7R и H7S, за 156 е H7R, но не би трябвало да има проблем и H7S да се сложи.


С напипване - отгоре има две като щифчета, стискаш ки едно към друго и пада държащата "пружина". Ама то става с чалъм, а нямаш видимост да гледаш

Мда, моите ги сменях профилактично преди зимата и беше голям гърч... 20 минути опипване на сляпо и балгославяне на италианския инженерен гений.. Добре че не ми се е налагало да го правя в полеви условия

NightRider
24-02-2012, 14:07
Отделни модели на ннякой производители имат различни модификации в зависимост дали фара е рефлекторен или с лупа. Конкретно на Филипс, се водят съответно H7R и H7S, за 156 е H7R, но не би трябвало да има проблем и H7S да се сложи.



Мда, моите ги сменях профилактично преди зимата и беше голям гърч... 20 минути опипване на сляпо и балгославяне на италианския инженерен гений.. Добре че не ми се е налагало да го правя в полеви условияНе е трудно, стига да си го правил един път

dcntd
24-02-2012, 16:12
Не е трудно, стига да си го правил един път

Или просто хващаш жената да ги смени - по-лесно бърка защото ръцете и са по-малки, а може и някое огледалце да извади да вижда какво прави - :big_wink:

NightRider
24-02-2012, 18:24
Или просто хващаш жената да ги смени - по-лесно бърка защото ръцете и са по-малки, а може и някое огледалце да извади да вижда какво прави - :big_wink:За огледало няма място, а и маникюрът ще пречи. Не разбрах връзката с моя пост, ама нейсе

myato
24-02-2012, 18:57
Айде стига бе.Още малко и на гинеколог ще ходите за смяна на крушка.Я питайте тия със 166-ците и тогава се оплаквайте.Смяната си е ташак работа.Място колкото искаш.:Topic-is-closed-bg:

jethro
24-02-2012, 21:23
Ами тая работа със смяната хич не е приятна. Днес се заех да го правя. Видимост нулева. Пространство почти същото. Моята ръка не е слабичка като на манекен и не е никак лесно. Така, че когато сменяш за пръв път е все едно с вързани очи да стигнеш по непознат път до някъде. Става, ама трудно :)
За всички които някога ще се интересуват. Има две ушета от металната скоба/пружина/ които са от горната страна И ДВЕТЕ. Те могат само да се напипат над буксата по-навътре. Същите се натискат леко назад и после настрани, съответно лявото наляво, дясното надясно. Така се освобождава. Пак казвам това няма как да го видите. Ако някой има нужда да си визуализира как е точно, по-голям шанс да види има на дългите, те са малко по-видими, може да отвори тяхната капачка и да види закрепването. Само да напомня на колегата отгоре че говорим за фейса :) Лесно е на 146, там е слънце смяната

MladenG
20-06-2012, 22:45
Някой може ли да ми разясни как се сменя крушката на късите на 156 старата муцуна

AlfaMan
20-06-2012, 23:06
По същия начин - крушките са H7 и закрепването е едно и също. Просто първия път е малко трудно, докато се хване цаката, защото цялата процедура е "на сляпо" и трябва визуално да си виждал закрепването, за да знаеш какво напипваш и как трябва да го разкопчаеш/закопчаеш. Но хванеш ли я, става не особено трудно. Само внимавайте при поставянето да легне правилно крушката, че тогава не може да си регулирате фаровете.

DJ Vladic
09-03-2014, 21:31
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.

code
09-03-2014, 21:45
При смяна на крушките е просто закон да видиш първо какво правиш.(като се замисля и при всичко друго) С напипване си е тормоз.

vovata
10-03-2014, 08:36
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.

H6W

Yavor
10-03-2014, 10:22
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.

H6W - Гадни калпави крушки, които са по 8-10лв едната и ги сменяш за здравей здрасти...

Купуваш си обикновени 5ватови с цокъл W5W и им изпилваш едното краче, слагаш и забравяш - не горят, чека не свети. Е, малко по-слабо свеят, ама то така или иначе се кара на фарове.
Може да си вземеш и светодиоди с цокъл W5W, пак да запилиш едното краче, само дето трябва да ги избереш такива дето не палят чека, а те са по-скъпи.

coca-cola
11-03-2014, 19:17
А кажете на колегата и с какви Н7-ци / като марка/ карате че на мен ми писна да ги сменям и вече карам на габарит докато не ме глобят де ма си мисля че по добре глоба отколкото 10 минимум кинта крушка 40 минути гъзене и пак глоба щот боклука изгорял.:heavy_cry:

code
11-03-2014, 19:26
А кажете на колегата и с какви Н7-ци / като марка/ карате че на мен ми писна да ги сменям и вече карам на габарит докато не ме глобят де ма си мисля че по добре глоба отколкото 10 минимум кинта крушка 40 минути гъзене и пак глоба щот боклука изгорял.:heavy_cry:

Аз сменям крушки само с Trifa щото такива имам под ръка, не помня да ми е горяла крушка от тази марка, дори и да е не горят лесно ;) На 9-ката съм с найт брейкър ънлимитет осрам, светят много и имат по-къс живот(поне така пише на опаковката) но засега държат. :)

DJ Vladic
11-03-2014, 21:16
Турих аз Осрам, ама тия от 8-9 лв. Ще регулирам фаровете и ще кажа впечатления, че левия свети точно в учото на тиражията отсреща, а десния сравнително добре.
Но при ръчкането изкривих леко скобичката. И накрая не я сложих аз, ами по-компетентно лице. Аз не можах да го направя. И сега се държи само на едното ушенце щракнато. Дали ще има проблеми с времето? Доста стабилно си стои така... но..

vovata
11-03-2014, 22:49
От Руския пазар в Пл. някакви полски 4 кинта. На служебните коли са същите на година един комплект , работят 5 - 6 часа на ден.