PDA

View Full Version : Накрайници на 156-ца



adoon
28-02-2012, 22:56
Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря

NightRider
28-02-2012, 23:02
Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря
Лесен начин - пада магарето надолу (трябва ти подемник и сумати болтове се развиват). Труден начин - много време особено ако са си занитени черупките, много чанч и благословии. Но става без да сваляш нищо. Колкото до накрайниците - не са проблем

Pepo
29-02-2012, 09:26
Смяна тампони стабилизираща щанга --> Клик (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46539)

ФЕРАРИСТ
29-02-2012, 17:49
Добре ще е и да си премериш размера на щангата на мястото където лягат тампоните защото - http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=940507&postcount=1013

pininfarina
29-02-2012, 18:00
Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря


Тия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качването :-) Моста остава да виси само на долните носачи :-)

NightRider
29-02-2012, 18:10
Тия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качването :-) Моста остава да виси само на долните носачи :-)Вътрешните щанги или накрайници? Щото не съм съгласен, че вътрешните накрайници не се разбиват - напротив, хлопат си и те яко

oem
29-02-2012, 18:45
И аз съм ги сменил вътршните и двата :)

P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.

NightRider
29-02-2012, 19:46
И аз съм ги сменил вътршните и двата :)

P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.
Относно послеписа - правил съм го няколко пъти - на 1.8TS и 156-та без да къртя нищо. Само на място отнитих черупките. Но последния път - на майстор - 70лв.

adoon
29-02-2012, 19:47
Днес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще стане

NightRider
29-02-2012, 19:48
Днес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще станеИма, но и тръбният е решение. А като сменяш ляв - завърти пълен десен

oem
29-02-2012, 22:46
Има специализиран инструмент по принцип, но и тръбния ключ става :)

adoon
01-03-2012, 13:03
Благодаря момчета :thumbup: