View Full Version : Смяна на къси светлини на 156 фейслифт
Колеги, търсих, но никъде не можах да намеря нещо писано за смяна на крушките на късите светлини на алфа 156 фейслифт. Какъв модел са и как става смянята им? Отвирих капачката отзад, но нищо не се виждаше вече... Ако някой знае къде е писано нещо по темата нека даде линк.
NightRider
23-02-2012, 21:09
Колеги, търсих, но никъде не можах да намеря нещо писано за смяна на крушките на късите светлини на алфа 156 фейслифт. Какъв модел са и как става смянята им? Отвирих капачката отзад, но нищо не се виждаше вече... Ако някой знае къде е писано нещо по темата нека даде линк.
С напипване - отгоре има две като щифчета, стискаш ки едно към друго и пада държащата "пружина". Ама то става с чалъм, а нямаш видимост да гледаш
pininfarina
23-02-2012, 22:19
Крушката на късите светлини е H7 колега.
Благодаря, колеги. Утре на светло ще я гледам да я сменя.
Крушката на късите светлини е H7 колега.
Отделни модели на ннякой производители имат различни модификации в зависимост дали фара е рефлекторен или с лупа. Конкретно на Филипс, се водят съответно H7R и H7S, за 156 е H7R, но не би трябвало да има проблем и H7S да се сложи.
С напипване - отгоре има две като щифчета, стискаш ки едно към друго и пада държащата "пружина". Ама то става с чалъм, а нямаш видимост да гледаш
Мда, моите ги сменях профилактично преди зимата и беше голям гърч... 20 минути опипване на сляпо и балгославяне на италианския инженерен гений.. Добре че не ми се е налагало да го правя в полеви условия
NightRider
24-02-2012, 14:07
Отделни модели на ннякой производители имат различни модификации в зависимост дали фара е рефлекторен или с лупа. Конкретно на Филипс, се водят съответно H7R и H7S, за 156 е H7R, но не би трябвало да има проблем и H7S да се сложи.
Мда, моите ги сменях профилактично преди зимата и беше голям гърч... 20 минути опипване на сляпо и балгославяне на италианския инженерен гений.. Добре че не ми се е налагало да го правя в полеви условияНе е трудно, стига да си го правил един път
Не е трудно, стига да си го правил един път
Или просто хващаш жената да ги смени - по-лесно бърка защото ръцете и са по-малки, а може и някое огледалце да извади да вижда какво прави - :big_wink:
NightRider
24-02-2012, 18:24
Или просто хващаш жената да ги смени - по-лесно бърка защото ръцете и са по-малки, а може и някое огледалце да извади да вижда какво прави - :big_wink:За огледало няма място, а и маникюрът ще пречи. Не разбрах връзката с моя пост, ама нейсе
Айде стига бе.Още малко и на гинеколог ще ходите за смяна на крушка.Я питайте тия със 166-ците и тогава се оплаквайте.Смяната си е ташак работа.Място колкото искаш.:Topic-is-closed-bg:
Ами тая работа със смяната хич не е приятна. Днес се заех да го правя. Видимост нулева. Пространство почти същото. Моята ръка не е слабичка като на манекен и не е никак лесно. Така, че когато сменяш за пръв път е все едно с вързани очи да стигнеш по непознат път до някъде. Става, ама трудно :)
За всички които някога ще се интересуват. Има две ушета от металната скоба/пружина/ които са от горната страна И ДВЕТЕ. Те могат само да се напипат над буксата по-навътре. Същите се натискат леко назад и после настрани, съответно лявото наляво, дясното надясно. Така се освобождава. Пак казвам това няма как да го видите. Ако някой има нужда да си визуализира как е точно, по-голям шанс да види има на дългите, те са малко по-видими, може да отвори тяхната капачка и да види закрепването. Само да напомня на колегата отгоре че говорим за фейса :) Лесно е на 146, там е слънце смяната
Някой може ли да ми разясни как се сменя крушката на късите на 156 старата муцуна
По същия начин - крушките са H7 и закрепването е едно и също. Просто първия път е малко трудно, докато се хване цаката, защото цялата процедура е "на сляпо" и трябва визуално да си виждал закрепването, за да знаеш какво напипваш и как трябва да го разкопчаеш/закопчаеш. Но хванеш ли я, става не особено трудно. Само внимавайте при поставянето да легне правилно крушката, че тогава не може да си регулирате фаровете.
DJ Vladic
09-03-2014, 21:31
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.
При смяна на крушките е просто закон да видиш първо какво правиш.(като се замисля и при всичко друго) С напипване си е тормоз.
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.
H6W
Колеги, а какъв е цокъла на габаритчетата? W5W ми се виждат на пръв поглед, но все пак да попитам. Търсих в нета, но не можах да намеря.
H6W - Гадни калпави крушки, които са по 8-10лв едната и ги сменяш за здравей здрасти...
Купуваш си обикновени 5ватови с цокъл W5W и им изпилваш едното краче, слагаш и забравяш - не горят, чека не свети. Е, малко по-слабо свеят, ама то така или иначе се кара на фарове.
Може да си вземеш и светодиоди с цокъл W5W, пак да запилиш едното краче, само дето трябва да ги избереш такива дето не палят чека, а те са по-скъпи.
coca-cola
11-03-2014, 19:17
А кажете на колегата и с какви Н7-ци / като марка/ карате че на мен ми писна да ги сменям и вече карам на габарит докато не ме глобят де ма си мисля че по добре глоба отколкото 10 минимум кинта крушка 40 минути гъзене и пак глоба щот боклука изгорял.:heavy_cry:
А кажете на колегата и с какви Н7-ци / като марка/ карате че на мен ми писна да ги сменям и вече карам на габарит докато не ме глобят де ма си мисля че по добре глоба отколкото 10 минимум кинта крушка 40 минути гъзене и пак глоба щот боклука изгорял.:heavy_cry:
Аз сменям крушки само с Trifa щото такива имам под ръка, не помня да ми е горяла крушка от тази марка, дори и да е не горят лесно ;) На 9-ката съм с найт брейкър ънлимитет осрам, светят много и имат по-къс живот(поне така пише на опаковката) но засега държат. :)
DJ Vladic
11-03-2014, 21:16
Турих аз Осрам, ама тия от 8-9 лв. Ще регулирам фаровете и ще кажа впечатления, че левия свети точно в учото на тиражията отсреща, а десния сравнително добре.
Но при ръчкането изкривих леко скобичката. И накрая не я сложих аз, ами по-компетентно лице. Аз не можах да го направя. И сега се държи само на едното ушенце щракнато. Дали ще има проблеми с времето? Доста стабилно си стои така... но..
От Руския пазар в Пл. някакви полски 4 кинта. На служебните коли са същите на година един комплект , работят 5 - 6 часа на ден.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.