View Full Version : свети ми дюзата / инджекшън/
здравейте колеги, моля за мнение дали по-високия разход на моя боксер (145 1.6) на дълъг път (8.5/100) не се дължи на дефектирал компонент и за това да свети тази лампа след като мотора загрее достатъчно (дълъг път)? идиотката върви чудесно, загрява нормално, карам я в режим (90 -120) и пак гълта като смок ...
определено щом свети лампата имаш някакъв проблем. забелязваш ли нещо странно в поведението. иначе нормалния разход извънградско е с около литър надолу при това темпо.
нищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..
нищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..
Ако е мап надали ще върви безпроблемно. По-скоро се насочи към ламбда сонда. Ама това на сляпо и с налучкване. Диагностиката най-добре ще покаже.
ivan dimitrov
15-03-2012, 19:26
---
мерси, ще направя диагностиката, похвално е, че вълците не спят
Ако е мап надали ще върви безпроблемно. По-скоро се насочи към ламбда сонда. Ама това на сляпо и с налучкване. Диагностиката най-добре ще покаже.
колата има ли газ. иначе и аз бих заложил първо на ламбда, след това-изменени стойности на датчик темпиратура двигател или датчик температура въздух, освен това- пробит регулатор на бензина.
И моята е така(1.6 бокс) както си карам с 90км светне за 5мин и после си гасне.Ще следя темата и аз маи. имам газчица
Колега, и аз съм със същия двигател, ходих на диагностика и ми казаха че е ламбда-та, (разхода ми зимно на къси растояния беше 18-19) след смяната падна на 14-15 но това със светещата дюза си остана, когато колата позагрее си светва. Отказах се от следващи манипулации. Та ако при теб се окаже друго може и аз да се хвана да я пооправя.
Никой не обясни как влия този регулатор на бензина
на разхода,като същият е на излишното гориво?:?
Никой не обясни как влия този регулатор на бензина
на разхода,като същият е на излишното гориво?:?
Регулаторът използва вакуума от смукателния колектор. Ако мембраната му се пробие, бензинът почва да влиза директно в колектора.
Регулаторът използва вакуума от смукателния колектор. Ако мембраната му се пробие, бензинът почва да влиза директно в колектора.
Това е ясно,а ако го няма?Имай в предвид,че е на излишното гориво!
TONOV стига ве ти си един от компетентните хора в този форум.
Ако го няма вакум регулатора на горивото какво става?
За първото нещо което се сещам е падане на налягането в рейките от там и по трудно палене.
Гледай сега какво става!!!
При смяна на горивната помпа установих,че регулатора на бензина е на излишното гориво/защо ли винаги съм мислил,че е на входящото не знам/ Както каза tonov в мнение #11 може да пуска бензин в смукателните колектори.От там се кача и разхода ама много върви няма кой да те хване:waving:
Поради високата цена на този регулатор за пореден път питам някой който знае имали промяна в работата на мотора без него.
Идеята е да се замести с ел.клапан за да държи налягане в дюзите
:drunk::drunk::drunk:
ivan dimitrov
17-03-2012, 00:16
---
не може без регулатор и не можеш да го смениш с нищо друго освен с регулатор за бензин. в случая може да се замени с регулируем такъв. има едни китайски с манометър на тях на приемлива цена.
Ако няма газова уредба и аз сьм за ламбда, особено ако угасва след като работи по дьлго на празен ход. Ако е с обикновена газова уредба, без симулатор на ламбда е нормално да светва лампата.
Колко гори все пак, и при какви условия се засича.
току що се връщам от дълъг път - София- Сандански - Гоце Делчев - София, т.е. магистрала, високопланински проход, малко второкласни пътища и пак магистрала. идеално сух път, без трафик, пътувах сам, без багаж. нарочно съм я карал максимално икономично - никога форсаж над 3500 rpm, никога със скорост над 110 км/ч + инерция където позволява пътя. резултатът - 45 литра 95 + на еко за 540 км, или 8,3 на сто ...
ivan dimitrov
19-03-2012, 20:50
---
Множко е. Очакван разход при тия условия е околу 7. Минете една диагностика и ако сондата е трьгнала да си ходи не и пречете. Освен ако не решите да я газифицирате с обикновена газова, тогава няма да е фатално че сондата е умряла. Моя барутник извьнградско на газ гори колкото вашата, при това с климатик на моменти. Вярно обаче че не вьрви както без газовата, дори и на бензин се спьва малко моторьт.
при всички случаи ще се стигне го диагностика. преди години карах едно Ritmo 100 S, което беше двувалка и въпреки това, с такава езда гореше 5.5/100. по въпроса с газификацията по-скоро ще се опитам да го вкарам в пътя този боксер, защото наистина опъва и гали ухото. ако ли не просто ще му видя сметката с огромно удоволствие. колкото ми е дал толкова ми е и взел. всички знаем, че с тия алфи въпроса е дали те нас, или ние тях.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.