PDA

View Full Version : Смяна да двг. на 146



Prelud3g
29-02-2012, 12:35
Така значи на една 146-ца 1.8Т.С. 140 коня и превъртя лагера на 4-ти цил.И сега мислим да и сложим направо 2.0Т.С. Идеята е дали може да се вземе само мотора и да се постави , с електрониката на 1.8 и скоростите ? Също така моторите на 145/146 2.0 150 коня еднакви ли са , в смисъл един и същи мотор ли е ?

tqnbtb
29-02-2012, 18:06
един и същ е мотора зависи CF1,2 и т.н. от годината на производство

Prelud3g
29-02-2012, 19:13
А какво е нужно за да се сложи 2.0Т.С на мястото на 1.8Т.С ? Моля някой ако знае да каже.

vankata_ll
29-02-2012, 19:24
А какво е нужно за да се сложи 2.0Т.С на мястото на 1.8Т.С ? Моля някой ако знае да каже.

А защо не сложите пак 1.8?

Prelud3g
29-02-2012, 20:22
Еми 2.0Т.С не върви ли повече от 1.8Т.С . Пък сега размишсляваме , дали да правим нейния си мотор или да търсим някъв друг 1.8 или 2.0 ... Все пак някой няма ли да каже какво е нужно за такъв swap ?!

vankata_ll
29-02-2012, 20:51
Аз бих сложил пак 1.8. Не мога да кажа, че разбирам много-много, но според мен това е по-добрия мотор. А и забравяш за въпросите си по-горе ;-)

Prelud3g
29-02-2012, 21:39
:) Ок благодаря ти , вече е решено , ще се прави стария мотор.Едва ли 2.0 ще върви кой знае колко повече , все пак 10 коня ...... а и не се знае в какво състояние ще е :) . Така поне знаем , че всичко е както трябва .

tqnbtb
29-02-2012, 22:28
не върви кой знае колко повече ама си върви повече :)

Majed_146
29-02-2012, 22:54
Колега Здравей:

от 1,8 -->2,0 трябва нови скорости, за да стане истинска 2,0 - не съм сигурен за съединителя. Трябва нова Горивна Карта за 2,0.
Иначе за ЦФ1 ( за тях само знам) дебитомерът , датчиците, всмукателните колектори, дроселовата клапа, изпускателените колектори, инжекторите, налягането на горивото са същите. ЕКУ-то е М2.10.04

По-лесно е да намериш Мотор 1,8 от 156 (само желязото) отколкото 1,8 от 146. Просто по-рядко се срещат поставени на 146 и 145... Аз правих тази манипулация от 1,6--->2,0


Поздрави

Bobo
29-02-2012, 23:03
Колега Здравей:

от 1,8 -->2,0 трябва нови скорости, за да стане истинска 2,0 - не съм сигурен за съединителя. Трябва нова Горивна Карта за 2,0.
Иначе за ЦФ1 ( за тях само знам) дебитомерът , датчиците, всмукателните колектори, дроселовата клапа, изпускателените колектори, инжекторите, налягането на горивото са същите. ЕКУ-то е М2.10.04

По-лесно е да намериш Мотор 1,8 от 156 (само желязото) отколкото 1,8 от 146. Просто по-рядко се срещат поставени на 146 и 145... Аз правих тази манипулация от 1,6--->2,0


Поздрави

Хората се борят за скорости от 1.8 ти се бори да станеш истински 2.0 ;) Еку-то не е само 2.10.4 има и 2.10.3 кето се различава ;)

Иначе не е трудно да се сложи 2.0 на мястото на 1.8 ;) Подходящите части и 1 ден работа е ;)

Majed_146
29-02-2012, 23:18
Хората се борят за скорости от 1.8 ти се бори да станеш истински 2.0 ;) Еку-то не е само 2.10.4 има и 2.10.3 кето се различава ;)

Иначе не е трудно да се сложи 2.0 на мястото на 1.8 ;) Подходящите части и 1 ден работа е ;)


1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите :)
Поздрави

Bobo
29-02-2012, 23:24
1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите :)
Поздрави

Щом казваш така е ;) И тва с чипа и "картата" е меко казано смешно да знаеш ;)

Majed_146
29-02-2012, 23:48
Колега Ако решиш да вземеш 1,8 или 2.0 мотор от 156 и си със старата инжекционна система M2.10.04.. не забравяй да смениш ангренажното колело на изпускателния вал от стария мотор, защото се различават по броя на процепите на ламарината, която е от задната страна на колелото. При по новия инжекцион са 4 или 5 процепа, а на старите е само един... Ако не го смениш.. колата ще запли и ще върви но няма да работи като последователна инжекционна сиситема (истенски инжекцион), а ще работи като FULL group и ще ти свети лампата на инжектора на таблото.

Успех ти пожелавам.. и ако имаш въпроси.... свиркай!

rijko
29-02-2012, 23:57
Еми 2.0Т.С не върви ли повече от 1.8Т.С . Пък сега размишсляваме , дали да правим нейния си мотор или да търсим някъв друг 1.8 или 2.0 ... Все пак някой няма ли да каже какво е нужно за такъв swap ?!

Идея 1
ей ти двг 1.8тс http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67799 като цена е малко под това да ремонтираш
твоя. Пък ще има какво да разпродавате и от там +250лв. и си караш колата за 250-300лв. разходи.
Дай още 300лв. за чип-мип и си 150 коня. Макс тотал пари дадени за глупости 700лв.

Идея 2
Зимаш двг 2.0тс с кабели и скоростна кутия и кабели компутар ценаааааа 700лв. После ревизията ще ти излезе ...... вади елкаата и смятай:
-ангренаж комплект 240-320лв
-масло филтър 60-100лв.
-гарнитури 90-130лв.
ммм да и после следва защото конете под капака са като парите в джоба ВИНАГИ СА МАЛКО
-чип 250-300лв.
-ауспуси немам си и на идея не ми се и рови
-други спирачни апарти и дискове и накладки 90-150лв втора уподтреба и 500-900лв нови.
-пружини има по 100лв предни задни

ммммммммм забравих рейка дали ще му трябва?

Идея 3
Продаваш това строшеното и за 1500-2500 си зимаш друга 145ку ве или 146 тй
-

Васил Петров
01-03-2012, 00:19
1,8 цф1 е М2.10.04 няма М2.10.03...тъй като PINOUT-a на екутата са различни в известен смисъл най лесно е да смени чипа с картата от 1,8 със чип, който е с карта за 2.0. Второто ЕКУ се поставя на 146ti 145QV преди 97 така също на 155 2,0 16в + 1,7 Boxer 16В. А за Боренето... всеки си знае! просто споменах че са различни скоростите. Колегата искаше да знае за разликите :)
Поздрави

Само да вметна че 1.8 тс цф1 е с 2.10.4

Tonimir
01-03-2012, 17:08
А защо не сложите пак 1.8?
Защото 2-ката си е 2-ка! :crazy:

Успех с планираната трансплантация! :go:

vankata_ll
01-03-2012, 21:29
Защото 2-ката си е 2-ка! .......

Това не е задължително позитивно :smoke:

Majed_146
02-03-2012, 07:37
Само да вметна че 1.8 тс цф1 е с 2.10.4


Колега аз това казах. Няма 1,8 цф1 с ЕКУ(м2.10.03)

а е м2.10,04...

Поздрави

---------- Post added at 07:37 ---------- Previous post was at 07:36 ----------


Това не е задължително позитивно :smoke:

с 2.0 никога не скучаеш :shoot::shoot::big_love:

Prelud3g
02-03-2012, 11:34
Решено е , ще се прави нейния си мотор :) . Благодаря за помоща .