View Full Version : Помогнете колеги , светва инжекцона на таблото за повреда в двигателя
светва инжекциона на таблото за повреда в двигателя , :small_cry:
Ей така става по като пътувам леко раздрусва колата когато подам газ става около 70 градуса Целзий
преди да е стигнало 90 градуса
и сега внимание като извадя отрицателния кабел на акумулатора за да изтрия грешката дето го пази в паметта (на инжекциона дето ми свети на таблото) , върти ама не пали , а почва да пали когато двигателя изстине на около 50 градуса , ако не пипам кабела на акумулатора пали ама и инжекциона аватар ми свети на таблото,
Помогнете колеги от какво става , преди години на нашия форум като че ли бях прочел подобна статия но я забравих , :small_cry:
колата е 1996 модел Алфа Ромео 164 2.0 TB V6 с катализатор
От сега ви благодаря :)
А каква грешка хваща компютъра? Това звучи като датчик за обороти някой...
А каква грешка хваща компютъра? Това звучи като датчик за обороти някой...
на коляновия вал ли?
на компютарна диагностика не отидох за сега тука е много солено , аз съм в чужбина не съм в България ,
на някой да му се е случвало същото ????
i.ganchev.ganchev
03-04-2012, 00:41
Помогнете колеги , светва инжекциона на таблото за повреда в двигателя , :small_cry:
Ей така става по като пътувам леко раздрусва колата когато подам газ става около 70 градуса Целзий
преди да е стигнало 90 градуса
и сега внимание като извадя отрицателния кабел на акумулатора за да изтрия грешката дето го пази в паметта (на инжекциона дето ми свети на таблото) , върти ама не пали , а почва да пали когато двигателя изстине на около 50 градуса , ако не пипам кабела на акумулатора пали ама и инжекциона аватар ми свети на таблото,
Помогнете колеги от какво става , преди години на нашия форум като че ли бях прочел подобна статия но я забравих , :small_cry:
колата е 1996 модел Алфа Ромео 164 2.0 TB V6 с катализатор
От сега ви благодаря :)
Колега, по-неграмотно неможа ли да се обясниш. Нищо не ти се разбира, ама наистина!
Моля ви, уважавайте другите, влагайте малко логика!
На такива глупости незнам кой би отговорил... о боже господи :wallbash::Topic-is-closed-bg::sniping:
А ти колега за колко време откачаш акомулатора, пробвай да го откачиш за по-дълго време, защото до колкото знам мотроника пази грешките по-дълго време. Иначе майката му е диагностика... Не си споделил има ли проблеми с вървежа на колата, разход, нещо...?
След подробно раследване:lupe:по Google на тема О2-sensor , Lamda сенсор стигнах до извода че проблема е от Кислородния сенсор (Ламбда) ,
По интернет магазина дадох поръчката от БООШ - 60 euro
Защо не отидох на компютерна диагностика , колеги то колата е на 180000км , много е издържала , че тя е просто умряла не може да е здрава ;)
Благодаря за отзивчивите приятели и помоща колеги ..
Хм, ламбдите вероятно са 2 броя. Освен това не съм чувал да не пали от проблемна ламбда сонда.
Хм, ламбдите вероятно са 2 броя. Освен това не съм чувал да не пали от проблемна ламбда сонда.
една е при мен , то иначе си пали , ама свети инжекцион червен на таблото , и за да не свети, правя резет на паметта (, изваждам клемата на отрицателния полюс на акумулатора и вече не пали , и заради резета вече не пали .
Започва да пали след като истине мотора .
Ако не пипам нищо пали , но си и свети червения инжекцион :arrow:
днес смених О2 ламбда сенсора ,хубаво че го смених старото било за смяна много черна сажда по него ,
Смених го , пуснах стартера да запали и пак свети инжексиона , ехе значи друг сенсор , взех мултицета и почнах да меря , като стигнах до <engine temperature sensor> забелязах че е щепселът е излязъл от сенсора , преди месъц счупих щепсела и сега ми прави магарии :) ,
От тука извода значи , ако има проблем в <engine temperature sensor> свети инжексиона на таблото :):tequilla:
Бинго!!! И бош са с една продажба напред! ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.