PDA

View Full Version : HHO Системи (Водородни с-ми за Икономия на гориво)



Zafo_84
22-03-2012, 16:17
Здравейте на Всички!!!
имам едно наблюдение от известно време за ННО системи за икономия на гориво,някои от форума сблъсквал ли се е с това конкретно и дали има ефект че аз се навивам да си монтирам такава на мойта 145 ца че много километри минавам на месец и взе да ми тежи на бюджета с тези цени на горивата.
дали конкретно е монтирал такава с-ма на алфа и какви са наблюденията?
Цената е 600 лв.с гаранция и се използва вода и натриева основа хората които ги предлагат пледират за икономия на гориво от порядъка на 10-35 процента?

ето и един саит за такива

http://www.vim-fresh.com/?page_id=487

Моля ви не го обръщаите на заяждане и общи приказки и пишете контретно,които не се чувства компетентен,ще го разбера

Благодаря Ви!!!:Yeeeehaaa::Yeeeehaaa::Yeeeehaaa:

Omni
22-03-2012, 16:22
Да имам наблюдения, че това са абсолютни лъжи. В Германия се разработват автомобили, които ще използват водорода за гориво, а вместо изгорели газове ще се отделя вода, но в нашите автомобили това няма как да стане.

niki_future
22-03-2012, 17:27
И на мен ми е интересно за тези системи и по-скоро за монтиране на дизел?

Zafo_84
22-03-2012, 18:51
И на мен ми е интересно за тези системи и по-скоро за монтиране на дизел?

В сайта които съм го дал има описано всичко,точно при дизела има най холям ефект!!!

---------- Post added at 16:51 ---------- Previous post was at 16:48 ----------


Да имам наблюдения, че това са абсолютни лъжи. В Германия се разработват автомобили, които ще използват водорода за гориво, а вместо изгорели газове ще се отделя вода, но в нашите автомобили това няма как да стане.

Защо мислиш че няма как да стане колега и от каде си сигурен че е ЛЪЖА,(говори с Факти!)помолих без празни приказки,и без да се обеждаваме кои е по по най,ОК!

Защото колата на баща ми шкода октавиа 1.9 ТДИ свали 2л и извънградско харчи 3/100 при 90-120км/ч

Благодаря,наистина това е сериозна тема за мен ,а надявам се и за други а които иска да си прави тренировка на пръстите пишейки има раздел Общи пеиказки :big_bow_down:

RUSEV-BGR
22-03-2012, 19:07
Много е просто имам доста монтирани клетки!Икономия няма и няма как да има!Клетката дърпа около 30ампера-това което произвежда динамото го лапа!Не се занимавай с глупости!

didko_boy
22-03-2012, 19:09
прави ми впечатление, че на всички автомобили и с малки и с големи двигатели икономията е 1.5 - 2 литра а на пасата 1.9 тди 110 коня който извън града при нормално извънградско каране дава 4-5 литра няма данни Защо ли ??? може би защото трябва да напишат 2-3 литра нафта :big_bow_down: не ми се вярва ! просто си казвам мнението иначе ефект ще има със сигурност

tonov
22-03-2012, 19:15
Ето ви достатъчно изчерпателна информация по въпроса:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64919&highlight=%E2%EE%E4%EE%F0%EE%E4

Zafo_84
22-03-2012, 19:59
Ето ви достатъчно изчерпателна информация по въпроса:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64919&highlight=%E2%EE%E4%EE%F0%EE%E4


колега Тонов мерси тия теми съм ги чел,затова съм пуснал темата иначе се въздържам от преповтаряне на едни и същи въпроси,Та конкретно ме интересува дали някои е слагал на Алфа а на мен ми е пределно ясно колко ампера дърпа и на какъв принцип работи,Благодаря!

Не ме интересуват другите марки.....................

tonov
22-03-2012, 20:01
колега Тонов мерси тия теми съм ги чел,затова съм пуснал темата иначе се въздържам от преповтаряне на едни и същи въпроси,Та конкретно ме интересува дали някои е слагал на Алфа а на мен ми е пределно ясно колко ампера дърпа и на какъв принцип работи,Благодаря!

ОК, с това уточнение съм съгласен. Мислех, че не си я видял.

Призив и от мен - моля постове само по темата и конкретните въпроси на автора.

Zafo_84
22-03-2012, 20:41
ОК, с това уточнение съм съгласен. Мислех, че не си я видял.

Призив и от мен - моля постове само по темата и конкретните въпроси на автора.

Тонов,Благодаря :big_bow_down::big_bow_down::big_bow_down:

mimouzunov
22-03-2012, 21:02
ОК, с това уточнение съм съгласен. Мислех, че не си я видял.

Призив и от мен - моля постове само по темата и конкретните въпроси на автора.

Мои добър приятел монтира на Ситроена си (бившата наша служебна кола) такава система. Минал е доста километри с нея и определено ИМА ефект! В началото имаше малко ядове докато се оптимизира всичко но в момента си деиства безгрижно!
Докато беше Берлингото при мен с него съм навил лично аз към 2000км като съм го ползвал само за лични нужди и знам точно колко и как върви! Откакто му го продадохме и в последствие тои монтира системата, пак съм му го взимал за да си върша работа и мога да кажа ,че тая система работи, колата е по-жива а разхода с 1 литър надолу!
Които си мисли че това не работи да вземе и да запали ако иска газта която излиза от генератора :crazy: аз пробвах.... Доста силно си гръмна!!!
С две думи:
Системата работи наистина но е необосновано скъпа за това което представлява всъщност (това е според мен)
След време като им паднат цените и аз слагам със сигурност!!
Попрочетете за брауновия газ...

Колата за неразбралите е Ситроен Берлинго 1.8 дизел без турбина на 210000км

donMirkoni
22-03-2012, 21:14
аз доста съм чел,или поне докато разбрах миналата година лятото и от тогава живо се интересувам,та миналата година за малко да си сложа такава система за икономия,но окачването беше по на зор така че го отмених,та по въпроса....един приятел който невярвам да ме излъже понеже няма задкулисни% намерения е монтирал на неговия Форд галакси,такава,поръчал е клетката по нета и с останалите части му е стъпила около 250 - 300 лева,монтажа е направил сами според него е свалила разхода с около 40% според неговите думи от 7 литра нафта е почнала да гори около 4,5 литра,та мислъта ми е следната,и аз съм изчел всички писания че няма как да има икономия след като генератора товари двигателя и би следвало вместо да има икономия разхода да се покачино и той не може да си го обясни,само това ще кажа и че ако ми останат някакви финанси и аз бих си сложил такова нещо
ако ще и да не работи

AR147
22-03-2012, 21:26
Мои добър приятел монтира на Ситроена си (бившата наша служебна кола) такава система. Минал е доста километри с нея и определено ИМА ефект! В началото имаше малко ядове докато се оптимизира всичко но в момента си деиства безгрижно!
Докато беше Берлингото при мен с него съм навил лично аз към 2000км като съм го ползвал само за лични нужди и знам точно колко и как върви! Откакто му го продадохме и в последствие тои монтира системата, пак съм му го взимал за да си върша работа и мога да кажа ,че тая система работи, колата е по-жива а разхода с 1 литър надолу!
Които си мисли че това не работи да вземе и да запали ако иска газта която излиза от генератора :crazy: аз пробвах.... Доста силно си гръмна!!!
С две думи:
Системата работи наистина но е необосновано скъпа за това което представлява всъщност (това е според мен)
След време като им паднат цените и аз слагам със сигурност!!
Попрочетете за брауновия газ...

Колата за неразбралите е Ситроен Берлинго 1.8 дизел без турбина на 210000км
Една кола няма как да е по пъргава от това - разграждането е такова че дори да има ефект от системата то тя не може да доведе до ускорение , а по скоро до поддържане на константна скорост.
Към автора :
уж баща ти си я е монтирал и има 2 литра надолу а ти пак питаш , сори ама дали е алфа или шкода !!!

Novachev
22-03-2012, 21:49
Много лесно всичко може да се сметне. Ако тази кола за 1000км изгори 300-400гр вода то която се е получил водород. Аджеба колко водород е влязъл в двигателя че да изгори и оптимизира сместа с толкова че да даде икономия и да има файда (влизат 30-40 грама водород) При положение че за тези 1000км колата е изгорила примерно 70л нафта това са 55000 грама гориво. Еми не ми добре ама с тоя добавка от няма и 0,1 процента допълнително водород е има файда що да няма.
Като се замисля ако похапне човек добре узрял врял боб и пръдне във въздушния филтър ще има по голяма файда.
Дори и да сметнеш като обем за тези 70л за да изгорят в двигателя им трябват някъде грубо 800 нормални кубически метра въздух. а от водорода ще се получат около 0,5 кубически метра.
Е сам си прецени.

Zafo_84
22-03-2012, 22:10
[
уж баща ти си я е монтирал и има 2 литра надолу а ти пак питаш , сори ама дали е алфа или шкода !!![/QUOTE]

колега,Шкодата е дизел,ЕКУ е много по различно от това на Алфите,затова Питам,и ТО КОнкретно дали е сложил някои и какъв е ефекта при бензиновите !!!

---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

Доколкото до количеството газ което се произвежда за 20 сек. от тая система е 0.5 литра(вземате елката и смятате че това е от 75 90 литра на час произведен газ) така че все едно влиза изпарен пропан бутан на обикновенна газова уредба,а те не вървят ли?

http://www.youtube.com/watch?v=Kyp2bzGbclc&feature=player_embedded#!

Това са факти а не измислици че от 300 400 грама вода се произвежда 30 40 мл газ!!!!

Omni
23-03-2012, 00:17
Коментари от сорта на: един приятел; имало едно време 7 джуджета и т.н. са абсолютни глупости. Моите наблюдения и факти идват от логиката. Замислете се в/у това: Моят автомобил в момента (лятото) гори извънградско 5-5,5дизел, ако е вярно това което се говори за този газ, след като го сложа трябва да ми падне разхода на 2-3литра, та като помисля малко на трезва глава звучи фантастично. Единственото нещо, което не се връзва е, че е прекалено фантастично, за да е истина, защото като отворите нета и прочетете малко за най-модерните и икономични двигатели ще разберете, че в момента те горят толкова 3/100, та с моя 10г. двигател е невъзможно да е истина. По пътя на логиката също така, ако това беше вярно цяла България за година всеки щеше да си монтира тази простотия, както бе станало с АГУ-тата.

Furious 155
23-03-2012, 02:23
Коментари от сорта на: един приятел; имало едно време 7 джуджета и т.н. са абсолютни глупости. Моите наблюдения и факти идват от логиката. Замислете се в/у това: Моят автомобил в момента (лятото) гори извънградско 5-5,5дизел, ако е вярно това което се говори за този газ, след като го сложа трябва да ми падне разхода на 2-3литра, та като помисля малко на трезва глава звучи фантастично. Единственото нещо, което не се връзва е, че е прекалено фантастично, за да е истина, защото като отворите нета и прочетете малко за най-модерните и икономични двигатели ще разберете, че в момента те горят толкова 3/100, та с моя 10г. двигател е невъзможно да е истина. По пътя на логиката също така, ако това беше вярно цяла България за година всеки щеше да си монтира тази простотия, както бе станало с АГУ-тата.
Бъркаш в разсъжденията просто...
Елементарно погледнато в двигателят, освен нафтата влиза и горим газ, заедно с въздуха. За да коригира нещата електрониката намалява нафтата влизаща в дизеловия двигател и така горенето пак е оптимално.

Omni
23-03-2012, 02:29
Това го знам, но колкото и газ да вкарва то не е гориво, нито пък е газово бутилка

Furious 155
23-03-2012, 02:31
Това го знам, но колкото и газ да вкарва то не е гориво, нито пък е газово бутилкае... няма да споря повече - противоречиш си!

kompir
23-03-2012, 08:37
Колеги,да изкажа и аз наблюдения.
Тази зима бачках малко в магазин за акумулатори и авто части.Правехме и пълно обслужване на акумулатори(стари) също.Та имаше едни пичове които всяка седмица идваха и вземаха по 20л. дистилирана вода.Един ден се заприказвахме и ми казаха,че я вземат точно защото се занимават с поставянето на такива водородни системи.Та по-възрастния(баш майстора) ми обясни,че ефекта е осезаем само или единствено при двигатели над 2,5-3л. и то повече при бензините.Същия майстор караше Мерцедес с 3,0л. бензин мотор и ме заведе да видя за какво ставаше въпрос,докато ми обясняваше,че разхода(зимата) му е с 3л. безин надолу.При по-големи мотори ефекта даже бил по-голям-"уоу" :grandpa:

krum_iliev
23-03-2012, 08:45
Здравейте на Всички!!!
имам едно наблюдение от известно време за ННО системи за икономия на гориво,някои от форума сблъсквал ли се е с това конкретно и дали има ефект че аз се навивам да си монтирам такава на мойта 145 ца че много километри минавам на месец и взе да ми тежи на бюджета с тези цени на горивата.
дали конкретно е монтирал такава с-ма на алфа и какви са наблюденията?
Цената е 600 лв.с гаранция и се използва вода и натриева основа хората които ги предлагат пледират за икономия на гориво от порядъка на 10-35 процента?

ето и един саит за такива

http://www.vim-fresh.com/?page_id=487

Моля ви не го обръщаите на заяждане и общи приказки и пишете контретно,които не се чувства компетентен,ще го разбера

Благодаря Ви!!!:Yeeeehaaa::Yeeeehaaa::Yeeeehaaa:
колега това прави икономия ама важи само за извън града за града не важи!!! защото извън града караш почти през цялото време с едни обороти и едни киометри за тази система HHO трябва постоянни обороти а в града неможе да ги правиш защото си постоянно в задръстване !!! това го знам от хора които я имат тази система иначе и аз исках да си сложа но ме разобедиха но това си е мое мнение само споделям ако си бензин сложи си газов ижекцион и забраваш за всичко!!:gas:

mimouzunov
23-03-2012, 09:26
Абе тука се опитвате да правите някакви измислени разсъждения кое колко как...
Колко водорот се отделяло и тн... Аз ви пиша от личен опит!!! Не си правете някакви изводи и сухи сметки само по четене и мислене в нета!!!
Четете като искате тука колко от истинското гориво реално изгаря в горивната камера и колко отиват чиста загуба... http://hho-hydrogensystems.com/10-%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D 1%80-%D0%BD%D0%B0-%D0%91%D1%80%D0%B0%D1%83%D0%BD-%D0%92%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8.html

Сайта е просто примерен... Има много такива... Поинтересуваите се по принцип колко от горивовъздушната смес реално се ползва в двигателя по предназначение...
Сега виждам че са написали ,че един литър вода се превръща в 1866 литра газ, това как ще го разтълкувате!?!?

---------- Post added at 09:26 ---------- Previous post was at 09:14 ----------


Това го знам, но колкото и газ да вкарва то не е гориво, нито пък е газово бутилка

Как реши само че тоя газ нее гориво?!?!!?
Аз лично извадих един от маркучите на въпросната кола докато работи и му драснах клечката :horror: По-силен гърмеж толкова близо до мен несъм чувал дори и в казармата когато правихме учения по 500 човека и се мятаха бомби и какво ли не!!!
Не изхождаите само от това че щяло да ви свали по 3-4-5 литра може да ви свали и 100 грама само ,но колата да е по-жива в същия момент!

kolev
23-03-2012, 10:55
Тонов, до кога ще ги толерирате тия бълбукатори. във всички раздели се нацвъкаха вече. накрая и тия ще се окажат от бранша.
БЪЛБУКАТОРА НЕ ДАВА ИКОНОМИЯ ЩОТО ПРОТИВОРЕЧИ НА ОСНОВНИ ФИЗИЧНИ ЗАКОНИ. НЯМА БЕЗПЛАТЕН ОБЯД, НЯМА УСТРОЙСТВО КОЕТО ПРОИЗВЕЖДА ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ ОТКОЛКОТО КОНСУМИРА.

mimouzunov
23-03-2012, 11:34
Тонов, до кога ще ги толерирате тия бълбукатори. във всички раздели се нацвъкаха вече. накрая и тия ще се окажат от бранша.
БЪЛБУКАТОРА НЕ ДАВА ИКОНОМИЯ ЩОТО ПРОТИВОРЕЧИ НА ОСНОВНИ ФИЗИЧНИ ЗАКОНИ. НЯМА БЕЗПЛАТЕН ОБЯД, НЯМА УСТРОЙСТВО КОЕТО ПРОИЗВЕЖДА ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ ОТКОЛКОТО КОНСУМИРА.

Явно не взимаш насериозно и моите писания...
Ти лично имал ли си досег някога до кола с такава система!?!? Карал ли си кола преди и след като и се монтира такава система!?
Вообще наясно ли си за какво става въпрос!?
И аиде обясми ми като ми говориш за енергия защо един климатик консумира примерно 1 киловат а отдава топлина като за 3 киловата!?

kolev
23-03-2012, 11:44
Явно не взимаш насериозно и моите писания...
Ти лично имал ли си досег някога до кола с такава система!?!? Карал ли си кола преди и след като и се монтира такава система!?
Вообще наясно ли си за какво става въпрос!?
И аиде обясми ми като ми говориш за енергия защо един климатик консумира примерно 1 киловат а отдава топлина като за 3 киловата!?

не бе баце, чел съм си учебниците по физика в средното :D
климатика е термопомпа - ползва 1 киловат ел. енергия за де ПРЕНЕСЕ 3 киловата топлина, НЕ Я СЪЗДАВА. капиш ;)
бълбукайте си там в заблуда, блажени са верующите :D :D :D

546
23-03-2012, 11:49
Явно не взимаш насериозно и моите писания...
Ти лично имал ли си досег някога до кола с такава система!?!? Карал ли си кола преди и след като и се монтира такава система!?
Вообще наясно ли си за какво става въпрос!?
И аиде обясми ми като ми говориш за енергия защо един климатик консумира примерно 1 киловат а отдава топлина като за 3 киловата!?

Батка ,да не взема аз да ти взема поста под внимание ,че ако ти липсва чувство за хумор ще ми се обидиш.Климатика отнема топлина в режим отопление и съответно отделя топлина в режим охлаждане от въздуха който циркулира през външното тяло и едновременно с това я отделя или отнема за съответния режим чрез вътрешното тяло и от там се получава посочения от теб ефект.Бълбукатора е нещо подобно-отнема парите на невежия и ги отделя в джоба на по-умния от него -нищо повече.

Omni
23-03-2012, 11:53
Аз не споря с никого. Единствено си изказвам мнението, ако съм разочаровал хората, които искат да мисля еднакво с тях, съжалявам няма как да стане това. А тези, които са толкова убедени в действието му нека си го купят вместо да убеждават тези, които невярват в действието му.

---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:53 ----------


Батка ,да не взема аз да ти взема поста под внимание ,че ако ти липсва чувство за хумор ще ми се обидиш.Климатика отнема топлина в режим отопление и съответно отделя топлина в режим охлаждане от въздуха който циркулира през външното тяло и едновременно с това я отделя или отнема за съответния режим чрез вътрешното тяло и от там се получава посочения от теб ефект.Бълбукатора е нещо подобно-отнема парите на невежия и ги отделя в джоба на по-умния от него -нищо повече.
:bravo::bravo::bravo::fish:

mimouzunov
23-03-2012, 12:02
Батка ,да не взема аз да ти взема поста под внимание ,че ако ти липсва чувство за хумор ще ми се обидиш.Климатика отнема топлина в режим отопление и съответно отделя топлина в режим охлаждане от въздуха който циркулира през външното тяло и едновременно с това я отделя или отнема за съответния режим чрез вътрешното тяло и от там се получава посочения от теб ефект.Бълбукатора е нещо подобно-отнема парите на невежия и ги отделя в джоба на по-умния от него -нищо повече.

Поне стана въпрос за енергия и имаше питанки от къде идва енергията на бълбукатора... Аз дадох пример с климатика защото говорихме за енергия нали!?
Климатика реално харчи 1 киловат (примерно говоря) а отдава 3 киловата (примерно) Не ме интересува как го прави а какво се получава като краен ефект нали!?
Разбирам за повечето от вас ,че тая система (бълбукатора :Tease: ) все още е тъмна индия!
Кои от вас е карал кола преди и след като и е поставено такова нещо?! Аз съм...

kolev
23-03-2012, 12:08
закона за запазване на енергията не прави изключение за бълбукатора и не го интересува какво си карал.

546
23-03-2012, 12:18
закона за запазване на енергията не прави изключение за бълбукатора и не го интересува какво си карал.

Не се хаби,човека е карал преди и след и явно му допада да има такова чудо в колата.Бих му предложил да си сложи още два такива и ще е още по-доволен.Алтернатора може да ги понесе ,ако не включва и други консуматори.

kolev
23-03-2012, 12:26
Не се хаби,човека е карал преди и след и явно му допада да има такова чудо в колата.Бих му предложил да си сложи още два такива и ще е още по-доволен.Алтернатора може да ги понесе ,ако не включва и други консуматори.

абе ако иска още 10 бълбукатора да закачи. така колата ще престане изобщо да харчи бензин. дори резервоара може сам да се пълни :D

Omni
23-03-2012, 12:30
Не се хаби,човека е карал преди и след и явно му допада да има такова чудо в колата.Бих му предложил да си сложи още два такива и ще е още по-доволен.Алтернатора може да ги понесе ,ако не включва и други консуматори.
Това чудо на инж. мисъл е неизчерпаем източник на гориво(енергия), все едно петролните кладенци никога да не свършат.:pig::Tease:

mimouzunov
23-03-2012, 12:45
абе ако иска още 10 бълбукатора да закачи. така колата ще престане изобщо да харчи бензин. дори резервоара може сам да се пълни :D

Искам от теб одговор на един мои въпрос за енергията...
Имаме една печка тип "духалка" която харчи точно 1 киловат и отделя топлина като за 1 киловат, от друга страна имаме климатик които пак харчи 1 киловат но отделя топлина като за 3 киловата...
Обясни ми от къде идва разликата!?
От различното кпд маи или?!
Колко е кпд-то на двигателя?! Ако може с лека намеса да се повиши същото какво ще се получи?! Колко % от горивовъздушната смес реално използва двигателя?! Ако го накараме да ползва повече какво става?!

546
23-03-2012, 12:53
Искам от теб одговор на един мои въпрос за енергията...
Имаме една печка тип "духалка" която харчи точно 1 киловат и отделя топлина като за 1 киловат, от друга страна имаме климатик които пак харчи 1 киловат но отделя топлина като за 3 киловата...
Обясни ми от къде идва разликата!?
От различното кпд маи или?!
Колко е кпд-то на двигателя?! Ако може с лека намеса да се повиши същото какво ще се получи?! Колко % от горивовъздушната смес реално използва двигателя?! Ако го накараме да ползва повече какво става?!


За режим отопление ли искаш да ти обясня или режим охлаждане?
и да те светна наистина имат различно КПД

kolev
23-03-2012, 13:15
Искам от теб одговор на един мои въпрос за енергията...
Имаме една печка тип "духалка" която харчи точно 1 киловат и отделя топлина като за 1 киловат, от друга страна имаме климатик които пак харчи 1 киловат но отделя топлина като за 3 киловата...
Обясни ми от къде идва разликата!?
От различното кпд маи или?!
Колко е кпд-то на двигателя?! Ако може с лека намеса да се повиши същото какво ще се получи?! Колко % от горивовъздушната смес реално използва двигателя?! Ако го накараме да ползва повече какво става?!

-духалката превръща 1 киловат електрическа енергия в 1 киловат топлинна енергия /със съответните загуби/ - т.е КПД под 100%
-климатика /компресора му/ превръща 1 киловат ел. енергия в 1 киловат механична енергия /със съответните загуби/ т.е. - КПД под 100% . от там нататък фреона пренася 3 киловата топлина от външното тяло към вътрешното. виждаш ли къде е ЛЕЕЕЕКАТА разлика с духалката.
и в двата случая не се нарушава НИТО ЕДИН физичен закон.

двигателя с вътрешно горене има реално кпд около 20%. за него важи цикъла на Карно. при непълно изгаряне на горивовъздушната смес се образува СО, дане се бърка с СО2. при съвременните двигатели съдържанието му е под 1%. е според теб ефективно ли се изгаря сместа :D

я да видим потока на енергията в един автомобил
химична енергия от горивото - обръща се в механична енергия от двигателя

да сложим и бълбукатора. значи освен горния поток имаме и още един
химична енергия от бензина-обръща се в механична от двигателя-обръща се в ел. от алтернатора- обръща се в химична от бълбукатора-обръща се в механична от двигателя.
фактически единствения източник на енергия в един автомобил е това което сипваш на бензиностанцията. според закона за запазване на енергията, енергията не може да се създава или разрушава а само преминава от една форма в друга. капиш! за да работи бълбукатора кпд-то му трябва да е много над 100% - демек невъзможно.

mimouzunov
23-03-2012, 13:16
За режим отопление ли искаш да ти обясня или режим охлаждане?
и да те светна наистина имат различно КПД

Гледаи сега, не ме интересува нито режим отопление нито охлаждане, интересува ме консумацията на енергия и това което се получава като краен ефект!
Примера ми с печката и климатика беше образна за да се разбере от масата тук ,че говорим за разлика в кпд-то!
Благодарение на шантавите способности на фреона кпд-то на климатика е доста над това на нормалната печка нали!?
Още една питанка: Монтирането на механичен компресор които се върти от самия двигател не повишава ли кпд-то!?

Zafo_84
23-03-2012, 13:18
Това го знам, но колкото и газ да вкарва то не е гориво, нито пък е газово бутилка



Колега сега почна да се заяжда6,как да не е горим Брауновия газ? и както се вижда за 1 мин в мотора влиза до 1.5л.

mimouzunov
23-03-2012, 13:18
-духалката превръща 1 киловат електрическа енергия в 1 киловат топлинна енергия /със съответните загуби/ - т.е КПД под 100%
-климатика /компресора му/ превръща 1 киловат ел. енергия в 1 киловат механична енергия /със съответните загуби/ т.е. - КПД под 100% . от там нататък фреона пренася 3 киловата топлина от външното тяло към вътрешното. виждаш ли къде е ЛЕЕЕЕКАТА разлика с духалката.
и в двата случая не се нарушава НИТО ЕДИН физичен закон.

двигателя с вътрешно горене има реално кпд около 20%. за него важи цикъла на Карно. при непълно изгаряне на горивовъздушната смес се образува СО, дане се бърка с СО2. при съвременните двигатели съдържанието му е под 1%. е според теб ефективно ли се изгаря сместа :D

я да видим потока на енергията в един автомобил
химична енергия от горивото - обръща се в механична енергия от двигателя

да сложим и бълбукатора. значи освен горния поток имаме и още един
химична енергия от бензина-обръща се в механична от двигателя-обръща се в ел. от алтернатора- обръща се в химична от бълбукатора-обръща се в механична от двигателя.
фактически единствения източник на енергия в един автомобил е това което сипваш на бензиностанцията. според закона за запазване на енергията, енергията не може да се създава или разрушава а само преминава от една форма в друга. капиш! за да работи бълбукатора кпд-то му трябва да е много над 100% - демек невъзможно.

И към теб питанката за механичния компресор... Не повишава ли кпд-то на двигателя!?
Според теб всичката горивовъздушна смес се използва на 100% така ли!?

kolev
23-03-2012, 13:21
абе я отвори учебниците по физика. казах ти че двигателя с вътрешно горене е с ограничено кпд от цикъла на карно според който има значение само температурата на газовете.

НЕ, компресора не повишава кпд.

Zafo_84
23-03-2012, 13:37
Тонов, до кога ще ги толерирате тия бълбукатори. във всички раздели се нацвъкаха вече. накрая и тия ще се окажат от бранша.
БЪЛБУКАТОРА НЕ ДАВА ИКОНОМИЯ ЩОТО ПРОТИВОРЕЧИ НА ОСНОВНИ ФИЗИЧНИ ЗАКОНИ. НЯМА БЕЗПЛАТЕН ОБЯД, НЯМА УСТРОЙСТВО КОЕТО ПРОИЗВЕЖДА ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ ОТКОЛКОТО КОНСУМИРА.



Колега това е сериозна тема и ако не ти оттърва просто не пиши,защото явно си караш колата малко ине те бърка,а аз минавам по 3500 км.месечноТОЧКА

---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:26 ----------


Колега това е сериозна тема и ако не ти оттърва просто не пиши,защото явно си караш колата малко ине те бърка,а аз минавам по 3500 км.месечноТОЧКА



Колега Тонов,Тука май го обърнаха на пишкомерене кой е учил до 8 ми клас химия и кой е бягал от часове?

а и темата за климатици,духалки и тем подобни изказвания за бълбукатори,айде по сериозно защото съм обеден че и най-големите скиптици като Колев ще си сложат такава с-ма защото всеки би спестил някои лев?

Благодаря Ти!!!

kolev
23-03-2012, 13:46
Колега това е сериозна тема и ако не ти оттърва просто не пиши,защото явно си караш колата малко ине те бърка,а аз минавам по 3500 км.месечноТОЧКА
кое и е сериозното на темата! можеби това че рекламирате устройство с кпд над 100% !!!!!
ако искаш да пестиш по тоя начин, слагай хапчета за намаляване на разхода и другата глупост- неон сокет ли кво беше. със сигурност ще ти излезе по-евтино :D :D :D

546
23-03-2012, 14:35
Колега това е сериозна тема и ако не ти оттърва просто не пиши,защото явно си караш колата малко ине те бърка,а аз минавам по 3500 км.месечноТОЧКА

---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:26 ----------





Колега Тонов,Тука май го обърнаха на пишкомерене кой е учил до 8 ми клас химия и кой е бягал от часове?

а и темата за климатици,духалки и тем подобни изказвания за бълбукатори,айде по сериозно защото съм обеден че и най-големите скиптици като Колев ще си сложат такава с-ма защото всеки би спестил някои лев?

Благодаря Ти!!!

Колега ,аз съм таксиметров шофьор и изминавам над 6000 км месечно,ако имаше и 5% файда от генератора щях да съм го сложил много отдавна.
Защо няма полза от него си има научно обяснение което за съжаление се потвърждава и в реалния живот.



Ето какво е написал колега от форума който е закупил,монтирал и експлоатирал такъв генератор.

Колеги,аз приключих с експериментите.
Извода е,че няма икономия на гориво от този генератор.
Разход в София 12.3 литра.
Разход извън София 8-8.5 литра.
Изминах 1 600 км.
Като вървене също няма разлика.Явно положителния ефект се компенсира с производството на енергия.

Хубавото е, че нямах проблеми с акумулатора.
Разхода на вода в неговия случай потвърждава написаното,а също така има пълно съвпадение с изчисленията които се получават на теория.

Явно Създателя е бил махмурлия или просто не е бил на кеф когато е сътворил света и сега се налага да живеем по неговите шибани закони за съжаление,а задачата на науката е единствено и само да ги формулира и обясни тия същите закони.Та, ако не се отнасяш с нужното уважение към науката ,поне имай уважение към Него

mimouzunov
23-03-2012, 14:51
http://vbox7.com/play:1288813ffd

:Tease:

kolev
23-03-2012, 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=LSnSxAMjXq8&feature=related

:Tease:

546
23-03-2012, 15:23
http://vbox7.com/play:1288813ffd

:Tease:

Е този явно е следващия месия,щом от отГоре го е осенила идеята.Как все разни електричари ги святка за този браунов газ и нито един химик или физик се чудя,но както казват- неведоми са пътищата Му.
За цената на водата добита от изгарянето на Браунов газ може и да е прав,бая енергия ще е нужна да се добива вода по този начин,а тя няма как да е безплатна.

mimouzunov
23-03-2012, 15:26
http://www.youtube.com/watch?v=LSnSxAMjXq8&feature=related

:Tease:

Това е маи ако искаш да подкараш колата само на такова :static:

kolev
23-03-2012, 15:31
Това е маи ако искаш да подкараш колата само на такова :static:

досега ти задава въпроси. хайде и аз да те попитам ти твърдиш ли че въпросното устройство има КПД над 100% ?

Coyota
23-03-2012, 15:45
не че нещо ама цял ден чета безсмислени коментари...

mimouzunov
23-03-2012, 15:51
досега ти задава въпроси. хайде и аз да те попитам ти твърдиш ли че въпросното устройство има КПД над 100% ?

Пак се сещам за печката и климатика :static:
Ако затворим и двете в две отделни кутии така че да не се вижда какво има вътре а само има отвори от които да излиза загретия въздух, как ще си обясниш огромната разлика в топлината която отдават?!

Според теб кпд-то на двигателя е заковано според закона или каквото е там на някои и неможе да се промени.. Също твърдиш ,че горивовъздушната смес която постъпва в двигателя се използва на 100%...

След като излиза според теб ,че двигателя с вътрешно горене няма как да извлече още от горивото си... Какво да кажа аз....
Нее нужно теоретически бълбукатора да е с кпд 100% за да помогне на двигателя както фреона помага на климатика...
Дано разбираш какво искам да кажа (съмнявам се обаче)

---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:50 ----------


не че нещо ама цял ден чета безсмислени коментари...

Чети внимателно и ще вникнеш в идеята ЗА и ПРОТИВ!!!

kolev
23-03-2012, 16:17
олелеее

фреона няма магически свойства и не помага на климатика. компресора на климатика извършва механична работа и компресира газ. с това приключва задачата на климатика. от своя страна тоя газ има свойството да поглъща голямо количество топлина при разширение и да я отдава при компресиране. компресора на климатика е с кпд под 100%. сложи му вътрешното и външно тяло в едно помещение и да видим кога ще те стопли :D :D :D -факт

-кпд на двигателя с вътрешно горене има теоретичен максимум доста нисък дори при идеални условия -факт

-горивовъздушната смес изгаря на около 99% - факт, катализаторите не могат да понесат повече.

-за да изпълни претенциите си бълбукатора трябва да има кпд мноооооого над 100% - факт
-това нито на практика нито на теория е възможно-факт

теорема на брауновия газ - всеки който твърди че е реализирал икономия ползвайки въпросното устройство се занимава именно с "инсталирането" на тези "водородни клетки" :D

mimouzunov
23-03-2012, 16:34
И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!

546
23-03-2012, 16:48
И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!

При изправен двигател е така.Ти да не виждаш нещо нередно в това.

относно климатика
Колега ,обяснявам като на тройкаджия от спортно училище:
Климатика черпи два вида енергия,топлинна и електрическа,като се заплаща само втората,духалката черпи само електрическа енергия.
компресора на климатика работи с ток и както ти обясни Колев сгъстява фреона,който поради газовото си състояние се загрява до към 60 градуса ,постъпва във вътрешното тяло и тази топлина получаваш в стаята като същевременно фреона се охлажда,при преминаването във външното тяло пък му се понижава налягането и той съответно почва да поглъща топлина от околния на външното тяло въздух,като температурата достига минус 40 ,че и даже и по-ниски температури са възможни ,там се загрява до температурата на околния въздух и така постъпва в компресора.делаверата е точно тук,фреона поема топлина от студения въздух защото е още по-студен в този момент и при това си ниско налягане ,загрява се,компресора го компресира като по-този начин се загрява още повече след което постъпва във вътрешното тяло и пренася топлината в стаята.
Енергията на погълната топлина от външния въздух е много повече от енергията електричеството което черпи от мрежата,но двете заедно са повече от енергията която получаваш в стаята,та КПД е под 100%.
Готиното е че плащаш само електрическата енергия ,а топлинната енергия която климатика отнема от външния въздух засега е безплатна и според казионната наука идва най-вече от Слънцето.

kolev
23-03-2012, 17:07
И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!
няма какво да твърдя. това е факт, както е и факт че бълбукатора не дава икономия нито на практика нито на теория!

mimouzunov
23-03-2012, 17:37
Щом твърдите, че горивовъздушната смес изгаря напълно и то само в горивната камера...
Лошото е ,че явно няма тук човек които наистина да разбира какво се получава на практика...

Omni
23-03-2012, 20:03
На практика се случва, че някой хора се опитват да подведат други хора да си вложат парите в една ненужна, непотребна, недействаща и глупава история(балбукатор).

Novachev
23-03-2012, 20:23
Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
Търся дистрибутори в страната.
изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.

Omni
23-03-2012, 20:34
Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
Търся дистрибутори в страната.
изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.
Ехе ти търсиш брат ми бре. Като лъже мацките сам си вярва и няма маце, което да му избяга.:upsidedwnsmiley:

546
23-03-2012, 20:49
Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
Търся дистрибутори в страната.
изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.
Ако се сложат магнитите обратно и като наредят молекулите на кестерме,бензина не мож го запали с обикновенни свещи,та трябва да се внимава как се монтират,проверката се прави със специален компас,имам един за продан,ако те интересува 50 лв. е с намалението от 25%.

mimouzunov
23-03-2012, 21:00
Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
За най-големите неверници имам изненада принципно :dance:

546
23-03-2012, 21:08
Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
За най-големите неверници имам изненада принципно :dance:

Дай я насам изненадата,какво ни гъбаркаш с въпроси само.Сухите теории най не ги обичам,друго си е опита и практиката.

kolev
24-03-2012, 07:47
Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
За най-големите неверници имам изненада принципно :dance:

давай ценова листа :Bolt:

mimouzunov
24-03-2012, 09:06
давай ценова листа :Bolt:

Разбирасе ,че мога да дам ценова листа :scherzkeks:
Ценова листа за компютърни компоненти обаче :scherzkeks:

Измислете ЧИТАВ начин да се тества въпросната система! Какво да направи човек за да кажете "работи или не работи"
Това го пиша защото пак казвам че имам досек до такава кола... Какво да направя за да се тества (без да изгарям 2 пълни резервоара гориво)!?
Колата е Citroen Berlingo 1.9 d без турбо...

kolev
24-03-2012, 09:41
технотест мерят разход на гориво. ако измериш разхода на тая клетка официално ще си първия в света .... защо ли :D :D :D физиката до момента не е подвела никого ;)

mimouzunov
24-03-2012, 09:53
технотест мерят разход на гориво. ако измериш разхода на тая клетка официално ще си първия в света .... защо ли :D :D :D физиката до момента не е подвела никого ;)

Значи неискам да пълна до горе и да правя някакви безумни преходи, в същото време неискам да засмуквам тинята от резервоара...
Мислете за тест лесен...

VFTI
24-03-2012, 10:31
Мимооо :) Абре знаеш че съм слаб теоретик и слаб практик. Знаеш че и на тебе вярвам много, ама все пак има ли начин да си се пообъркал с това берлинго? Примерно колата да е имала запушен нафтов филтър като си я карал и след това да е бил оправен и за това да се е подобрила??? Или нещо от сорта? Има ли такава възможност и реално ти да си подведен? Отговори ми тук и ще говорим и като се видим на живо.

Защо питам?!
Защото вече 2ра кола на мой колега не става с тази система и се наложи да кажа: "аз казах ли ти". Когато тръгнаха да я монтират моите доводи че туй нещо няма да работи бяха единствено и само и-нет мненията и коментарите, но се се оказах прав.

Аз казах ли ти--> BMW E39 530d 193к.с. цена на системата 1200лв. колегата ми който е механик, изключително умно момче по принцип, си я купи защото на ден минава по 80км. След първоначалните проби реши, че не е настроена правилно. Вече 1г. по-късно тази система не може да бъде настроена да даде каквато и да е икономия. Съвсем скоро ще я свали и продаде и ще си купи скутерче.

АЗ казах ли ти 2-->Opel Omega 2.5 TDS нещата се повтарят ама поне даде 900лв...


И задължително чета и виждам че тия бълбукатори все се купуват от "познати", "които по принцип не ни мислят злото и едва ли би искали да печелят от нас".

mimouzunov
24-03-2012, 21:32
Мимооо :) Абре знаеш че съм слаб теоретик и слаб практик. Знаеш че и на тебе вярвам много, ама все пак има ли начин да си се пообъркал с това берлинго? Примерно колата да е имала запушен нафтов филтър като си я карал и след това да е бил оправен и за това да се е подобрила??? Или нещо от сорта? Има ли такава възможност и реално ти да си подведен? Отговори ми тук и ще говорим и като се видим на живо.

Защо питам?!
Защото вече 2ра кола на мой колега не става с тази система и се наложи да кажа: "аз казах ли ти". Когато тръгнаха да я монтират моите доводи че туй нещо няма да работи бяха единствено и само и-нет мненията и коментарите, но се се оказах прав.

Аз казах ли ти--> BMW E39 530d 193к.с. цена на системата 1200лв. колегата ми който е механик, изключително умно момче по принцип, си я купи защото на ден минава по 80км. След първоначалните проби реши, че не е настроена правилно. Вече 1г. по-късно тази система не може да бъде настроена да даде каквато и да е икономия. Съвсем скоро ще я свали и продаде и ще си купи скутерче.

АЗ казах ли ти 2-->Opel Omega 2.5 TDS нещата се повтарят ама поне даде 900лв...


И задължително чета и виждам че тия бълбукатори все се купуват от "познати", "които по принцип не ни мислят злото и едва ли би искали да печелят от нас".

Веднага имам и питанка към теб... На тези коли които е монтирана системата, след като същата е монтирана какво е станало с разхода на гориво!? В смисъл разбирам ,че нее паднал а качил ли сее или е нямало разлика!? На въпросното Берлинго има разлика в разхода, но тя е максимум половин литър (надолу) И другото е ,че двигателя е сравнително маломощен... В случая на моя приятел се събират няколко фактора, силен алтернатор, голям акумулатор и тн...
И да сигурен съм в това което пиша защото колата е била "моя" служебна и я познавам до болка...

Omni
24-03-2012, 21:42
Ти върви си купи тоя бълбукатор и после ела да черпиш по една бира за глупаво изхарчените пари. Не е задължително да изпразниш един резервоар. Напълни го. мини около 100км и пак го напълни и ще видиш колко струва тоя бълбукатор.

VFTI
24-03-2012, 21:44
Няма разлика в разхода или ако има, то той е увеличение. ТОй колегата и това го сметна. ВИка ако не харчи по-малко поне да върви повече, е да ама и не върви повече...така и не успя да я настрои. Ще говоря с него пак в понеделник(тъкмо да каже какъв скутер си е купил) и пак ще пиша...

546
24-03-2012, 22:33
Колега Узунов
,според производитела на генератора разхода намалява тъй като в двигателя постъпва смес от водород и кислород .Пак според производителя на генератора водорода и кислорода се получават от водата, с която е зареден същия този генератор.При постъпване в двигателя те се свързват отново и отделят енергия която задвижва автомобила ,а също така и алтернатора,като последния произвежда елекртичеството, което е необходимо за работата на генератора.До тук нещата ясни ли са ти ?

rossenvn
24-03-2012, 23:01
Колега Узунов
,според производитела на генератора разхода намалява тъй като в двигателя постъпва смес от водород и кислород .Пак според производителя на генератора водорода и кислорода се получават от водата, с която е зареден същия този генератор.При постъпване в двигателя те се свързват отново и отделят енергия която задвижва автомобила ,а също така и алтернатора,като последния произвежда елекртичеството, което е необходимо за работата на генератора.До тук нещата ясни ли са ти ?

Не виждам защо се мъчиш да обясниш нещо на човек, който освен, че няма елементарни познания по физика и химия не желае да прочете нещо, което се написа вече десетки пъти /или просто не му изнася да го прочете/. Нищо лично, който иска да си слага и перка от вертолет на колата, но нека не заблуждава други хора.

546
24-03-2012, 23:20
Чакай да видим дали въпроса го затруднява.

kolev
25-03-2012, 09:49
абе то е по-лесно да вярваш че бълбукатора магически ще ти свали разхода, отколкото да проумееш че има разни невидими неща като гравитация и подобни ;)

nonamecrew
25-03-2012, 09:52
Колеги занимавам се с газови уредби... в момента проучваме така наречените водородни клетки и това което наблюдавам е че няма ефект при повечео автомобили и горива. Има при дърти дизелс двигателс и при метан ... тествано е с една и съща клетка на над 10 автомобила .. е така само за пробата! В моемнта чакам доставка на двойна клетка на 24 волта , произвеждаща 8 литра на минута... ще се слага по багери и камиони също е така за теста :firstprize:

П.П. Само за идеята събрахме в шише от минерална вода 10 литра "оксиводород" ... на 3 метрова медна тръба завързахме един вестник и го запалихме .. отвъртам аз капачката и се отдрапвам 3 4 метра ... колегата подава пламака и .... резултата: 2-мата с него по гъз на земята и 5 часа пищене на ушите :haha::spell:

mimouzunov
25-03-2012, 11:26
За неразбралите да спомена само ,че с този генератор произвеждаме нещо което е 3 пъти по-калорично от бензина...

rossenvn
25-03-2012, 11:57
Да не би туко що да прочетох ,че имало ефект при стари дизели и тн!? По-добре вземи си изтрии писанието ,че и теб ще обявят великите умове на физиката и химията в измяна на великите закони (за които само са чели но на практика един опит не са.... )

http://nrg.blog.bg/technology/2011/08/10/vodoroden-generator-avtomobil-na-voda-pone-otchasti.799274

Явно не четеш:haha:. Хубаво си дал някакви линкове, написани доста неграмотно, но поне да беше видял, че не са съвсем в твоя полза. Цитирам:

"1. Един килограм водород (H2) е еквивалент на 33,5КВ/ч топлина.

1kg H2 = 33,5KW/h

................................./много глупости, където тегло и обем се бъркат непрекъснато/

5. От посочените данни следва, че един килограм водород се добива с

(11211Литра)x(7,5Вата) = 84.082 КВ/ч енергия"

Защо, по дяволите, да си слагам нещо в колата, което ще ми даде 33,5KW/h, а за целта ще ми изразходи 84.082 КВ/ч енергия, т.е. малко над 2 пъти повече?????
Особено при цените на дизела от 2,74 лв/л. Дори не ми се проверява дали са му верни сметките на тоя. Поздрави!


п.п. Бързо си се усетил, че първия линк не е в твоя полза:).
Ето го: Пресмятане на КПД на водороден генератор (http://nrg.blog.bg/technology/2008/11/18/avtomobil-na-voda-chast-2-kpd-na-vodoroden-generator.256127)

mimouzunov
25-03-2012, 12:04
Писна ми да пиша и да се разправям...
Ще говоря днес със собственика на колата ако може да я взема и да я покарам малко!
Неискам и аз да пиша еи така... Карам меря и каквото се получи :thumbup:
Пак напомням, карал съм я преди и след процедурата и според мен има разлика и затова пиша така :balloon:

rossenvn
25-03-2012, 17:08
Писна ми да пиша и да се разправям...
Ще говоря днес със собственика на колата ако може да я взема и да я покарам малко!
Неискам и аз да пиша еи така... Карам меря и каквото се получи :thumbup:
Пак напомням, карал съм я преди и след процедурата и според мен има разлика и затова пиша така :balloon:

Точно, с мерене му е майката, иначе само си правим вятър:thumbup:.

nonamecrew
25-03-2012, 18:39
Нашата фирма за това инвестира до тук около 1500 лв. само за тестове и проби.. оказа се че в България има много некачествени клетки !!! Ако копувате много внимавайте какво и от кого взимате .. повечето протичат, ръждясват и само грижи и ядове :puke:!!!
Другата седмица трябва да пристигне голямата клетка за багера .. дават и 8 литра на минута при едва 15 ампера :eat: Багера харчи около 15 литра нафта на час ... ще видим какво ще се получи за 1 месец с клетката ... после се сваля и отива на камион ...... :notify:ти да видиш :twisted:

546
25-03-2012, 19:20
8 литра в минута прави 480 литра на час,при налягане равно на околния въздух в така получения обем газ се съдържа точно 44 грама водород който както пише по горе отделя наистина три пъти повече енергия при изгаряне в двигателя от въглеводородните горива(бензин,нафта,пропан-бутан и метан)-тоест ще замести около цели 130 грама или 0,14 литра нафта или бензин примерно.При посочения по горе разход от 15 литра на час това е около 1%.Ако откачите акумулатора на трактора от алтернатора и го използвате само за да захранвате генератора,ще реализирате така изчислената значителна икономия на гориво.:thumbup:
За да реализирате по-голям процент икономия ви препоръчвам да увеличите броя на генераторите 20 пъти,като за да работят ще е необходимо и капацитета на акумулаторите да е подбран така,че да осигурят нужното електричество за работата на генераторите,тогава ви гарантирам 20% икономия на нафта, или около 3 литра на час.

mimouzunov
27-03-2012, 20:05
В момента колата се кара чат пат от мен и от собственика и с изключена клетка!!!
Ще навием към 300-400км така, като си пазим и аз и тои бележките и старателно си описваме в тевтера кога кои какво налива при какви километри и тн (за момента разхода на колата се върти около 7,2 литра)!!!
Хубавото е ,че се кара всеки ден и бързо минават километрите...
След някои и друг ден като понавием километраж я закачаме и пак наново мерене...
:holiday:

VFTI
27-03-2012, 20:40
Ей Мимо ей това вече е сериозна приказка :D:P:):)

kolev
28-03-2012, 10:45
В момента колата се кара чат пат от мен и от собственика и с изключена клетка!!!
Ще навием към 300-400км така, като си пазим и аз и тои бележките и старателно си описваме в тевтера кога кои какво налива при какви километри и тн (за момента разхода на колата се върти около 7,2 литра)!!!
Хубавото е ,че се кара всеки ден и бързо минават километрите...
След някои и друг ден като понавием километраж я закачаме и пак наново мерене...
:holiday:

по принцип първо доказваш теоретично работата на устройството след което правиш опитна постановка която да докаже теорията. в твоя случай искате да докажете че нещо което на теория не работи, работи на практика. с две думи очаквам равния резултат от измерванията ;)

Omni
28-03-2012, 21:41
по принцип първо доказваш теоретично работата на устройството след което правиш опитна постановка която да докаже теорията. в твоя случай искате да докажете че нещо което на теория не работи, работи на практика. с две думи очаквам равния резултат от измерванията ;)
:rotfl::rotfl::rotfl: so typically for bulgarian people

rossenvn
29-03-2012, 22:06
Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO (http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=138240)

Omni
29-03-2012, 22:39
Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO (http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=138240)
Леле, работата е доста сериозна.:dyrvo_v_kenefa:

mimouzunov
29-03-2012, 23:04
Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO (http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=138240)

http://www.youtube.com/watch?v=BRTZ1r-BsFU
http://www.youtube.com/watch?v=8B1Pk3ym1eo

... и все още нее ясен състава на получения газ :crazy:

До момента сме навили около 250км без клетката, още 150 и я закачаме...

Omni
29-03-2012, 23:34
http://www.youtube.com/watch?v=BRTZ1r-BsFU
http://www.youtube.com/watch?v=8B1Pk3ym1eo

... и все още нее ясен състава на получения газ :crazy:

До момента сме навили около 250км без клетката, още 150 и я закачаме...
Нещата могат да се представят по различен начин и да се възприемат също така различно.
1. Джон Атанасов не е изобретил ПС-то, той е един от многото участници, а истинското му име е JOHN VINCENT ATANASOFF, а не само Джон Атанасов, ако решиш да спориш прочети това (http://en.wikipedia.org/wiki/Computer#Limited-function_early_computers)
2. Продължавам да си мисля, че бълбъкатора е пълна измишльотина, дори да ми кажеш, че след теста ти има резултати, които подкрепят твоите теории за икономия, то мнозинството казва, че няма (имам предвид тези, които са го монтирали и са го тествали)

mimouzunov
30-03-2012, 08:36
Нещата могат да се представят по различен начин и да се възприемат също така различно.
1. Джон Атанасов не е изобретил ПС-то, той е един от многото участници, а истинското му име е JOHN VINCENT ATANASOFF, а не само Джон Атанасов, ако решиш да спориш прочети това (http://en.wikipedia.org/wiki/Computer#Limited-function_early_computers)
2. Продължавам да си мисля, че бълбъкатора е пълна измишльотина, дори да ми кажеш, че след теста ти има резултати, които подкрепят твоите теории за икономия, то мнозинството казва, че няма (имам предвид тези, които са го монтирали и са го тествали)

Абе мен не ме интересува кое как може да се представи и възприеме... Интересува ме като навием около 400км без и после с включена клетка да има икономия :ghost2:

kolev
30-03-2012, 10:24
да има икономия :ghost2:

както казала циганката - дали,дали.... ама надали :D
гледам сериозен човек си, като излезе че икономия няма какво ще правиш.

niki_future
30-03-2012, 11:04
Вместо да набивате пари за глупости, защо не си мапнете колите. Резултата май ще е по-добър. Ако не искате ремап, може с тези "парички" да си пооправите я окачване, ч нещо друго.....

Coyota
30-03-2012, 11:30
Вместо да набивате пари за глупости, защо не си мапнете колите. Резултата май ще е по-добър. Ако не искате ремап, може с тези "парички" да си пооправите я окачване, ч нещо друго.....

Зависи, че и много майстори на ремап и накрая ти писва и си слага оригиналния софтуер....

niki_future
30-03-2012, 11:59
Говоря за качествен ремап

mimouzunov
30-03-2012, 12:38
както казала циганката - дали,дали.... ама надали :D
гледам сериозен човек си, като излезе че икономия няма какво ще правиш.

Всичко почна от това, че колата беше собственост на фирмата в която работя и съм я карал и аз... След като я продадохме на мои приятел тои и сложи въпросната клета и пак съм я карал... Знам как вървеше когато беше при нас ,знам и как върви при него...
Моя човек е убеден че дава икономия защото колата се кара всеки ден от София до Сливница! Ако лично не бях наливал в резервоара и гориво и не бях засичал разхода сигурно и аз щях да се чудя какво става с тая клетка и дали работи вообще... И понеже тук само си говорим му споменах и в момента всичкото гориво се описва по дни километри и тн и след определен пробег ще се закачи и пак ще се кара... Ако няма промяня в разхода, това ще е най-голямата заблуда която съм получавал до момента..
Интересно ми е и друго.. Чичкото от горните линкове дето е подал заявка за патента как получава 40-50 и тн %-ти икономия на гориво?! Нестава въпрос за 3-4% а за 40-50-60% !!?

kolev
30-03-2012, 13:32
чичкото може да получи 40-50% икономия само в болната си глава. не всичко което дават по телевизора е истина. късмет му пожелавам със заявката за патент, която съществува само в главата му пак. така наречената от вас "оксиводородна /ННО/ клетка на юл браун", "браунов газ със специални свойства" и т.н.т е открита още през 1800 година. дори конструкцията и от преди 200 години е многократно по-добре изпълнена от тия тенекии от неръждавейка потопени в буркан за по 1000 лв бройката.

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

rossenvn
31-03-2012, 07:56
Всичко почна от това, че колата беше собственост на фирмата в която работя и съм я карал и аз... След като я продадохме на мои приятел тои и сложи въпросната клета и пак съм я карал... Знам как вървеше когато беше при нас ,знам и как върви при него...
Моя човек е убеден че дава икономия защото колата се кара всеки ден от София до Сливница!

А има ли някаква вероятност колата да не е била с напълно изправен двигател, когато е била при вас, а твоя приятел да й е направил ремонт и затова да върви по-добре?

mimouzunov
31-03-2012, 09:23
А има ли някаква вероятност колата да не е била с напълно изправен двигател, когато е била при вас, а твоя приятел да й е направил ремонт и затова да върви по-добре?

При нас колата си беше ок...
Приятел ми е и не вярвам да ме лъже ,но немога да бъда сигурен на 100%... Как и да е сега се тества...

Zafo_84
31-03-2012, 20:31
Ама тука го ударихте на кои е по по най,почвам да се дразня на разсъжденията,задал съм конкретни вапроси ДАЛИ НЯКОИ Е СЛОЖИЛ И ДАЛИ ИМА ЕФЕКТ?


Заключвам темета!!!

rossenvn
31-03-2012, 20:49
А, то било отключено:shutup:. Дискутираме си, на теб пречи ли ти? Тъкмо чакаме човек, който я е сложил да сподели и ти влизаш грубо с бутонките:bangin:.

Zafo_84
31-03-2012, 23:04
А, то било отключено:shutup:. Дискутираме си, на теб пречи ли ти? Тъкмо чакаме човек, който я е сложил да сподели и ти влизаш грубо с бутонките:bangin:.



колега ако се загледаш малко кой е автора на темата преди да раздаваш правосъдие ще разбереш че това съм аз,така че..............,ти влизаш с "бутонките" системата е изпробвана на дизел и намали разхода с 2 л.на дълъг пробег,а Аз питам за Алфа,явно те е домързяло да четеш от началото а си решил просто да пишеш ей така без да си запознат!


ключ......................

mimouzunov
31-03-2012, 23:17
Ама тука го ударихте на кои е по по най,почвам да се дразня на разсъжденията,задал съм конкретни вапроси ДАЛИ НЯКОИ Е СЛОЖИЛ И ДАЛИ ИМА ЕФЕКТ?


Заключвам темета!!!

Ситроен Берлинго (баничарка товарна)произведен 1998-ма 1.9 дизел на 240000 (по километраж) оборудван с клетка от тез хорица http://hydroxsystems.com/product/1/hho-hydrox-systems-za-avtomobili-do-2000cc-komplekt.html според собственика на колата дава спокоино половин до литър надолу в разхода (варира в зависимост от някакви настроики на клетката и тн)!!!
И аз не вярвам принципно, но лично съм я карал колата и съм наливал нафта и гледам километрите изминати!!!
За да се убедя и аз а не да си живея със заблудата в момента се тества както си му е реда!
Така като гледам съм единствения тук които има допир до такава клетка без да съм се набутал с една торба пари за нея, имам възможност да я тествам и пак има недоволни...

546
31-03-2012, 23:24
колега ако се загледаш малко кой е автора на темата преди да раздаваш правосъдие ще разбереш че това съм аз,така че..............,ти влизаш с "бутонките" системата е изпробвана на дизел и намали разхода с 2 л.на дълъг пробег,а Аз питам за Алфа,явно те е домързяло да четеш от началото а си решил просто да пишеш ей така без да си запознат!


ключ......................
Колега,Вие когато реализирахте тази икономия от 2 литра ,засякохте ли колко вода е изразходвал генератора?

Mind_Control
31-03-2012, 23:48
Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
За най-големите неверници имам изненада принципно :dance:

Готов ли си да сложиш 1000 лв на масата и да пробваме разхода със и без бълбукатора? Горивото плаща загубилия..

mordohy
31-03-2012, 23:51
Колега,Вие когато реализирахте тази икономия от 2 литра ,засякохте ли колко вода е изразходвал генератора?
Добър въпрос!
Системата е монтрирана на Алфа 155 1.8 ТС 8В.
Човека, който я монтира е много наясно с нещата и още при предварителните изчисления стана ясно, че това е абсолютна измама. Перпетум мобиле няма. Той я монтира, само за да убеди окончателно една група наивници.
Системата е пълен боклук.
Икономията се получава, защото всеки по време на изпитанията кара кротко.
И мая кенеф, без да има такава система, като го юркам с 170-180 папка по 10-12 газ, а като го карам кротко с 90-100 пада на 6,5-7 литра газ.
Ето , че дава икономия!
Темата наистина е за ключ!

VFTI
31-03-2012, 23:53
Готов ли си да сложиш 1000 лв на масата и да пробваме разхода със и без бълбукатора? Горивото плаща загубилия..
Не е нужно да слага на масата. Всъщност той в момента слага едни лични 80-100лв. нафта само за да може лично да се убеди дали работи или не тази система и да докладва за негов и ВАШ кеф. Така че моля имайте малко търпение и уважение.

mimouzunov
31-03-2012, 23:57
Готов ли си да сложиш 1000 лв на масата и да пробваме разхода със и без бълбукатора? Горивото плаща загубилия..

Ти вообще четеш ли какво става тук!?
От това писание което даваш като цитат до тоя момент мина доста време и писане и мислене и заяждане и тн...
Понеже виждам ,че не си чел ще ти кажа че в момента точно това се прави... тества се въпросна клетка!!!

rossenvn
01-04-2012, 08:04
колега ако се загледаш малко кой е автора на темата преди да раздаваш правосъдие ще разбереш че това съм аз,така че..............,ти влизаш с "бутонките" системата е изпробвана на дизел и намали разхода с 2 л.на дълъг пробег,а Аз питам за Алфа,явно те е домързяло да четеш от началото а си решил просто да пишеш ей така без да си запознат!
ключ......................

Колега, чета темата от началото. Просто не харесвам, когато някой се изявява като собственик на въздуха - извинявам се за сравнението. Има кой да прецени дали спамим и да заключи темата. А ако рекламираш/продаваш нещо, мисля, че е друг раздела. Ако наистина се интересуваше това "чудо" дали работи щеше да изчакаш mimouzunov да даде резултати.


Ситроен Берлинго (баничарка товарна)произведен 1998-ма 1.9 дизел на 240000 (по километраж) оборудван с клетка от тез хорица http://hydroxsystems.com/product/1/hho-hydrox-systems-za-avtomobili-do-2000cc-komplekt.html според собственика на колата дава спокоино половин до литър надолу в разхода (варира в зависимост от някакви настроики на клетката и тн)!!!
И аз не вярвам принципно, но лично съм я карал колата и съм наливал нафта и гледам километрите изминати!!!
За да се убедя и аз а не да си живея със заблудата в момента се тества както си му е реда!
Така като гледам съм единствения тук които има допир до такава клетка без да съм се набутал с една торба пари за нея, имам възможност да я тествам и пак има недоволни...


Ти вообще четеш ли какво става тук!?
От това писание което даваш като цитат до тоя момент мина доста време и писане и мислене и заяждане и тн...
Понеже виждам ,че не си чел ще ти кажа че в момента точно това се прави... тества се въпросна клетка!!!

Давай, колега, макар и да съм убеден, че това не работи, с интерес чакам резултатите:go:. Предимно градско ли карате? Това също може да допринесе за различни резултати. А и времето вече се стопля - пак може да "олекне" разхода в сравнение от преди.

mimouzunov
01-04-2012, 09:41
Давай, колега, макар и да съм убеден, че това не работи, с интерес чакам резултатите:go:. Предимно градско ли карате? Това също може да допринесе за различни резултати. А и времето вече се стопля - пак може да "олекне" разхода в сравнение от преди.

Собственика живее в Сливница но работи в София по обекти, стига времето да е подходящо (санира згради)...
До момента за една седмица е навил малко над 400км (лесно му е като и аз давам зелено за нафта 8-) )
В понеделник се закача клетката и пак наново... Тои е убеден на 100% ,че ако я настрои да харчи около 16 ампера има икономия от половин литър... ще видим..

Alamo
05-04-2012, 20:39
http://www.youtube.com/watch?v=BRTZ1r-BsFU
http://www.youtube.com/watch?v=8B1Pk3ym1eo

... и все още нее ясен състава на получения газ :crazy:

До момента сме навили около 250км без клетката, още 150 и я закачаме...

Все още не Ви е ясен състава на получения газ щото сте бягали от час по химия, физика, математика....само физическо сте посещавали(не че е лош предмета, някой станаха коджа политици с образование по физическа). На нас ни е ясен. Ако кажеш какъв бълвоч слагаш за електролиза може и да ти кажем какви ла*на си вкарваш в двигателя.

mimouzunov
05-04-2012, 22:09
Все още не Ви е ясен състава на получения газ щото сте бягали от час по химия, физика, математика....само физическо сте посещавали(не че е лош предмета, някой станаха коджа политици с образование по физическа). На нас ни е ясен. Ако кажеш какъв бълвоч слагаш за електролиза може и да ти кажем какви ла*на си вкарваш в двигателя.

Недеи така остро да коментираш кои къде е ходил и какво е учил или пък не е!
А за това какви "бълвочи" слага собственика за електролизата и да вади ла... Няма да коментирам!
Ако все още не ти е ясно (а виждам че е така) собственика на колата несъм аз! Аз съм този които налива в момента пари за да се кара и да се даде ясно становище какво се получава с разхода на гориво!
Сега изясни ли ти се положението!?

Mind_Control
06-04-2012, 12:17
Ти вообще четеш ли какво става тук!?
От това писание което даваш като цитат до тоя момент мина доста време и писане и мислене и заяждане и тн...
Понеже виждам ,че не си чел ще ти кажа че в момента точно това се прави... тества се въпросна клетка!!!

Хубаво де- нека се тества. Аз залагам пари срещу това, че няма да се икономиса гориво. До колкото разбирам от тези тестове според тестващия ще се икономиса до половин литър. Като как точно установява, че тая смешна икономия е от този бълбукатор, а не щото си е сменил гумите с летни примерно, или щото вяръта е бил попътен?

mimouzunov
06-04-2012, 21:04
Хубаво де- нека се тества. Аз залагам пари срещу това, че няма да се икономиса гориво. До колкото разбирам от тези тестове според тестващия ще се икономиса до половин литър. Като как точно установява, че тая смешна икономия е от този бълбукатор, а не щото си е сменил гумите с летни примерно, или щото вяръта е бил попътен?

Ами точно затова ще се навият поне по 400км със и без системата (летни зимни гуми са с един размер при него)!
Остават не много за минаване :smoke:

Mind_Control
08-04-2012, 16:07
Ами точно затова ще се навият поне по 400км със и без системата (летни зимни гуми са с един размер при него)!
Остават не много за минаване :smoke:

Макар и с един диаметър, съпротивлението на летните гуми е далеч по- ниско от зимните. Та ето ти я икономията...

546
14-04-2012, 04:01
Нещо ново?Ако не помогне предлагам да пробвате с два броя фотонни ускорителя от по 50 вата всеки. Не е необходимо да са маркови,има ефтини китайски на пазара ,е ако искате нещо качествено има и немски,но са неоправдано скъпи.Монтират се на задната броня,захранват се през реле от акумулатора и излъчват насочен лъч фотони със скорост 300 000 км/сек (със скоростта на светлината ! ) в пространството зад автомобила,който тласка превозното средство напред.Силата на отблъскване не е особено голяма,но гарантирано икономията на гориво е по-голяма отколкото с Брауновия генератор.

Coyota
14-04-2012, 08:25
в тази тема се начетох на тапи изказвания....

mimouzunov
14-04-2012, 09:06
в тази тема се начетох на тапи изказвания....

Базикате се ама за момента след минати над 1100км (от както тече замерването) има малко под половин литър надолу (0.46л) в разхода!
Колата си е все с неините гуми и нищо не се пипа друго...
Така или иначе замерването си продължава....

kolev
14-04-2012, 10:51
Базикате се ама за момента след минати над 1100км (от както тече замерването) има малко под половин литър надолу (0.46л) в разхода!
Колата си е все с неините гуми и нищо не се пипа друго...
Така или иначе замерването си продължава....

тука вече нещата от комични стават яко трагични. сам се навиваш да докараш че работи,ама да ти кажа че пак няма да успееш.

Omni
14-04-2012, 12:38
Нещо ново?Ако не помогне предлагам да пробвате с два броя фотонни ускорителя от по 50 вата всеки. Не е необходимо да са маркови,има ефтини китайски на пазара ,е ако искате нещо качествено има и немски,но са неоправдано скъпи.Монтират се на задната броня,захранват се през реле от акумулатора и излъчват насочен лъч фотони със скорост 300 000 км/сек (със скоростта на светлината ! ) в пространството зад автомобила,който тласка превозното средство напред.Силата на отблъскване не е особено голяма,но гарантирано икономията на гориво е по-голяма отколкото с Брауновия генератор.

И аз съм се насочил към тази алтернативна технология. Мисля, че ще докара икономия от порядъка на -14 до +25 л/100км:gayfight:

mordohy
14-04-2012, 12:52
в тази тема се начетох на тапи изказвания....


Напротив, много са умни!
Има обаче проблем с изказа.
Аз например харча само 50 гр. бензин на 1 000 км, защото имам една система, която изпарява едно вещество( ама няма да ви кажа какво):gas:
което го вкарвам в смукателния колектор.
Въпроса е какво гориво се използва в тоя случай.
Да седне някой да ми обяснява, че с проста електролиза на водата ще направи икономия....:lupe:
Горивото задвижва мотора, той динамото, после регулатора на тока, после електролизата и накрая ако не гръмне колектора или мотора....
Имаме КПД на мотора, после резултата по КПД на динамото, след това по КПД на регулатора, на електролизата, на....
Бас държа, че ще излезе пълно заблуждение, поне във вида, в който ни се представя.
Чест прави на Узунов, че поне е дал шанс на човека.
Ако само отричаме, няма начин нещо ново да се направи.
Иначе и аз следя темата.
Чукам по клавиатурата...:clown:

mimouzunov
14-04-2012, 13:21
Напротив, много са умни!
Има обаче проблем с изказа.
Аз например харча само 50 гр. бензин на 1 000 км, защото имам една система, която изпарява едно вещество( ама няма да ви кажа какво):gas:
което го вкарвам в смукателния колектор.
Въпроса е какво гориво се използва в тоя случай.
Да седне някой да ми обяснява, че с проста електролиза на водата ще направи икономия....:lupe:
Горивото задвижва мотора, той динамото, после регулатора на тока, после електролизата и накрая ако не гръмне колектора или мотора....
Имаме КПД на мотора, после резултата по КПД на динамото, след това по КПД на регулатора, на електролизата, на....
Бас държа, че ще излезе пълно заблуждение, поне във вида, в който ни се представя.
Чест прави на Узунов, че поне е дал шанс на човека.
Ако само отричаме, няма начин нещо ново да се направи.
Иначе и аз следя темата.
Чукам по клавиатурата...:clown:

Факт е ,че с помоща на тая система има половин литър надолу в разхода! Незнам кое е трагичното или комичното в случая... Незнам какъв шанс съм давал аз на човека (намерил си е фирмата и си я е монтирал)...
По-скоро е интересно за мен да се разбере от къде идва тоя половин литър надолу с пуснатата клетка!?

kolev
14-04-2012, 13:43
Факт е ,че с помоща на тая система има половин литър надолу в разхода! Незнам кое е трагичното или комичното в случая... Незнам какъв шанс съм давал аз на човека (намерил си е фирмата и си я е монтирал)...
По-скоро е интересно за мен да се разбере от къде идва тоя половин литър надолу с пуснатата клетка!?

какъв факт бе колега ! тука ми говориш за 460 МИЛИЛИТРА на 100 километра разлика !!!!
това мизерно количество може да е както и грешка , може да е от гумите , налягането в тях и дори чисто психологически да ти е паднала средната скорост с 5-10км, колко е натоварена колата, дали двигателя е стигнал по-бързо работна температура, дали си пуснал фаровете и така нататък.
говорите за някакви икономии от 20-40%, сваляне на разхода с 2-4-5 литра и накрая било факт че разхода паднал с 0,46литра на 100 км..... евентуално.........
дори и да приемем че това е така, а то не е, и "клетката" е от най-евтините за по 500лв, значи че ще я избиеш само за 40 .... ХИЛЯДИ километра. аиде усвестете се вече

mimouzunov
14-04-2012, 14:20
какъв факт бе колега ! тука ми говориш за 460 МИЛИЛИТРА на 100 километра разлика !!!!
това мизерно количество може да е както и грешка , може да е от гумите , налягането в тях и дори чисто психологически да ти е паднала средната скорост с 5-10км, колко е натоварена колата, дали двигателя е стигнал по-бързо работна температура, дали си пуснал фаровете и така нататък.
говорите за някакви икономии от 20-40%, сваляне на разхода с 2-4-5 литра и накрая било факт че разхода паднал с 0,46литра на 100 км..... евентуално.........
дори и да приемем че това е така, а то не е, и "клетката" е от най-евтините за по 500лв, значи че ще я избиеш само за 40 .... ХИЛЯДИ километра. аиде усвестете се вече

Не ми харесва тона с които се води разговора...
Почти всички засичания на разхода на колата се правят като се налива определено количество навта и същата се изцежда докато колата не изгасне!
Доста пъти това се случва когато трябва да се тръгва на светофар или на други места инфарктни само и само да се засече какво се получава... Вие пак недоволни...
Имаите предвит ,че се експериментира на дизелова кола която не харчи 17/100 за да се отчете че половината литър надолу е от пуснати или спряни фарове!
А за най-големите неверници ще помоля собственика ако разреши да свалим клетката (както си е с електроники и тн) и да я монтираме на друга кола...

kolev
14-04-2012, 14:41
Не ми харесва тона с които се води разговора...
Почти всички засичания на разхода на колата се правят като се налива определено количество навта и същата се изцежда докато колата не изгасне!
Доста пъти това се случва когато трябва да се тръгва на светофар или на други места инфарктни само и само да се засече какво се получава... Вие пак недоволни...
Имаите предвит ,че се експериментира на дизелова кола която не харчи 17/100 за да се отчете че половината литър надолу е от пуснати или спряни фарове!
А за най-големите неверници ще помоля собственика ако разреши да свалим клетката (както си е с електроники и тн) и да я монтираме на друга кола...
и колко харчи тоя дизел. 2 литра на сто ли. ако е толкова, значи действително си реализирал икономия от 20% :D
ако харчи обаче 6-7-8 на сто , не си реализирал икономия,а имаш грешка в замерването от 5% ;)

ако твърдиш че от клетката имаш икономия, значи отричаш закона за запазване на енергията и тая клетка е перпетуум мобиле. в такъв случай няма как да е различен тона. в другите автофоруми темите за бълбъкатора отиват в коша, а автора може и бан да получи.

mordohy
14-04-2012, 14:43
Колегата ми, на Алфа 155 1.8 е сложил озонатор и водна инжекция.
При озонатора, каскадата има около 60 кВ и озона се чувстваше осезателно при тестовете.
От всичко това мотора работи много по-меко и явно има добър въртящ момент още в ниските обороти.
Ето тука, мотора харчи по-малко, но не защото идва енергия от нищото, а защото имаме оптимизирано горене.
Това се нарича " лъже-перпетум мобиле"
Той го знае много добре и за това не пуска подобни теми.

Omni
14-04-2012, 17:35
Според мен разликата идва от това, че времето се позатопли и задкормилното устройство също може да е указало влияние на места като светофари, баири и т.н.

mimouzunov
14-04-2012, 18:16
Според мен разликата идва от това, че времето се позатопли и задкормилното устройство също може да е указало влияние на места като светофари, баири и т.н.

Този вариант е почти сведен до 0-ла защото се правиха дооооста замерки и на топло и на по-студено и резултава си е все един и същ...
Само че с тия свършвания на нафтата и безумното въртене след това на акумулатора му се взе животеца...

Stefo
14-04-2012, 20:18
Базикате се ама за момента след минати над 1100км (от както тече замерването) има малко под половин литър надолу (0.46л) в разхода!
Колата си е все с неините гуми и нищо не се пипа друго...
Така или иначе замерването си продължава....
Ъъъ, правилно ли разбрах, че половин литър за 1100 километра е някакво невероятно голямо постижение?
Евала, решихме проблема със световната енергийна криза :notworthy:

546
14-04-2012, 20:40
Ъъъ, правилно ли разбрах, че половин литър за 1100 километра е някакво невероятно голямо постижение?
Евала, решихме проблема със световната енергийна криза :notworthy:

Май за половин литър на сто става дума.А за тези 1100 км. колко водичка изразходва генератора?

mimouzunov
14-04-2012, 22:04
Май за половин литър на сто става дума.А за тези 1100 км. колко водичка изразходва генератора?

Замислих се за водата... На 10 литра нафта или около ~130км пробег се долива по литър..
Незнам дали реално се ползва обаче тоя литър защото около единия казан все е леко влажно все едно е текло от там :sad:
Ще питам собственика какво са му казали на него защото на мен ми се вижда да е множко това...