View Full Version : колеги къде мога да рециклирам тампоните на носачите на алфа 166 в София
krum_iliev
19-03-2012, 08:44
ако някои знае моля кажете!!?:biker:
Jivko7777
19-03-2012, 09:52
ако някои знае моля кажете!!?:biker:
с какви с обикновени или полиретан ?
с какви с обикновени или полиретан ?
Ами кажи за едните и за другите :whistle:
Вентура работят с Ферариста, виж в платени обяви за координати.
Jivko7777
19-03-2012, 11:13
Ами кажи за едните и за другите :whistle:
колегата над мене ме е изпреварил ;)
krum_iliev
19-03-2012, 11:41
с какви с обикновени или полиретан ?
ми с обикновени съм какви да сложа...а и отзат нещо ми тропа от какво може да е?
kpmaster
19-03-2012, 12:52
Аз сложих полиуретанови месец май 2010-а - от Ферариста в Стара Загора.
Все още съм с тях - предни долни. Всеки сезон трябва да се смазват иначе скърцат много дразнещо (поне за мен) От есента на 2011-а имат половин сант (може и вече да е повече) луфт и сега като я вкарвавм за смяна на масло ще си сложа пак обикновенни, защото возията е много по различна. Полиуретановите са по-твърди и искам да си припомня как беше като я купих :):biker:
Аз сложих полиуретанови месец май 2010-а - от Ферариста в Стара Загора.
Все още съм с тях - предни долни. Всеки сезон трябва да се смазват иначе скърцат много дразнещо (поне за мен) От есента на 2011-а имат половин сант (може и вече да е повече) луфт и сега като я вкарвавм за смяна на масло ще си сложа пак обикновенни, защото возията е много по различна. Полиуретановите са по-твърди и искам да си припомня как беше като я купих :):biker:
5 mm луфт?! Какво ще рече това, колега - износиха ли се? Колко километра си минал за това време? Сподели, моля, че ми стана интересно.
ако някои знае моля кажете!!?:biker:
колега Аз знам в Бистрица,като се качваш по Симеоновско шосе и стигнеш вече на високото на бистрица има едим десен завой и спускане та като спуснеш баира от ляво има една малка бензиностанция и сервиз та там знам че ги правят ама незнам за цени,Успех
ми с обикновени съм какви да сложа...а и отзат нещо ми тропа от какво може да е?
Отзад имаш и унибали, казах ти къде да идеш поне за диагностика да я качат на стенда. Тук никой не може да ти отговори от какво ти тропа, може и тампон на стабилизираща щанга да е. ;-)
kpmaster
19-03-2012, 14:35
5 mm луфт?! Какво ще рече това, колега - износиха ли се? Колко километра си минал за това време? Сподели, моля, че ми стана интересно.
Не мога да ти отговоря на 100% - като си говорих с колегата хамел1 в началото (когато са ми ги направили) не са били изчистили процеса напълно и затова не държат много дълго време. Вече се оправили нещата и новите сигурно и по-дълго ще издържат.... Изминати километри - около 35-40к
krum_iliev
19-03-2012, 17:40
Отзад имаш и унибали, казах ти къде да идеш поне за диагностика да я качат на стенда. Тук никой не може да ти отговори от какво ти тропа, може и тампон на стабилизираща щанга да е. ;-)
да ще трябва да отида на една профилактика! мерси
Не мога да ти отговоря на 100% - като си говорих с колегата хамел1 в началото (когато са ми ги направили) не са били изчистили процеса напълно и затова не държат много дълго време. Вече се оправили нещата и новите сигурно и по-дълго ще издържат.... Изминати километри - около 35-40к
Не мисля, че е само това. Виждал съм оригинален Пауърфлекс също с половин сантиметър луфт, а са карани по-малко от година. Вярно, навъртяни са бая километри, но това дето разправяха, че като ги смениш забравяш просто не е вярно.
---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:47 ----------
да ще трябва да отида на една профилактика! мерси
Колега, няма "профилактика", има смяна на износени части били те тампони, унибали или нещо друго. Обаче май не всички тампони се продават отделно и понякога се налага смяна на целия носач.
За сведение, полиуретановите тампони са 3-4 пъти по-скъпи от гумените, а и втвърдяват возията.
nightroller
19-03-2012, 20:59
За сведение, полиуретановите тампони са 3-4 пъти по-скъпи от гумените, а и втвърдяват возията.
точно!
истинските полиуретанови тампони имат борд който повишава зацепването между двете тампонирани части - така тампона не може да превърти посмъртно, както и да се разскърца, за съжаление тези тампони тука са просто риплейсмънт на гумените но са от полиуретан :) малко хора го имат предвид ...
krum_iliev
19-03-2012, 21:08
Не мисля, че е само това. Виждал съм оригинален Пауърфлекс също с половин сантиметър луфт, а са карани по-малко от година. Вярно, навъртяни са бая километри, но това дето разправяха, че като ги смениш забравяш просто не е вярно.
---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:47 ----------
Колега, няма "профилактика", има смяна на износени части били те тампони, унибали или нещо друго. Обаче май не всички тампони се продават отделно и понякога се налага смяна на целия носач.
За сведение, полиуретановите тампони са 3-4 пъти по-скъпи от гумените, а и втвърдяват возията.
ми аз носачите ги имам щото скоро ги сменявах!!! но май пак са заминали...а маи амортисиьорите за заминали щото скърца мн от лявата страна... та се чудех какво да направа ако са тампоните какви по-точно да сложа !!!??? :gruebel:
Jivko7777
19-03-2012, 21:15
За сведение, полиуретановите тампони са 3-4 пъти по-скъпи от гумените, а и втвърдяват возията.
Моляяяя??? В голяма грешка си ;)
Linkestis
19-03-2012, 21:53
Сложи си пак гумени тампони!
Рециклирането на шарнири е при Жан,на Окръжна болница /не познава парите,както и неговите лакей/.Другото място където се справят перфектно на половин цена е в Модерното.
АХМ-ма продават всички тампони барабар с унибала..
old alfist
19-03-2012, 22:00
Моляяяя??? В голяма грешка си ;)
Живе, за втвърдяването е така, а за цената не знам.
Има теория, че са толкова твърди, че понякога износват метала.
От моя скромен опит - трябва да се разглежда предницата или задницата като цяло.
Отделните елементи и връзки трябва да са равномерно износени, еднакво нови или с относително еднакво качество, за да действат като цяло продължително време.
nightroller
19-03-2012, 22:05
Живе, за втвърдяването е така, а за цената не знам.
Има теория, че са толкова твърди, че понякога износват метала.
От моя скромен опит - трябва да се разглежда предницата или задницата като цяло.
Отделните елементи и връзки трябва да са равномерно износени, еднакво нови или с относително еднакво качество, за да действат като цяло продължително време.
проблема е, че като се втвърди окачването усилията отиват все някъде ;) т.е. някоя връзка се натоварва над разчетите и се скапва ... за мен полиуретановите тампони са изключително подходящи за офф-роуд машини но са нашите и специално за 166 си е неоснована интервенция...
@ Живчо, мама ти като пускаш такива твърдения па докажи ги, ма :) дай цена за гумени тампони и за полиуретанови - сравни ги и тогава ще те вземем на сериозно ;)
old alfist
19-03-2012, 22:28
проблема е, че като се втвърди окачването усилията отиват все някъде ;) т.е. някоя връзка се натоварва над разчетите и се скапва ... за мен полиуретановите тампони са изключително подходящи за офф-роуд машини но са нашите и специално за 166 си е неоснована интервенция...
Това са основни закони в динамиката, кинеманиката и съпромата.
nightroller
19-03-2012, 22:40
Това са основни закони в динамиката, кинеманиката и съпромата.
ами да.
значи Алфа 166 има перфектна возия и много добро пътно поведение, тази кола не е резачка и не е за рацери.
Всяко "подобрение" е наложително да се осмисли добре - пример - любимите на Вальо хАмортисьори Билщайн вадят тампоните при основата ;) не че е лошо возията става яко стабилна ама има ли нужда :):)
айде, спирам да пиша, че ще отнеса някой бан заради моите пуристки идеологии :):)
old alfist
19-03-2012, 22:47
ами да.
значи Алфа 166 има перфектна возия и много добро пътно поведение, тази кола не е резачка и не е за рацери.
Всяко "подобрение" е наложително да се осмисли добре - пример - любимите на Вальо хАмортисьори Билщайн вадят тампоните при основата ;) не че е лошо возията става яко стабилна ама има ли нужда :):)
айде, спирам да пиша, че ще отнеса някой бан заради моите пуристки идеологии :):)
Ние си пишем, кой каквото мисли, пък всеки да си вади заключения.
krum_iliev
19-03-2012, 23:18
Ние си пишем, кой каквото мисли, пък всеки да си вади заключения.
а бе че вадат возиа и си вървът много даже!!! :super:
Jivko7777
20-03-2012, 02:09
@ Живчо, мама ти като пускаш такива твърдения па докажи ги, ма :) дай цена за гумени тампони и за полиуретанови - сравни ги и тогава ще те вземем на сериозно ;)
Полиуретан:
- горен носач тампон - 18лв
- долен носач тампон - 30лв (заден), 25лв (централен), 30лв (преден)
- заден носач тампон - 30лв
- тампон за заден шенкел - 25лв
- тампон за малката щанга отзад - 16лв
- рециклиране на шарнир - 25лв
Айде сега ти кажи цените на обикновени и докажи че полиретановите са 3-4 пъти по скъпи!!!
leshoiad
20-03-2012, 06:57
Абе Живчо, къде тия цени бе братле??? Преди 10-на дена ходих при Хамел, съвсен друга промоция обяви.......
андон.маслев
20-03-2012, 08:29
http://gumatrade.alle.bg/ Не е в София ,но работят с куриер.Лично за мен са най добрите.
http://gumatrade.alle.bg/ Не е в София ,но работят с куриер.Лично за мен са най добрите.
В каталога им не излиза марката Алфа Ромео. ;-)
http://gumatrade.alle.bg/ Не е в София ,но работят с куриер.Лично за мен са най добрите.
В каталога им не излиза марката Алфа Ромео. ;-)
Изливат всичко на място. Ако е нещо, което не са правили досега, трява да им се занесе мостра, за да вземат размерите. Поръчвал съм елементарни цилиндрични тампони с втулка, но не за окачване - изглеждаха прилични. Направиха ми ги за около 20 мин.
Jivko7777
20-03-2012, 10:18
Абе Живчо, къде тия цени бе братле??? Преди 10-на дена ходих при Хамел, съвсен друга промоция обяви.......
Е как къде при него, аз не си ги измислям тука си ги пише ;) ама чакам по горните философи нещо по въпроса да кажат ;)
http://www.polyurethan.me/166.htm
Над две години съм с полиуретан, страхотни тампони. Смазвам си ги на 12 месеца профилактично, не е кой знае каква работа и не скърцат.
Возията става една идея по твърда, по-директна. На мен ми харесва повече.
Преди два месеца мисля проверявах вс и тампоните бяха чук, шарнирите също. Правени от посочените хора от Живко.
Нз какво се оплаквате. Минал съм над 20к км със сигорност. Шарнирите бяха все едно са нови на долните носачи а са правени през октомври 2010 година.
На над две години са ми тампоните на горните носачи и не са мърдали, нито има следи от износване на метала. На стаб. щанга тампоните са на откакто започнаха да правят тази дейност мисля преди три години ги сложиш и са чук. А преди това си купих Феби от добър магазин и издържаха 6 месеца.
Linkestis
20-03-2012, 16:00
То хубаво ама правете разлика между 156 и задницата на 166.Има огромно значение и разлика!
На едната става на другата не.
Опита ми е само със 156 определено!
Jivko7777
20-03-2012, 17:42
Абе професорите с цените нещо нищо не казват??? Защо ли?
old alfist
20-03-2012, 20:21
Струва ми се, че се заформя един приятен спор.
nightroller
20-03-2012, 20:23
То хубаво ама правете разлика между 156 и задницата на 166.Има огромно значение и разлика!
На едната става на другата не.
точно!
моля всички да правят разлика между 156 и 166, между тези два модела нищо общо няма освен моторизациите - факт.
old alfist
20-03-2012, 20:29
точно!
моля всички да правят разлика между 156 и 166, между тези два модела нищо общо няма освен моторизациите - факт.
И двете са сладурски, но и 146 си има своя чар - като осичка е.
nightroller
20-03-2012, 20:33
И двете са сладурски, но и 146 си има своя чар - като осичка е.
да ти кажа аз се отвратих от малките коли преди 4 години за мен по-добре стара голяма бингия - отколкото нова малка кола... но това е мое мнение съпбразено с моите лични опит и наблюдения...
принципно за мен 145/6 са малко халтави колици ама пак мое мнение.
за мен от малките Алфи най-яка е 75 тука Пламен и Тони са виновни но .. е така :):)
old alfist
20-03-2012, 20:37
да ти кажа аз се отвратих от малките коли преди 4 години за мен по-добре стара голяма бингия - отколкото нова малка кола... но това е мое мнение съпбразено с моите лични опит и наблюдения...
принципно за мен 145/6 са малко халтави колици ама пак мое мнение.
Бояне, не точно така, имат си своя чар, лесно се връткат насам-натам - много са директни и имаш усещането, че караш карт, а и подръжката им стана вече много евтина.
nightroller
20-03-2012, 21:11
Бояне, не точно така, имат си своя чар, лесно се връткат насам-натам - много са директни и имаш усещането, че караш карт, а и подръжката им стана вече много евтина.
е да тука си прав.
трябва да покарам малко да видя как са.
Linkestis
20-03-2012, 21:12
Чакайте сега...аз не казвам че 156 е кочина и че 166 е перфектна.Казвам че има голяма разлика в задното окачване!Какъвто и паурфлекс или полиуретан /не ми се търси как се пишат/да сложите,след време се връщате на гуменетките.
При малко по сериозно натоварване и преход и двата вида,специално отзад,здават багажа за отрицателно време.За разлика от 156 при които се съмнявам някои да се е оплакал от тези тампони отзад :)
nightroller
20-03-2012, 21:16
Чакайте сега...аз не казвам че 156 е кочина и че 166 е перфектна.Казвам че има голяма разлика в задното окачване!Какъвто и паурфлекс или полиуретан /не ми се търси как се пишат/да сложите,след време се връщате на гуменетките.
При малко по сериозно натоварване и преход и двата вида,специално отзад,здават багажа за отрицателно време.За разлика от 156 при които се съмнявам някои да се е оплакал от тези тампони отзад :)
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми :)
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс :) само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение :)
old alfist
20-03-2012, 21:26
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми :)
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс :) само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение :)
Е, ми да - след като возих една престаряла мома на 34г. каза, че в тази кола се чувства като Тодор Живков.
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми :)
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс :) само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение :)
Един приятел сравни возията на моята Алфа с тази на новото А6 :big_flowers:
Linkestis
20-03-2012, 21:28
Офф
Егати обидата нанесе с "престаряла мома на 34г".Вярно че имам бели косми ама..не съм престарял още :)
didko_boy
20-03-2012, 23:22
Абе Живчо, къде тия цени бе братле??? Преди 10-на дена ходих при Хамел, съвсен друга промоция обяви.......
обявената "промоция" включваше и цена за труд монтаж - демонтаж на носачите и избиване - набиване на тампоните :oops: цените в сайта са си истински и тампоните си имат 1 година гаранция !!! Парите са си ваши и колите са си ваши никой не може да ви каже какво да правите . Някой беше писал че 156 и 166 нямат нищо общо освен моторите ДА АМА НЕ окачването отпред е почти идентично 2 тампона надлъжно усукващи се (мек отзад и твърд отпред) 1 тампон в средата за вилката на амортисьора и шарнир с ябълката нагоре , горните носачи са лееееееко изменени но тампона и шарнира са идентични КЪДЕ Е РАЗЛИКАТА ??? принципа е еднакъв визуално се различават - факт. Отзад НЯМАТ НИЩО ОБЩО факт
П.П. ФАКТ е че съм силно пристрастен към полиуретана но почнахте да се изказвате неподготвени :duel:
nightroller
20-03-2012, 23:33
обявената "промоция" включваше и цена за труд монтаж - демонтаж на носачите и избиване - набиване на тампоните :oops: цените в сайта са си истински и тампоните си имат 1 година гаранция !!! Парите са си ваши и колите са си ваши никой не може да ви каже какво да правите . Някой беше писал че 156 и 166 нямат нищо общо освен моторите ДА АМА НЕ окачването отпред е почти идентично 2 тампона надлъжно усукващи се (мек отзад и твърд отпред) 1 тампон в средата за вилката на амортисьора и шарнир с ябълката нагоре , горните носачи са лееееееко изменени но тампона и шарнира са идентични КЪДЕ Е РАЗЛИКАТА ??? принципа е еднакъв визуално се различават - факт. Отзад НЯМАТ НИЩО ОБЩО факт
П.П. ФАКТ е че съм силно пристрастен към полиуретана но почнахте да се изказвате неподготвени :duel:
ако някой примерно Ники, ми докаже и ме накара да си сложа полиуретанови тампони ама да ме убеди (мен) ще си сложа :)
на база проучване. мислене, пресмятане и опит от приятели знам че полиуретанови тампони на 166 са тотално безмислени освен този за държача на крайното гърне :) - факт
Колега, да викаш и да не викаш все тая - тука сме малко по-други пушки ;)
да ме убедиш да си сложа полиуретанови тампони на колата е все едно да убедиш големия лош вълк да преяде с плюшени играчки с формата на червената шапчица - еднакво безмислено и прогнозируемо безрезултатно е :)
didko_boy
21-03-2012, 00:02
ако някой примерно Ники, ми докаже и ме накара да си сложа полиуретанови тампони ама да ме убеди (мен) ще си сложа :)
на база проучване. мислене, пресмятане и опит от приятели знам че полиуретанови тампони на 166 са тотално безмислени освен този за държача на крайното гърне :) - факт
Колега, да викаш и да не викаш все тая - тука сме малко по-други пушки ;)
да ме убедиш да си сложа полиуретанови тампони на колата е все едно да убедиш големия лош вълк да преяде с плюшени играчки с формата на червената шапчица - еднакво безмислено и прогнозируемо безрезултатно е :)
никой не може да те убеди ако ти сам не искаш аз също не съм те карал да си слагаш полиуретан "парите са си твой колата си е твоя ще правиш каквото искаш" НАЛИ го писах ??? "виках" защото неподготвени "пушки" изкараха 166 космически кораб а 156 танк от войната а те само задниците различни (за окачване и мотори говоря)
nightroller
21-03-2012, 00:07
никой не може да те убеди ако ти сам не искаш аз също не съм те карал да си слагаш полиуретан "парите са си твой колата си е твоя ще правиш каквото искаш" НАЛИ го писах ??? "виках" защото неподготвени "пушки" изкараха 166 космически кораб а 156 танк от войната а те само задниците различни (за окачване и мотори говоря)
гледаш на нещата много поляризирано, задницата на 156 е чекрък от огънати ламарини и макферсонови пружинни стойки, на 166 е сбор от носачи, щанги и тампони - в сравнение със 166 окачването на 156 е просто като войнишко канче, какво да си говорим повече?
всъщност цялата постановка на 156 е сбор от огънати евтини ламарини много пластмаса и тук там истинско джелезо ;)
didko_boy
21-03-2012, 00:16
задния тампон на гърнето го направи от ангренажен ремък много по здрав е от полиуретана ХАХАХАХА ще надживее колата . комфорта на всеки автомобил идва от задницата ако щеш 30 точково окачване на предницата да имаш ако задницата е тръба с 2 макферсона и спорни пружини ще караш каруца и обратно спортен макферсон отпред и многоточково "меко" отзад ефектът е -лимузина от мен да го знаеш
nightroller
21-03-2012, 00:22
задния тампон на гърнето го направи от ангренажен ремък много по здрав е от полиуретана ХАХАХАХА ще надживее колата . комфорта на всеки автомобил идва от задницата ако щеш 30 точково окачване на предницата да имаш ако задницата е тръба с 2 макферсона и спорни пружини ще караш каруца и обратно спортен макферсон отпред и многоточково "меко" отзад ефектът е -лимузина от мен да го знаеш
извинявай, колега ама почти нищо не ти разбрах, а не е като да не съм опитал :)
Linkestis
21-03-2012, 00:29
"виках" защото неподготвени "пушки" изкараха 166 космически кораб а 156 танк от войната а те само задниците различни (за окачване и мотори говоря)
кажи кои визираш че и аз като nightroller нищо не разбрах?
Аз никъде не съм видял някои да плюе 156 и да хвали 166.
didko_boy
21-03-2012, 00:30
предница на GOLF 2 задница на алфа 166 = лимузина и обратно предница на 166 задница на голф 2 = каруца
nightroller
21-03-2012, 00:34
предница на GOLF 2 задница на алфа 166 = лимузина и обратно предница на 166 задница на голф 2 = каруца
опа, тука май те схванах - не си прав ама никак - това което описваш е за VW при нас нещата са бая различни като постановки и замисъл - мноого различни при Алфа между модел и модел има разлика светлинни години и то не само в правилната посока ;)
didko_boy
21-03-2012, 00:34
точно!
моля всички да правят разлика между 156 и 166, между тези два модела нищо общо няма освен моторизациите - факт.
еи туй визирам
човека питаше за тампони ние го обърнахме на война между моделите много ясно че 166 е по добра по висок клас е
Linkestis
21-03-2012, 00:36
абе човек какви ги пишеш?и отзад напред да чета пак не ти разбирам мислите :)
-------------
а стига бре...никой никакви воини не е правил.... нещо не си разбрал :)
nightroller
21-03-2012, 00:41
еи туй визирам
човека питаше за тампони ние го обърнахме на война между моделите много ясно че 166 е по добра по висок клас е
не е точно така - ние го обърнахме на това - дали аджеба полиуретановите (найлонови) тампони са добра алтернатива за риплейсмънт?!
е.. ние всички знаем че не са - за някой са (после сменят с гумени) за някой не са - всичко е относително...
при 156 или 145/6 може всичко - тези коли са безумно тунингируеми но 166 не е - дали защото е добра, дали защото тези , които я имаме знам какво имаме, или поради друга причина не мога да кажа - да кажем, че 166 е зряла Алфа за зрели хора ... не знам дали правилно го формулирах ама и да не съм това (моето) мнение е едно от многото :) едва ли ще има значение ...
didko_boy
21-03-2012, 00:45
разликата във комфорта между 156 и 166 идва от по доброто задно окачване при 166 и увеличеното междуосие предниците са еднакви и при двата модела. опитах се да обясня че комфорта на всяка кола идва от задното окачване
nightroller
21-03-2012, 00:49
разликата във комфорта между 156 и 166 идва от по доброто задно окачване при 166 и увеличеното междуосие предниците са еднакви и при двата модела. опитах се да обясня че комфорта на всяка кола идва от задното окачване
съгласен!
didko_boy
21-03-2012, 00:53
:yes: свят широк хора всякакви затова има 145/6 и 156 и 166 виж кой са повече и се замисли кой на какво мнение е
nightroller
21-03-2012, 01:00
:yes: свят широк хора всякакви затова има 145/6 и 156 и 166 виж кой са повече и се замисли кой на какво мнение е
това кои са повече никога не е било показателно ;) ако мнението на повечето е показателно нещата отиват към поп-фолк :)
thecleaner
21-03-2012, 01:10
разликата във комфорта между 156 и 166 идва от по доброто задно окачване при 166 и увеличеното междуосие предниците са еднакви и при двата модела. опитах се да обясня че комфорта на всяка кола идва от задното окачване
Предниците при 156 и 166 нямат нищо общо ;)
nightroller
21-03-2012, 01:20
Предниците при 156 и 166 нямат нищо общо ;)
е ти откак имаш отговорности се загуби бре :) баси що не се появи по-рано аз само да та видя как ща изплющиъ :):):)
didko_boy
21-03-2012, 01:23
няма майтап тука е няква секта в сектата едно си баба знае едно си баба бае , искаш ли да ми обясниш къде е разликата в предниците :gruebel:
nightroller
21-03-2012, 01:31
няма майтап тука е няква секта ...:gruebel:
а - добро утро... мутро ;)
thecleaner
21-03-2012, 01:39
няма майтап тука е няква секта в сектата едно си баба знае едно си баба бае , искаш ли да ми обясниш къде е разликата в предниците :gruebel:
Едното е на магаре, другото на мост. На едното му "виси'' мотора на другото му "стой'', брои тампони на които е закачен мотора и т.н.
didko_boy
21-03-2012, 01:48
Едното е на магаре, другото на мост. На едното му "виси'' мотора на другото му "стой'', брои тампони на които е закачен мотора и т.н.
ти двигателя към окачването ли го сложи ? мост магаре все тая принципно е еднакво горен и долен носач пружината чрез вилка натиска посредата на долния носач
thecleaner
21-03-2012, 01:53
Исках да визирам ето това ти мнение, което за мен е грешно. Не е само до задното окачване.
разликата във комфорта между 156 и 166 идва от по доброто задно окачване при 166 и увеличеното междуосие предниците са еднакви и при двата модела. опитах се да обясня че комфорта на всяка кола идва от задното окачване
didko_boy
21-03-2012, 01:56
тука ще се поправя че 80% от комфорта на автомобила идва от задното окачване :yes:
thecleaner
21-03-2012, 02:12
тука ще се поправя че 80% от комфорта на автомобила идва от задното окачване :yes:
Последно питане на 164 Окачването на мотора как е, и защо 164 предлага в пъти(поне според мен) по-добър комфорт от 156. Или и то е по ''модерно'' от на 56цата.
Всичките големи меровци и бмв та как са им ''хванати'' двигателите.
old alfist
21-03-2012, 09:40
ти двигателя към окачването ли го сложи ? мост магаре все тая принципно е еднакво горен и долен носач пружината чрез вилка натиска посредата на долния носач
П.П. хора идете пийте по една бира нещо дето не ви е ясно питайте ще помагам
Естествено, че има значение за окачването - в единия случай наговарванията от тежестта на двигателя са екцентрични, а в другия равномерноразпределени.
Една много съществена разлика има в носачите на 156 и 166, по-наблюдателните ще я забележат :Yoda:
Една много съществена разлика има в носачите на 156 и 166, по-наблюдателните ще я забележат :Yoda:
Мисля, че си поредния неразбрал за какво спорят онези по-горните :Yoda::Yoda::Yoda:
Иде реч, че и двата автомобила са с един и същи тип предно окачване - т.нар Double wishbone. Иначе ясно за разликите в различните детайли.
Мисля, че си поредния неразбрал за какво спорят онези по-горните :Yoda::Yoda::Yoda:
Иде реч, че и двата автомобила са с един и същи тип предно окачване - т.нар Double wishbone. Иначе ясно за разликите в различните детайли.
Ти първо виж заглавието на темата, щото ти си поредния дето не си по темата, от 2-ра страница цялата е оф :flirt:
т.е. няма да се придържам към темата на някой, който не е по-темата, последния да затвори ;) ;)
Ти първо виж заглавието на темата, щото ти си поредния дето не си по темата, от 2-ра страница цялата е оф :flirt:
Заглавието съм го видял отдавна, ама заеби - цялата тема е мъртвородена :wc:
Вярно съм извън нея, ма нъл ся така е мУдерно - да се блати :notify:
Абе професорите с цените нещо нищо не казват??? Защо ли?
Защото оттогава не съм влизал във форума. И го давай по-спокойно, ако обичаш. Ако знаенето на цени наизуст правеше някого професор, защо ти я нямаш тази титла пред името си? Голям праз, че не съм уцелил цената на ЕДНИ от полиуретановите тампони. Пауърфлекс на каква цена са?
Jivko7777
21-03-2012, 15:50
Защото оттогава не съм влизал във форума. И го давай по-спокойно, ако обичаш. Ако знаенето на цени наизуст правеше някого професор, защо ти я нямаш тази титла пред името си? Голям праз, че не съм уцелил цената на ЕДНИ от полиуретановите тампони. Пауърфлекс на каква цена са?
как да е здраве да е ;) мааа са по евтинки от обикновенните даже, шах и мат :hehehm:
как да е здраве да е ;) мааа са по евтинки от обикновенните даже, шах и мат :hehehm:
Ами тези на горните носачи са по 15 лв гумени - цена от миналия месец.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.