Log in

View Full Version : K&N Филтър... Конус или реплейсмънт



don_pepone
02-03-2012, 20:29
Хелло Сектанти :) .
Много ме блазни идеята за спортен филтър, но супер много се чудя дали да е кону с тръби за хладен въздух или един заместител за в кутията. Поизчел съм доста по въпроса,но все още се колебая. Та идеята ми е да споделим кой от нас е карал с спортен филтър и с кой от двата вида,а също и впечатленията като цяло от тези филтри ,а и поотделно за всеки :)

nicola 59
02-03-2012, 22:07
Хелло Сектанти :) .
Много ме блазни идеята за спортен филтър, но супер много се чудя дали да е кону с тръби за хладен въздух или един заместител за в кутията. Поизчел съм доста по въпроса,но все още се колебая. Та идеята ми е да споделим кой от нас е карал с спортен филтър и с кой от двата вида,а също и впечатленията като цяло от тези филтри ,а и поотделно за всеки :)

Питай колегата Фуриоус той е човека кадето ги е карал и двата модела ако несе лъжа.

Furious 155
02-03-2012, 22:13
Питай колегата Фуриоус той е човека кадето ги е карал и двата модела ако несе лъжа.
Да, но на маломощна кола...
Ако държиш на оригналния вид - риплейсмънт е ок.
Ако искаш някакво подобрение - има доста системи за cold air intake.
Има значени и откъде ще взима въздух системата по време на движение, тъй като има зони с различно налягане в предната част на колата.

AntiLuuP
02-03-2012, 22:15
Аз съм с конус. Доволен съм - точно това което исках. В ниските обороти и при плавно подаване на газ тиха, а във високите и при рязко настъпване на педала се включват алармите на колите по улицата и звука е адски готин.Ако очакваш мощност отгоре не се усеща. Карам 146ца 1.6т.с.

MUROMAN
02-03-2012, 22:32
От мен мнение в полза на тръбите и Конуса. :idea2:
Няма да усетиш нещо кой знае какво,но според мен ще останш доволен. :th_up:
И гледай найстина да е K&N не китаец.

don_pepone
02-03-2012, 23:22
И аз май клоня към Конуса,а за това дали е истински.. никой не знае,но мисля да го взема от Ибей,че един авер е в англия и без това

Abar7h
03-03-2012, 09:59
Карал съм и с двата вида и впечатленията ми са: конус - спъва колата, понеже е почти невъзможно да го изолираш добре от високата температура в коша... Отделно, че се цапа повече. Предимството - звука е малко по-силен. Риплейсмънт - не спъва колата, издържа по-дълго без пране. Недостатъка е, че няма чак толкова настървен звук колата... Помисли си, но според мен по-разумното е да си вземеш риплейсмънт.

TRENDi
03-03-2012, 10:18
... конус - спъва колата, понеже е почти невъзможно да го изолираш добре от високата температура в коша...

За 145/6 не знам, но при 155 не виждам, кое му е трудното да се изолира:

http://trendi.snimka.bg/automobiles/tipo-1-7-ts.546899.21320272.big

http://trendi.snimka.bg/automobiles/tipo-1-7-ts.546899.23935100.big

Мат`рялите за щита са 5-10 лв, забожда се и една гофрирана тръба до левия халоген за свеж въздух и това му е. А, на 6-так звука е още по-як. Аз съм за конус.

Alexanderbb
03-03-2012, 10:35
В София пране на около 3000 км. Вярвай ми колега бързо омръзва. Предпочитам да хвърлям хартиени през 5000 км.

aRm
03-03-2012, 15:38
Определено с конуса ще усетиш разликата. Колегата Тренди е показал как става и определено и звука ще е много по-добре, а пък ако и въздуха, който постъпва в маторя е студен ще усетиш разлика и във вървежа ;) Всички спортни изпълнения са с конуси, с риплейсмънта няма да усетиш никаква разлика. Не се замисляй, а слагай конус :)

don_pepone
03-03-2012, 16:01
Моят единствен проблем с топлоизолирането на конуса щее с това ,че изпарителят на газовото е точно между кутията на филтъра и Фарът, и дори като бяха махнали тръбата която отива надолу към халогена,колата взе да смуче доста топъл въздух ( стоплен от изпарителя). А маркучите към изпарителя ми пречеха да си сложа оригиналната тръба и затова правих едни магии от алуминиева тръба за аспиратор,но се получи накрая. Обаче мястото ми е малко ограничено там и ще го мисля първи дали ще има достатъчно пространство за тоя конус и за правилното му изолиране :) . Що се отнася до звукът на шестака, то той и сега си е добър а с един конус мисля че даже няма да усилвам музиката :) :) :)

aRm
03-03-2012, 20:03
Моят единствен проблем с топлоизолирането на конуса щее с това ,че изпарителят на газовото е точно между кутията на филтъра и Фарът, и дори като бяха махнали тръбата която отива надолу към халогена,колата взе да смуче доста топъл въздух ( стоплен от изпарителя). А маркучите към изпарителя ми пречеха да си сложа оригиналната тръба и затова правих едни магии от алуминиева тръба за аспиратор,но се получи накрая. Обаче мястото ми е малко ограничено там и ще го мисля първи дали ще има достатъчно пространство за тоя конус и за правилното му изолиране :) . Що се отнася до звукът на шестака, то той и сега си е добър а с един конус мисля че даже няма да усилвам музиката :) :) :)

Абсолютно ! :) Ако можеш качи някоя друга снимка, пък тук колегите можем да дадем някое съветче къде и как да го сместиш ;)

AntiLuuP
03-03-2012, 20:31
Моят конус не е изолиран и е доста голям. Никакви проблеми нямам. Не съм усетил разлика във вървежа нито в положителна нито в отрицателна посока. А 6-така с конус ще доката звук на АМG ;) Успех.

don_pepone
03-03-2012, 21:32
Моят конус не е изолиран и е доста голям. Никакви проблеми нямам. Не съм усетил разлика във вървежа нито в положителна нито в отрицателна посока. А 6-така с конус ще доката звук на АМG ;) Успех.

Ами аз много се кефих на звукът когато я нямаше тръбата която отива към халогена.... беше си направоо супер( постоянно я настъпвах рязко да му се кефя :) ),а си представям с конуса как щее.
Иначе ако смуче топъл въздух е много кофти за мотора и по-точно за смесите му, незнам кой какво е усетил,ама си трябва изолация на конусчето ;).

Abar7h
03-03-2012, 23:23
Ами аз много се кефих на звукът когато я нямаше тръбата която отива към халогена.... беше си направоо супер( постоянно я настъпвах рязко да му се кефя :) ),а си представям с конуса как щее.
Иначе ако смуче топъл въздух е много кофти за мотора и по-точно за смесите му, незнам кой какво е усетил,ама си трябва изолация на конусчето ;).
Дам, ако я направиш като хората няма да съжаляваш.

pace
03-03-2012, 23:30
а на дизеларка ако се турне......

barash
04-03-2012, 21:00
а на дизеларка ако се турне......

Скачай смело но не на конус,махаш хартията и на негово място спортен.
Досадното съскане изчезва със сигурност.

А по темата,колега мой приятел на 2.0 имаше конус - невероятен звук,
колкото по голям толкова по добре,че малките ще ги смачкаш за нула време

pace
04-03-2012, 21:08
Скачай смело но не на конус,махаш хартията и на негово място спортен.
Досадното съскане изчезва със сигурност.

А по темата,колега мой приятел на 2.0 имаше конус - невероятен звук,
колкото по голям толкова по добре,че малките ще ги смачкаш за нула време
е то това ли ми съска от дясно...аз мислех,че ми е спукано радиаторчето на климата 'тя и без това не работи'

don_pepone
12-03-2012, 20:33
Ето и малко снимки как ми седи гадният изпарител и ми пречи малко :)

don_pepone
18-03-2012, 18:34
За 145/6 не знам, но при 155 не виждам, кое му е трудното да се изолира:

http://trendi.snimka.bg/automobiles/tipo-1-7-ts.546899.21320272.big

http://trendi.snimka.bg/automobiles/tipo-1-7-ts.546899.23935100.big

Мат`рялите за щита са 5-10 лв, забожда се и една гофрирана тръба до левия халоген за свеж въздух и това му е. А, на 6-так звука е още по-як. Аз съм за конус.

Интересно ми е, има ли нещо под тоя конус, да изолира прахоляка откъм пластмасовият подкалник. Като си гледам кутията на филтъра отдолу колко е мръсна си мисля че тоя конус ще стане целият в кал.

TRENDi
18-03-2012, 20:29
Да, над подкалника съм си скроил едно парче от същия материал, от който е направен и щита. Иначе наистина става свинщина - подкалника не пази достатъчно.

AntiLuuP
18-03-2012, 22:26
Аз пък не съм махал фабричната кутия на филтъра, половината от нея си стои т.е. долната част. Малко с напасването на филтъра е играчка докато се развърти, но поне знаеш че няма да бъде целия в кал.

BatVas
21-03-2012, 17:42
От конусите това бих сложил аз:
http://www.europerformance.co.uk/images/products/supersize/bmccdainductionkits.jpg
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=4003793

Много по-добро от другите конусчета.
Aко ще слагам конус слагам по-доброто - така и така ще си играя.

А, ако не е това - слагаш риплейсмънт в кутията от К&N ( в момента на моята е такъв)

TRENDi
21-03-2012, 18:56
600 + лв :crazy: за 20 годишна кола струваща хилядарка или малко повече... Моят JR го взех за 87 лв. Едва ли т`ва БМС ще се представи 7-8 пъти по-добре... :flirt: Не, че това Тъпо дето карам и е на канче не съм го оборудвал с незаслужено скъпи неща, ама чак пък толкоз.

don_pepone
21-03-2012, 19:37
пффф много добре изглежда,ама много пари :)

Tedo
27-03-2012, 17:02
Те ти K&N! - http://www.dealextreme.com/p/universal-super-power-flow-stainless-steel-air-filter-for-car-red-black-123056
Нема такава оферта :roll2:

don_pepone
27-03-2012, 18:06
Ба то супер ефтенийка :)

nicola 59
29-03-2012, 23:08
Ето колеги да покажем новата придобивка и същевременно да благодаря на Furious 155 за нея .Първи наблюдения след монтажа 160 на първа 240 на втора и ме хвана страх да сложа 3 та.
Сериозно по въпроса звука се промени леко и приятно не е нещо много,а е точно това ,което ми трябваше,за разликата във вървежа има доста голяма ,аз честно не очаквах голямо подобрение обаче е факт,а може би и понеже моя филтър беше на около 50 000 километра и си беше доста мръсен.В общи линии съм доволен от интервенцията и я препоръчвам и на вас .

valio1
30-03-2012, 00:03
Здр., аз имам к§н панелен филтър, но кутията на филтера е над главата на двигателя. При студен двигател като подам газта на около 60% при достигане на 3000 - 3500 оборота изведнъж колата набира по рязко, но ефекта е за 3 минути и след това си става като преди. Предполагам че въздуха се загрява и ефекта отминава. Също така след замърсяване на филтъра ефек изобщо няма, дори и след измиване филтера вече си е като обикновен. Около 15 хиляди километра имаше ефект, след това си е като обикновен филтър. Забелязах че след измиване и омасляване на филтъра има леко понацапване на дроселовата клапа от маслото и трябва да се чисти.

nicola 59
30-03-2012, 06:11
Здр., аз имам к§н панелен филтър, но кутията на филтера е над главата на двигателя. При студен двигател като подам газта на около 60% при достигане на 3000 - 3500 оборота изведнъж колата набира по рязко, но ефекта е за 3 минути и след това си става като преди. Предполагам че въздуха се загрява и ефекта отминава. Също така след замърсяване на филтъра ефек изобщо няма, дори и след измиване филтера вече си е като обикновен. Около 15 хиляди километра имаше ефект, след това си е като обикновен филтър. Забелязах че след измиване и омасляване на филтъра има леко понацапване на дроселовата клапа от маслото и трябва да се чисти.

Колега за каква кола иде реч ,че аз не схванах за тая кутия връз мотора и там си е била или ти си я сложил.

valio1
30-03-2012, 20:41
Колата е мазда 3, филтера го взех за 198лв. Според мен без да претендирам, че е вярно дори и с колд интейк система, когата всмукателния колектор на колата загрее усезаемия ефект от филтера изчезва.