PDA

View Full Version : Проблем с уреда за налягане на маслото



tuturutka
13-11-2006, 11:54
Здравейте, наскоро си смених маслото и филтъра, след смяната уреда за налягането на маслото спра да отчита. От приятел чух, че проблема ми е в некачествен филтър за масло, защото колата си работи перфектно. Някой да знае нещо по този въпрос или да му се е случвало подобно нещо. Благодаря ви

Hristian37
13-11-2006, 13:08
същото стана и при мене - явно с новото масло и времето датчика заминава-купих такъв от лада(10лв) стругара му направи нова резба 3лв и сега работи ама май отчита пове4е - като я запаля на студа 8bar

tuturutka
13-11-2006, 14:14
препоръчаха ми да си сменя филтъра, защото датчика си бил наред. Аз не сам много сигурен обаче че проблема е само във филтъра за това питам. Мерси за информацията Hristian37

kris11
13-11-2006, 16:08
същото стана и при мене - явно с новото масло и времето датчика заминава-купих такъв от лада(10лв) стругара му направи нова резба 3лв и сега работи ама май отчита пове4е - като я запаля на студа 8bar

Нормално е на студено да дава по-високо налягане. маслото е по-гъсто

Hristian37
13-11-2006, 19:14
с оригиналния си датчик даваше 6бара. По темата-ти как разбра дали датчика ти е здрав???? Защото и аз така мислех като тебе-ама лампата не свети, тя е на друг датчик, мотора не тропа -работи си както досега си е работил значи какво остава -маслото -на 800км е още си е бистро, ама ти си знае6 и ако са ти казали-поне ги попитаи те как са разбрали - но ако не ти свети лампата -който датчик е до филтъра значи масло си вдига и аз залагам на датчика за налягането

ALFA CORSE
13-11-2006, 19:58
Преди време при мен от време на време спираше да отчита... проблема се оказа от куплунга при датчика, така че ако не си го проверил го погледни.

monigt
13-11-2006, 22:03
абе и аз сам с ладов - и сега дава повеце според мене: както каза колегата по горе до 8 bar.

Hristian37
13-11-2006, 23:36
абе и аз сам с ладов - и сега дава повеце според мене: както каза колегата по горе до 8 bar.


така е, но като загре си пада на 2.5 -3бара на празни както си беше и с оригиналния, а имате ли идея колко струва оригиналния, че ми обаждаха някакви цифромании

tuturutka
14-11-2006, 08:37
Hristian37, телефона ми е 0887828808 или 0898575257 обади ми се ако искаш да ти дам имам едни сервизни ръководства за ремонт на 155-та. там пише, че при 4000 об/мин налягането ти е 5 bar. Датчика за налягането на манометъра ти е отделен от този на лампата до уреда. Така че, колата си се маже, тъй като другите лампи не светят. В този датчик е съпротивление и в тези ръководства са посочени стойностите му, така разбрах че е здрав.

goldie
14-11-2006, 09:07
за такъв датчик латих 55лв. много често клеясва клемата на датчика

vovata
14-11-2006, 09:12
колко струва оригиналния, че ми обаждаха някакви цифромании
На мен ми искаха 55 лв за тъпия датчик.

tuturutka
14-11-2006, 10:36
каква марка е датчика и от каде си го купихте

goldie
14-11-2006, 16:28
EPS

Mury
14-11-2006, 20:20
EPS

Тва е половината отговор другата е ТиН София :wink: :wink: на теб ти е близо :wink:

Dodo 155
14-11-2006, 23:25
абе и аз сам с ладов - и сега дава повеце според мене: както каза колегата по горе до 8 bar.


така е, но като загре си пада на 2.5 -3бара на празни както си беше и с оригиналния, а имате ли идея колко струва оригиналния, че ми обаждаха някакви цифромании
Ако на топъл мотор налягането ти е наистина 2,5 - 3 бара на празни, то маслото трябва да е с вискозитет 50W50 :idea: Това е много високо налягане за топло масло :idea: :idea: :idea:
Виж си дали ти отчита правилно уреда :idea:
Нормално е 4 бара на студено и пада до 0,5 - 1 на топъл мотор при празни опороти. При над 2000 оборота вдига на 4,5 - 5,5 бара нормално на студен мотор и 3 - 3,5 бара на топъл мотор :wink:

WhitePower
15-11-2006, 10:32
както бях спорил в друга тема с бобо
да при мене е 3 бара на загрял мотор и на 400 оборота е 5 бара и там си седи е на по викоките и кам 6 скача
маслото ми е 10/60

търтей
15-11-2006, 10:33
а колко верно ви показват датчиците? :idea:

Bobo
15-11-2006, 10:44
а колко верно ви показват датчиците? :idea:

Ами наскоро един от форума откри колко му е грешен датчика :wink: Да си каже :lol:

WhitePower
15-11-2006, 11:09
дам имам едни сервизни ръководства за ремонт на 155-та. там пише, че при 4000 об/мин налягането ти е 5 bar

аз отговарям на това що да мисля че ми е зле нещо


ето и снимка на загрял мотор
http://pg.photos.yahoo.com/ph/orlingenc ... pg&.src=ph (http://pg.photos.yahoo.com/ph/orlingenchev/detail?.dir=2dd6&.dnm=89d9re2.jpg&.src=ph)

Hristian37
15-11-2006, 14:24
дам имам едни сервизни ръководства за ремонт на 155-та. там пише, че при 4000 об/мин налягането ти е 5 bar

аз отговарям на това що да мисля че ми е зле нещо


ето и снимка на загрял мотор
http://pg.photos.yahoo.com/ph/orlingenc ... pg&.src=ph (http://pg.photos.yahoo.com/ph/orlingenchev/detail?.dir=2dd6&.dnm=89d9re2.jpg&.src=ph)

а маслото колко градуса ти е?

търтей
15-11-2006, 14:29
[color=red]дам имам едни сервизни ръководства за ремонт на 155-та. там пише, че при 4000 об/мин налягането ти е 5 bar
а ко пише за загрял мотор? :wink:

tuturutka
16-11-2006, 08:41
при мен като си работеше датчика и при студен и загрял мотор в диапазона от 3000 - 4000 об/мин си държеше 5 bar, но маслото беше 10W40. Сега съм с 15W40 и се получи този проблем.

Hristian37
16-11-2006, 10:04
при мен като си работеше датчика и при студен и загрял мотор в диапазона от 3000 - 4000 об/мин си държеше 5 bar, но маслото беше 10W40. Сега съм с 15W40 и се получи този проблем.

Аналогично стана и при мене-сложих 15в40 и след една седмица датчика по4ина :priest: не си губи времето а отивай си купувай нов и сменяй

tuturutka
16-11-2006, 14:43
ясно, наистина ще трябва да се купува нов датчик. мерси

155 gta
17-03-2007, 23:36
:boost: и на моята беше така.проблема се оказа че е в обувката на кабела които е на двигателя под хидравличната помпа

Zdravko
29-03-2007, 21:01
нов датчик

Vitoz
24-05-2007, 13:31
А може ли някои да каже колко волта ми подава към датчика

Bobo
25-05-2007, 02:24
А може ли някои да каже колко волта ми подава към датчика

Не подава волтаж :idea:

Miro
15-07-2007, 12:40
Съжалявам, че изкарвам тази стара тема отново, но не намирам отговор на моя въпрос: Защо не показва нормални стойности проклетият уред?!?
Поразгледах форума и се оказа че дста хора са имали проблем с датчика, та взех един ладови и след малко доработка (има снимка), влезе на мястото на стария, но уреда продължава да се държи по същия начин. При подаване на контакт отива почти на 8, а след запалване застава в крайно положение (дори след 8) и не помръдва от там. Странното е, че с откачен кабел от датчика пак е същото положението :( Намерих някаква таблица със стойностите на съпротивлението и при +безкрайност си мисля, че трявба да седи на 0, а не на 8! При вас при подаване на контакт къде е стрелката? На кабела от уреда идват 12V и изключвам късо по него! Някакви идеи освен изчаткал уред на таблото?

bass
16-07-2007, 12:40
Ма тва на снимката е датчика за критично ниско налягане според мен?!?!?
Не е този за уреда на таблото. Долу до масления филтър ли седи снимания?

търтей
16-07-2007, 13:09
Ма тва на снимката е датчика за критично ниско налягане според мен?!?!?
Не е този за уреда на таблото. Долу до масления филтър ли седи снимания?

не само според теб
това не манометър :idea:

Miro
16-07-2007, 14:02
Ми значи съм сменил грешният датчик :D
Този е горе на блока ... ама нещо по схемата от мануал-а съм се подвел явно :( До масления филтър има един + още един който си мисля е за нивото на маслото (под щеката). :oops:

търтей
16-07-2007, 14:08
абе където и да е това е датчик за ниско налягане а не манометър

манометърът изглежда така:

http://www.bethania-garage.com/images/c ... sender.jpg (http://www.bethania-garage.com/images/cobra/oilpressurechrome_sender.jpg)

Grim
16-07-2007, 17:17
абе където и да е това е датчик за ниско налягане а не манометър

манометърът изглежда така:

http://www.bethania-garage.com/images/c ... sender.jpg (http://www.bethania-garage.com/images/cobra/oilpressurechrome_sender.jpg)

тоя датчик е като на комбайн "НИВА" ахахахаахахаха ММ355 :D