Log in

View Full Version : Спортни валове Colombo & Bariani - някой да иска ?



valjo
10-11-2006, 17:24
http://www.colombo-bariani.com

така, за всички, на които не им "вървят алфите до 3000 оборота" и прочие ;)

имаме разговори с дистрибутор на тази фирма, които предложи преференциални условия за нашия клуб :)

акооо видите вашия вал на сайта, може да ми пишете на мен, за да изкараме цена, и да си направим групова поръчка ;)

хем транспорта ше доде по добре, хем цената може да иде още надолу :)

Mury
10-11-2006, 17:30
Вале бе нешо не се отваря сайта батьо :evil: :evil: :evil:

търтей
10-11-2006, 17:35
тонка дефекта е в твоя телевизор
ама за 155 що нема? :shock:
т.е. как така без вариатор?

trustworthy
10-11-2006, 17:36
Отваря, бе. Ама за дизел не предлагат :roll:

Mury
10-11-2006, 17:44
Да да са се отвори и има за мойта кочинка,хм да видим ква цена ще обявят инак имам интерес.Вале провери за цена :wink: :wink:

pooh
10-11-2006, 17:57
...

alfista
10-11-2006, 18:52
има ли цени?

valjo
10-11-2006, 19:48
имайте предвид че цените са грубо ок. 600евро без транспорта и ДДСто....

може да паднем и леко надолу, и транспорта да е нисък при по голяма поръчка
но все пак порядъка е тоя

IXIBIT
10-11-2006, 20:13
а дали е голяма разликата между road max и road medium като вървене и като разход на гориво,
че тука има една астра GSI с валове дето ми лази по нервите..............единствения начин да ми трагнела да върви алфата бил да я продам и да си купя астра :screwy: :machinegunner: :shoot: :whip:

valjo
10-11-2006, 20:15
а дали е голяма разликата между road max и road min като вървене и като разход на гориво,
че тука има една астра GSI с валове дето ми лази по нервите..............единствения начин dа ми трагнела да върви алфата бил да я продам и да си купя астра :screwy: :machinegunner: :shoot: :whip:еми баце освем да земеш роад макс;)
ама за да бъхтиш ГСИ-то ше требе да му идеш и на килата..... :)

IXIBIT
10-11-2006, 20:24
колко са 200 кила разлика :lol:
В сайта пише нещо за репрофилиране на оригиналните валове :?:
Някаква информация имаш ли :?:

valjo
10-11-2006, 20:41
колко са 200 кила разлика :lol:
В сайта пише нещо за репрофилиране на оригиналните валове :?:
Някаква информация имаш ли :?:никаква

Venci
10-11-2006, 21:51
Аз имам интерес! За спарковия мотор.

V_G_Z
10-11-2006, 23:04
имайте предвид че цените са грубо ок. 600евро без транспорта и ДДСто....

може да паднем и леко надолу, и транспорта да е нисък при по голяма поръчка
но все пак порядъка е тоя
мноо висока цена е това !!! що не пробвате и цените на каткамс белгия? 6том тука хеед комплект валове ги дават 1000 лв значи цената там е относително ниска

IXIBIT
10-11-2006, 23:14
защото няма за моята кола sport,а само rally и ще трябва да се сменят и други неща
PS. на heed валовете в български лева ли са :?:
пише че са в евро,което значи че за моята са 1000 евро :evil: и следователно коломбо и бариани си остава най-евтиното решение :roll:

V_G_Z
10-11-2006, 23:33
защото няма за моята кола sport,а само rally и ще трябва да се сменят и други неща
PS. на heed валовете в български лева ли са :?:
пише че са в евро,което значи че за моята са 1000 евро :evil: и следователно коломбо и бариани си остава най-евтиното решение :roll:
еми вие с многото клапани сте така :lol: макар че за моя курник 8 клапана 2 вала цената е малко под 1000 лв

ne0
11-11-2006, 00:25
Абе и аз съм заинтересован ама требва да кажете от кои да изберем. Ба и Бобо е хубаво да даде мнение.

... отностно GSI, пикай му на калника всяка вечер и за не повече от месец ще му изгние и така...., пак ще пикаеш докато му падне едната гума от ръжда...

OPEL GSI as new:
air conditioning
ABS
power steering
electric windows
rust
metalic
fog lights
The Flintstones' turbo power
.........................

stranger
11-11-2006, 07:01
http://www.colombo-bariani.com

така, за всички, на които не им "вървят алфите до 3000 оборота" и прочие ;)

имаме разговори с дистрибутор на тази фирма, които предложи преференциални условия за нашия клуб :)

акооо видите вашия вал на сайта, може да ми пишете на мен, за да изкараме цена, и да си направим групова поръчка ;)

хем транспорта ше доде по добре, хем цената може да иде още надолу :)

Вальо, питай за 33 1.7/16V

Bobo
11-11-2006, 14:36
Нема лошо да си сложите валове ма е добре да карате ревизирани мотори а не кошове на 200 000 които и валове да им сложите най-много де родът :lol: Аз тука виждам 3-4-ма които има смисъл да си сложат валове те се знаят :wink:

V_G_Z
11-11-2006, 18:48
Нема лошо да си сложите валове ма е добре да карате ревизирани мотори а не кошове на 200 000 които и валове да им сложите най-много де родът :lol: Аз тука виждам 3-4-ма които има смисъл да си сложат валове те се знаят :wink:
тва и аз изках да кажа ма чаках някой друг :lol:
като се дават една торба пари за валове всичко друго трябва да е на 6+ главата основна ревизия и рефреш+порт полиш .. колектори ... чип(или каквато и софтуерна промяна) степен на сгъстяване ... блок биели к, вал лагери всичкоооооо :lol: .. а не да сложиш валовете и гаааз докато я удариш клапани я друга мизерия и аре фани ся маняшкия тунинг :lol:

Bobo
11-11-2006, 20:47
Са сме се фанали да видиме колко може да се извади от 1598 кубика и осем свещи :wink: Всичко се прави по-реда описан в горния пост та да видиме ко ше стане :lol: Опа има и нещо допълнително дет ше усереме а то е - вала и маховика ще бъдат олекотени, ма първо требе да намериме свестен маховик че тоя бил фира :shock: :wink:

WhitePower
11-11-2006, 22:57
PUNTO GT TURBO
е за тва ми трябва вал ама пт италянски нище не вдевам
има некви градуси ана ми говорят мноно
Stradale Medio
Stradale Massimo
и какво значат
единия по злобен ли е или какво

valjo
11-11-2006, 23:01
по рошав е;)
абе за пунто турбо мисля валове има много

pooh
11-11-2006, 23:08
...

WhitePower
11-11-2006, 23:09
много

като видове или като броики в бг

krasyb
12-11-2006, 10:01
Са сме се фанали да видиме колко може да се извади от 1598 кубика и осем свещи :wink: Всичко се прави по-реда описан в горния пост та да видиме ко ше стане :lol: Опа има и нещо допълнително дет ше усереме а то е - вала и маховика ще бъдат олекотени, ма първо требе да намериме свестен маховик че тоя бил фира :shock: :wink:

Бобо, я кажи имаш ли идея за 2.0 8В на 155 какъв ще е ефекта от валовете и какво може да се барне по двигателя. Аз съм навит по принцип, ама засега само по принцип, щото съм се надъхал за Q4 след нова година, та да видим :?

V_G_Z
12-11-2006, 17:15
Бобо, я кажи имаш ли идея за 2.0 8В на 155 какъв ще е ефекта от валовете и какво може да се барне по двигателя. Аз съм навит по принцип, ама засега само по принцип, щото съм се надъхал за Q4 след нова година, та да видим :?
на спарка по принцип му е труден тунинга ... просто идва мноо наточен от завода :) има начин със много работа да се извадат към 180 коня на фабричните бутала и биели, но не е хич икономичен :D още повече пък подходящ за ежедневка :)

Bobo
13-11-2006, 00:21
Бобо, я кажи имаш ли идея за 2.0 8В на 155 какъв ще е ефекта от валовете и какво може да се барне по двигателя. Аз съм навит по принцип, ама засега само по принцип, щото съм се надъхал за Q4 след нова година, та да видим :?
на спарка по принцип му е труден тунинга ... просто идва мноо наточен от завода :) има начин със много работа да се извадат към 180 коня на фабричните бутала и биели, но не е хич икономичен :D още повече пък подходящ за ежедневка :)

Са тука искам кратък списък да вида дали съм в час :wink:
Че има и тука един ентусиаст дето само 180 коня са му в главата и прави всичко възможно да ги извади :lol:

V_G_Z
13-11-2006, 09:08
няа лошо бре :lol: гъз глава затрива нали знайш
за спарк .. портване полиране тва си е стандарт ..незнам дали на 2,0 главата портовете и см колектор са като на 1.8.. щото иам глава на 1,8 и портовете и см колекотор са мноо малки !
да речем че ежедневка тогава трябват разпр. валове с не повече от 305-310 градуса но с 12 мм повдигане -> тва значи и пружини.. с такива валове макс мощност е до към 7к рпм което значи че може да се мине и със сток бутала и биели ...много добре ще е по големи см. клапани 45-46мм ноо тука става сложно скъпо и трудно :lol: нов смукателен колектор и нов изп. на изп даже иам всички мерки :twisted: кълцана глава 0.5мм (не и с по големи клапани) софтуер ... тва в общи линии :lol: обаче трябва яко мерене при сглобяване с такива големи валове за да няма слата после :D

джуджанка
13-11-2006, 10:08
Ориентир цена за
FB.103.272S ?
Преди време (1 година) си поговорихме малко с К & Б. Да видим какво значи "добра цена" за тия валове сега ?

Bobo
13-11-2006, 23:10
няа лошо бре :lol: гъз глава затрива нали знайш
за спарк .. портване полиране тва си е стандарт ..незнам дали на 2,0 главата портовете и см колектор са като на 1.8.. щото иам глава на 1,8 и портовете и см колекотор са мноо малки !
да речем че ежедневка тогава трябват разпр. валове с не повече от 305-310 градуса но с 12 мм повдигане -> тва значи и пружини.. с такива валове макс мощност е до към 7к рпм което значи че може да се мине и със сток бутала и биели ...много добре ще е по големи см. клапани 45-46мм ноо тука става сложно скъпо и трудно :lol: нов смукателен колектор и нов изп. на изп даже иам всички мерки :twisted: кълцана глава 0.5мм (не и с по големи клапани) софтуер ... тва в общи линии :lol: обаче трябва яко мерене при сглобяване с такива големи валове за да няма слата после :D

Лошото е че мотора е ревизиран и направен няма да играеме много със сгъстяването щото Еньо е тъпак :idea: Като му говорех не го сгъсти :evil: За валовете знам че си максималист ма на мене тва повдигане и тея градуси ми се струват извънземни :lol: Смятам да вземеме някакви роад максимум и да боднеме чип, смукателния колектор няма да се пипа изпускателния най вероятно барабар с генерацията ще трябва да се преработи :wink:

На мене портовете на 2.0 ми харесват, сега са понапаснати и леко портнати така че там сме горе долу добре :wink:

pooh
14-11-2006, 00:04
...

V_G_Z
14-11-2006, 00:35
по принцип аз съм фен когато става въпрос за валове на валове тип JK303 тва е модел на кент камс разработен от един чичка дето има 3 издания за силов тунинг на алфови двг (класическата двувалка, ТС-а и В6 12в) неговите валове сас 12 лифт 303 градуса .. с тея валове на стария матор(по зле от ТС) при оптимизиране на останалия хардуер
са добри до 195-200кс до 7200 рпм без осезаем пад на момента в ниските и средни обороти и със кротък празен ход на 900 оборота.. всичко тва на 45-ци карбове със глупавото делко :lol: :shock: ... по принцип при валовете градусите= местене на момента в оборотите лифта= повече дебит при всякакви обороти .. значи когато става въпрос за сток мотор(бутала биели) тука не може да се разчита на широки(градуси) валове поради високите обороти .. а ТС е с много голям ход на буталото и натоварването става прекалено опасно за над 7к рпм .. и кво излиза сравнително нормално широки валове(300-305) със осезаемо по голям лифт = повече коне във сравнително ниски макс. обороти :D точно тва трябва за "градски рацер" :lol:
ПС. не гледайте само валове на коломбо ... знам че са голямо име ама от много години нямат грам нови разработки за алфа ...

V_G_Z
14-11-2006, 00:40
ясно е че няма да зимам 'race' , но мисълта ми е така като гледате данните 'road medium' ще свърши ли работа?

.
мен по принцип нито едните нито другите ми харесват ..забележи че реално разликата между сток и другите два модела не е съществена и на принципа на компромиси ! но просто сигурно тва са т нар . " болт-он" валове на които и пазара им е по голям .. всичко истинско иска отваряне на главата и промени ....

valjo
14-11-2006, 00:42
ама баце, ние с фиатовите двувалки с многото клапани и вариаторо ко да праим > е на мен ми е къс хода на буталото, демек може да понесем много натоварване на тая логика, да ?;)))

и ка че се развинтва , кат матор;)

V_G_Z
14-11-2006, 00:49
Лошото е че мотора е ревизиран и направен няма да играеме много със сгъстяването
тва за мене означава 10:1 степен което не е мноо добре ..също и не може да се дълбаят фрезенките на клапаните в буталата ... е за кви "лоши" валове ше слагаме тогава :o

За валовете знам че си максималист ма на мене тва повдигане и тея градуси ми се струват извънземни
хохохо тва ли са извънземни валове? чай да видиш малко годзила камс :lol:

V_G_Z
14-11-2006, 01:09
ама баце, ние с фиатовите двувалки с многото клапани и вариаторо ко да праим > е на мен ми е къс хода на буталото, демек може да понесем много натоварване на тая логика, да ?;)))

и ка че се развинтва , кат матор;)
по пирнцип да :) но няма по лесен тунинг от по големия обем :wink:

pooh
14-11-2006, 12:42
...

джуджанка
14-11-2006, 12:49
Кой вал сток е 308 градуса ??? :shock:

pooh
14-11-2006, 13:36
...

Bobo
14-11-2006, 14:26
тва за мене означава 10:1 степен което не е мноо добре ..също и не може да се дълбаят фрезенките на клапаните в буталата ... е за кви "лоши" валове ше слагаме тогава :o

Ами много малко е сгъстена не е чак сток :wink:
Лоши требе да са в рамките на възможностите на мотора сега демек без да бараме буталата 12 лифт мисля че не е невъзможен :roll:



хохохо тва ли са извънземни валове? чай да видиш малко годзила камс :lol:

:shock: Шшшш ей тия валове ... празен ход на 3000 оборота с тех :lol: :lol: :lol:

джуджанка
14-11-2006, 14:36
Пух, изглеждат безумни 8)
Но поне сканираното потвърждава градусите.

търтей
14-11-2006, 14:42
Пух, изглеждат безумни 8)
Но поне сканираното потвърждава градусите.
еми тва е талянска резачка не японска пръчка :roll2:

джуджанка
14-11-2006, 14:48
Пух, изглеждат безумни 8)
Но поне сканираното потвърждава градусите.
еми тва е талянска резачка не японска пръчка :roll2:

Именно. Японската с подобни подминава 100коня/л., италианката типично е под 80 :twisted:

Bobo
14-11-2006, 14:50
Пух, изглеждат безумни 8)
Но поне сканираното потвърждава градусите.
еми тва е талянска резачка не японска пръчка :roll2:

Именно. Японската с подобни подминава 100коня/л., италианката типично е под 80 :twisted:

Подминава друг път :lol: А и 100 японски са равни на 60 италянски коня :lol:

джуджанка
14-11-2006, 14:53
Както кажеш, ти си по-космат 8)
ПП: Всъщност съгласен съм - точно това е равенството. В разхода :twisted:

Bobo
14-11-2006, 14:56
Както кажеш, ти си по-космат 8)
ПП: Всъщност съгласен съм - точно това е равенството. В разхода :twisted:

"абе те да върват па все така да харчат", както казва един мноо известен рацер :lol:

джуджанка
14-11-2006, 14:59
То затва много рацери на ГАЗ !
И им седят паметниците пред блока :roll:
Ама много избегахме от темата, аз все още се надявам някой да напише цена на валовете дето питах...

Bobo
14-11-2006, 15:00
То затва много рацери на ГАЗ !
И им седят паметниците пред блока :roll:
Ама много избегахме от темата, аз все още се надявам някой да напише цена на валовете дето питах...

Да прав си, иначе C&B цената е около 700 евро :wink:

джуджанка
14-11-2006, 15:04
Договарял съм за същите валове доста по-ниска цена. Затова и писах точно този парт номер. Приятен ден, ще ми е по-евтино да се разходя до Италия и да си ги прибера от място :D

Bobo
14-11-2006, 15:05
Договарял съм за същите валове доста по-ниска цена. Затова и писах точно този парт номер. Приятен ден, ще ми е по-евтино да се разходя до Италия и да си ги прибера от място :D

И кажи каква е тая доста по-ниска цена де ?

джуджанка
14-11-2006, 16:26
Договарял съм за същите валове доста по-ниска цена. Затова и писах точно този парт номер. Приятен ден, ще ми е по-евтино да се разходя до Италия и да си ги прибера от място :D

И кажи каква е тая доста по-ниска цена де ?

Франко техния склад е под 400 Евра за двата вала. Официално крайната е доста отгоре - има си културен начин да се смъкне до тази. Значи ми остават 300 Евро да си направя пикник дотам и обратно.

Peicho
14-11-2006, 23:38
Колеги, а за 164-ката в коя графа да гледам-предполагам, че там където са и 155 8V?
Някой знае ли какъв е очаквания ефект от смяна само на валове тип "road medium"?

V_G_Z
15-11-2006, 08:49
@ VGZ

1. Добре при условие че сток вала е 308 градуса, трява да се търси само с по- голям лифт 12.1 за ИНТЕЙКА ?

за ЕКЗАУСТА какви параметри горе долу ми трябват?

2. В тази връзка какво препоръчваш Коломбо да напрявят поръчкови валове с параметри, които ние ще им дадем (може би ще е доста по-скъпо) или да търсим друга фирма-> да препоръчаш коя?
значи това че вала е 308 градуса не означава че е мноо рацерски .. на вала е важен ефективния лифт!! а тои е след 1.25мм повдигане от леглото... затова истинските валове имат градуси на вала и градуси след 1.25мм(0.05инча) тва зависи вече от профила на прехода на повдигане(рампа на гтрбицата) .... абе сложна работа ... има хитрина
да вземеш само як смукателен вал и да си преместиш твоя на мястото на изп. ... ма пак иска яко смятане шайба с градуси на к.вал и мерене и нагласяне .... по принцип от към изп портове иска доста портване там и фабричния вал си върши работата :)
П.С абе знам на едно място където може да ти направат репрофил в германия като им пратиш вал и то на сносна цена ама без бой не казвам :twisted:

IXIBIT
15-11-2006, 08:52
http://www.poweralfa.com/sport-camshaft ... rrency=EUR (http://www.poweralfa.com/sport-camshafts-alfa-1820-tspark-p-972.html?currency=EUR) :?:

valjo
16-11-2006, 00:25
такаа, имам отговор за всеки по нещо;)


1. for the 155 8v 2.0 TS - do we have camshafts WITH variator unit ? and if yes, what could be the price
2. for AR 33 1.7 16v - what would be the price for the complete set of camshafts
3. for AR 146ti 2.0 16V TS - AR67204 engine - road max camshafts - price ?
4. for AR75 2.0TS - AR06224 engine
5. Price for FB.103.272S
6. FIAT Punto GT 1.4 Turbo - Road max camshaft




1) yes, we do have them ; the advice is to roder them with phase variator just for a road use/ road medium sets ; the 1st type of variator (8V) has a very thin flange that might break under sever stress, this is why for wilder sets we just sell sets without it ; price list : 560,00 the pair
2) road use 960,00 for the set of 4
3) both road medium and road max, eur 650,00 the pair
4) eur 560,00 the pair
5) eur 445,00 the pair
6) road medium eur 335,00 each ; road maximum eur 400,00 ; race eur 420,00

I have thought of this level of discounts :

1 - 2 sets , 10 % discount
3 - 4 sets 15%
5 - 9 sets 20 %
10 sets 25 %

Payment with banktransfer to our account when the goods are ready.

If the organization is ok we could think of similar arrangements for other parts, such as microchips (Made by Santino Balduzzi, the "Alfa Guru") air filters (BMC or Sprintfilter) , exhausts (CSC ), etc, etc for the club.

та мисля че цената на джейми има постигане, въпреки че неговия парт номер дори не гледах за каква кола е

а и друго, за 16в 33ки, с тия 4 вала не е добре цената хиииич според мен :(

alfista
16-11-2006, 07:06
:shock: :shock: ,тия доста са се увлекли с цените :? ,на 33 16в може да са 4 валовете ама са по 25 см дълги :roll:

IXIBIT
16-11-2006, 09:42
A на тия цени има ли ДДС :?: :roll: и с вариятора ли се продават :?:

джуджанка
16-11-2006, 10:00
Шапка ти свалям Вальо !
Не исках в началото да цитирам цена умишлено. Излез с аргумента пред С&Б че си фирма и че ще изнесеш нещата от Италия - веднага взимаш 20% отстъпка и ИВА-та (ДДС) отпада. Оттам нататък трудния момент е да избегнеш обмитяване/ДДС при вноса.

ПП: Успех !

V_G_Z
16-11-2006, 17:26
http://www.poweralfa.com/sport-camshafts-alfa-1820-tspark-p-972.html?currency=EUR :?:
тез хич не ме кефат .. репрофил на оригиналните валове без грааам инфо кво е правено по тях ...

IXIBIT
16-11-2006, 18:24
че и не казват,писал съм им 7-8 пъти :!: