Log in

View Full Version : Защо се отлагат 149, 169 ?



Gecata
11-11-2006, 17:58
Колеги както наскоро научих 149 и 169 се отлагат за 2009 година. Малко кофти ми стана така...
Защо е тва голямо забавяне и с каква цел? Нормалният производствен цикъл е 7 години.
Алфа 156 излезе в края на 1997 г и в 2005 вече имаше заместник 159.
Алфа 166 в края на 1998 г и се пада горе долу сега да има заместник? За какво трябва да се чака цели 11 години за нов модел :shock: :frown: до 2009 !!!
Да не говорим за 149 която трябваше да излезе есента на 2007 а са айде и тя в 2009. За какво е сичко тва. Всички нормални производители сменят поколенията през около 7 години. При моделите от среден клас на алфа също е така. Но за какво се "осират" така с висшия клас, примерно 169. Сещам се само още един модел на друга марка, който постъпи така: Ситроен с техния голям модел - през 1989 г излезе ХМ а заместника му С6 чак през 2005 г. И нима Ситроен се надява на успех с тази си постъпка?
Що за маркетингова стратегия на Алфа е да кара богатите чичковци готови да си купят кола от висшия клас, да чакат 11 години? :shock: :frown:
Ми много ясно че въпросните чичковци ще отидат и ще си купят Мерцедес примерно, щото богатите не обичат да чакат. Настоящата Е-класа излезе в 2002 г и в 2009 вече ще има заместник. Ама защо да давам пример с нея като мога да дам за пример S-класата която излезе заедно с 166 през 1998 г. Вече е пълно с новата S-класа по улиците, а за 169 само бегли слухове и далечни надежди за 2009 г. Мога още много да напиша в този дух, но няма смисъл.
Сега да не земета да ме обвините, че съм фен на Мерцедес и мразя Алфа. Тва беше просто пример който може да се даде и с всяка друга марка. Просто много ми е мъчно, че ще трябва да чакам още 3 години докато видя моята любима. Ми то си е така човек трябва да страда за любовта.
Моля ако някой разбира подобна маркетингова стратегия да ми драсне два реда за да не страдам толкова много. Ето пак друг пример: Фиат Стило 2000 г , новото браво 2007 г (вече го показаха)
Алфа 147 2000 г , Алфа 149 - 2009 защо бе хора защо, плаче ми се :( Абе май нещо съм в депресия, за тва сигурно ми е толкова кофти. Ми ще чакам и ще се надявам да е по-скоро. То друго не ми остана...

bongo
11-11-2006, 18:17
ами виж например GTV и spider се произвеждат от 1995 и чак сега ги замениха. Не ги сменят защото са толкова хубави, че няма какво да им пипат :wink:

koolio
11-11-2006, 19:20
Според мен 147 има о6те пазарен потенциал и се продава добре. Ама това е сега, до 3 години може и да поомръзне :roll: . А за флагмана- ясно е, че в тоя клас Алфа Ромео няма да е много масова и ще се разчита само на феновете на марката. Но и според мен вече 166 е морално остаряла. Но вероятно е следващият топмодел да е нещо качествено ново, което сериозно да конкурира Ауди А6 и БМВ 5 не само сред феновете, а и при масовите купувачи. Така че да се надяваме, че в този случай важи поговорката "Хубавите работи бавно стават!" :priest:

pooh
11-11-2006, 22:34
...

Gecata
11-11-2006, 23:45
Добре де, как да няма кинти...Фиат е в подем, Ферари е машина за пари, Мазерати също се продава добре, Самата Алфа също се продава добре. Само Ланча куца ама кво те грее...
Добре де има и още едно нещо дето не ми е ясно.
Алфа 159 излезе както и Брерата, и са тия от Алфа кво ше праят що не разработват новите модели ами си чоплят в носа ебаси. Ако 149 не излезе есента на 2007 ще обявя гладна стачка...немое да се чака 3 години за да се Види нещо качествено ново. + това да не забравяме че алфа 147 е с два фейслифта вече, дотогава какво ще е колата с най-много фейсове в историята ха ха :x

Tinoto
12-11-2006, 00:09
Кой ти каза, че във Ферари има много кинти?

stranger
12-11-2006, 06:29
И не знаеш ли, че преди две години горе-долу Алфа бяха толкова закъсали (за Фиат като цяло да не говорим), имаха две переспективи - или да я продадат заедно с Фиат целия, или ако не успеят с новите модели да я закрият за срам на спагетите. 159 и Brera бяха последната им надежда, както и новата 147. Sportwagon-a и Croswagon-a, а и новият Spider май показват, че все пак нещата не са толкова зле според мен, но на фона на новите баварци, аудита и мерцедеси Алфа е много назад за огромно съжаление. Пък в Швейцария и Германия рядко се виждаха по пътищата миналата година. Лошото качество от преди си казва още думата.
Даже имаше един американски концерн (Дженерал моторс май), който искаше да купи ... само Алфа и Мазерати, но от Фиат казаха - или всичко или нищо. А наскоро излезе Алфа 147 Нова, така че ...

KGB
12-11-2006, 13:15
И не знаеш ли, че преди две години горе-долу Алфа бяха толкова закъсали (за Фиат като цяло да не говорим), имаха две переспективи - или да я продадат заедно с Фиат целия, или ако не успеят с новите модели да я закрият за срам на спагетите. 159 и Brera бяха последната им надежда, както и новата 147. Sportwagon-a и Croswagon-a, а и новият Spider май показват, че все пак нещата не са толкова зле според мен, но на фона на новите баварци, аудита и мерцедеси Алфа е много назад за огромно съжаление. Пък в Швейцария и Германия рядко се виждаха по пътищата миналата година. Лошото качество от преди си казва още думата.
Даже имаше един американски концерн (Дженерал моторс май), който искаше да купи ... само Алфа и Мазерати, но от Фиат казаха - или всичко или нищо. А наскоро излезе Алфа 147 Нова, така че ...

Mле колко много невяр на информация и то само в един пост.

Алфа Ромео не са били зле преди няколко години, бяха зле в средата на 1990те....след илизането на 156 и на 147 там нещата се оправиха...така, че последната надежда хич не им е 159...До преди година две единствено Алфа и Ферари бяха на печалба от цялата Фиат група...тях искахе да ги купят други концерни, ГМ нямаха парите.

Алфа 159 е доста над нивото на новата 3ка както и на новата А4...така, че не знам кой модели гледаш. 147 макар и не много нова все още е по-добра от новата А3 (голф5)...

В Швейцария Алфи дал господ...

Мазерати никой не ги иска те все още не са на печалба.

stranger
12-11-2006, 16:17
И не знаеш ли, че преди две години горе-долу Алфа бяха толкова закъсали (за Фиат като цяло да не говорим), имаха две переспективи - или да я продадат заедно с Фиат целия, или ако не успеят с новите модели да я закрият за срам на спагетите. 159 и Brera бяха последната им надежда, както и новата 147. Sportwagon-a и Croswagon-a, а и новият Spider май показват, че все пак нещата не са толкова зле според мен, но на фона на новите баварци, аудита и мерцедеси Алфа е много назад за огромно съжаление. Пък в Швейцария и Германия рядко се виждаха по пътищата миналата година. Лошото качество от преди си казва още думата.
Даже имаше един американски концерн (Дженерал моторс май), който искаше да купи ... само Алфа и Мазерати, но от Фиат казаха - или всичко или нищо. А наскоро излезе Алфа 147 Нова, така че ...

Mле колко много невяр на информация и то само в един пост.

Алфа Ромео не са били зле преди няколко години, бяха зле в средата на 1990те....след илизането на 156 и на 147 там нещата се оправиха...така, че последната надежда хич не им е 159...До преди година две единствено Алфа и Ферари бяха на печалба от цялата Фиат група...тях искахе да ги купят други концерни, ГМ нямаха парите.

Алфа 159 е доста над нивото на новата 3ка както и на новата А4...така, че не знам кой модели гледаш. 147 макар и не много нова все още е по-добра от новата А3 (голф5)...

В Швейцария Алфи дал господ...

Мазерати никой не ги иска те все още не са на печалба.

Ти бъркаш - за справка се обърни към Милано Моторс
А колкото до Швейцария - за миналата година съм направил две пътувания от по една седмица всяко и колкото и да ми беше неприятно тук таме срещах Алфи. А аз Алфите ги обожавам като марка.
GM не купиха Алфа и Мазерати не поради липса на пари, а защото ФИАТ не ги продаваше отделно

BatVas
12-11-2006, 20:12
Kaкво ще ми кажат Милано Мотърс ми е интересно - при условие , че гледам финансовите отчети ,които се дават към борсата и на тяхна основа инвеститорите да си правят фундаментален анализ :wink: Петко е прав :idea:

Е защо мислиш не ги продаваха отделно - защото Алфа беше на печалба :!:

stranger
12-11-2006, 20:48
Може и да си прав, Фиат без Алфа е нищо, изключвайки Ферари все пак. Но и Мазерати си е кола все пак

KGB
12-11-2006, 23:43
Генерал Моторс са в толкова голяма криза от няколко години, че в последната година не е много сигурно под каква форма ще продължи да съществува тази компания.

Относно цялата сделка на Фиат и ГМ, могат да се изпишат романи....

както и да е...Алфа в момента се преструкторира и това отнема време колкото и да ни е неприятно.

Bobo
13-11-2006, 00:17
Хахаха тоз бастун Stranger и тука се бил изакал :lol:

lyuli
14-11-2006, 10:08
Колеги както наскоро научих 149 и 169 се отлагат за 2009 година. Малко кофти ми стана така...
Защо е тва голямо забавяне и с каква цел? Нормалният производствен цикъл е 7 години.
Алфа 156 излезе в края на 1997 г и в 2005 вече имаше заместник 159.
Алфа 166 в края на 1998 г и се пада горе долу сега да има заместник? За какво трябва да се чака цели 11 години за нов модел :shock: :frown: до 2009 !!!
Да не говорим за 149 която трябваше да излезе есента на 2007 а са айде и тя в 2009. За какво е сичко тва. Всички нормални производители сменят поколенията през около 7 години. При моделите от среден клас на алфа също е така. Но за какво се "осират" така с висшия клас, примерно 169. Сещам се само още един модел на друга марка, който постъпи така: Ситроен с техния голям модел - през 1989 г излезе ХМ а заместника му С6 чак през 2005 г. И нима Ситроен се надява на успех с тази си постъпка?
Що за маркетингова стратегия на Алфа е да кара богатите чичковци готови да си купят кола от висшия клас, да чакат 11 години? :shock: :frown:
Ми много ясно че въпросните чичковци ще отидат и ще си купят Мерцедес примерно, щото богатите не обичат да чакат. Настоящата Е-класа излезе в 2002 г и в 2009 вече ще има заместник. Ама защо да давам пример с нея като мога да дам за пример S-класата която излезе заедно с 166 през 1998 г. Вече е пълно с новата S-класа по улиците, а за 169 само бегли слухове и далечни надежди за 2009 г. Мога още много да напиша в този дух, но няма смисъл.
Сега да не земета да ме обвините, че съм фен на Мерцедес и мразя Алфа. Тва беше просто пример който може да се даде и с всяка друга марка. Просто много ми е мъчно, че ще трябва да чакам още 3 години докато видя моята любима. Ми то си е така човек трябва да страда за любовта.
Моля ако някой разбира подобна маркетингова стратегия да ми драсне два реда за да не страдам толкова много. Ето пак друг пример: Фиат Стило 2000 г , новото браво 2007 г (вече го показаха)
Алфа 147 2000 г , Алфа 149 - 2009 защо бе хора защо, плаче ми се :( Абе май нещо съм в депресия, за тва сигурно ми е толкова кофти. Ми ще чакам и ще се надявам да е по-скоро. То друго не ми остана...

а от къде черпиш тази информация?

Gecata
14-11-2006, 12:30
Ето от тук. Но и от други места в нета изтече подобна информация.

http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8514

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 132072.htm (http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_und_produkte/alfa_romeo_der_fahrplan_fuer_junior_cxover_und_169 .132072.htm)

lyuli
14-11-2006, 12:59
ок, мерси!