View Full Version : Конус K&N-май върви по-зле?
Ivo Skoklev
10-11-2006, 21:13
Здравейте на всички с конуси и на тези без.Днеска го сложих-K&N(големия) от IMPAS,даже се пуснахме със ZoeE23-мина ме де :oops: ,ама работата не ми харесва нещо.Звук вади,но имам чувството че колата ми върви по-спънато!Заблуждавам ли се или е възможно?Тръбата я направих от метален въздуховод за аспиратори(тези разтегателните),разбира се временно,може ли да дава съпротивление това,че повърхността му не е гладка,а набраздена,и това че филтъра влиза в тръбата ф9см.,а не обратното,както трябва да е?Всички връзки сам ги проверил и не смуче "мръсен" вуздух.филтъра съм го застопорил за кутията да не шава,незнам защо останах с такова впечетление,споделете опит?!!
Мисля че ти се струва че върви по-малко,защото звука е по-басов и ти очакваш да върви като за тоя звук..................най добре я засечи на 400 м или километър с и без филтъра............тия неща така се доказват :wink:
А относно тръбата,важна е но едва ли ще усетиш разлика даже и да си с полирана супрена :wink:
Важното е да не смуче топъл въздух,защото доколкото знам тогава мощността ти може да падне с 3 % :wink:
Като че ли преди вървеше повече?АЗ поне така мисля, но дали филтъра спъва вървенето неЗнам :? :roll: Сложи утре нормалния филтър и метни спортния в багажника и ще видим как ще се представи :roll: :?:
WhitePower
11-11-2006, 00:17
мисля че е прав защото излизаме от таблицата на дебитомера
но не сам 100% сигурен
Аз всъщност не разбрах от къде взима въздух мотора: от предния кош или отвън? Защото си мисля, че ако взима топъл въздух(от предния кош) това би развалило вървежа :wink: Оригинално въздухът постъпва през тръби отвън........знам ли :?
stranger
11-11-2006, 06:56
Аз всъщност не разбрах от къде взима въздух мотора: от предния кош или отвън? Защото си мисля, че ако взима топъл въздух(от предния кош) това би развалило вървежа :wink: Оригинално въздухът постъпва през тръби отвън........знам ли :?
Бобоооо! Това "знам ли" не ти подхожда. Въздуха винаги се взима от вън, освен ако не е карбураторна на студено време и студен двигател. Топлият въздух е по-рядък - нали затова пълнят с него балоните
Ivo Skoklev
11-11-2006, 07:34
Абе хора вижте какво време е вънка,къв топъл въздух ви гони
1.колкото и да е топъл въздуха ококло мотора,не е по-топъл от лятно време
2.Вижте с каква голяма решетка ми е бронята,тя колата ми неще да влезе в темп.режим,а вие говорите за загряване...май просто втората кутия не е сложена само да "заглушава" а си има определ. функция,ама ние тъй като сме едни разбирачи..си слагаме конуси на поразия и после ревем...поне аз де,другите дали си признават за тея проблеми незнам :?
Не е точно по темата , но може и да помогне :roll: :idea: ... Замерване на Диното на Уно 75 иесх , на 700-800 км от ремонт , моно инжекция , три меренета - с ладов филтър , със спортен филтур за в кутията си , и без филтър .... http://jorko.alfaromeo-bg.com/.Dyno/pow ... %20Uno.jpg (http://jorko.alfaromeo-bg.com/.Dyno/power_torque%20Uno.jpg) .. Не знам при алфите как е обаче :?
Аз нищо не разбрах от диаграмите :frown: . Защо не пробваш без филтър как ще върви. Сглоби си кутията и тръбите както си е оригинално без да слагаш филтъра. Така хем ще смуче студен въздух, хем няма да има съпротивлението на хартиения филтър /това само за проба де/. И аз доколкото знам чак такава промяна във вървенето не се усеща /+3-5% мощност/, просто респонса на педала на газта е по- добър, както като си махнеш и катализатора. А дебитомера дали е в час :?: :!:
Ivo Skoklev
11-11-2006, 13:14
Дебитомера е 6..поне на диагностика,тя си ми гори и нормално-12-13 с не много ръчкане.. :evil:,абе хора майната и на колата,чак пък толкова...не ми се бъзика повече,оставям я за сега така
Аз всъщност не разбрах от къде взима въздух мотора: от предния кош или отвън? Защото си мисля, че ако взима топъл въздух(от предния кош) това би развалило вървежа :wink: Оригинално въздухът постъпва през тръби отвън........знам ли :?
Бобоооо! Това "знам ли" не ти подхожда. Въздуха винаги се взима от вън, освен ако не е карбураторна на студено време и студен двигател. Топлият въздух е по-рядък - нали затова пълнят с него балоните
Бобо тука съм аз и като сложиш конусен филтър колата точно никога не взима въздуха отвън :idea:
П.С. Според мен колата не върви с конус филтър щот има някъв проблем :idea:
Ivo Skoklev
12-11-2006, 08:05
Илюзията идва вероятно от това,че при ниските-до 3000об. глъхне с конуса и звукът е по виден,а при нормална кутия,тя го заглушава?
п.с.Бобо,като ти гледам местоположението на филтъра,моя е на същото място(не съм го изкарвал по надолу)дали наистина не му е "топло"там.Долната кутия и дъното на горната не съм ги махнал за да не се цапа :?:
Бобо си е срязал калника точно там за да влиза свеж въздух,погледни по-внимателно снимката :D
hondoman
12-11-2006, 16:31
здравейте колеги и аз сам с спортен филтур К&N незнам може при хондите да е друго незнам но с този филтьр колата варви яко и вади горе-долу добьр звук но истински звук и то много басов извади когато пробих от долната страна кутията на филтура още докато бях с обикновения филтьр много як звук вадеше заклевам се като някое куатро ми работеше хондата як басов звук вадеше направо ми пьлнеше душата сега с К&х-на не мога да извадя такьв звук но не варвеше както трябва беше като спьната малко пак си варвешв но не като сега но за сметка тогава звука беше як сьщото направи и един приятел с корса GSI и неговата бучеше като за световно ,а да ви питам има ли опасност да се повреди нещо по двигателя като е с пробита кутия на филтура един ми каза, че двигателя си заминава по бурзо вярно ли е? :roll:
============================
Басииии. Сичкото тва е едно изречение :shock:
Mind_Control
12-11-2006, 20:08
Абе хора вижте какво време е вънка,къв топъл въздух ви гони
1.колкото и да е топъл въздуха ококло мотора,не е по-топъл от лятно време
2.Вижте с каква голяма решетка ми е бронята,тя колата ми неще да влезе в темп.режим,а вие говорите за загряване...май просто втората кутия не е сложена само да "заглушава" а си има определ. функция,ама ние тъй като сме едни разбирачи..си слагаме конуси на поразия и после ревем...поне аз де,другите дали си признават за тея проблеми незнам :?
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.
Ivo Skoklev
12-11-2006, 20:18
[quote="Ivo Skoklev":3p0eksv3]Абе хора вижте какво време е вънка,къв топъл въздух ви гони
1.колкото и да е топъл въздуха ококло мотора,не е по-топъл от лятно време
2.Вижте с каква голяма решетка ми е бронята,тя колата ми неще да влезе в темп.режим,а вие говорите за загряване...май просто втората кутия не е сложена само да "заглушава" а си има определ. функция,ама ние тъй като сме едни разбирачи..си слагаме конуси на поразия и после ревем...поне аз де,другите дали си признават за тея проблеми незнам :?
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.[/quote:3p0eksv3]
И мен точно това ме притеснява,че май си прав!!!
нищо не може да му стане на двигателя от рязана кутия ако не лапа прахуляк :wink:
hondoman
13-11-2006, 13:37
ок колега мерси за инфото 8) :wink:
И аз да се включа в темата...
тия дни си купих филтър - конус К&Н, монтирах го отпред при решетката, за да смуче пресен въздух по-добре, но не съобразих, че когато загрее колата и се включи перката му набива яко топъл въздух и колата не може да отлепи :frown:
За вървене мога да кажа, че с конуса върви повече и то във високите обороти :!:
Иначе се чудя какво да правя, да мисля вариант (БОБО да измисли :lol: ) за поставянето му или да си взема Риплейсмънт и да го поставя в кутията :roll:
Да отбележа, че става въпрос за Бравото :!:
Бате БОБО кажи има ли разлика между конуса и риплейсмънта (звук, вървене) той Мъри май може да каже също:roll:
Ладата съм я мерил с Г-тека и показва 1 секунда разлика до сто с филтър и без. Сигурно има значение дали филтъра е с ниско съпротивление.
И аз да се включа в темата...
тия дни си купих филтър - конус К&Н, монтирах го отпред при решетката, за да смуче пресен въздух по-добре, но не съобразих, че когато загрее колата и се включи перката му набива яко топъл въздух и колата не може да отлепи :frown:
За вървене мога да кажа, че с конуса върви повече и то във високите обороти :!:
Иначе се чудя какво да правя, да мисля вариант (БОБО да измисли :lol: ) за поставянето му или да си взема Риплейсмънт и да го поставя в кутията :roll:
Да отбележа, че става въпрос за Бравото :!:
Бате БОБО кажи има ли разлика между конуса и риплейсмънта (звук, вървене) той Мъри май може да каже също:roll:
Аз съм го казвал 100 пъти-махнах конуса заради това че неможах да го изолирам от топлия въздух-при боксера няма как :evil: :evil: и затова си сложих риплейсмънт :wink: :wink:
ей това е решението-4 цола тръба която отива зад бронята
работи и звучи като конус,но е изолиран от топлото и не се цапа толкова :!:
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.
А тука каква неземна глупост написа направо се съдрах да се хиля :lol: :lol: :lol:
[quote="Mind_Control":2aptm63c][quote="Ivo Skoklev":2aptm63c]Абе хора вижте какво време е вънка,къв топъл въздух ви гони
1.колкото и да е топъл въздуха ококло мотора,не е по-топъл от лятно време
2.Вижте с каква голяма решетка ми е бронята,тя колата ми неще да влезе в темп.режим,а вие говорите за загряване...май просто втората кутия не е сложена само да "заглушава" а си има определ. функция,ама ние тъй като сме едни разбирачи..си слагаме конуси на поразия и после ревем...поне аз де,другите дали си признават за тея проблеми незнам :?
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.[/quote:2aptm63c]
И мен точно това ме притеснява,че май си прав!!![/quote:2aptm63c]
Майкооо милаа още един :shock: :shock: :shock:
ей това е решението-4 цола тръба която отива зад бронята
работи и звучи като конус,но е изолиран от топлото и не се цапа толкова :!:
НЕМОЖЕ да работи като конус :!: Винаги конуса е по добър :wink: Помислете защо е конус :idea: Защо има двойни конуси :idea:
Аре ше ви кажа че да нема бисери :lol: Площа на конуса, особенно ако е двоен, е около 2.5 пъти по голяма от на риплейсмънт филтъра :wink: Нали се сещате че през по голяма площ минава повече въздух или требе да рисувам :lol: :lol: :lol:
Ако Някой има снимки как е направена колата на Насо да ги сложи там нещата са доста културно изпълнени с конус :wink:
[quote="Mind_Control":11ze9f3h][quote="Ivo Skoklev":11ze9f3h]Абе хора вижте какво време е вънка,къв топъл въздух ви гони
1.колкото и да е топъл въздуха ококло мотора,не е по-топъл от лятно време
2.Вижте с каква голяма решетка ми е бронята,тя колата ми неще да влезе в темп.режим,а вие говорите за загряване...май просто втората кутия не е сложена само да "заглушава" а си има определ. функция,ама ние тъй като сме едни разбирачи..си слагаме конуси на поразия и после ревем...поне аз де,другите дали си признават за тея проблеми незнам :?
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.[/quote:11ze9f3h]
И мен точно това ме притеснява,че май си прав!!![/quote:11ze9f3h]
:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:: rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:: rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::r otfl:
:rotfl::rotfl::rotfl:
ей това е решението-4 цола тръба която отива зад бронята
работи и звучи като конус,но е изолиран от топлото и не се цапа толкова :!:
Аз съм на 155-ката с подобно решение, само където не допирам тръбата до кутията. Долу съм я хванал с 2 опашки за дупките до халогена.
Не си спомням точно, но по Г-тек показа подобрение в сравнение без тръба.
джуджанка
14-11-2006, 09:27
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.
А тука каква неземна глупост написа направо се съдрах да се хиля :lol: :lol: :lol:
Човека е гледал plenum chamber описанието и там е абсолютно прав. Сгрешил е само че го е отнесъл към резонатора при въздушния филтър.
Аз знам, че кутията играе ролята на кондензатор, в смисъл събира се въздух и когато дадеш рязко газ, компенсира повишеното количество въздух, което е нужно.
А тука каква неземна глупост написа направо се съдрах да се хиля :lol: :lol: :lol:
Човека е гледал plenum chamber описанието и там е абсолютно прав. Сгрешил е само че го е отнесъл към резонатора при въздушния филтър.
Знам аз кво е гледал ма още не слагат дросели преди филтъра :lol: :lol: :lol:
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Първо си намери резервен дебитомер.
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Първо си намери резервен дебитомер.
Тва за дебитомера са глупости според мен :idea: :wink:
дебитомерите не са проблем вече съм с два резервни :twisted:
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Първо си намери резервен дебитомер.
Тва за дебитомера са глупости според мен :idea: :wink:
Сигурно е така. С нормален въздушен филтър след 5-7000 км е смрад, какво да говорим за спортните дето след 100 000км се мият и омасляват.Вече сменям на 5-6000км въздушен филтър.
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Първо си намери резервен дебитомер.
Тва за дебитомера са глупости според мен :idea: :wink:
Сигурно е така. С нормален въздушен филтър след 5-7000 км е смрад, какво да говорим за спортните дето след 100 000км се мият и омасляват.Вече сменям на 5-6000км въздушен филтър.
Само дето спортните филтри не се перат на 100 000 а по осмотрение защото по нашите пътища както каза ти адска смрад :wink:
Това за прането на КиН май на 50 000 го пише в книжката на моя, е да амам за прането - иначе на 7-8 хил може да го сваляш изчеткваш леко и малко да го пръснеш със спецялното масло (то все пак събира всичко) - пак казвам нищо, че са с голяма пропускателна способност - реплейсмънта ми събир по-добре от нормалния хартиен филтър. :idea:
Това за прането на КиН май на 50 000 го пише в книжката на моя, е да амам за прането - иначе на 7-8 хил може да го сваляш изчеткваш леко и малко да го пръснеш със спецялното масло (то все пак събира всичко) - пак казвам нищо, че са с голяма пропускателна способност - реплейсмънта ми събир по-добре от нормалния хартиен филтър. :idea:
Ако не си го прал Васе няма смисъл да го пръскаш-просто е безмислено защото пръскаш върху прахта и гняста :idea: :wink: :wink:
Това за прането на КиН май на 50 000 го пише в книжката на моя, е да амам за прането - иначе на 7-8 хил може да го сваляш изчеткваш леко и малко да го пръснеш със спецялното масло (то все пак събира всичко) - пак казвам нищо, че са с голяма пропускателна способност - реплейсмънта ми събир по-добре от нормалния хартиен филтър. :idea:
Ако не си го прал Васе няма смисъл да го пръскаш-просто е безмислено защото пръскаш върху прахта и гняста :idea: :wink: :wink:
E aз съм го изпрал с спецялната почистваща течност, после той изсъхна и го напръсках - обаче четох, че точно се вади - изчетква се и се напръсква леко отново - да именно върху предното - защото то е заредено с обратен заряд на частичките които привлича и дори натрупаното после се зарежда с такъв заряд и точно това препоръчват - да се четка, пръска с малко масло на 7-10 хил и едва след като няколко пъти като направиш това да го переш :?
Виждам ,че доста ги разбирате конусите,я кажете за мойта алфичка какъв ми трябва.Как се избира ,гледам в саита на JR има всякакви диаметри?
Първо си намери резервен дебитомер.
Аве колега ти че спамиш редовно ми е ясно ма вземи и попрочитай от време на време :wink:
Това за прането на КиН май на 50 000 го пише в книжката на моя, е да амам за прането - иначе на 7-8 хил може да го сваляш изчеткваш леко и малко да го пръснеш със спецялното масло (то все пак събира всичко) - пак казвам нищо, че са с голяма пропускателна способност - реплейсмънта ми събир по-добре от нормалния хартиен филтър. :idea:
Ако не си го прал Васе няма смисъл да го пръскаш-просто е безмислено защото пръскаш върху прахта и гняста :idea: :wink: :wink:
E aз съм го изпрал с спецялната почистваща течност, после той изсъхна и го напръсках - обаче четох, че точно се вади - изчетква се и се напръсква леко отново - да именно върху предното - защото то е заредено с обратен заряд на частичките които привлича и дори натрупаното после се зарежда с такъв заряд и точно това препоръчват - да се четка, пръска с малко масло на 7-10 хил и едва след като няколко пъти като направиш това да го переш :?
Браво Васе добре си научил урока :lol: :wink:
Аве колега ти че спамиш редовно ми е ясно ма вземи и попрочитай от време на време :wink:
Добре де ще спра да пиша. Но това което съм го писал е от споделено от друг клуб . Ходя и на VW сбирки. Едно момче си взе ABF , взе ч е сложи и спортен филтър, за капак и газово .Колата взе да лапа по 15-16л , сменя дебитомер, кабели, Хол датчик и .... нататъка. Нкарая се отказа да я прави и я продаде.
И това е кола по-нова от 155 цата , с няколко коня по-мощна амам доста по-ящна на гориво.
75 2.0 turbo
12-12-2006, 22:20
колега ABF не ползва дебитомер :wink: нещо говориш наизуст мисля 8)а колкото до разхода колко мислиш че е нормален разход за голф ГТИ с ABF мотор на газ :?: аз мисля че 15-16 му е точно толкова колкото му трее :lol:
Май че 16 клапановите двигатели лапат бая повече на газ :roll:
Преди няколко дни си сложих риплейсмънт филтър JR. Tinoto ми го донесе от София :D . Хартиения филтър за няма година време беше бая мръсен. Първите ми впечатления от JR са, че колата тръгва по-добре от ниските обороти, по-бързо си пълни оборотомера до 7000, педала на газта сякаш е по-чувствителен. За звука нищо не мога да кажа, щото се смесва със звука на гърнето, ама май е по-шумна. Оборотите на празен ход паднаха леко. Разход засега не знам, ама може да отиде нагоре, щото си я понастъпвам за проба.
ето малко (повечко) материал за размисъл...
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_107749/article.html
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2518/article.html
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1361/article.html
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1370/article.html
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1023/article.html
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2081/article.html
и любимото ми:
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2232/article.html
ако с конус върви по-зле най-вероятно смуче топъл въздух. а за това, че зимата около двигателя температурата не може да стане висока... :oops:
trustworthy
27-12-2006, 15:47
Ако може да вметна дали на ЖТД има ли полза от риплейсмънт? Или ако няма, поне вреда да не се нанесе :)
Всякое турбо се нуждае от още повече въздух =>.......................
Да де ама са ша дое некой разбирач и ще каже че ще си пр..беш дебитомера :idea: аз мисля че с риплейсмънт няма да имаш никакви проблеми :wink: :wink: Аз скоро гледах моя дали е мръсен но е в перфектно състояние а е сложен преди 7-8 месеца :wink:
П.С.Ако се решиш да знаеш че и на него му трябва свеж въздух-така че мисли за някакъв колд еър интейк :wink:
trustworthy
27-12-2006, 16:13
Всякое турбо се нуждае от още повече въздух =>.......................
Ясно, аз въздух ще му дам, ама дебитомерът да няма нещо против :) Имам някакви бегли спомени, че някой беше писал, че при ЖТД разлика не се усетила, ама аз съм стар човек, паметта ми изневерява понякога :roll:
Тва мнение си е изцяло мое и не твърдя че е научнодоказано.
При мен звукът се промени напълно, просто винаги мога да ти кажа колко е отворен дросела. Супер е. Вярно, че Бобо ми открадна и резонаторната кутия, което май е по-важно. Но куул еър интейк със риплейсмънт си струва. При това не е кой знае каква инвестиция.
Разлика се усеща при високи обороти, на големи скорости. Пък за звука още на ниски кат набримчеш до долу и е жесток.
При дизела за звука нямам представа какъв ще е. Т.е. имам за тва си купих бензин. :D
За сондата мисля че няма проблем. Тя нали за тва е сложена да си върши работата. Пъ ти ко моиш и директно и пускай въздух.
По тия въпроси е хубаво и оня дето е само читател да се изказва че аз зарад него съм тук, а не само и аз...
trustworthy, да не видиш нещо и го искаш :D . Тиното е твоя човек, ама кога ще ходи до София не знам. За моя филтър знам че беше единствен, нямат на склад, късмет просто. А съм го поръчал септември. Може пък с риплейсмънта да изчезне турбо-дупката :D . А не разбрах колд еър интейк на риплейсмънт защо, нали си смуче студен въздух оригинално?
trustworthy
27-12-2006, 20:17
trustworthy, да не видиш нещо и го искаш :D . ..
Е ся 8) И преди ми е минавало през ума ;)
...Тиното е твоя човек, ама кога ще ходи до София не знам. ..
Тиното е Човекът с главно 'ч' ;)
...Може пък с риплейсмънта да изчезне турбо-дупката :D . ...
каква дупка? Това да не е пунто 8)
.. . А не разбрах колд еър интейк на риплейсмънт защо, нали си смуче студен въздух оригинално?
Смуче, ама иззад бронята. Друго е, ако го обтича директно потокът с въздух (IMHO)
trustworthy, да не видиш нещо и го искаш :D . Тиното е твоя човек, ама кога ще ходи до София не знам. За моя филтър знам че беше единствен, нямат на склад, късмет просто. А съм го поръчал септември. Може пък с риплейсмънта да изчезне турбо-дупката :D . А не разбрах колд еър интейк на риплейсмънт защо, нали си смуче студен въздух оригинално?
Ти незнам на коя си го сложил предполагам на ТС-а ама нали знаеш на боксера има един дълъг маркуч за пресен въздух аз просто съм го удължил до бронята и смуче дректно до халогена :wink:
trustworthy
27-12-2006, 22:34
Виждал съм на дизеловите брава/мареа (за останалите не съм сигурен) как шлангът за пресен въздух започва дискретно най-отгоре на предната маска. Много удачно решение - хем смуче дирекрно отпред, хем е на височина, да не дърпа вода от по-дълбоките локви.
Само дето при алфа не е много лесно приложимо, че капакът е с по-особена форма
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена. То все пак не е като прахосмукачка. Бат Бо го направи с гофрирана тръба и по нея трудно ще се метне вода. Труг е въпроса, че при теб незнам как ти влиза въздуха в кутията. Имаш ли резонатор или некви други пречки.
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена.
...те точно там (но за 155) беше моя интейк... и съответно глътнах малко вода!!!
Е, не беше прекалено много водата, но беше достатъчно, за да се получи "взрив", който изплю всмукателния ми колектор назад и го откачи... Та пак си помисли.
А относно филтрите JR - колеги, дайте някакви координати на магазина (адрес, тел.) за да се свържа, че и аз искам да пробвам с един риплейсмънт... Видях, че цените им са добри, а виждам че и качеството им е задоволително...
http://www.heed-auto.com/
та и 10% намаление май има :)
...но защо никой не чете информацията дето е дадена на готово та и за без пари... :frown:
ALFA CORSE
28-12-2006, 12:52
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена.
...те точно там (но за 155) беше моя интейк... и съответно глътнах малко вода!!!
Хъх и аз си го бях замислил това място :roll:
@ Z:)m
С конусен филтър ли си и фланеца към дебитомера как го направи или си го купи готов отнякъде?
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена.
...те точно там (но за 155) беше моя интейк... и съответно глътнах малко вода!!!
Е, не беше прекалено много водата, но беше достатъчно, за да се получи "взрив", който изплю всмукателния ми колектор назад и го откачи... Та пак си помисли.
А относно филтрите JR - колеги, дайте някакви координати на магазина (адрес, тел.) за да се свържа, че и аз искам да пробвам с един риплейсмънт... Видях, че цените им са добри, а виждам че и качеството им е задоволително...
Тва за водата ще го имам предвид. Но ако се внимава мисля че няма да има проблем.
За Джей Ар и хеед ауто. Имайте предвид, че са супер несериозни. Това което го има по телефона не е това което го има в действителност. Аз си бях поръчал два месеца напред и накрая се наложи да набутам от ланча делта или дедра. По размери го избрах.
Искайте отстъпка.
Намират се:
Карате по сливница от лъвов мост и на орион, там до макдоналдс завивате вдясно и карате по моста после веднага вдясно и ще го видите.
От филтъра съм доволен. Но си помислете дали неможете да си намерите филтри на сходни цени, ОМП например. Има хора от клуба дето при наличие на бройка и сериозни хора биха поръчали.
trustworthy
28-12-2006, 14:46
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена. То все пак не е като прахосмукачка. ...
Зависи от дълбочината на локвата :) При мен е като прахосмукачка ;)
...Бат Бо го направи с гофрирана тръба и по нея трудно ще се метне вода. Труг е въпроса, че при теб незнам как ти влиза въздуха в кутията. Имаш ли резонатор или некви други пречки.
При мен е тази тръба и след нея кутията за филтъра. После следва дебитомерът. Друго няма
Тогава слагай задължително.
При мен имаше едни комини едно чудо, в страницата на Вальо може да видиш снимки....
Тва с водата е много относително. Не мисля, че може да стане проблем от мястото до халогена. То все пак не е като прахосмукачка. ...
Зависи от дълбочината на локвата :) При мен е като прахосмукачка ;)
...Бат Бо го направи с гофрирана тръба и по нея трудно ще се метне вода. Труг е въпроса, че при теб незнам как ти влиза въздуха в кутията. Имаш ли резонатор или некви други пречки.
При мен е тази тръба и след нея кутията за филтъра. После следва дебитомерът. Друго няма
Ако филтъра е напръскан като хората/което не значи да го оливаш :idea: /през него неможе да премине и капчица :idea: :idea:
С конусен филтър ли си и фланеца към дебитомера как го направи или си го купи готов отнякъде?
Може би трябваше по-рано да поясня...
Значи, случая, който съм описал по-горе беше от миналото лято, когато се зародиха първите ми идеи за cold-air-intake + спортен филтър. Само че аз тръгнах първо от cold-air-intake, за да видя дали ще има ефект, без да сменя стандартния филтър... При така направената постановка, имаше някакъв ефект, но за съжаление още при първия дъжд - се получи "дефект" ;)
Та още съм пред дилемата конус/риплейсмънт ?
С риплейсмънта по-лесно се решава проблема с колд еър'а, но пък конуса е по-ефективен - стига да имаш добро решение за мястото му :)
от много мисли и идеи боли глава!
от много мисли и идеи боли глава!
Don’t start off by changing the filter; start off by altering the intake flow into the box.
- цитат от последния линк, който колегата Nikror е постнал по-горе...
Значи, все пак съм тръгнал в правилната посока ;)
от много мисли и идеи боли глава!
Don’t start off by changing the filter; start off by altering the intake flow into the box.
- цитат от последния линк, който колегата Nikror е постнал по-горе...
Значи, все пак съм тръгнал в правилната посока ;)
Ама колега ти хубаво цитираш ма грам не гледаш нито каква е колата нито какъв тип е филтърта :idea: За конкретен МОДЕЛ не МАРКА а МОДЕЛ кола с определен МОТОР си е абсолютно различно :wink: За Алфа 145 1.6, 1.8, 2.0 до 99-та година определено колд еър интейк с спортен филтър влияе полужително проверил съм го и на диното ЛИЧНО :idea: За всеки тип кола и инжекционна система има различни решения които влияят по различен начин и в линковете по-горе не случайно човека дава моделите на колите и типовете на оригиналните филтри :idea:
trustworthy
30-12-2006, 20:20
Добре де, а на ЖТД как стоят нещата :?:
Стига рева, на 2-ри на срещата ще ти дам да го пробваш, ако става в кутията де :D
trustworthy
30-12-2006, 20:43
Стига рева, на 2-ри на срещата ще ти дам да го пробваш, ако става в кутията де :D
Става, става. Същия ми изглеждаше като го видях :)
Сега се сетих, че на инструкцията на филтъра пишеше, че става за комън рейл дизели
Стига рева, на 2-ри на срещата D
:shock: :shock: Какъв 2 ри бре??
Втори е във вторник !! Извъредна сбирка ли има ??
Да не би пак да съм изтървал нещо ? :frown: :frown:
trustworthy
30-12-2006, 21:14
Чети тук (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=9193) :wink:
За Алфа 145 1.6, 1.8, 2.0 до 99-та година определено колд еър интейк с спортен филтър влияе полужително проверил съм го и на диното ЛИЧНО
CAI на всяка кола води до подобрение. идеята на горните линкове е, че от replacement filter(само той) ползата е ~0.
За Алфа 145 1.6, 1.8, 2.0 до 99-та година определено колд еър интейк с спортен филтър влияе полужително проверил съм го и на диното ЛИЧНО
CAI на всяка кола води до подобрение. идеята на горните линкове е, че от replacement filter(само той) ползата е ~0.
Така е защото просто площа за засмукване на въздух реално не се увеличава :wink: При конусите стоят друго яче нещата :wink:
площта на засмукване далеч не е единствения фактор. като цяло изчисляването на големината на филтъра е доста лесна и инженерите в завода нямат особен проблем да сложат достатъчно голям филтър. понякога просто няма място в коша за по-голям правоъгълен филтър. също така няколко двигателя понякога са със еднакъв филтър (еднаква кутия и от там се пестят производствени разходи) и може на най-големия двигател филтъра да му идва малко малък, но много по-често на малките двигатели им идва голям (това са размисли, не факти)
идеята от тестовете на autospeed e, че няма почти никакво подобрение при replacement, защото и двата нямат почти никакво съпротивление. съпротивлението идва от останалите неща (кутия, шнорхел, тръби...). при конус кутията се маха и се прокарват нови тръби за засмукване на въздуха (ако е направено както трябва) и за това се получава разлика, а не заради по-голямата площ (то в jr каталога си пише кой филтър за колко коня та може да се види дали ще дойде малък или голям).
ще ми е интересно ако някой има конкретни примери кога стандартния филтър е не достатъчно голям
За Алфа 145 1.6, 1.8, 2.0 до 99-та година определено колд еър интейк с спортен филтър влияе полужително проверил съм го и на диното ЛИЧНО
CAI на всяка кола води до подобрение. идеята на горните линкове е, че от replacement filter(само той) ползата е ~0.
Ела да видиш как върви когато е студено :idea: :wink: да видиш дали ползата е 0 :idea: :wink:
когато е студено върви по съвсем други причини :P
ако имаш резултати от динометъра ще ми е интересно да ги видя
когато е студено върви по съвсем други причини :P
ако имаш резултати от динометъра ще ми е интересно да ги видя
Аз не ти говоря когато колата е студена а когато времето е студено.Имал съм и конус на колата сега съм с риплейсмънт и според мен има разлика макар и малка отколкото с обикновен филтър :idea: :wink:
и аз точно това разбрах (студено време)
Ауеййй
Сега ще Ви изведа ИЗВОДА:
колата сток върви и купуваш хартия
колата с риплейсмънт върви и переш филтър
колата с риплейсмънт и колд еър интейк върви по-бързо, харчи по-малко, звука е по-як и переш филтър
колата с конус и колд еър интейк с изололация от толия въздух върви по-по-бързо, харчи по-малко, звука е по-по-по-як и переш филтър
PEPI-2ALFA
16-01-2007, 12:30
:clap2: :clap2: :clap2: 6 страници "размисли и страсти" и извода накрая. Да го беше казал по-рано :D - майтап де.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.