View Full Version : Общи приказки 166
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[
16]
17
18
19
20
40 - амперов в дясната част на багажника. Той е общ и за огледалата. Тъй че ако те работят, проблемът със задния нагревател вероятно не е в бушона.
Нито едно от двете не работи, благодаря :)
Linkestis
15-02-2015, 15:01
Лагера бучи обикновено в интервала 60-80 км.
Ще ти трябва як върток, глух ключ 36, изтънен накрая, скоба за шарнири.
Инбус 7
Точно.
Другия вариант за проверка...ако не си с друг деференциалш е вдигаш на крик на 4 и почваш да завиваш.
----------------
нещо се оказа че бъркам понятията лагер ...лагер главина
Колеги, от няколко дена при първото палене се появи някакво виене, интересното е, че след две три минути работа на двигателя изчезва! А по интересно е, че се чува само вътре в купето, вдигах капака няколко пъти, слухтя навсякъде нищо, като вляза вътре и го чувам, при натискане на съединител няма промяна, при подаване на газ също не усещам промяна, след като поработи мотора изчезва и така до другата сутрин! Някой има ли идеи от какво може да се получава това нещо?
Bobiuzunov
17-02-2015, 07:50
Върте в купето ли го чуваш или под предния капак?
Ако е вътре може да е от датчика за температурата,този дето е отдясно на волана,аз го имам това на Капата,но го прави само когато е много студено и след 1-2 минутки спира.
Вътре в купето се чува, само когато е студено навън, този датчик сменя ли се?
Bobiuzunov
17-02-2015, 17:25
Аз го свалих и го почистих,но особен ефект нямаше.
Ще пробвам, а как се сваля колега!
Bobiuzunov
17-02-2015, 18:46
Нали ти писах че съм го правил на Капата,но отоплението-климатизацията на двете коли няма особена разлика.Този датчик стои зад решетката която е до контактния ключ,махаш нея и поле ще имаш достъп.
Колеги, в траур съм. Колегата от Варна я отнесе. Сега ще си търся GTV :offtopic:
kabamitov
19-02-2015, 15:14
Точно.
Другия вариант за проверка...ако не си с друг деференциалш е вдигаш на крик на 4 и почваш да завиваш.
----------------
нещо се оказа че бъркам понятията лагер ...лагер главина
не е лагер колеги от гумите е било :) имам луфт в задните (скърцащи втулки) трябва ли да има някакъв луфт или не ?
Linkestis
19-02-2015, 21:10
не.това е едно от многото слаби места в този автомобил
Колеги, къде е бушона за централното в смисъл при другите ли е или някъде другаде?
Колеги, къде е бушона за централното в смисъл при другите ли е или някъде другаде?
Под волана ;)
ecotronic
25-02-2015, 11:46
F19 (25 амперов) - втория отдясно наляво на най-долния ред.
F19 (25 амперов) - втория отдясно наляво на най-долния ред.
Мерси!
mitkomeg
14-03-2015, 16:30
Здравейте! Днес турбото ми приключи спорта...загуби мощност и кълба дим съответно. Имам въпрос-ако намеря 2256в мога ли да сложа моя актуатор от внт25? Пасва ли на двете болтчета точно и после настройка трябва ли или пак ще си разтоварва на 1 бар(условно) ?
Здравейте! Днес турбото ми приключи спорта...загуби мощност и кълба дим съответно. Имам въпрос-ако намеря 2256в мога ли да сложа моя актуатор от внт25? Пасва ли на двете болтчета точно и после настройка трябва ли или пак ще си разтоварва на 1 бар(условно) ?
В MEGAPARTS.BG гледам, че продават средна част за турбо за всякакви автомобили на цена от 350 лева, но дали са читави кой да каже.
Колеги, как се сваля предната броня? Подкалниците предполагам се свалят? И още един въпрос понеже ще сменям преден десен фар тъй като днес един ми отне предимство и фара е счупен, как да разбера и съответно да регулирам положението му на височина за да са на едно с другия фар.
ecotronic
14-03-2015, 20:23
Колеги, как се сваля предната броня? Подкалниците предполагам се свалят? И още един въпрос понеже ще сменям преден десен фар тъй като днес един ми отне предимство и фара е счупен, как да разбера и съответно да регулирам положението му на височина за да са на едно с другия фар.
Свали предните половини на подкалниците. Така ще можеш да достигнеш до болтовете, които държат страните на бронята за предната част на калниците (по 3 от всяка страна - на терсене място :) ). Това е най-трудното. Другото се болтовете от предната част. За да достигнеш до горните, трябва да свалиш декоративните решетки. Остават тези отдолу. Те са лесно достъпни.
Фара ще регулираш посредством двата винта за реглаж за хоризонтален и вертикален наклон. Виждат се от горната страна на фара.
И след това ще се регулират еднакво предполагам от копчето в купето за степените?
ecotronic
14-03-2015, 20:37
Да.
Според мен реглажа го направи на машина Има ги където се минават прегледи Взимат по 2 3 лева на фар но поне реглажа е както трябва Иначе трудно се уцелва Или свети по малко или заслепява насрещно движещите се По принцип десният фар мисля че е леко по високо
mitkomeg
15-03-2015, 15:20
Никой ли не е преправял турбо 2256в за 136 к.с. да сподели какво се преправя. Става ли от АР156?
Дайте мнение за ситроен С2 VTR или VTS. Че ми е влязла някаква муха, за жена ми ще е колата ама като се кача и аз да не чувствам, че е мъртво родена или друга опция до 5000 лв.
Благодаря предварително.
Що не и вземеш едно Поло, или някоя корсичка, или в най-добрия случай 147 ?? :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Никой ли не е преправял турбо 2256в за 136 к.с. да сподели какво се преправя. Става ли от АР156?
Преправя се маркучите за вход и изход към/от компресорното колело, входа и изхода на тръбичките за захранването с масло, и добавяне на клапана за регулирането ѝ работещ на налягане.
Става с малко играчка.
mitkomeg
21-03-2015, 10:07
Ако реша да си сменям салона с кожен с подгрев и т.н. трябва ли да се пускат някакви кабели допълнителни или си имат всичко необходино и е само plug & play. Ще се изненадам ако е така нооо да се пробвам :bounce8:
MILEN 76
21-03-2015, 10:36
Според мен трябва да е plug & play
Alfaro76
23-03-2015, 12:03
Аз моите ги смених с такива с подгрев, и се оказа, че тези с подгрева имат една букса повечеи сега не знам как да я свържа, не че не може, ама трябва да се иде при ел. техник...иначе другите 3 букси си ги закачих и ел. контрола си бачка без проблем!
Понеже ви мързи да търсите ето: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74182
Следващия път ползвайте пустата търсачка.
Alfaro76
23-03-2015, 13:28
Понеже ви мързи да търсите ето: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74182
Следващия път ползвайте пустата търсачка.
Благодаря, ама тези схеми са ми на Арабски...
Ако на теб са ти ясни, и имаш желание да помогнеш кажи, ние няма да останем длъжници :BBQ:
Scrapera
23-03-2015, 18:06
Колега пусни на тази букса постоянен + след контакт и ще тръгне подгрева. Само не знам колко ампера предпазител трябва да сложиш.
ecotronic
23-03-2015, 18:10
Предпазителят за подгрева е 20 амперов, но за да се захрани подгрева само на контакт ще е необходимо реле, тъй като още 20А ще му дойдат много на контактния ключ.
Сега колегата ще каже, че това обяснение е на китайски :)
mitkomeg
28-03-2015, 17:41
Така...след като смених турбото и отметнах един проблем започнах да се заглеждам по интериора и по сивите детайли има тук там жулнато и се вижда леко черни драскотинки които ме дразнят чесно казано и обмислям да демонтирам тези които мога и да си купя някаква боя за винил и да ги мятам наред. А тези които не мога да демонтирам - на място някак си.
Въпроса ми е тази конзола посредата с подлакътника някой знае ли къде се захваща за да се свали.
И още ако някой е правил вече тази процедура предложете бои разни.
Аз лично подлакътника го вадя с цялата средна конзола Има 2 болчета до скоростният лост и отзад четири болчета закрити с тапи Вадя всичко навън и така пръскам с обикновен спрей Не съм търсил специален защото децата постоянно обезобразяват труда ми така че през година две вадя всичко забърсвам и пръскам
Я че нещо не мога да намеря с търсачката ми кажете - с каква програма и какви дискове да си запиша за ченджъра? :gruebel::gruebel:
Накратко, повредих си ключа за колата.
Изпуснах го и бутона за отключване на вратите спря да работи, червената лампичка не свети при натискане.
Бутонът за багажника обаче продължава да работи.
Ключът е същия като от този:
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=6057&d=1228654340
Може ли да се разглоби това чудо, подозирам, че нещо вътре се е разпоило и не дава контакт, което ще е лесно за оправяне, но не виждам как може да се отвори ключа.
Благодаря предварително.
Колега ключа се разглобява лесно. Просто свали малката емблема в задната част. Тя е на лепенка, така че няма опасност да я счупиш. Под нея има винт и след като го отвиеш се отваря лесно.
ecotronic
07-04-2015, 20:08
Я че нещо не мога да намеря с търсачката ми кажете - с каква програма и какви дискове да си запиша за ченджъра? :gruebel::gruebel:
Чейнджър-ът чете само CDA дискове. Записвай ги с Nero, Roxio или друго подобно.
Имаше тема Ченджъра е капризен По добре вървеше с определени марки дискове но не помня кои са Май Сони Тдк Фербатим И ги записвай на бавна скорост
Записах днес два диска Sony с неро файловете са .cda на скорост х10 (по-бавно не ми даде) и изобщо не ги отрази ченджъра... имам няколко купувани оригинални диска и свирят. Бъркам ли някъде или да търся проблема другаде?
Вероятно е изтощена оптиката и затова чете само матричните дискове.
Моят ченджър чете всякакви марки, записвани на каквото дойде. Единствено трябва да са записани като аудио диск.
Вероятно е изтощена оптиката и затова чете само матричните дискове.
Моят ченджър чете всякакви марки, записвани на каквото дойде. Единствено трябва да са записани като аудио диск.
Има ли лек тази работа? :)
Може като временно решение да се вдигне малко тока на лазера - за целта се разглобява оптиката. Колко ще изкара след това е божа работа. Иначе се оправя с нова :) Но ако имаш пари за даване, XCarLink е най-добре.
Може като временно решение да се вдигне малко тока на лазера - за целта се разглобява оптиката. Колко ще изкара след това е божа работа. Иначе се оправя с нова :) Но ако имаш пари за даване, XCarLink е най-добре.
Явно ще се насоча към X-CarLink-a, струва ми се прекалено сложна разправия, за 6 аудио диска :) Благодаря много :yes:
Колега ключа се разглобява лесно. Просто свали малката емблема в задната част. Тя е на лепенка, така че няма опасност да я счупиш. Под нея има винт и след като го отвиеш се отваря лесно.
Много благодаря колега, ще има труд и творчество. :)
ecotronic
08-04-2015, 09:58
Явно ще се насоча към X-CarLink-a, струва ми се прекалено сложна разправия, за 6 аудио диска :) Благодаря много :yes:
Понякога и само почистването на оптиката (с разглобяване и почистване с тампон и течност) дава добри резултати, но с оглед възрастта на changer-а, мисля, че правилно си се ориентирал към статично устройство.
Понякога и само почистването на оптиката (с разглобяване и почистване с тампон и течност) дава добри резултати, но с оглед възрастта на changer-а, мисля, че правилно си се ориентирал към статично устройство.
А свързването му директно ли е към ICS-a? Някой ми беше казвал, че трябвало да се пуска някакъв + към самото устройство :sleepy:
ecotronic
08-04-2015, 12:26
А свързването му директно ли е към ICS-a? Някой ми беше казвал, че трябвало да се пуска някакъв + към самото устройство :sleepy:
Не би трябвало да е необходимо. +12V идват от ICS-а по пин 8 от кръглата букса. Той и оригиналният changer се захранва така.
Не би трябвало да е необходимо. +12V идват от ICS-а по пин 8 от кръглата букса. Той и оригиналният changer се захранва така.
Ами.. ще разберем другата седмица, благодаря :bg:
Колеги, днес реших да разглобя стария TPS на 166 - та да видя аджеба за какво иде реч. Освен една червячна предавка и един 13 волтов електромотор друго не виждам. Предполага, че проблема е в моторчето. Намерих ново по 3 евро в ebay и се чудя да поръчам ли едно да се пробвам да видя дали ще успея да го съживя ...? Или пък проблема е някъде другаде във въпросните писти.
ecotronic
10-04-2015, 18:19
Колеги, днес реших да разглобя стария TPS на 166 - та да видя аджеба за какво иде реч. Освен една червячна предавка и един 13 волтов електромотор друго не виждам. Предполага, че проблема е в моторчето. Намерих ново по 3 евро в ebay и се чудя да поръчам ли едно да се пробвам да видя дали ще успея да го съживя ...? Или пък проблема е някъде другаде във въпросните писти.
Когато аз имах проблем с въпросната джаджа, (дискутирано тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87621)) подложих моторчето на много обстоен преглед и установих, че нищо му няма. То работеше перфектно при напрежения от 1,5 до 15V. Заключението ми е, че проблемът идва от износена писта на потенциометъра за празния ход.
А тя е по-късата предполагам или греша? Гледах ги и моите и не можах да видя нещо фрапиращо по тях. Иначе при затварянето поизправих крачетата дето контактуват с пистите и тези дни като си взема колата от бояджията ще пробвам да видя какво съм сътворил. А при мен освен, че менеше оборотите сутрин не искаше да пали от първия път - палеше и гаснеше. Сега с другия TPS няма проблем, при него само ускорението куца...
ecotronic
10-04-2015, 20:13
А тя е по-късата предполагам или греша? Гледах ги и моите и не можах да видя нещо фрапиращо по тях. Иначе при затварянето поизправих крачетата дето контактуват с пистите и тези дни като си взема колата от бояджията ще пробвам да видя какво съм сътворил. А при мен освен, че менеше оборотите сутрин не искаше да пали от първия път - палеше и гаснеше. Сега с другия TPS няма проблем, при него само ускорението куца...
Да, за по-късата става въпрос. Визуално или с мерене с омметър проблем трудно се установява. Някои освен юстиране на контактните пластини препоръчват смазване, което е все временно решение, щом съпротивителният слой е вече износен.
Щом сега имаш проблем с ускорението, аз те съветвам да обърнеш внимание на дългата писта.
Късата + моторчето имат отношение към работата на празен ход и ниски до средни обороти. За останалия диапазон от обороти е отговорна дългата (TPS - ът)
Мерси, колега, ще вземам друг. А да питам преди време бях чел за колега, използвал добавка за спиране на теч от радиаторчето на парното и много я хвалеше. Не намирам темата, а обещах на един приятел да потърся...Добавката нещо с А май започваше...
ecotronic
14-04-2015, 09:55
Мерси, колега, ще вземам друг. А да питам преди време бях чел за колега, използвал добавка за спиране на теч от радиаторчето на парното и много я хвалеше. Не намирам темата, а обещах на един приятел да потърся...Добавката нещо с А май започваше...
Alumaseal
ecotronic
14-04-2015, 11:22
Прахообразен - прилича на стрит на прах алуминий.
А и още едно питане...Понеже сменях предния фар инсе оказа, че на късите ррфлектора си е позаминал, а стария ми е перфектен та възможно ли е да ги подменя и как става процедурата...?
ecotronic
14-04-2015, 12:27
Може да се смени без разглобяване на фара, но си е тегава процедура, като за гинеколог :) и има опасност при разглобяването да се счупи сферичната опора на изхода на редукторчето. По-добрият подход е това да стане с разлепване на стъклото. Пъхни го във фурната на температура под 100 гр. Като се сгрее слепващото вещество омеква и не е проблем внимателно да се отдели стъклото.
А пластамосивите части не се ли разтапят? И после стъклото със силикон ли се залепва?
ecotronic
14-04-2015, 12:56
Започни от по-ниска температура - примерно 50 гр. и гледай да омекне лепилото. Ако трябва я увеличавай плавно.
Лепилото омеква далеч преди пластмасите.
benji_gb
16-04-2015, 21:04
Здравейте, колеги
Имам едно бързо въпросче.....
Ще скапя ли нещо, ако махна вакуума на ЕГР и затапя маркучето? Става въпрос за АР166 2,4 жтд 136 к.с.
lordliness
16-04-2015, 21:09
Нищо няма да се скапе Най много да спре да върви.
benji_gb
16-04-2015, 21:13
Да разбирам, че няма да има проблеми, освен промяна във ускорението...
lordliness
16-04-2015, 21:29
Няма. Нищо не може да се повреди.
benji_gb
16-04-2015, 21:40
:handshake:Благодаря!
Колеги, смених TPS-a вчера, пуснах адаптация, всичко ок. Реших да мина да и пуснат за всеки случай и адаптация на Екзаминер и отивам днес и колата записала грешка на датчик на колянов вал....Е добре де нямам проблем с паленето, не гасне колата, защо тогава я записала. След малко ще я закача да видя пак има ли я. Другото, което ми каза човека е, че сондата не работи както трябва въпреки, че едва ли има и 1000км от как съм я сменил с оригинална БОШ! И наистина колата не върви както трябва и се чудя дали въпросният датчик не прави някакви магарии...
kpmaster
19-04-2015, 23:00
Здравейте (след дълго мълчание :))
Няколко наболели теми, за който ще се радвам да споделите мнения:
жила:
от седмица изчезват 1-ва и 2-ра и подозрението е жила. Поразрових форума (намерих темата с профилактиката и ще я разпечатам на майстора, че ми трябва колата за края на седмицата), още търся актуални цени и се чудя дали нови (марка ако има) или от някоя морга?
амортисьори и пружини:
ниска си е по принцип а и като седнат 5 човека почвам да се повдигам на дупките за да не закача отдолу :):):)
Въпроса пак е нови (марка) или от морга?
намерих това:
пружини CS GERMANY
предни 77лв/брой
задни 75лв/брой
амортисьори MONROE REFLEX
предни 155лв/брой
задни 125лв/брой
:shocked:
Мисля че тези части не са за от морга Но както решиш Аз сменях задни пружини но бяха мисля около 100лв двете Марка не помня каква беше Бяха в червено бели кутии Предни амортисьори сложих каяба и съм доволен Но пък там цената забравих Имам спомен за около 300 двата Успех с ремонтите
Ако проблема е само в това, че е ниска и сложи 4 нови пружини и ще се вдигне. Може и гуми 205/60/16 ако си с 16ки и става като трактор. Ако са здрави амортисьорите не виждам логика да ги сменяш.
Bobo Markov
20-04-2015, 21:54
Здравейте (след дълго мълчание :))
Няколко наболели теми, за който ще се радвам да споделите мнения:
жила:
от седмица изчезват 1-ва и 2-ра и подозрението е жила. Поразрових форума (намерих темата с профилактиката и ще я разпечатам на майстора, че ми трябва колата за края на седмицата), още търся актуални цени и се чудя дали нови (марка ако има) или от някоя морга?
амортисьори и пружини:
ниска си е по принцип а и като седнат 5 човека почвам да се повдигам на дупките за да не закача отдолу :):):)
Въпроса пак е нови (марка) или от морга?
намерих това:
пружини CS GERMANY
предни 77лв/брой
задни 75лв/брой
амортисьори MONROE REFLEX
предни 155лв/брой
задни 125лв/брой
:shocked:
Косьо - жилата може и да втора употреба само не взимай такива пружини аз съм с такива меки са и са къси (универсални) по-добре си намери на старо от трилитрова 166-ца и гледай лилавите маркери на някой от навивките. Амортисьорите са хубави аз ще слагам такива и мога да ти ги намеря с 50% отстъпка от ТехКо, както може би съм ти казвал някога.
---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:51 ----------
Ако проблема е само в това, че е ниска и сложи 4 нови пружини и ще се вдигне. Може и гуми 205/60/16 ако си с 16ки и става като трактор. Ако са здрави амортисьорите не виждам логика да ги сменяш.
Боби, 166-цата има малко странно настроено окачване - къси пружини и меки амортисьори :( дълги пружини трудно се намират след като Гиги продаде неговите без да ми каже този аз че му обадя ;) затова твърди амортисьори е най-добрия вариант
kpmaster
20-04-2015, 23:10
10х за отговорите.
Пружините са сменяни преди 5 години - може и да не се нуждаят от смяна, затова след като сменя амортисьорите ще видя с тях как е.
Самите амортисьори са здали багажа - това го имам от няколко майстора а и на теста с натискане обратният ход никакъв го няма..
Предните гуми ми ги яде от вътрешната страна, независимо че е регулирана при Дамян в Дружба. И си мисля, че и амортисьорите имат "вина"...
@Ще видя по моргите за твоя съвет за пружини от 3-ка - сега важното ми е да оправя жилата на скоростите, че в неделя ме чака път...
:band:
ecotronic
20-04-2015, 23:20
Проблемът с трудното влизане на скоростите може да не е в жилата. Откачи жилата от двата шарнира и виж как се движи лоста. Ако чувствително олекне, вероятно жилата са си читави и проблемът може да е в самите шарнири.
Аз имах подобен проблем:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065205&postcount=20
Bobo Markov
21-04-2015, 01:54
Проблемът с трудното влизане на скоростите може да не е в жилата. Откачи жилата от двата шарнира и виж как се движи лоста. Ако чувствително олекне, вероятно жилата са си читави и проблемът може да е в самите шарнири.
Аз имах подобен проблем:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065205&postcount=20
Любо, пак си паркирал като шефче айде моля ти се ;)
иначе си прав :):)
ecotronic
21-04-2015, 02:00
Любо, пак си паркирал като шефче айде моля ти се ;)
иначе си прав :):)
Ай молим ти се да си имаме уважението! А? :)
Само аз в квартала паркирам по този начин (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1300013&postcount=2805).
Като се научите и вие така, тогава ще ми дуднете :)
Ако проблема е само в това, че е ниска и сложи 4 нови пружини и ще се вдигне. Може и гуми 205/60/16 ако си с 16ки и става като трактор. Ако са здрави амортисьорите не виждам логика да ги сменяш.
Хм, и аз имах неудобство от височината като я понатовяря... Засега смених само гумите - сложих 215/55/16 и като за първи 5-600 км е доста добре, но... поживьем-увидем
10х за отговорите.
Пружините са сменяни преди 5 години - може и да не се нуждаят от смяна, затова след като сменя амортисьорите ще видя с тях как е.
Самите амортисьори са здали багажа - това го имам от няколко майстора а и на теста с натискане обратният ход никакъв го няма..
Предните гуми ми ги яде от вътрешната страна, независимо че е регулирана при Дамян в Дружба. И си мисля, че и амортисьорите имат "вина"...
@Ще видя по моргите за твоя съвет за пружини от 3-ка - сега важното ми е да оправя жилата на скоростите, че в неделя ме чака път...
:band:
Внимавай с пружините от 3ката. При тях има опция за ниско окачване и ако попаднеш на такава ще стане още по-ниска.
За износването на гумите отвътре голяма роля играе и страничния наклон на колелата. При реглажа със сигурност са го измерили. По спомен на предните трябва да е около 30минути средна стойност и градус и 30 минути за задните.
Bobiuzunov
21-04-2015, 19:40
Това с износването от вътрешната страна на предните гуми май си е хронично за 166-те.Иначе този страничен наклон дето говори адаша регулира ли се и откъде?
Това с износването от вътрешната страна на предните гуми май си е хронично за 166-те.Иначе този страничен наклон дето говори адаша регулира ли се и откъде?
Адаш, на задните колела има за реглаж, на предните не, но да кажем, че се коригира по друг начи.:smoke:
Bobiuzunov
21-04-2015, 21:35
Задният мост ми е Ок,но есента при монтажа на зимните гуми я минах на стенд,но сега пак при смяна зимни/летни забелязах че предните са леко поизносени от вътре.Какъв е начина,дай жокер? :-)
Трябва да се изправи шенкела т.е. рамото което е м/у лагера и горния носач. Може да се направи и корекция в малки граници катoсе намали размера на втулките м/у предния мост и носача, но по този начин ще промениш и надлъжния наклон на колелото.
Bobiuzunov
22-04-2015, 07:42
Да де амо това си е игра на сляпо. :-)
Не е на сляпо. Закача се апаратурата и се мери през цялото време иначе няма как да нагласиш точните наклони. Проблема, е че няма къде да го направят това. Всички знаят само да регулират сходимост.
Bobiuzunov
22-04-2015, 10:42
Точно затова говорим,че на никой не му се занимава,а и резултата не се знае какъв ще е,дали няма да стане по лошо управлението след такава интервенция.
Ами резултата е много добър при моята и управлението може само да се подобри от това, тъй като влиза в нормите така както е излязла от завода. От 2*30 минути на дясното и 1*40 минути на лявото колело в момента и двете са на 30 минути и колелата изглеждат прави като ги погледнеш:notworthy:
ecotronic
22-04-2015, 11:31
Производителят обяснява, че следва да е изпълнено:
http://snimki.be/store/1/291429691245.jpg
А при излизане от нормалните граници, следва да се подменят пружините.
Това да няма предвидена друга възможност за корекция на вертикалния ъгъл ми се вижда недомислено.
Поради това, методиката, която предлага Боби, намирам за разумна.
Според мен с подмяна на пружини наклона ще се промени с минути, а това в някой случай е недостатъчно. Дори и при повдигната на крик кола колелата пак остават с голям страничен наклон.
Като стана въпрос за пружини, 166 3.2 според епера излиза само с един вариант пружини. Въпросът ми е, те като спортните на 3.0 ли са, или като обикновените или трети вид? Как мога да разбера? Въобще, колко вида пружини фабрично има за 166?
Bobiuzunov
22-04-2015, 18:39
На графиката дето я е дал Любо това което си правил вижда ли се,ако имаш някоя снимка да се ориентирам,че нещо немога да вдяна. :-)
Bobiuzunov
22-04-2015, 19:26
Сега се сетих,че на предните тампони на долните носачи има втулки май и ако схемата която Любо е показал има резултат различен от този посочен от производителя следва смяна на пружини,но ако се наложи и след тяхната смяна получената разлика не е A-B= 90 +-5 следва тези втулки да се намалят с толкова колкото е нужно така ли?Ама и аз как го обясних. :-)
Ами не е точно така. Втулките са 14мм и намаляйки размера им ще прибереш носача навътре и ще намалиш малко страничния наклон, но също така ще се измести макферсона напред в долния край и ще промениш и надлъжния наклон на колелото. Ако имаш голяма разлика в този наклон ще почне да ти дърпа колата. За да промениш страничния наклон трябва да изнесеш горния носач навън към калника, което на практика е невъзможно с това захващане на носача към конзолата и на конзолата към купето. варианта е само изправяне на шенкела или смяна с нов.
Колеги, моля за мнения по следната случка със 166 от подписа: лоста на скоростите не се позиционира правилно (м/у 3 и 4), а застава срещу скоростта,която съм изключил - никакви други нередности. Странното е, че въпросния проблем се появи два пъти - една сутрин и една вечер, при различни външни темпратури, при стден двигател (ако това изобщо има значение), с 2-3 седмици промеждутък. И двата пъти се оправи отсамосебеси, след няколко десетки км. Скоростната кутия е сменяна, сегашната е 6-степенна, вероятно от дизел (както се разбра от темата с оборотите и скоростта)
Та въпроса ми е: имам ли някакви основания за притеснение? Някой да е имал подобни проблеми?
ecotronic
25-04-2015, 22:09
Колеги, моля за мнения по следната случка със 166 от подписа: лоста на скоростите не се позиционира правилно (м/у 3 и 4), а застава срещу скоростта,която съм изключил - никакви други нередности. Странното е, че въпросния проблем се появи два пъти - една сутрин и една вечер, при различни външни темпратури, при стден двигател (ако това изобщо има значение), с 2-3 седмици промеждутък. И двата пъти се оправи отсамосебеси, след няколко десетки км. Скоростната кутия е сменяна, сегашната е 6-степенна, вероятно от дизел (както се разбра от темата с оборотите и скоростта)
Та въпроса ми е: имам ли някакви основания за притеснение? Някой да е имал подобни проблеми?
Хвърли едно око на тази дискусия (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065205&postcount=20).
Струва ми се, че проблемът ти има подобна причина.
Хм, големи благодарности Еко, но ми сля да прибегна до тези процедури когато се появи пак проблема - иначе е насляпо и не е сигурно дали все пак евентуалния проблем не е в жилото (не че ще навреди едно такова 'обсужване', ама де не си връзвам здрав пръст...)
Още веднъж благодаря за бързия и полезен отговор
ecotronic
25-04-2015, 23:11
Най-лесно можеш да разбереш, дали проблемът е от жилата или от шарнирите, е като откачиш жилата от ябълковидните съединения откъм скоростната кутия, когато се появи затрудненото движение. Ако тогава движението на лоста стане съвсем лесно, то проблемът най вероятно не е в жилата и е сходен с това, което беше при мен.
Колеги, понеже за втори път ми записва грешка P0335 - rpm sensor и въпреки, че ги няма симптомите /гаснене в движение и трудно палене/ мисля да го сменя въпросният датчик на коляновия вал. BOSCH ли да взема или оригиналният е някакъв друг?
Linkestis
26-04-2015, 18:39
Най-лесно можеш да разбереш, дали проблемът е от жилата или от шарнирите, е като откачиш жилата от ябълковидните съединения откъм скоростната кутия, когато се появи затрудненото движение. Ако тогава движението на лоста стане съвсем лесно, то проблемът най вероятно не е в жилата и е сходен с това, което беше при мен.
При мен го "изядох" вчера с тия скапани жила...
Почна от няколко дни да се усеща че няма свободен ход,до момента в които ще изкъртя лоста за да преместя наляво и надясно.Разглобих почистих и греда.Същата работа.Като вече ми се струва че е още по-трудно.С мъка включвам задна.И почти с трошене изключвам.Не че не изкъртих топката.На ръка жилото ми се струва че мърда но не чак толкова колкото като е закачено.Въпросната пластмаса в кожуха на лоста някой да я е сменявал скоро?
То е ясно че ще се търсят жила естествено на старо.Като изключим хидравличната помпа която сдаде багажа,окачването което е на половин година е леш.... 166-та не ме изморява на дълъг път.
lordliness
26-04-2015, 19:07
Днес ми доскуча, свалих всички ролки на пистовия- перфектни. Превъртях коляновия вал и огледах ангренажа- перфектен. Предно окачване- над 60 000 км - перфектно. Горния носач, ИТН - китайски, свалих го за да го разгледам- никакви забележки. Той е на 20 000 май.
Прекрасна кола
При мен го "изядох" вчера с тия скапани жила...
Почна от няколко дни да се усеща че няма свободен ход,до момента в които ще изкъртя лоста за да преместя наляво и надясно.Разглобих почистих и греда.Същата работа.Като вече ми се струва че е още по-трудно.С мъка включвам задна.И почти с трошене изключвам.Не че не изкъртих топката.На ръка жилото ми се струва че мърда но не чак толкова колкото като е закачено.Въпросната пластмаса в кожуха на лоста някой да я е сменявал скоро?
То е ясно че ще се търсят жила естествено на старо.Като изключим хидравличната помпа която сдаде багажа,окачването което е на половин година е леш.... 166-та не ме изморява на дълъг път.
Викаш с кеф си я караш тая кола :bouncing_smiley:
Bobiuzunov
26-04-2015, 19:36
Абе с кеф,колко да му е кеф? :bouncing_smiley:
digitalundgrd
27-04-2015, 00:15
Хахахаах тва малко като вица, където един човечец имал само проблеми на главата. То не било с жената, с децата, в работата шефа го тормози... Та като го питали що все си купува и носи един номер по-малки обувки. Той им отговорил, че едничката му радост в тоя живот било като се прибере вечер и да си свали обувките :) ахахахах и Linkestis-a така чака само да я изкара тая ми ти 66-ца на дълъг път, та да усети как не го изморява ;)
Linkestis
27-04-2015, 00:20
на вас ви е смешно ама мислех с нея багаж към Англия да си превозвам :(
Aбе то за багаж има комбита/ванчета/бусове
Ама 166 е просто създадена за дълъг път - не изморява и стигаш бързичко...
kpmaster
29-04-2015, 17:35
Смених гумите, балансирани са и въпреки това тресе много осезаемо като набира. Само на скорост с натиснат педал на газта и колкото е по натиснат толкова по тресе а го прави между 1200 и 2400 оборота. Идеи от какво може да е?
ecotronic
29-04-2015, 17:57
Смених гумите, балансирани са и въпреки това тресе много осезаемо като набира. Само на скорост с натиснат педал на газта и колкото е по натиснат толкова по тресе а го прави между 1200 и 2400 оборота. Идеи от какво може да е?
Вътрешно каре.
Вътрешно каре.
Подкрепям.
Linkestis
30-04-2015, 10:07
Маховика защо го изключвате?
Този проблем го имам от 3 4 години и съм подпитвал из темите Двете насоки които съм разбрал са вътрешно каре или маховик Мое мнение е че при мен е маховика но там цифрите са големи и засега не барам Ако някой знае без проба със смяна грешка какви трябва да са другите симптоми на разбито вътрешно каре да подхвърли Външни карета сменях но с вътрешни не съм се занимавал
Linkestis
30-04-2015, 14:38
Питах казват че е вътрешно каре.При мен е същото само че каретата са ми здрави според мен ама казват че е каре а аз съм си навил на 100% че е маховик.
Ако е вътрешно каре как да познаем кое от двете е Или смяна на двете Тия карета най вероятно са по поносима цифра от маховика Струва си да поогледам нещата
ecotronic
30-04-2015, 20:33
Би трябвало да се усеща радиален луфт, като се разклати полуоската близо до диференциала.
Bobo Markov
30-04-2015, 22:31
Маховика защо го изключвате?
маховика двумасов ли е ?
Ако е маховик няма ли да тресе/вибрира и на място?
Bobiuzunov
01-05-2015, 19:09
Карето не е проблем и мисля че то се сменя,но вибрациите идват от разбита чашка,а тя май върви с цяла полуоска.
Чашката се раздува ... Дано за 136 коньовата е на по-поносими цени, че на мен за дългата полуос ми обадиха цена към 1000лв...
Bobiuzunov
01-05-2015, 21:38
Знам че ги рециклират,но дали е качествено и колко карат няма идея.Моя майстор прави на един Тезис и май стана добре,пича и навъртя доста километри и държи още.
И аз моето го рециклирах. Засега държи.
Bobiuzunov
01-05-2015, 21:52
Значи ето и това е вариант,предполагам неколкократно по евтино от нова полуоска?
Четирикратно :)
Пък колко ще издържи, ще видим.
Колеги дайте малко повече инфо Кое наричате чашка и къде се намира На карето или на полуоската Да не говорите за корпуса на карето
Bobo Markov
01-05-2015, 23:42
И аз моето го рециклирах. Засега държи.
добро решение - има рециклаж до 3 пъти зависи от рециклажа!
ecotronic
01-05-2015, 23:57
Свикнали сме да говорим за рециклиране, като за евтината алтернатива.
Има случаи в които, рециклиран, един детайл има по-дълъг живот от нов такъв, излязал от завода.
Всичко зависи от технологията по която е изработена частта и от технологията на рециклиране.
Колеги дайте малко повече инфо Кое наричате чашка и къде се намира На карето или на полуоската Да не говорите за корпуса на карето
Чашка казвам на корпуса, в който влиза трипода на вътрешното каре. При мен чашката е едно цяло заедно с вала. Говорим за дясната полуоска, която е съчленена и с опорен/висящ лагер. Лявата е по-евтина.
Ето малко интересна информация:
http://fakti.bg/avto/141611-lubopitno-za-novia-sedan-na-alfa-romeo
Колеги, имам един проблем. При десен завой и при подаване на газ се получава в ляво една вибрация, която при отнемане на газта изчезва. Смених преди 300-400км вътрешните карета, сега замених зимните гуми с две чисто нови летни, джантите не са криви и освен това при около 130-140 км пък се получава едно тресене....Според вас може ли да е някое каре отново?
Дали някой може да ми изкара схема на връзката между ченджъра и ICS-а? По-точно чинчовете и другия кабел влизайки в буксата отзад кой пин за какво е :)
ecotronic
06-05-2015, 23:12
Дали някой може да ми изкара схема на връзката между ченджъра и ICS-а? По-точно чинчовете и другия кабел влизайки в буксата отзад кой пин за какво е :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1178467&postcount=1
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1178467&postcount=1
Голямо благодаря, не съм гледал явно достатъчно :dunno:
Bobo Markov
07-05-2015, 01:19
Свикнали сме да говорим за рециклиране, като за евтината алтернатива.
Има случаи в които, рециклиран, един детайл има по-дълъг живот от нов такъв, излязал от завода.
Всичко зависи от технологията по която е изработена частта и от технологията на рециклиране.
Трони, мой човек има сервиз за рециклиране на носачи на Мерц Актрос :) там цените са по петнайсе с две наум ;) адски добър е и ме светна за системата - рециклират се до три пъти като всеки рециклиран издържа повече от заводския а де
Колеги, защо когато колата загрее сондата спира да работи? Не записва грешка, но волтажа замръзва на 500-600 и едвам играе в тоя диапазон. Това е и на газ и бензин, а сондата е оригинална БОШ на не повече от 12 000 км.
CHEFO666
04-06-2015, 13:31
Пичове..какво означава това...изписва ми го на icsto
Low battery voltage
Fan setting not possible.
ecotronic
04-06-2015, 13:38
Значи че не ще да пусне вентилатора на климатика, заради ниско захранващо напрежение. Вземи един мултицет и провери какво е напрежението на акумулатора, когато работи моторът.
CHEFO666
04-06-2015, 13:43
Проблема е че колата е при жена ми...на 400км от мен в момента.Не работят прозорците..няма светлини...мигачи...не се заключва...и .тн...Но пали...
ecotronic
04-06-2015, 13:49
Проблема е че колата е при жена ми...на 400км от мен в момента.Не работят прозорците..няма светлини...мигачи...не се заключва...и .тн...Но пали...
Питай я, като запали дали не и свети на таблото червената лампа за проблем с алтернатора.
Изобщо всички тези симптоми сочат към проблем със зареждането.
Питай я още, като кара колата дали воланът не се върти чувствително по-трудно. Може ремък да се е скъсал.
Аз преди около 3 месеца имах точно същата ситуация, low voltage, няма парно, мигачи, светлини и т.н.
Оказа се алтернатора...
Заменихме го с 2-ра ръка рециклиран и 6 месеца гаранция срещу около 250 лв.
Bobiuzunov
04-06-2015, 19:17
Аз преди две години имах подобен проблем и се оказа клемореда,след палене ако не го върнех ръчно излизаше подобен надпис и не работеха стъкла,централно и други работи май,та попитай женати дали се върти ненормално леко контактният ключ когато пали.
CHEFO666
04-06-2015, 20:19
Каквото и да попитам,отговора е АБЕ ДЕ ДА ЗНАМ БЕ...ДО ОДЕВЕ НИЩО И НЯМАШЕ.Утре тръгвам към С.бряг където е и колата...ще видя на място какво се случва..Аз обмислям ако не мога да разреша проблема на място...да прибирам колата някак си към Пловдив.А между временно...ако има разбирач на алфи от Бургас....добре ще е.
Bobiuzunov
04-06-2015, 20:48
Има,има ама ако искаш драсни едно ЛС да ти дам кординати да не е тук.
Аз преди две години имах подобен проблем и се оказа клемореда,след палене ако не го върнех ръчно излизаше подобен надпис и не работеха стъкла,централно и други работи май,та попитай женати дали се върти ненормално леко контактният ключ когато пали.
Aко е така досега да е заварила стартера... Вероятно не зарежда достатъчно,не е лошо и да се проверят връзките на акумулатора
Bobiuzunov
05-06-2015, 07:47
Ми не е така и моята когато стана това цял ден я караше женами и вечерта когато се прибрах ми каза че не се свалят стъклата,парното не работи и излиха някакво съобщение на дисплея,пък ето втора година след смяната на клемореда я карам и стартер не съм пипал,пу,пу....:shutup:
ecotronic
05-06-2015, 10:23
Каквото и да попитам,отговора е АБЕ ДЕ ДА ЗНАМ БЕ...ДО ОДЕВЕ НИЩО И НЯМАШЕ.Утре тръгвам към С.бряг където е и колата...ще видя на място какво се случва..Аз обмислям ако не мога да разреша проблема на място...да прибирам колата някак си към Пловдив.А между временно...ако има разбирач на алфи от Бургас....добре ще е.
Позната работа - "жена с кола" :)
Ако проблемът е в това, че не зарежда и не може да се оправи намясто, сваляш акумулатора, зареждаш го някъде и след това не би тряблаво да е проблем да се прибереш до Пловдив на собствен ход, като не ползваш много ел. консуматори (фарове, климатик....).
Иначе в Бургас за сервиз търси колегата Code.
kpmaster
07-06-2015, 18:41
Здравейте,
вчера забелязах, че не ми свети предна лява къса и днес като разгледах локализирах, че е от бушона. Опитах с няколко различни бушона и не светна. После от на работещата дясна бушона пробвах и след като го върнах на старото му място вече и той не работеше. Та сега подозрението е цокъла на бушона. С какво да го напръскам или от другаде може да е причината?
Здравейте,
вчера забелязах, че не ми свети предна лява къса и днес като разгледах локализирах, че е от бушона. Опитах с няколко различни бушона и не светна. После от на работещата дясна бушона пробвах и след като го върнах на старото му място вече и той не работеше. Та сега подозрението е цокъла на бушона. С какво да го напръскам или от другаде може да е причината?
Измери си вече пробваните бушони да не са изгорели. Вероятно имаш късо някъде по веригата на лявата светлина и като сложиш бушон, той изгаря веднага. Едва ли е от лош контакт в цокъла.
kpmaster
11-06-2015, 22:58
Благодаря 156 - точно това се оказа. :rockon:
Колеги, според вас тази сонда работи ли както трябва?
http://prikachi.com/images/211/8172211d.jpg
Колеги може ли малко помощ за една грешка колата е 2.4 20В 175к.с. автоматик и цялата тресе като включва скоростите, влиза в авариен режим и минава на 4-та скорост. Ето снимка на грешката:
Колеги може ли малко помощ за една грешка колата е 2.4 20В 175к.с. автоматик и цялата тресе като включва скоростите, влиза в авариен режим и минава на 4-та скорост. Ето снимка на грешката:
Колега,иди някъде да ти направят истинска диагностика и хвърли някъде тоя FIATECUSCAN.Това е все едно на си мериш компресията в цилиндрите с рулетка.
Bobiuzunov
22-06-2015, 21:39
Някой да продава читава фейслифтова 166,но само с 3.2 мотор?
Linkestis
23-06-2015, 01:21
Някой да продава читава фейслифтова 166,но само с 3.2 мотор?
Ако още я продава де...
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=77651
Bobiuzunov
23-06-2015, 08:44
Още миналата година му звънях на пича и бях на път да ходя да я видя,но точно тогава той ми звънна и ми каза че за сега я спира от продажба,че има поражения от градушката и се чудеше дали да я прави.Имахме уговорка когато реши да звънне,но така и не се обади.Аз му звънях няколко пъти и още не беше минала на оглед и не се знаеше какво ще става,после реших да не досаждам вече че ми стана неудобно да звъня,иначе бях навит дори и градушкова ако се разберем за цена да я взема,но уви.
nicola 59
23-06-2015, 17:05
здравейте колеги искам да попитам на Алфа 166 2.0 16 бобината на свещите е с две крачета ,а на 166 2.5 24к е с три крачета,знае ли някои какво влиза в тези крачета имам предвид на 2.5 предполагам влиза плюс,минус,и управление от компа,а на 2.0 какво е захранването,дали е плюс и оправление,а минуса си го взема от главата искам на 2.0 да сложа бобина от 2.5
ecotronic
23-06-2015, 17:38
На 2,5 изводите са +12V постоянно, шаси постоянно и управление.
На 2,0 TS на единия извод има +12V постоянно и се управляват по (-) от ECU-то.
Втората свещ как ще я палиш?
nicola 59
23-06-2015, 17:45
Надявах се точно ти колега да помогнеш ,значи на 2.0 за да подкарам бубина от 2.5 трее да и дам само един постоянен минус,управление от еку по минус си има на колата постоянен плюс през контактен ключ си има също,трее само един минус.
ecotronic
23-06-2015, 17:51
За 2.0 TS е така, както съм го казал.
За бобината от V6 не съм сигурен при положение, че има постоянно приложено напрежение +/- 12V а третия извод е управление, дали няма вграден в нея комутатор а ECU - то само да управлява този комутатор с доста по-маломощни импулси.
Другият вариант е извода за шаси да е просто екран.
PS:
Това последното лесно може да се установи. Ако изводът към шаси е екран, не трябва да има галванична връзка с останалите 2. Иначе между 1 и 3 (крайните изводи) трябва да се мери съпротивлението на първичната намотка.
nicola 59
23-06-2015, 18:20
То на 90 процента от колите са с 3 крачета,ма на 2.0 мотора са 2 как да разбера преди да съм купил бобини дали ще сработят при мене.Искам да сложа бобини от 2.5 на моята кола,понеже са идентични на външен вид и няма да е труден монтажа,само жиците създават интрига,ма бобини сходни на моите с 2 крачета не можах да намеря БМВ АУДИ ФИАТ всички са с 3 крака.
ecotronic
23-06-2015, 18:31
Мери съпротивление между 1 и 3. Трябва да измериш това на първичната намотка. 2 не трябва да има връзка с 1 или 2 и ако единият извод на вторичната намотка не прави връзка към шаси посредством монтажната сглобка, то твърде вероятно 2 да служи за тази цел.
При бобините на 2.0 TS двата края на вторичната намотка са изведени на изводи към 2 свещи, които се явяват последователно свързани товари.
Аз пак не разбрах, как ще палиш двете свещи с такава бобина.
nicola 59
23-06-2015, 18:50
Нямам подръка бобина за да меря ,затова питам не искам да купувам бобини и да установя че не стават ,искам да съм сигурен.Точно това е целта 2.0 16 да стане с нормално запалване с една свещ,само голямата,това е свързано с една моя идея която в момента реализирам,и ти лесно ще сабереш 2 плюс 2 и ще получиш отговора,според мене трябва всичко да работи коректно.
ecotronic
23-06-2015, 20:02
Нямам подръка бобина за да меря ,затова питам не искам да купувам бобини и да установя че не стават ,искам да съм сигурен.Точно това е целта 2.0 16 да стане с нормално запалване с една свещ,само голямата,това е свързано с една моя идея която в момента реализирам,и ти лесно ще сабереш 2 плюс 2 и ще получиш отговора,според мене трябва всичко да работи коректно.
Не се съмнявам, че ще ги доведеш нещата до успешен край :)
Linkestis
23-06-2015, 21:44
Гръм да ги убие всички галфони дето са проектирали жилата на скоростите и захващането им.Здрав автомобил и читава жена да не видят през живота си....
Още миналата година му звънях на пича и бях на път да ходя да я видя,но точно тогава той ми звънна и ми каза че за сега я спира от продажба,че има поражения от градушката и се чудеше дали да я прави.Имахме уговорка когато реши да звънне,но така и не се обади.Аз му звънях няколко пъти и още не беше минала на оглед и не се знаеше какво ще става,после реших да не досаждам вече че ми стана неудобно да звъня,иначе бях навит дори и градушкова ако се разберем за цена да я взема,но уви.
Колега, удари една търсачка из швабско, и наоколо. Ще се намери все нещо. Аз търсих доста, но след малко търпение се намира. Гледай из Холандия и Швейцария
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433835536820112&slink=a0nwbp - а тази да знае някой нещо за нея ? дали има смисал да бия път да я гледам. Мерси на отзовалите се ;) колеги
Linkestis
05-07-2015, 23:13
За тия пари бива.
Иначе някой се е отървал на време от нея.Има регистрация...ics-а,карбона,ключа,страничния/може би/удар.Скоростите и т.н. и т.н.
Bobiuzunov
06-07-2015, 08:35
Аз определено бих видял тази,нищо че не е фейс.
http://www.mobile.bg/11435935029243670
Alfaro76
06-07-2015, 13:30
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433835536820112&slink=a0nwbp - а тази да знае някой нещо за нея ? дали има смисал да бия път да я гледам. Мерси на отзовалите се ;) колеги
и аз я гледам от доста време, и се чудя, или никой не ходил да я види на живо, или много са я виждали и никой не я харесва!? за тези парици никой да не я вземе.. нещо има...
аз в началото на другия месец ще ходя до Стара Загора и ако е още актуална ще я видя. Ако пък толкова ти харесва на картинка, пали автобуса и след 2 часа си я видял, аз така съм ходил на оглед ;)
a по авто. не се воза с колата колега :)П голедах една и на горубляне ма стария феис и не много читава та се чудех между двете ма за другата няма инфо.
---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:38 ----------
тази я гледах колега доста е надрана цялостно -първия път не работеше турбото -после ходих пак бяхаго оправили уж ! заден десен прозорец не работи (машинка) неква игра има с имобилаизера ,шофьорската седалка не работи нагоре надоло машинката ,фаровете от зад са изгоряли ,няма крик,и тцс свети доло че работи а горе на таблото не (може би лампияка) ма се самнявам .
Колеги, пускам тест на idle actuator с MES, но изписва, че теста е неуспешен. Правя reset idle actuator, но пак се дъни на теста. Това означава ли, че моторчето е прецакано или проблема е другаде?
ecotronic
12-07-2015, 15:34
Колеги, пускам тест на idle actuator с MES, но изписва, че теста е неуспешен. Правя reset idle actuator, но пак се дъни на теста. Това означава ли, че моторчето е прецакано или проблема е другаде?
И при мен този тест не минава, а и други колеги споделят същото. Изглежда, че това си е бъгавиня в MES.
Да ти кажа може и да не е бъгав. Защото аз трябваше като смених моторчето и го адаптирах да го пусна. Но колата пак прави мизерии с вървенето/какво да очаквам от 2 - ра ръка TPS все пак изкара три месеца/ и за това ми стана любопитно. Иначе коментирали сме го това в една твоя тема ако си спомняш!?
ecotronic
12-07-2015, 17:18
Да ти кажа може и да не е бъгав. Защото аз трябваше като смених моторчето и го адаптирах да го пусна. Но колата пак прави мизерии с вървенето/какво да очаквам от 2 - ра ръка TPS все пак изкара три месеца/ и за това ми стана любопитно. Иначе коментирали сме го това в една твоя тема ако си спомняш!?
Никога няма да дам 350 лв за ново. В крайна сметка вътре има едно моторче с червячна предавка и 2 потенциометъра.
Всяко нещо си има граници.
Понякога се чудя и мая как си ги мислят тези цени...Ама то да са само на частите цените такива иде дойде...
Сега пробвах с андроидската програма alfaobd fullversion дето е. Изписва старт и чувам моторчето, но след малко ми изписва : failled! Requested procedure is not supported by the unit.
ecotronic
12-07-2015, 20:38
Тоя тест очевидно е сбъркан а и това не е толкова важно.
Има други по-детайлни начини за да се разбере, дали нещото работи или не.
При мен например, при последния проблем за който писах в темата:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1430675#post1430675
нямаше записани грешки, статусът на idle recognition signals беше "synchronized" ама оборотите се клатеха.
С наблюдение на останалите параметри, касаещи регулатора и с някое и друго ел. замерване, може доста точно да се определи къде е причината за проблема.
Моята не клати обороти ама нещо не е в час. Отказах се вече да си блъскам главата какво и е. Докато не се предаде нацяло това , което прави проблема и не запише грешка ще я карам така.
ecotronic
12-07-2015, 20:56
В какво по-точно се изразява проблема при теб? Може да няма нищо общо с тоя регулатор или TPS-а.
Симптоми идентични с тези на колата на тази дама Alexandra. И ми се струва, че е нещо дребно, но адски вредно :D :D :D
CHEFO666
09-08-2015, 22:21
Другари.Имам един досаден яд с Дон Алфонсо Гарсия :) . Не е проблем,по точно е досадно.ICSто показва грешна външна температура.Какво имам в предвид...на вън е + 30 примерно,icsто показва -1...или 3,4,5, градуса...някви такива стойности.Така..За да заработи климатика,и да задуха студено в колата...трябва да направим температурата на LOW е те чак тогава задухва студено.Това предполагам се дължи на факта че външния термометър в огледалото е прецакан...и от там климатроника се влияе от това.Пример:на вън е +30...ти правиш вътрешната температура на около 20...но в случея външната темп показвана от ics е грешна...и климатика не тръгва...Не знам а прав път ли съм..или?.Задам ли му LOW започва моментално да вее студено...
Датчика за температурата е под лявото огледало. Провери там как са връзките, може с тях да не е нещо в час.
Да не би настройките на АЦС да не са на градуси а на фаради
Имаш датчик за температура в купето, датчик за температура на входящия въздух, датчик за температура след клапите за постъпващия въздух в купето. Ако тези 3 датчика показват 30+ градуса, не мисля, че датчика в огледалото ще окаже влияние на работата на климатика. По-скоро ще изпише да посетиш сервиз.
CHEFO666
10-08-2015, 14:01
Не,проверих ги...на градуси са.Проверих и връзките...уж.Мисля си че датчика в огледалото е заминал .. и от там идва проблема.На как да съм сигурен?? ...
CHEFO666
10-08-2015, 16:59
Имаш датчик за температура в купето, датчик за температура на входящия въздух, датчик за температура след клапите за постъпващия въздух в купето. Ако тези 3 датчика показват 30+ градуса, не мисля, че датчика в огледалото ще окаже влияние на работата на климатика. По-скоро ще изпише да посетиш сервиз.
Къде се намират тия датчици?....
Този за температурата в купето се намира в таблото, отдясно на волана при контактния ключ. Тези завходящия въздух се намират в корпуса на парното при радиатора на парното и изпарителя на климатика.
danchev63
27-09-2015, 21:35
Здравейте колеги. Позагубих се малко в писането, но преглеждам тук таме какво се пише.
Реших днес да споделя какво се е случило с антената на покрива ми - видно от прикачените снимки.
Та сега ще се наложи да си търся нова и да сменям цялата джаджа. :spam_laser:
Bobiuzunov
27-09-2015, 22:06
Предполагам има намеса от трето лице за да е в такова състояние антената?
danchev63
27-09-2015, 22:10
естествено няма друго обяснение.
някой е решил да се обзаведе с антенка, ма тя не се е дала и хоп.
аз откакто съм я купил не съм пипал тая антенка - вече пета година.
Bobiuzunov
27-09-2015, 22:15
Абе да го питаш за какво ще му е и той не знае,ама нали трябва да направи поразия.
danchev63
27-09-2015, 22:19
ми за нищо ама има и такива , тъй че сега ще търся по форума все някой ще откликне. Даже сега пуснах на един колега в продава да видим какво ще отговори.
Колеги, имам един много странен проблем. И го забелязвам на няколко пъти. Захладнее ли времето или завали ли дъжд, трудно местя скоростният лост наляво и дясно. Включва иначе лесно. Затопли ли се няма проблем...Много странна работа.
Но от друга страна като захладнее времето пък проблема с първоначалното запалване на двигателя изчезва -пали от раз. Ей тва е, кола с характер! :D
ecotronic
29-09-2015, 10:20
За проблема с лоста гледай тук:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065205&postcount=20
alfa racer GTA
29-09-2015, 14:35
Ей-й-й... Много боклук има в тази държава. И моята антенка се бяха опитали да я крадат "ама тя се не дала" и отчупили пластмасовия и връх.При мен не са били толкова упорити, тъй като е улица с много движение и осветление, ама някое пияно дупе като се е прибирало 3-4 през нощта след дискотека на пияна глава "я е пробвал" ... пак добре че е само връхчето ...
А иначе антени продават в Амазон и ИБей http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=antenna+alfa+romeo+166&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aantenna+alfa+romeo+166&ajr=0 и http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=am%2Ffm+antenna+Alfa+Romeo+166&selvel=Alfa%2520Romeo%7E166%7E-%7E-%7E-&selfil=2%2C3&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xantenna+A lfa+Romeo+166.TRS0&_nkw=antenna+Alfa+Romeo+166&_sacat=0
ecotronic
29-09-2015, 14:37
Тя въпросната антена е за GSM -а, ако има такъв. Иначе смисълът от нея е чисто естетически.
За проблема с лоста гледай тук:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065205&postcount=20
Скоростният лост бял кахър. Повече ми е странно как изчезва проблема с паленето като застудее :D
ecotronic
29-09-2015, 18:03
Скоростният лост бял кахър. Повече ми е странно как изчезва проблема с паленето като застудее :D
Огледай добре пътя на въздуха - да няма някъде пробив. Митака (dimitar_vd62) май имаше същите странни симптоми и май в това беше причината.
Огледай добре пътя на въздуха - да няма някъде пробив. Митака (dimitar_vd62) май имаше същите странни симптоми и май в това беше причината.
Причината е в лайняните ГИ, които лайняните газаджии нямат идея как да настроят. Като карам само на бензин, колата пали от четвърт оборот и върви абсолютно плавно независимо дали е топла или студена.
danchev63
30-09-2015, 12:41
видях ги колега ALFA RACER GTA, но там са само върховете, а основата на капака не я видях.
ако си забелязал счупена е и основата.
ще търся от някоя алфа на части , все ще има една читава. :-)
Ecotronic имам слот за GSM ама не съм сложил карта - иначе работеше когато я купих го пробвах.
Причината е в лайняните ГИ, които лайняните газаджии нямат идея как да настроят. Като карам само на бензин, колата пали от четвърт оборот и върви абсолютно плавно независимо дали е топла или студена.
Този проблем е още от преди да сложа ГИ. И винаги съм се чудел, защо като е студено и пали без проблем и няма глъхнене...
Bobiuzunov
08-10-2015, 13:48
Колеги една или две са помпичките за пръскалките на предното стъкло и фаровете?:-o
Би трябвало да са две. Поне на 156 са така, не вярвам на 166 да е различно. По-голямата и по-мощна е за фаровете - там се разчита на налягането да свърши работа.
Две са.Тази която е над халогена е за фаровете,а другата от страната на подкалника с белия маркуч-за чистачките.
Bobiuzunov
08-10-2015, 21:44
Да явно тази за пръскалките на стъклото е дала фира и ще се сменя.Предполагам трябва да се свали подкалника за да се достигне до нея?
Bobiuzunov
12-10-2015, 22:57
:cheers:
Ще пиша и където трябва но засега набързо И аз с две алфи 166 Втората от днес Придобивка от Дупница Фрапиращо зле външно състояние Взех я заради мечтата си 2003г светъл салон На пръв поглед отличен двигател Разбрах че доста колеги от форума са я гледали но не са достигнали до споразумение Не я закачах на комп Ако колега който я е закачал може да сподели Така или иначе тепърва предстоят въпроси Между другото имам съмнения че колата има интервенции защото доста върви Другият вариант е че моята нещо не бива Ясно ми е че този мотор е доста по динамичен но разликата според мен не е нормална Та в момента не знам старата ли има проблем или новата е барана Ще пиша повече утре че сега поливаме Поздрави
Bobiuzunov
03-11-2015, 23:16
А честито,откачалките ставаме все повече.Имай впредвид че ако е 150коня е нормално да върви доста повече от 136 коня.
Въпреки че доста съм чел за доста по добрата динамика на 150 коньовия мотор пред 136 все още не вярмам че може разликата да е толкова осезаема Затова ако колегите гледали по обстойно колата споделят мнение ще съм благодарен Дали е чипосвана или старата нещо куца Както и да е след време старата ще бъде продадена но след доста време защото има доста работа по новата Подпитах в друга тема за тази кола и колега сподели че има доста елементи за пребоядисване По принцип цялата кола е за пребоядисане след смяна на три четири елемента Това ще се случи но във времето Година две Имам мечтания мотор с мечтаните джанти и мечтаният салон
Bobiuzunov
04-11-2015, 00:21
Дай снимки де. :-)
Тук изобщо не бивам В смисъл публикуване на снимки Но предполагам че още стои обявата в мобилето 2003 Дупница Външно забележките са доста по груби отколкото се виждат Чак толкова не предполагах Но вървежа и стойката на колата надвиха за да я взема И цената естествено Шофьорското място е солидно окипазено но в останалата част на колата не е стъпвал човешки крак
Bobiuzunov
04-11-2015, 00:37
Няма я,още одеве проверих. :-)
digitalundgrd
04-11-2015, 09:59
Да не е една зеленикава, която ходихме с thecleaner да му я купуваме миналата седмица? Една от първите автокъщи на Дупница, ако идваш от София? Най-фарпиращото беше, че е имала удар от дясно -> врати, ниско в прага/колонката, иначе много, много свежа от вътре?
Същата но не е зеленикава а нещо тъмно синьо графит или и аз немога да го определя Те всички детайли различни но ще бъде тъмно синьо след около половин година Дотогава трябва да съм сменил три врати преден капак естествено от морга тъмни бои но без никакви кривини и проблема ми остава как да възстановя прага без да режа че много гние след това Може би там ще бъде понатоварен кит Има вариант тунинг прагове и ги обличам но някак не ми се нрави В момента вече съм я разхвърлил Струва ми се че доста върви Кажете нещо ако сте я тествали с комп Има ли интервенции по двигателя или не Така или иначе в крайният си вариант ще бъде с генарация и ремап ако не е правен вече разбира се
Колеги, има ли начин да разбера свещ или бобина е заминала? Симптомите са, че работи на три цилиндъра и като позагрее такава се пооправя въпреки, че продължава да придърпва но по слабо и по някое време тръгва рязко. Грешки няма записани.
Bobiuzunov
07-11-2015, 18:01
По вероятно да е свещ,при бобините симптомите поне при мен бяха обратни,когато е студена си беше Ок,но почваше да прекъсва като загрее.
Иначе намерих кой цилиндър не бачка. Дали и двете са заминали малката и голямата или само голямата..?
Взех и двете свещички. На малката електрода го нямаше никакъв, голямата беше и тя почти свършила. Сега като погледнах, че съм ги сменял преди 100 000 км ми стана зле. И утре поръчвам всички останали. Разликата със сменени свещи на един цилиндър е огромна. Няма замисляне и мудност, а като сменя на останалите сигурно ще изпитам пълното удоволствие да шофирам алфина...
Колеги налага се да покарам колата без тапицерия и седалки Всичко друго добре но дали няма да има проблем след като сваля предните седалки и откача буксите на еърбеците Има ли опасност някой да се отвори Ако само запише грешка после ще се трие Но се опасявам да не стане по голяма беля
ecotronic
22-11-2015, 19:43
Няма страшно. Само ще запише грешки.
Благодаря ЕКО Разхвърлям я тотално за пребоядисване Ще използвам момента да се пробвам да преместя топ озвучението от старата на новата Дано не се налага да цепя много снопи
ecotronic
22-11-2015, 20:15
Благодаря ЕКО Разхвърлям я тотално за пребоядисване Ще използвам момента да се пробвам да преместя топ озвучението от старата на новата Дано не се налага да цепя много снопи
Напомням ти, че има вариант да си пуснеш топ-озвучаването и без да местиш кабели. Още повече, ако не ползваш CD то и навигацията.
Усилвателят много лесно и удачно се монтира пред пасажерското място. Пускат се само 2 кабела от него до субуферните колони.
Така освен лесното свързване, се изхвърля и всичко онова, което стои над акумулатора и само заема място.
Не че ползвам много СД но в този вариант на свързване няма да има топ озвучаване на СД ли да разбирам
ecotronic
22-11-2015, 20:57
Искам да кажа, че ако не ползваш CD и навигация, няма смисъл заради единият усилвател, да си намаляваш обема на багажника с 20 л.
За момента оставам с по малкият багажник От четенето дотук разбрах че при топ озвучението АЦС дава сигнал на усилвателя а той захранва всички говорители При обикновенната система АЦС директно захранва говорителите Може да се лъжа за първият вариант Да не би при него АЦС да захранва говорителите на вратите и усилвателя а той да захранва само буферните колони Ако това е така дори и да съм с малкият багажник е по уместно да поставя усилвателя на предлаганото от теб място с цел да не разопаковам и другата кола
ecotronic
22-11-2015, 21:32
За момента оставам с по малкият багажник От четенето дотук разбрах че при топ озвучението АЦС дава сигнал на усилвателя а той захранва всички говорители При обикновенната система АЦС директно захранва говорителите Може да се лъжа за първият вариант Да не би при него АЦС да захранва говорителите на вратите и усилвателя а той да захранва само буферните колони Ако това е така дори и да съм с малкият багажник е по уместно да поставя усилвателя на предлаганото от теб място с цел да не разопаковам и другата кола
Точно така е.
В този случай май е по добре да се пробвам да местя озвучителната инсталация и всичко да е по местата си Пак има вариант да монтирам усилвателя отпред да поодрежа някой кабел да поудължа друг и да достигна до оригиналният вариант но като доопразня колата ще мисля А в предлаганият вариант усилвателя да захранва само буферните колони разлика в качеството на звука при другите говорители дали няма да има
ecotronic
22-11-2015, 21:50
Не знам, дали такъв "смесен" вариант изобщо е възможен. Но и да е, то качеството при него ще е много по-лошо от това при фабричния вариант на топ озвучаването.
Да разбирам ли че пост 3970 няма да пусне топ озвучението на 100 процента или греша
ecotronic
22-11-2015, 22:33
Да разбирам ли че пост 3970 няма да пусне топ озвучението на 100 процента или греша
Напротив - ще го пусне. Това за което говоря в този пост не е "смесения" вариант. Говоря за това, че когато се монтира усилвателят пред пасажерското място, кабелите за колоните във вратите се откачват от ICS-а и се закачват към изходите на усилвателя (дължините им точно стигат) а двата кабела за задните субуфери се пускат допълнително. По този начин не е необходимо да се ползва кабелната форма предназначена за топ-озвучаването.
Мисля че това е истината Това имах и впредвид орязване и удължаване на кабели но ти ме успокои Мисля че ще се насоча към този вариант Още веднъж благодарности
ecotronic
22-11-2015, 23:00
Всъщност фабричното окабеляване по отношение на говорителите при двата варианта на озвучаването е следното:
1 - Базов вариант:
предна линия:
ICS > 20 пинова междинна букса D90 > букси на предните врати.
задна линия:
ICS > букси D91 и D92 (намират се под задната седалка) > букси на задните врати.
2 - Вариант топ-озвучаване.
предна линия:
букси на предните врати < 20 пинова междинна букса D90 < DSP усилвател.
задни врати:
букси на задните врати < букси D91 и D92 (намират се под задната седалка) < DSP усилвател.
субуфери:
говорители под задната кора < DSP усилвател.
Видно е че общите звена между двата варианта са буксите D90, D91 и D92. , в които се включват буксите на едната или другата кабелна форма.
mitkomeg
28-11-2015, 19:07
Момчета, смених си втулките на шенкелите поради онзи гаден наклон на задните гуми и сега са дооооста по-изправени. Обаче като се позагледам и ми се струва, че не са точно изправени все още. Реглаж още не съм минавал-тази седмица като остане време съм планувал и това мереприятие но въпросът ми е има ли и друга причина да са все още леееко разкрачени гумите. Смисъл от тия накрайници от които се прави реглажа може да се коригира това нещо. Не съм сигурен дали не си внушавам но ако може и от още нещо да е да го гледам и сменям преди да ходя на реглаж. Не знам тия накрайници в каква посока изместват колелото...хем гледах отдолу като бях но не обърнах особенно внимание.
Bobiuzunov
28-11-2015, 19:17
Отново наближава време за смяна на масло на V6-ка,откакто е при мен се кара само с Castrol Edge 10W60 и съм повече от доволен,но аз обичам да сменявам марките,така за моя информация,та сега има Motul 10W60 от мястото където взимам масло на цена малко по висока от Castrol-а,но се чудя,някой има ли впечатления от това масло?
thecleaner
28-11-2015, 19:32
Отново наближава време за смяна на масло на V6-ка,откакто е при мен се кара само с Castrol Edge 10W60 и съм повече от доволен,но аз обичам да сменявам марките,така за моя информация,та сега има Motul 10W60 от мястото където взимам масло на цена малко по висока от Castrol-а,но се чудя,някой има ли впечатления от това масло?
Такова има само моторджийско 10в60 Мотул, да не си в грешка нещо.
Bobiuzunov
28-11-2015, 19:51
Тей го те. :-)
http://bparts-bg.com/product/537/10w-60-x-power-8100-5-litra.html
thecleaner
28-11-2015, 22:16
Тей го те. :-)
http://bparts-bg.com/product/537/10w-60-x-power-8100-5-litra.html
Брях, слагай Мотула в такъв случай, ново е нема се изложат.
Bobiuzunov
28-11-2015, 22:25
И аз мисля така и е рано още за ментета. :-)
Не знам как е при колите, но мотора го карам с Мотул и няма такъв боклук. За 5000км отива под минимума, а мотора е на 30 000км. Колата е на Кастрол 10w60 и за цената си от 90лв е перфектно.
Тъкмо и аз сложих 10W60 на Кастрол Едж титаниум.. Мега добро масло. Двигателя работи тихо, не го бута, палец нагоре :)
Момчета, смених си втулките на шенкелите поради онзи гаден наклон на задните гуми и сега са дооооста по-изправени. Обаче като се позагледам и ми се струва, че не са точно изправени все още. Реглаж още не съм минавал-тази седмица като остане време съм планувал и това мереприятие но въпросът ми е има ли и друга причина да са все още леееко разкрачени гумите. Смисъл от тия накрайници от които се прави реглажа може да се коригира това нещо. Не съм сигурен дали не си внушавам но ако може и от още нещо да е да го гледам и сменям преди да ходя на реглаж. Не знам тия накрайници в каква посока изместват колелото...хем гледах отдолу като бях но не обърнах особенно внимание.
Ако си сменял задните горни носачи може и от тях да е. Планката на носачите, която се захваща към моста има за регулиране, трябва да е максимално навън към колелетата, и след това от щангите се регулира.
Колеги, плредният плафон как се сваля, че ми е изгоряла едната крушка? С дърпане ще е или има някакъв пиниз като например от коя страна първо се подхваща?
Bobiuzunov
30-11-2015, 16:04
Дърпаш смело назад и после надолу да падне предния край и си ти.
Дърпам от към стъклото ли? Дано само не сваля тавана хахаха..
Bobiuzunov
30-11-2015, 17:45
Посоката на дърпане е към задния джам. :-)
Посоката на дърпане е към задния джам. :-)
Много благодаря! Черпенето от мене!
Bobiuzunov
30-11-2015, 19:15
Важното е да си помагаме. :-)
Днес открих, че не ми светят светлините на задната скорост. Не е от крушките, има ли някакви бушони, релета или пък датчика е свършил?
Bobiuzunov
03-12-2015, 21:02
Провери си гофрирания маркуч между купето и капака на багажника.
Датчика на скоростите също е вариант, при мен от това не светеха светлините за задна скорост. Датчика беше 9лв :)
SnooPDoG
03-12-2015, 23:10
Бушона за беговете къде е ? ако има такъв.
ecotronic
04-12-2015, 10:01
Бушона за беговете къде е ? ако има такъв.
F2 в таблото под волана (на най-горния ред, втория отляво надясно - 10 амперов).
---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 09:46 ----------
Днес открих, че не ми светят светлините на задната скорост. Не е от крушките, има ли някакви бушони, релета или пък датчика е свършил?
Бушонът е F13. Ако на единият от двата извода на датчика няма +12V, когато колата е на контакт, вероятно проблемът е в бушона.
Ако има, и те се появяват и на другия му извод, когато включиш задна, търси проблема в снопа между купето и капака на багажника.
Ако на единият извод на датчика има +12 V, но те не се появяват и на другия му извод при включена задна, проблемът е в датчика.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.