PDA

View Full Version : колеги опигиналните джанти са много олюпени как мога да ги поправа сам?



krum_iliev
19-03-2012, 22:30
как да и поправа с подръчни материали.. абе с една дума да ги по-българим малко :grin::rosso_spider:

nightroller
19-03-2012, 23:05
как да и поправа с подръчни материали.. абе с една дума да ги по-българим малко :grin::rosso_spider:

първо ако искаш наистина да ги побългариш иди при всеки бояджия да ти ги фрасне със спрей...

пиши обаче какви са ти джантите ако са обикновени демек металик то те подлежат на боядисване...

ако обаче са от полиран алуминий там е леко игриво :):) оригиналният лак е някакъв особен и не подлежи на дълговечно прелакиране.

ако обаче решиш да има истински боядисани джанти (както Тони каза) първо ги мини на песакоструй и после прахова боя и стават вечни ... но това е далече от идеята за "побългаряване"

krum_iliev
19-03-2012, 23:14
първо ако искаш наистина да ги побългариш иди при всеки бояджия да ти ги фрасне със спрей...

пиши обаче какви са ти джантите ако са обикновени демек металик то те подлежат на боядисване...

ако обаче са от полиран алуминий там е леко игриво :):) оригиналният лак е някакъв особен и не подлежи на дълговечно прелакиране.

ако обаче решиш да има истински боядисани джанти (както Тони каза) първо ги мини на песакоструй и после прахова боя и стават вечни ... но това е далече от идеята за "побългаряване"
ми те са оригиналните на на 166 от 2000г. теса с малките кръгове знам само че са аломин нищо друго човек

old alfist
19-03-2012, 23:17
първо ако искаш наистина да ги побългариш иди при всеки бояджия да ти ги фрасне със спрей...

пиши обаче какви са ти джантите ако са обикновени демек металик то те подлежат на боядисване...

ако обаче са от полиран алуминий там е леко игриво :):) оригиналният лак е някакъв особен и не подлежи на дълговечно прелакиране.

ако обаче решиш да има истински боядисани джанти (както Тони каза) първо ги мини на песакоструй и после прахова боя и стават вечни ... но това е далече от идеята за "побългаряване"
Пясъкоструят е истината - той чисти и фасади на сгради, но и лакът е много важен.
Имам опита с Малката Алфа как при перфектно изчистена основа, мекия лак отразява всяка неточност при сезонната смняна на джантите.

The_Game
19-03-2012, 23:18
Вземаш един нож и остъргваш всичко подкожушено.

После с шкурка 200-300 заглаждаш едрите драскотини от бордюрити и прехода където е алумина и където си отлюпвал боята. Цялата останала част я търкаш с 600 примерно. Вземаш шприц кит цена около 10лв
Пръскаш ги тръкваш ги с шкурка по финна от 600-те която си ползвал до сега.

Отгоре боя по твой вкус и накрая няколко слоя лак.

Цялата операция си иска доста труд но пък за 40лв джантите ти стават чисто нови.
Moйте от страшно корозирали в плачевен вид станаха ето такива http://thegamepz.snimka.bg/tuning/alesio.495234


Сега събота и неделя ако ми остане време ще си боядисам и другите и ще сложа снимки

krum_iliev
19-03-2012, 23:25
Вземаш един нож и остъргваш всичко подкожушено.

После с шкурка 200-300 заглаждаш едрите драскотини от бордюрити и прехода където е алумина и където си отлюпвал боята. Цялата останала част я търкаш с 600 примерно. Вземаш шприц кит цена около 10лв
Пръскаш ги тръкваш ги с шкурка по финна от 600-те която си ползвал до сега.

Отгоре боя по твой вкус и накрая няколко слоя лак.

Цялата операция си иска доста труд но пък за 40лв джантите ти стават чисто нови.
Moйте от страшно корозирали в плачевен вид станаха ето такива http://thegamepz.snimka.bg/tuning/alesio.495234


Сега събота и неделя ако ми остане време ще си боядисам и другите и ще сложа снимки
идиални са станали на мойта се бели лака и ме дразни много е ще послушам съвета !!!

nightroller
19-03-2012, 23:44
Вземаш един нож и остъргваш всичко подкожушено.

После с шкурка 200-300 заглаждаш едрите драскотини от бордюрити и прехода където е алумина и където си отлюпвал боята. Цялата останала част я търкаш с 600 примерно. Вземаш шприц кит цена около 10лв
Пръскаш ги тръкваш ги с шкурка по финна от 600-те която си ползвал до сега.

Отгоре боя по твой вкус и накрая няколко слоя лак.

Цялата операция си иска доста труд но пък за 40лв джантите ти стават чисто нови.
Moйте от страшно корозирали в плачевен вид станаха ето такива http://thegamepz.snimka.bg/tuning/alesio.495234


Сега събота и неделя ако ми остане време ще си боядисам и другите и ще сложа снимки
ти си ги боядисвал заедно с гумите ... еййй :oops:
хм...странно

The_Game
19-03-2012, 23:58
ти си ги боядисвал заедно с гумите ... еййй :oops:
хм...странно


Ходене до гумаджията сваляне

После боя качване баланс

Излишни 25-30лв които може да си ги спестиш.

old alfist
20-03-2012, 00:11
Абе тия джанти са много меки - едно време си правехме спуканите гуми на пътя.
Носехме си в багажника щанги и вулканизатори със съответните лепенки, дето много фъскаха и после пушехме по една цигара докато се охладят

Днес например си сложих летните гуми с джантите на двете Алфи в двора на блока и после си отидох да си купя една каса бира - просто си ге изкарах от труда.

Та приказката ми е, че много се разглезихме.

nightroller
20-03-2012, 00:23
Ходене до гумаджията сваляне

После боя качване баланс

Излишни 25-30лв които може да си ги спестиш.

тва го правят и Ориндж Каунти Чопърс около една жанта с гума правят цял мотор ама това е ... да кажем малко далече :)
а бордовете как ги боядиса ? а като гледъм не си правил и оптимизиран баланс ами си махнал оловните противоежести ама си сетил чак след боята ;) ехййй

Навремето имаше цяло списание "направи си сам" малък бях ама го следях да ти кажа ... е сега съм на 35 и не го следя даже никак :):):)

---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:15 ----------


Абе тия джанти са много меки - едно време си правехме спуканите гуми на пътя.
Носехме си в багажника щанги и вулканизатори със съответните лепенки, дето много фъскаха и после пушехме по една цигара докато се охладят

Днес например си сложих летните гуми с джантите на двете Алфи в двора на блока и после си отидох да си купя една каса бира - просто си ге изкарах от труда.

Та приказката ми е, че много се разглезихме.

еее чудни времена бяха това значи към лепенките имаше и една метална шкурка ;) и едно лепило еййй - начи лепиш ти лвпиш и оно само прави- фшшшшшш и целия труд на кино :):) ама на - купон си беше и бирата беше бира и гумите бяха гуми :):)

---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:18 ----------


как да и поправа с подръчни материали.. абе с една дума да ги по-българим малко :grin::rosso_spider:

стана ми съвестно я удари по една снимка на тез джанти да ги видим че те взехме на майтап а явно на теб не ти е баш до това ...

old alfist
20-03-2012, 00:26
еее чудни времена бяха това значи към лепенките имаше и една метална шкурка ;) и едно лепило еййй - начи лепиш ти лвпиш и оно само прави- фшшшшшш и целия труд на кино :):) ама на - купон си беше и бирата беше бира и гумите бяха гуми :):)
Дай да разграничим топлото от студеното лепене, но и при двата случая имаше металната перфорирана пластина за изчистване на повърхностите.
Допълнително трябваше да се изчистят поръвъхностите с бензин - за съжаление на много от четящите, не с нафта, защото тя има обратен ефект за почистването.

nightroller
20-03-2012, 00:32
Дай да разграничим топлото от студеното лепене, но и при двата случая имаше металната перфорирана пластина за изчистване на повърхностите.
Допълнително трябваше да се изчистят поръвъхностите с бензин - за съжаление на много от четящите, не с нафта, защото тя има обратен ефект за почистването.

хехе че то тогава нафтата беше само за отопление :) имаше едни печки "Металургия" ейй тва как топлеше ама и как харчеше :):)

old alfist
20-03-2012, 00:35
хехе че то тогава нафтата беше само за отопление :) имаше едни печки "Металургия" ейй тва как топлеше ама и как харчеше :):)
Ако ме питаш мен - и сега нафтата е само за отопление, но все едно, че нищо не съм казал.

nightroller
20-03-2012, 01:01
Ако ме питаш мен - и сега нафтата е само за отопление, но все едно, че нищо не съм казал.

и си прав, че иначе ще стане еднааа ;) :oops:

krum_iliev
21-03-2012, 23:02
тва го правят и Ориндж Каунти Чопърс около една жанта с гума правят цял мотор ама това е ... да кажем малко далече :)
а бордовете как ги боядиса ? а като гледъм не си правил и оптимизиран баланс ами си махнал оловните противоежести ама си сетил чак след боята ;) ехййй

Навремето имаше цяло списание "направи си сам" малък бях ама го следях да ти кажа ... е сега съм на 35 и не го следя даже никак :):):)

---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:15 ----------




еее чудни времена бяха това значи към лепенките имаше и една метална шкурка ;) и едно лепило еййй - начи лепиш ти лвпиш и оно само прави- фшшшшшш и целия труд на кино :):) ама на - купон си беше и бирата беше бира и гумите бяха гуми :):)

---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:18 ----------



стана ми съвестно я удари по една снимка на тез джанти да ги видим че те взехме на майтап а явно на теб не ти е баш до това ...
утре ще ги снимам