View Full Version : Избор на "повдигнато" комби 4Х4.
Susscrofa
14-03-2012, 09:02
Аз лично така наричам тези коли.:)
Дилемата не стои пред мен.
Тя е следната.
Купувачът разполага с 10-15 хиляди лева.
Колите са:
1. Ауди аллроуд 2001-2003 година, 2.5 ТДИ.
2. Субару аутбек 2004-2005 година.
3. Аз му педложих Кросвагона на Алфа:)
Ще съм благодарен да драснете по някое мнение, ако имате наблюдения върху тези автомобили.
Благодаря Ви предварително.
Ако ще ходи по чукарите,според мен в този ред:
Субару;
Ауди;
Алфа;
Ако пък му е заради визията,естествено:
Алфа;
Субару;
Ауди;
santo_traficante
14-03-2012, 09:45
Ако иска да няма грижа с автомобила си купува Субару:evilsmiley:
Аудито според мене го изключете. На тоя мотор не случайно му викат душегуб. Окачването е майка плаче, и т.н.
Субаро или погледнете и Волво ХС70
Волво ХС70
Скучно е малко , но определено е и моя фаворит в тоя клас...
Stoyan Georgiev
14-03-2012, 11:59
2.5 тди от тези години се оказва, че бил доста чуплив
иначе върви много готино, звучи много благо, харчи малко... ама като се счупи....... пф
santo_traficante
14-03-2012, 12:03
Един приятел тези дни купи едно Ауди 2,5тди 180кс.Голям мерак му беше та ще го видиме що за стока е:evilsmiley:
Този мотор е пръчка но всеки си преценява сам:Bolt:
Outback далеч не е безпроблемен автомобил. Гарнитурите - консуматив, лагерите на задните главини са халва, носачи се разхлопват, проблеми с автомата, постоянно дертове с check-a на двигателя също. Да не говорим, че каквото и да се наложи да се сменя е яко цифромания. Висок разход на гориво. Интериорът скърца. Говоря за автомобил произведен 2005 година с 2.5 бензинов двигател.
Susscrofa
14-03-2012, 12:09
Аз чух притеснителни неща за окачването на аудито, че било доста скъпо. Някакви "въздушни" джаджи, адаптивно ли е що ли?
Както и gigi спомена, че е майка си плаче.:big_beer:
Волвото отпада, твърде дълго е и е с дота кофти визия, според търсещия.
---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:07 ----------
Outback далеч не е безпроблемен автомобил. Гарнитурите - консуматив, лагерите на задните главини са халва, носачи се разхлопват, проблеми с автоматичната ск. кутия, постоянно дертове с check-a на двигателя също. Да не говорим, че каквото и да се наложи да се сменя е яко цифромания. Висок разход на гориво. Интериорът скърца. Говоря за автомобил произведен 2005 година с 2.5 бензинов двигател.
Малииии, е ти ме разби.
Винаги съм считал субару за пример откъм качество и надеждност. Че и там бяха засегнати от комерсиалната чума ми беше ясно, но чак пък толкова.:)
Аз чух притеснителни неща за окачването на аудито, че било доста скъпо. Някакви "въздушни" джаджи, адаптивно ли е що ли?
Както и gigi спомена, че е майка си плаче.:big_beer:
Адаптативно е, готиното е като затънеш в сняг - пускаш колата да легне, утъпкваш и пак я вдигаш и продължаваш - голям кеф, но скъп.
Volvo xc70
Скучно е малко , но определено е и моя фаворит в тоя клас...
Един глас и отмен за Волво, но щом не го харесва, другият вариант Субару
santo_traficante
14-03-2012, 12:13
,Интериорът скърца. Говоря за автомобил произведен 2005 година с 2.5 бензинов двигател.
Скърца ако го е купил от Петко секирата от Горна Баня:evilsmiley: Въртят англичанки ...:evilsmiley:
4 год. имах Субару нито се е разкърцало нито се е разхлопало!За 4 год по окачването има сменен 1 тампон и 1 биалетка и един съединител който аз превъртях в една река.
Outback далеч не е безпроблемен автомобил. Гарнитурите - консуматив, лагерите на задните главини са халва, носачи се разхлопват, проблеми с автомата, постоянно дертове с check-a на двигателя също. Да не говорим, че каквото и да се наложи да се сменя е яко цифромания. Висок разход на гориво. Интериорът скърца. Говоря за автомобил произведен 2005 година с 2.5 бензинов двигател.
AАхаххахахха,ти майтапиш ли се колега? Карам Субару 2.5 и гарантирам,че това което си написал е пълна лъжа :smackbum:
Честно, смях се с глас вкъщи
Единствено може би си много малко прав за гарнитурите,но не и че са консуматив.За разхода също си прав,гори да ама все пак си говорим за голем боксер. Споделям наскоро направените ремонти,преценете дали са цифромания : смяна на ремъци,ролки,всички видове масла и филтри - 650 лв. Днес си поръчах съединител усилиен 605 лв без труда.
Моя съвет към колегата е да взема Аутбека
nicola 59
14-03-2012, 18:53
Ако ще ходи по чукарите,според мен в този ред:
Субару;
Ауди;
Алфа;
Ако пък му е заради визията,естествено:
Алфа;
Субару;
Ауди;
Да допълня колегата ако иска да е всяка седмица по сервизите
Алфа,
Ауди,
Субару
Или Субару или алфата,Аудито е хубаво но с 2,7 турбо бензин.
Колкото и да ми харесва Корсвагон все си мисля, че Аутбек е по-добрия избор (качвал съм се и в Аллроуд би турбо) но усещането в Аутбек а ми допадна повече.
Просто не знам до колко модифицирано окачване на 156 се връзва изобщо с концепцията кросовър... а и Кросвагон се предлага само с ръчна кутия и 1.9 дизел.
Инак на мен лично 156 си ми е достатъчно удобна та съм се замислял за кросвагонче :)
330 XD ! само някой да го е усрал :)
Амииии... :unsure::gruebel:
Susscrofa
18-03-2012, 19:05
330 XD ! само някой да го е усрал :)
Това само ако е Х5:)
Тройката е адски ниска, колега, отвратително ниска.:)
330 XD ! само някой да го е усрал :)
Търси се повдигнато комби, не свалено.
Иначе 330 xd е страхотен автомобил!
Всъщност xd-тата са по-високи от 3-ката на задно;-)
Susscrofa
19-03-2012, 08:29
Всъщност xd-тата са по-високи от 3-ката на задно;-)
Но са по ниски от 156-ца:no:, според мен.
От нормална 156 не знам дали са по-ниски,от Крос-а 100%:dark2:
е като му трябва джип, да огледа към Q7, B9 Tribeca или Tuareg........примерно :)
аз лично за комби бих взел ХД , пък за повдигане на колата до височината която искате начини има бол
Susscrofa
20-03-2012, 08:20
е като му трябва джип, да огледа към Q7, B9 Tribeca или Tuareg........примерно :)
аз лично за комби бих взел ХД , пък за повдигане на колата до височината която искате начини има бол
Мисля, че обявих сумата.:)
Не видях няъде да съм споменал думата джип.:)
Интересно как ще изглежда повдигнато 330 ХД.:crazy:
Ако аз искам джип, бих си взел Нисан, мицу, чероки или G-klass. Тези, които ти си изброил не ми попадат в представите за джип, а по скоро за стават мутреене по Хасфалт.:):pig:
Стига спамихте :)
Истинските джипки в тоя живот се броят на пръстите на едната ръка ;)
Тук нали говорим за високо комби?!
1. Субару
2. Алфа
3. Ауди
Не, защото второто е по-хубаво или по-проходимо от третото, а просто защото ще е по-евтино за поддръжка :)
Мисля, че обявих сумата.:)
Не видях няъде да съм споменал думата джип.:)
Интересно как ще изглежда повдигнато 330 ХД.:crazy:
Ако аз искам джип, бих си взел Нисан, мицу, чероки или G-klass. Тези, които ти си изброил не ми попадат в представите за джип, а по скоро за стават мутреене по Хасфалт.:):pig:
имах в предвид щом му трябва нещо вдигнато да огледа джиповете, кво гледа вдигнати комбита, лично аз не бих си взел нито една от изброените дори и да имам парите!
пък вдигнато 330ХД има приятел, кара го от 5 години и имам наблюдения, за това му предложи на твоя човек да си помисли, защото е доста по качествена от аудито и алфата, и все пак е ХД :), ще се радвам да направя едно дорбро в тоя живот макар и с предложение за кола :)
няма да спамя повече !
santo_traficante
20-03-2012, 10:33
ХД става да го разтриваш по асвалта и да ходиш на ски по изчистеното :crazy: Интересна гледка ще е да видя някое "повдигнато" хд:roll2:
Susscrofa
20-03-2012, 14:04
имах в предвид щом му трябва нещо вдигнато да огледа джиповете, кво гледа вдигнати комбита, лично аз не бих си взел нито една от изброените дори и да имам парите!
пък вдигнато 330ХД има приятел, кара го от 5 години и имам наблюдения, за това му предложи на твоя човек да си помисли, защото е доста по качествена от аудито и алфата, и все пак е ХД :), ще се радвам да направя едно дорбро в тоя живот макар и с предложение за кола :)
няма да спамя повече !
Щом някой е пуснал нещо на пазара, означава, че има търсене.
На някои им трябва нещо малко по-повдигнато.
Нека не забравяме, че поддръжката на един СУВ само заради гумите е доста по скъпоструваща, а и не всеки иска задника му да е на толкочва голямо разстояние от асфалта.
Това за вдигнатото 330 дори не искам да си го представям, сещам се за голф 2 кънтри.:)
---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:02 ----------
Стига спамихте :)
Истинските джипки в тоя живот се броят на пръстите на едната ръка ;)
Тук нали говорим за високо комби?!
1. Субару
2. Алфа
3. Ауди
Не, защото второто е по-хубаво или по-проходимо от третото, а просто защото ще е по-евтино за поддръжка :)
Ако говорим за издръжка, то и субаруто отстъпва значително на алфата заради високите разходи за гориво.
Аз пък бих ги подредил така:
1. алфа
2. субару
3. волво XC70
4. ауди
Има достатъчно представители и на трита модела на пазара. Избира си три бройки отива и завърта по едно кръгче с всяка и после, която му допадне най-много, взима нея. Аз поне така правя.
Голямото предимство на Алфата тук би била ниската закупна цена и поддръжка в сравнение с другите изброени.
Susscrofa
23-03-2012, 08:40
Благодаря на всички колеги за предложенията и изказаните мнения.
Дилемата приключи с покупката на Кросвагона на АР:bravo:, което ме зарадва.
Кросвагонът спечели с ниския разход на гориво, сравнително по-компактния размер и разбира се визията, както екс, така и интериора.
Тъмно сив с черен кожен салон.
Колата ще се кара извън България, оттам бе и закупена.
Обещах да помагам с носачи:phone::):):)
И те така..............
...
Дилемата приключи с покупката на Кросвагона на АР
Браво и от мен, за което!
Колата ще се кара извън България, оттам бе и закупена.
....
Трябваше да го споменеш и в началото на темата :) . Това винаги е от значение!
Благодаря на всички колеги за предложенията и изказаните мнения.
Дилемата приключи с покупката на Кросвагона на АР:bravo:, което ме зарадва.
Кросвагонът спечели с ниския разход на гориво, сравнително по-компактния размер и разбира се визията, както екс, така и интериора.
Тъмно сив с черен кожен салон.
Колата ще се кара извън България, оттам бе и закупена.
Обещах да помагам с носачи:phone::):):)
И те така..............
Щом е за извън България ... едва ли ще му трябва помощ с носачите.
Поне няколко 156 съм виждал на 10 години да идват у нас с оригиналното си окачване.
Та да си я кара със здраве :)
Susscrofa
23-03-2012, 20:53
Браво и от мен, за което!
Трябваше да го споменеш и в началото на темата :) . Това винаги е от значение!
За съжаление си прав. Там дори няма къде да скръцнат, та какво остава да се разлопат.:Suicide:
---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:50 ----------
Щом е за извън България ... едва ли ще му трябва помощ с носачите.
Поне няколко 156 съм виждал на 10 години да идват у нас с оригиналното си окачване.
Та да си я кара със здраве :)
Могат и да не ми повярват част от форумците, но в Белгия дори и лежащите им полицаи /изкуствените неравности/ не карат носачите ти да скърцат.
Най-много от всичко ме е яд, че така и не видяхме кросвагон на 159, това щеше да е модел, който определено щеше да живее поне 10 години и да остави наистина ярка следа.
Кросвагона е правилния избор,и наистина е жалко че няма 159 корсвагон,щеше да има успех:flirt:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.