Log in

View Full Version : проблем с обезвъздушаването на спирачките



venko8585
03-03-2012, 17:38
след смяната на предните апарати и задните и след обезваздушаването пропада почти никакви спирачки няма ,колата е с абс ако има някакво значение

kolev
03-03-2012, 18:35
кое пропада колега. спирачния педал ли. ако да, провери спирачната помпа. прясната спирачна течност може да е разтворила гумичките.

mordohy
03-03-2012, 19:01
Я дръпни ръчната и виж дали ще имаш. Ако имаш то автоматите на задните ти апарати за малко поблокирали

venko8585
03-03-2012, 19:22
задните апарати са свалени от работешти спирачки поради смяна на моста,по вероятно е от спирачната помпа

someone
12-11-2014, 22:09
Смених спирачната помпа, но нещо не мога да е обезвъздуша? Някаква идея?

bobi_kz
13-11-2014, 21:07
Аз го имах същия проблем, след смяна на задни накладки колата все едно нямаше спирачки. Обезвъздуших ги и сега са по-добре. Пробвай пак да обезвъздушиш.
И един въпрос към колегите: След смяна на задни накладки след като буталото е прибрано до край има ли някакво нагласяне като се симулира движение на ръчната или се слага така с навито бутало..?

mordohy
14-11-2014, 22:02
Ако автоматите, които разпъват челюстите не работят, то тогава няма да имате спирачки.
Лекуването в тоя случай е предварителното разпъване на челюстите. Прави се постепенно, до като се обере луфта.

Задължително е да изпилите ръба на барабана!
Иначе няма да направите нищо.
Това при барабанни спирачки. При дискови е въпрос само на обезвъздушаване.

bobi_kz
01-12-2014, 14:39
Вчера пак ги обезвъздушавах, защото не ми харесва как спира колата.. имаше въздух в системата. Обезвъздуших.. педала твърд като камък.. запалих тръгнах и пак не спира добре и педала стана мек и спира чак посредата, а преди тая кола спираше от ряз... не знам какво става, започвам да си мисля, че смуче въздух от някъде, но няма нито теч нито нищо...

mordohy
01-12-2014, 20:51
Преди повече от половин месец ти казах, че трябва да регулираш задните челюсти, защото регулаторите им са много капризни и по принцип не работят!
А ти ако искаш смени и моторчето на парното!

bobi_kz
01-12-2014, 23:16
Колега, разглобявал съм и двата апарата на части и съм смазал челюстите и си вървят перфектно за какво регулиране става въпрос? За това със симулираното движение на ръчната ли?

ivan dimitrov
01-12-2014, 23:46
---

mordohy
02-12-2014, 21:34
На страница 3-1994 това зъбно, дето е с наклонени зъби е в механизма за регулиране на челюстите. Като се разпънат челюстите от цилиндърчето, ако има много голям ход, то и пластинката зацепва в наклонените зъби и превърта зъбното колрело, което има резба. то действува точно като тресчотка.
Когато не работи правилно, а така са 90%, то и не може да обере луфта, понеже не стига дебита на помпата. За това на ръка завърташ ВШЗК( Въпросното Шибано Зъбно Колело), до като не обереш луфта съвсем.

bobi_kz
02-12-2014, 22:21
Това е за барабанни спирачки, Аз съм с дискови отпред и отзад не съм виждал такова колело около апаратите ;)

mordohy
05-12-2014, 17:17
Ако си с дискови отзад, там пак имаш регулатори, но те се задействуват от ръчната.
Изобщо уточни с какво си от зад

bobi_kz
05-12-2014, 19:39
С дискови съм колата е от подписа. Ще пробвам да ги регулирам от там ;)

someone
14-12-2014, 21:33
понеже не бях обезвъздушавал. ..
трагва се от най-далечното колело и така до най-близкото. най-вероятно няма да стане от първия път. пробва се и ако някое колело не "хваща " се обезвъздушава втория път само то.

при мен така протече работата.:pancake:

bobi_kz
15-12-2014, 19:40
Това ми ясно колега не знам ти отзад дали с дискове или барабани, но аз съм с дискови и разбрах какъв ми е проблема колегата горе го беше писал има един "палец" който е за ръчната при мен просто трябва от там да регулирам самия апарат за да изтласка буталото механично иначе не му стига хода ;)