View Full Version : Поправка на въздуховода след дебитомер-а при 8 клапановия TS на 155
mimouzunov
27-03-2012, 15:49
Сетих се, че имам един широк маркуч от Москвич (м-у карбуратора и въздушния филтър е )... Чудих се какво да го правя и идеята сама доиде :Yeeeehaaa:
Както се вижда от снимките се взима част от стария маркуч които се нанизва в новото парче, защото новия е с доста по-голямо "ф" вътрешно... (става въпрос за закрепянето му към дебитомера..)
На последните снимки (вече сглобено на колата) се вижда и навит изолирбанд, тои е поставен само докато засъхне лепилото отдолу (а може и там да си остане завинаги)!
Строшеното удължение се ползва за запушване на отвора за картерните газове, от години е премахната тая система ибез това!
don_pepone
10-04-2012, 22:36
Определено изглежда като сравнително добро и евтино решение. Не знам за 4 цилиндровите,но за шестака ми обадиха цена от 90лв с отстъпката за тоя маркуч нов :(
Определено изглежда като сравнително добро и евтино решение. Не знам за 4 цилиндровите,но за шестака ми обадиха цена от 90лв с отстъпката за тоя маркуч нов :(
На 164 ТС също 90лв за нов искаха в магазина .
И проблемът е, че ги няма,90 лв не са болка за умиране,щото веднъж ще ги даде човек.Спрени са от производство обаче тези маркучи-аз сега съм си поръчал от ибей едни силиконови маркучи и ще видим какво ще стане :)
don_pepone
11-04-2012, 07:26
Хмм за моята проверих в Auto plus и ми казаха че могат да го доставя ( 20-тина дни доставката) ,но е на тази цена понежи били само оригинални,нямали някви ментета .
П.С. Това беше цена за моята с около 20% отстъпка :( , но все пак си е един гофриран маркуч и незнам кво толкоз в него струва 90лв
Еми явно струва,като гледам за всички западни коли са безбожно скъпи тея маркучи-може би заради сложната форма,поради което е много трудно да се заменят с нещо друго и да стане качествено.
Сетих се, че имам един широк маркуч от Москвич (м-у карбуратора и въздушния филтър е )... Чудих се какво да го правя и идеята сама доиде :Yeeeehaaa:
Както се вижда от снимките се взима част от стария маркуч които се нанизва в новото парче, защото новия е с доста по-голямо "ф" вътрешно... (става въпрос за закрепянето му към дебитомера..)
На последните снимки (вече сглобено на колата) се вижда и навит изолирбанд, тои е поставен само докато засъхне лепилото отдолу (а може и там да си остане завинаги)!
Строшеното удължение се ползва за запушване на отвора за картерните газове, от години е премахната тая система ибез това!
:)))...всичко хубаво, но как си го монттирал с филтъра ми прилича като хобот на слон:))
Няма да се косиш....добре е:))
mimouzunov
12-04-2012, 12:11
:)))...всичко хубаво, но как си го монттирал с филтъра ми прилича като хобот на слон:))
Няма да се косиш....добре е:))
Тоя филтър е мегадобър :naughty: струва цели 12лв а оригиналния е 15 :yes:
митака-пловдив
16-04-2012, 22:28
Хмм за моята проверих в Auto plus и ми казаха че могат да го доставя ( 20-тина дни доставката) ,но е на тази цена понежи били само оригинални,нямали някви ментета .
П.С. Това беше цена за моята с около 20% отстъпка :( , но все пак си е един гофриран маркуч и незнам кво толкоз в него струва 90лв
Изобщо нищо не струва,или струва едни 50 евро,които за хората в белите държави,са пари изкарани за един ден.
Аз го купувах нов,42 евро беше поспомен.Купих си свещи голдън лодж и доста от дефицитните неща които обсъждате тук се намират по магазините в Италия и Гърция.
Всичко е въпрос на мерак да си купиш нещо истинско и лишение от кафета и цигари,примерно :)
nikola 155
16-04-2012, 22:39
Тук има маркучи,ама колко са оригинални само те си знаятhttp://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=48&modif=230&cat=22&subcat=191
Ами значи точно тоя въздуховод си го бях поръчал при тях,чаках го два месеца и накрая казаха,че го няма.Те не са ме лъгали и отначало де,казаха си,че е спрян от производство,но въпреки това ще се опитат да намерят нещо...
don_pepone
17-04-2012, 19:46
Хубаво е да казвате да ви проверят по рамата каквото и да било,че аз ходих на място в АХМ и щяха да ми продадът гумените съединения на всмукателните тръби ейтака,ама в сайта им излиза че са като на 2.0 само дето на 2.5 нямат нищо общо,добре че проверихме по рама
П.С. Така че "вързвайте си гащите" да не връщата стока после
Колеги,ето моята версия на поправка на въздуховода между дебитомера и дросела. Маркучът е силиконов 45 градуса 90/76 мм,но май и с по-тесен може да стане. Срязах го,за да пъхна тръбата,която е ей такава:
http://www.ebay.co.uk/itm/Polished-Alloy-T-Piece-3-76mm-1-25mm-T-BOV-/110394870310?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19b40c0a26
Не се получи точно както си представях,щото не съобразих,че оригиналният маркуч освен настрани има кривка и надолу и малко трудно го натъкмих.Освен това изрязах половината силиконов маркуч,щото беше дълъг.Освен това тъпите скоби трудно стягат,изтърват,забиват се в маркуча...кошмар-трябват си Т-скоби,а те са скъпиии.Картерната вентилация съм я изолирал в момента,пуснал съм я през маркуча в атмосферата,но мисля да я върна. Ей тука:
http://s1064.photobucket.com/albums/u364/Dimicha/?action=view¤t=010520121008.jpg#!oZZ3QQcurrentZZhttp%3A%2 F%2Fs1064.photobucket.com%2Falbums%2Fu364%2FDimich a%2F%3Faction%3Dview%26current%3D010520121006.jpg ще сложа един тройник,в единия му край ще вкарам картерната вентилация,в другия маркуча на МПХ-то и така.Има ефект известен от цялата работа-или старият маркуч въпреки облепването е изпускал или махането на картерната вентилация,но двигателят работи по-различно и се набира малко по-добре сякаш.
mimouzunov
02-05-2012, 10:34
Имам една питанка!?
Този маркуч къде се гъне?! В смисъл след като дебитомера е "захванат" за купето а двигателя се лашка от къде идва "гъненето" м-у тях?
Ами честно казано,никъде не се гъне-смятам,че е достатъчно еластичен самият маркуч,за да обира движението на двигателя-още повече,че омеква като се загрее.Мислех да сложа оребрено парче откъм дебитомера и щеше да стане по-добре,вместо да разпарчадисвам големия маркуч,но не ми се даваха повече пари.
P.S.
Колеги,във връзка с тези ремонти и модификации по въздуховодите,се сещам да питам-има ли сигурен начин за тестване на смукателната система за херметичност.Щото правя,сменям,но всичко е на око-пак не я знам дали не се промъква въздух отнякъде и дали е всичко наред.Гледам по интернет разни вакуум тестери,други пък надуват с компресор и пръскат сапунена вода.Трети пък препоръчват да се пръска на съмнителните места със спрей за карбуратори....нещо не ми изглеждат сериозни тези методи.Някой тествал ли си е колата по някакъв начин?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.