PDA

View Full Version : Boxer Diesel



bass
13-11-2006, 11:23
И Subaru се топнаха в нафтата, но с достойнство :-P
По план-скица има доста обективни плюсове, освен че звучи sporty :-)
http://www.autoblog.com/2006/09/30/suba ... sel-boxer/ (http://www.autoblog.com/2006/09/30/subarus-diesel-boxer/)

lyuli
14-11-2006, 10:02
и аз чух за тоя двигател по някакво предаване в неделя. интересно звучи, но сигурно ще харчи повече от обикновения дизел....

trustworthy
14-11-2006, 11:11
и аз чух за тоя двигател по някакво предаване в неделя. интересно звучи, но сигурно ще харчи повече от обикновения дизел....

A кое те кара да мислиш така? :roll: И какво точно имаш предвид под 'обикновен дизел' :?:

lyuli
14-11-2006, 12:47
ами защото бензиновия боксер хар4и повече от редовия двигател и за това, но разбира се при дизела може да не е така, незнам..........

trustworthy
14-11-2006, 13:03
Не съм запознат дали/защо редовият харчи повече от боксера, но си мисля, че съществена разлика в КПД-тата не би трябвало да има при равни начала по отношение на използваните технологии. :roll:

Иначе идеята за дизелов боксер все още ми звучи странно. Дали основните предимства, изразяващи се, както се казва в статията, най-вече в ниския център на тежестта и намаляване на вибрациите, си струват усложненията в конструкцията и други подобни...
Абе щом японци са го измислили, значи си има защо :)

Bobo
14-11-2006, 14:07
Тва че боксера харчи повече е неземна глупост :idea: Боксера поради по балансираната си работа има минимално предимство като КПД пред редовия двигател :wink:

Mury
14-11-2006, 20:50
ами защото бензиновия боксер хар4и повече от редовия двигател и за това, но разбира се при дизела може да не е така, незнам..........

При 145 боксера харчи малко повече защото купето му идва тежичко :idea: :wink:

Bobi_33
15-11-2006, 00:57
Не съм запознат дали/защо редовият харчи повече от боксера, но си мисля, че съществена разлика в КПД-тата не би трябвало да има при равни начала по отношение на използваните технологии. :roll:

Иначе идеята за дизелов боксер все още ми звучи странно. Дали основните предимства, изразяващи се, както се казва в статията, най-вече в ниския център на тежестта и намаляване на вибрациите, си струват усложненията в конструкцията и други подобни...
Абе щом японци са го измислили, значи си има защо :)

По отношение на разхода на гориво ,ако съдиш по алфовия боксер там нещата са доста субективни. 1- Този боксер е доста късоходов (важи за всички кубатури)и не може да осигури мощност в ниските обороти.В повечето случаи шофиора е принуден да държи мотора в малко по-високи обороти от средните .2 - ро да не забравяме че този мотор е конструиран в началото на 70-те години и до края на производството си остава почти непроменен( с изключение на 16 V,който излиза в края на 80 -те ),докато Субару например правят предимно боксери и доразработват непрекъснато своите мотори.Иначе в света вече почти никой не прави такива мотори ,защото са по -скъпи за производство и по претанциозни за поддръжка.Боксера не може да се вгражда напречно например-това може да се признае като недостатък,но не може да се каже ,че боксера Харчи повече заради конструкцията си :wink: