PDA

View Full Version : 155 1.8 16v срещу 145 1.9 TD



thecleaner
20-11-2006, 00:20
Едно въпросче има ли шансове 145 срещу 155, че един пич си мисли че е подкарал най-бързия дизел на Балканския п-ов .Интересувам се от старта , на максимална скорост мисля че коментара е излишен :wink: :wink: :wink:

KGB
20-11-2006, 00:52
има една 145 със сменена турбина...но предполагам не е тя.

thecleaner
20-11-2006, 01:31
стандартен е двигателя и на двете коли :wink: :wink: :wink:

Nikiboy
20-11-2006, 09:04
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.

BatVas
20-11-2006, 10:16
155 - цата е първа, ако всичко и е наред :!:

trustworthy
20-11-2006, 10:48
... Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.

Е защо да лъже :?: Да не би да не дърпа наистина :roll: Нормално е турбо кола да дърпа и въобще не си е заблуда. Освен това 'лъжата' идва и от доста по-високия въртящ момент. ;)
Иначе 90 ТД коня срещу 126 бензинови...е голям дизел-сектант трябва да си, че да мислиш, че ще победи 1.9-ката

valjo
20-11-2006, 10:51
Иначе 90 ТД коня срещу 126 бензинови...е голям дизел-сектант трябва да си, че да мислиш, че ще победи 1.9-ката
1.8 16v e 140bhp дори .... което прави работата още по безмислена

Pinky
20-11-2006, 11:06
и разликата в теглото е има-няма 100 кила. Дали има начин някой да му запише първите думи след гонката на този дизелов ентусиаст? Ще ми е интересно да го чуя ;б

търтей
20-11-2006, 11:11
момчета се пак доста неща зависят от зку-то та ... :wink:

Pinky
20-11-2006, 11:14
то че зависи, зависи си, ама при НАД 50% по-висока мощност, не звиси чак толкова :lol:

Dodo 155
20-11-2006, 11:15
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Bobo
20-11-2006, 11:20
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:

Bobo
20-11-2006, 11:21
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:

Който не верва да заповяда с дизела да го отупам даже с по тежка 156 :wink:

Alfamaniak
20-11-2006, 11:26
Да пробваме и ще видим :roll:

BatVas
20-11-2006, 11:33
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:

http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html (http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa/alfa-romeo-156-ecu-remap-chip-engine-tuning.html)

Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:

Bobo
20-11-2006, 11:37
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:

http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html (http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa/alfa-romeo-156-ecu-remap-chip-engine-tuning.html)

Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:

Да може и после може да мета турбини на 5000км :wink:

А и пак доказваш че неможеш да четеш :idea:

BatVas
20-11-2006, 11:40
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:

http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html (http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa/alfa-romeo-156-ecu-remap-chip-engine-tuning.html)

Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:

Да може и после може да мета турбини на 5000км :wink:

А и пак доказваш че неможеш да четеш :idea:

Ами като гледам Петко как реже неговата - до сега да е родил :? Ама ей го на стана на 100 хил . км и той :roll:
Бобо не ме плаши бе - аз мисля като взема дизел да го чипвам :roll:

П.П. Не че не съм чел всичко до тук - то това си е ОФФ за тая тема , ама просто се сетих , че го гледах вчера и реших да го постна, като казаха че на Киро е сток :!:

Alfamaniak
20-11-2006, 11:41
Аз ще го пробвам това :twisted:

Bobo
20-11-2006, 11:42
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:

http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html (http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa/alfa-romeo-156-ecu-remap-chip-engine-tuning.html)

Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:

Да може и после може да мета турбини на 5000км :wink:

А и пак доказваш че неможеш да четеш :idea:

Ами като гледам Петко как реже неговата - до сега да е родил :? Ама ей го на стана на 100 хил . км и той :roll:
Бобо не ме плаши бе - аз мисля като взема дизел да го чипвам :roll:

Да ве ма петко си е съвсем стандартен чип :idea: И все пак колата му пуши кат товарния влак и маркучите не издържат на надува и се цепът и още .... тунинга иска жертви тва е :idea:

BatVas
20-11-2006, 11:43
Спор няма че иска жертви - всяко нещо си има цена. :wink:

П.П. Има и по зверско
http://www.angeltuning.co.uk/pdfs/engin ... 0romeo.pdf (http://www.angeltuning.co.uk/pdfs/engine/alfa%20romeo.pdf)

Nikiboy
20-11-2006, 14:46
Аз вярвам на резултати! Нека мерим! Преди време като ми се проби гърнето една вечер си помислих, че колата тръгна повече. Хайде веднага на Г-тека и се оказа, че разлика няма, разликата ми идва в усещането от шума.

Така е и с дизелите и високия въртящ момент - все пак са турбо. Това те кара да си мислиш, че си бърз.

Вижте и в алфисти.ру колко им дават на 1 км. Няма дизел, няма бензин, няма търбо, нама ала,няма бала има конси сили на 100 кг. тегло.

Все пак има природни закони - Е=М*С^2

Или както казва поговорката колкото и да скачаш, задника си не можеш да надскочиш!

Alfamaniak
20-11-2006, 18:31
Аз вярвам на резултати! Нека мерим! Преди време като ми се проби гърнето една вечер си помислих, че колата тръгна повече. Хайде веднага на Г-тека и се оказа, че разлика няма, разликата ми идва в усещането от шума.

Така е и с дизелите и високия въртящ момент - все пак са турбо. Това те кара да си мислиш, че си бърз.

Вижте и в алфисти.ру колко им дават на 1 км. Няма дизел, няма бензин, няма търбо, нама ала,няма бала има конси сили на 100 кг. тегло.

Все пак има природни закони - Е=М*С^2

Или както казва поговорката колкото и да скачаш, задника си не можеш да надскочиш!

Силата на дизела е в междинното ускорение

Kostadin
20-11-2006, 19:08
Силата на дизела е в междинното ускорение

това е 100% вярно, но не за дизелите, а за турбо двигателите поради големия въртящ момент, който дава турбото :wink:

156
20-11-2006, 21:39
Вижте и в алфисти.ру колко им дават на 1 км. Няма дизел, няма бензин, няма търбо, нама ала,няма бала има конси сили на 100 кг. тегло.

Така е, ама не съвсем - ти визираш максималната мощност, а ускорението се определя от моментната. При дизеловия двигател имаш много по-голяма моментна мощност при ниски обороти, отколкото при бензинов със същата максимална мощност. Общо взето като гледаш диаграмата на дъно тест-а, колкото по-голяма е плостта, определена от абсцисата, кривата на P, и RPMmin и RPMmax, толкова по-добре ще варви колата.
Така че не винаги по-голямо отношение Pmax/ m гарантира по-добро ускорение

KGB
20-11-2006, 22:18
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:

http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html (http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa/alfa-romeo-156-ecu-remap-chip-engine-tuning.html)

Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:

Да може и после може да мета турбини на 5000км :wink:

А и пак доказваш че неможеш да четеш :idea:

Ами като гледам Петко как реже неговата - до сега да е родил :? Ама ей го на стана на 100 хил . км и той :roll:
Бобо не ме плаши бе - аз мисля като взема дизел да го чипвам :roll:

Да ве ма петко си е съвсем стандартен чип :idea: И все пак колата му пуши кат товарния влак и маркучите не издържат на надува и се цепът и още .... тунинга иска жертви тва е :idea:

Бобо,

Тия момчета си знаят работа, спокойно колата няма да роди турбинка след 5 000км....ако беше малко по запознат с дизелите щеше да ти е ясно защо.

Цепенето на моя маркуч не знам защо реши, че се дължи изцяло на чипа...познавам още доста хора с не чипнати коли на които се цепят маркучите, та дори и на по-малко километри.

А за това с пушенето въобще не съм сагласен...ако искаш да накарам някой да снима зад мен с камера...ама да е по-бърз.

И чети малко ТИ преди да пишеш, това на този сайт са Минимални настройки...но там не става въпрос само за чип.

KGB
20-11-2006, 22:20
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:

искаш да казеш, че на киро алфата срещу 156 1.8ТС няма шанс ли???

ne0
20-11-2006, 23:23
С риск пак да ми премахнат поста

Негър - Колоездач
Дизел - Рацер
Нечукана жена - Шофьор
Голф - Аеродинамика
Бат Вас - Пред Вас
Мъж - Азис
......... - ...........

Дизели за гонки - АНАТЕМА!


Нямам нищо против, просто изках да го кажа. :lol:

Bobo
20-11-2006, 23:28
Бобо,

Тия момчета си знаят работа, спокойно колата няма да роди турбинка след 5 000км....ако беше малко по запознат с дизелите щеше да ти е ясно защо.

Цепенето на моя маркуч не знам защо реши, че се дължи изцяло на чипа...познавам още доста хора с не чипнати коли на които се цепят маркучите, та дори и на по-малко километри.

А за това с пушенето въобще не съм сагласен...ако искаш да накарам някой да снима зад мен с камера...ама да е по-бърз.

И чети малко ТИ преди да пишеш, това на този сайт са Минимални настройки...но там не става въпрос само за чип.

Та кво викаш начи мойте турбо коли си вървят (и дизела и бензина) и не им се чудят 1000 човека 2 месеца кво им е господин разбирач :idea: тарикат дай твоята кола да я направят 180 коня да видиме колко 5000 ще издържи и тогава ми говори кой запознат и кой не :idea: Не съм казал че се дължи изцяло ама в по голямата си част :idea: И то си е логично като надуваш повече маркуч сметнат за 1.2бар да си замине по бързо на 1.9 бара примерно :!: Тва със снимането искренно ме разсмя има те сниман споко :lol: и колата ти пуши кат влак :!: Явно минималните настройки са най-отпимални щото иначе ако беха безопасни по високите всички дизели щеха да надуват на 3 бара и да са по 300+ коня :idea:

Bobo
20-11-2006, 23:29
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:

искаш да казеш, че на киро алфата срещу 156 1.8ТС няма шанс ли???

ДА ТОЧНО ТАКА ! Кво не разбра :?:

wrc
20-11-2006, 23:55
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.

Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.

Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.

Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
Абе този мотор е доста добър :wink:
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:

Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:

искаш да казеш, че на киро алфата срещу 156 1.8ТС няма шанс ли???

Нито съм разбирач,нито съм рацер но 156 2.4JTD няма шанс срещу 156 1.8T.S..Пак казвам,никъф рацер не съм,но с мойта 1.8 тия 2.4 ги сцепвам и то не веднъж :wink:

Bobo
20-11-2006, 23:56
Ето тука вижте италияспиид как сравнява двигателите при 147:

http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2004/147/tech.html

Забележете че 1.6ТС(120 коня) е съизмерим с 115 коня JTD-то на Петко, като на километър 1.6 е по бърз :!:

Bobo
21-11-2006, 00:08
Ето тука за 156 след рестайлинга:

http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/156_restyling/156restyling_08.html

Гледайте 1.9 Мултиджет 140коня (той е съпоставим със старото 2.4JTD макар че е повече коне) и 1.8ТС който тук е скопен и е 4 коня по-малко - отново 0-100 почти равен резултат но на 1000м 1.8ТС бие :wink:

KGB
21-11-2006, 00:44
Та кво викаш начи мойте турбо коли си вървят (и дизела и бензина) и не им се чудят 1000 човека 2 месеца кво им е господин разбирач :idea: тарикат дай твоята кола да я направят 180 коня да видиме колко 5000 ще издържи и тогава ми говори кой запознат и кой не :idea: Не съм казал че се дължи изцяло ама в по голямата си част :idea: И то си е логично като надуваш повече маркуч сметнат за 1.2бар да си замине по бързо на 1.9 бара примерно :!: Тва със снимането искренно ме разсмя има те сниман споко :lol: и колата ти пуши кат влак :!: Явно минималните настройки са най-отпимални щото иначе ако беха безопасни по високите всички дизели щеха да надуват на 3 бара и да са по 300+ коня :idea:


Разбирач, Тарикат...все думи от богатия речник на тунинг.бг :lol:

Въобще нямам намерение да споря с теб, НО ще те помоля да започнеш да се държиш малко по уважително към останалите в този форум. Доста хора се оплакват от поведението ти :idea:

Bobo
21-11-2006, 00:51
Та кво викаш начи мойте турбо коли си вървят (и дизела и бензина) и не им се чудят 1000 човека 2 месеца кво им е господин разбирач :idea: тарикат дай твоята кола да я направят 180 коня да видиме колко 5000 ще издържи и тогава ми говори кой запознат и кой не :idea: Не съм казал че се дължи изцяло ама в по голямата си част :idea: И то си е логично като надуваш повече маркуч сметнат за 1.2бар да си замине по бързо на 1.9 бара примерно :!: Тва със снимането искренно ме разсмя има те сниман споко :lol: и колата ти пуши кат влак :!: Явно минималните настройки са най-отпимални щото иначе ако беха безопасни по високите всички дизели щеха да надуват на 3 бара и да са по 300+ коня :idea:


Разбирач, Тарикат...все думи от богатия речник на тунинг.бг :lol:

Въобще нямам намерение да споря с теб, НО ще те помоля да започнеш да се държиш малко по уважително към останалите в този форум. Доста хора се оплакват от поведението ти :idea:

Първия който каза че НЕ разбирам от дизели беше ТИ :idea: Речника си е мой и си го ползвам :wink:

Няма как да спориш с мен щото неможеш да ме обориш :!: Ако си се почувствал засегнат да знаеш че и аз така се почувствах когато ти се обърна към мен с упрек че НЕРАЗБИРАМ :!: Ами държа се уважително когато се държат уважително към мен :idea: Като се оплакват що не земеш да ме баннеш :?: И ми е ясно че нямаше кво да кажем ма тоя диалог за тука ли е :?:

Nikiboy
21-11-2006, 09:04
Пичове :smackbum: :smackbum: :smackbum:

Я не се карайте!

75 2.0 turbo
21-11-2006, 21:11
що ве нека поспорят таман си кажат всичко дет си мислят един за друг :lol: аз следя с интерес 8)

Mury
21-11-2006, 21:18
Аз немога да разбера защо са тия спорове,и тия натяквания за тез вездесъщи дизели.Хубу дизелите са добри вече вървят много ма нема смисъл въобще да се сравняват с бензиновите защото нямат нищо общо :idea: :idea:

П.С.Петко честно да ти кажа карал съм зад теб и колата ти наистина пуши :wink: :wink:

75 2.0 turbo
21-11-2006, 21:21
и то като икарус по цариградско на сичката нафта :lol: :lol: :lol:

valjo
21-11-2006, 22:49
и то като икарус по цариградско на сичката нафта :lol: :lol: :lol:

икарусите в софия са евро3 баце, и не пушат;) с тия еко-двигателите;)
което не важи за Петко ;))))

gigi
21-11-2006, 23:17
Аз пък с 33-ка 1.7 газов котлон ше ги нацепа и двете :Tease:

KGB
21-11-2006, 23:38
що ве нека поспорят таман си кажат всичко дет си мислят един за друг :lol: аз следя с интерес 8)

Ще си останеш само с интереса :lol: :lol: :lol:

75 2.0 turbo
22-11-2006, 00:35
пуу дееба :? аз така се надявах на скандал :cry: а то само за пушеците на 147 тука го обърнахте :roll: ма то верно че у софето и икарусите не пушат толкова :twisted:

Bobo
22-11-2006, 10:51
пуу дееба :? аз така се надявах на скандал :cry: а то само за пушеците на 147 тука го обърнахте :roll: ма то верно че у софето и икарусите не пушат толкова :twisted:

Да не пушат на фона на целата мизерия и смог не пушат изобщо даже :wink:

hondoman
22-11-2006, 13:19
Колеги аз не сам много спец по дизелите но сьм сигурен че бензиновата алфа ще сцепи дизеловата :wink: аз лично сам се гонил с голф тди с две червени букви беше уж варвял много а го сцепих яко :wink:

BatVas
22-11-2006, 17:29
А как да си обясня резултатите от гонките в Русе - пролетта като се събирахме. :?

KGB
22-11-2006, 17:51
Абре да вземем да направиме едни залагания 156 2.4жтд Срещу 1.8ТС...

търтей
22-11-2006, 17:53
Абре да вземем да направиме едни залагания 156 2.4жтд Срещу 1.8ТС...
аз мое ли да участвам - нищо че ми липсват 8 клапана?

DiStefano
22-11-2006, 18:51
за 1,8 16V не знам
но с 2,4 JTD една 2,0 TS 16V ме отвя и то не малко
освен това колегата Панайот Пляков мисля че с неговото
1,8 TS 16V беше влязъл в контакт с 2,4 JTD ма подробностите
да си ги каже той ...
а моето 1,6 TS 16V 2 пъти разцепи единственото 1,9JTD Stilo тука в Пазарджик и то официално 8)

75 2.0 turbo
22-11-2006, 20:33
Абре да вземем да направиме едни залагания 156 2.4жтд Срещу 1.8ТС...
а аре като си толкова сигурен в 2.4 да го мерим с моя ТС а :?: колко пъти ще се води тоя безмислен спор не мога да разбера :? аз не веднъж съм казвал че при еднакви мотори бензина задължително е отпред и защо все се мерите с 2.4 турбо да ре4ем срещу 1.8 атмосферна кола :?:
даите на петко колата срещу на бобо да речем и двете са 2.0 литра и двете са с принудително пълнене :idea: ма не стаа нали :lol: дори и QV 145 ще отвее на петко беларуся :P теи че някои хадмин да се погрижи за тая насрана тема пълна с епитети от тунинг.бг :lol: :lol: :lol:

BatVas
22-11-2006, 23:49
Аз съм готов да се пусна с на Киро 2,4 JTD -то и си мисля, че ще го бия на 400 метра. Айде залагайте :!: :idea:

75 2.0 turbo
23-11-2006, 01:38
и аз ма не мога стигна толкова далече с тая моита барака :lol: залагам обаче 23 стотинки за победителя :lol:

ne0
23-11-2006, 02:05
Аз предлагам да играя подгряваща група преди Бат Вас.....
Да загреем дизела....
Всяка победа над по-голям е равна на две с равен :spell:


Сега топката е в дизелите!!!

Айде да ги гониме колите най-накрая, че пълнем форума с ЕБАТИ простотиите.
Пишки се мерят а жените недо_бани!!!!!

Nikiboy
23-11-2006, 09:13
Тази събота ще качваме 1.8 8В срещу 156 2.4 ЖТД (136 коньовия) ако е добро времето. Ако искате да се понасъберем повече коли с коне от 120 до 145 коня и да видим каква е истината.

Какво ще кажете? Да видим окончателно колко са яки тези дизели.

Pinky
23-11-2006, 09:29
е баш тая събота ли? Айде следващата! Или ако не, нека поне е преди обед, защото трябва да пътувам извън града в 13...

MONI
23-11-2006, 09:47
Абе аз не че съм разбирач ама всичко е ясно, както каза колегата 75 2.0 нема кво да сравняваме турбо и атмосферка защото да речем на 159 2.4 200 коня. ако е бензин турбо ше е сигурно над 250 коня и дизела отива на кино. На всички ни е ясно че дизела не е съзтезателен двигател просто е доста икономичен и за това толко се наложи.

Има нещо друго, скоро четох някъде че некой от европедерасите(комисари) е казал че повечето дизелови агрегати няма да могат да покриват Евро 6 нормите.......

Nikiboy
23-11-2006, 14:05
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!

Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.

Bobo
23-11-2006, 14:16
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!

Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.

Оо никога нема излезеш на глава с дизелджийте :wink:
Макар че нема ЖТД без чип което да падне под 17.4(да не говора че некой с чип дават тва време :lol: ) на божура, а сичките бензини са в 16-ките :wink:

KGB
23-11-2006, 21:21
Бързите бензини се карат само на Божурище :lol: :lol: :lol:

До като бързите дизели нон-стоп... :wink:

KGB
23-11-2006, 21:21
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!

Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.

Пролича си на Льо Ман...

Може да погледнеш и 147мица дизелова какви коли е била на НюрбургРинг

75 2.0 turbo
23-11-2006, 21:42
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!

Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.

Пролича си на Льо Ман...

Може да погледнеш и 147мица дизелова какви коли е била на НюрбургРинг
петко стига с тая утопия ве пич :wink: събуди се хъркаш дееба :idea: тая нафта ептен ти е промила мозъка чак до НюрбургРинг стигна :lol: както по горе някои написа на всички е ясно че нафтата е течен кюмюр и няма как дизел да е равно на бегачка :lol: поставени при еднакви условия и наи модерния дизелак ще падне от бензиновия си събрат :!:

ne0
23-11-2006, 23:26
Тази събота ще качваме 1.8 8В срещу 156 2.4 ЖТД (136 коньовия) ако е добро времето. Ако искате да се понасъберем повече коли с коне от 120 до 145 коня и да видим каква е истината.

Какво ще кажете? Да видим окончателно колко са яки тези дизели.

Ми аре де дайте да го направим аз би трябвало да съм в границите освен ко не са избягали конете. Дано 115 да има поне...


Па за Лю Ман, неща да се хваля ма имам вземане даване с един от пилотите на АУДИ и мога ви кажа кво мисли за дизелите и ква кола кара. Ако някой ми дава по 1000 кинта на ден и жигулата на дедо ще карам гол в колата с надпис "родителите са ми братовчеди"......

Bobo
23-11-2006, 23:40
Бързите бензини се карат само на Божурище :lol: :lol: :lol:

До като бързите дизели нон-стоп... :wink:

Не е верно просто ти само там имаш шанс да ги видиш бензините по улиците немож ги стигнеш :lol: :lol: :lol:

Бързите дизели ги виждаме нон-стоп у облаци пушек даааа :D 8) 8)

Опаа бързи ли казах грешка на езика бързи ЗА дизели :twisted:

Alfamaniak
24-11-2006, 01:11
Не искам да вземам ничия страна - само знам , че на Русе пред доста хора Петко би с доста на Пропър Спайдера - 155 к.с 2.0 ТС , освен това с много и 75-ца 2.0 ТС - и то стартовете си бяха от място - така , че все пак има основание да смята, че дизела му върви . Това може да се потвърди от много хора - така, че Нео не се изсилвай много. :!: :!: :!:

KGB
24-11-2006, 01:17
Бързите бензини се карат само на Божурище :lol: :lol: :lol:

До като бързите дизели нон-стоп... :wink:

Не е верно просто ти само там имаш шанс да ги видиш бензините по улиците немож ги стигнеш :lol: :lol: :lol:

Бързите дизели ги виждаме нон-стоп у облаци пушек даааа :D 8) 8)

Опаа бързи ли казах грешка на езика бързи ЗА дизели :twisted:

Абре ти още помниш красивата задница на една 156тица ДИЗЕЛ :lol:

Още се бъдиш нощем с Викове ЖТДеееееееееееееееее

KGB
24-11-2006, 01:20
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!

Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.

Пролича си на Льо Ман...

Може да погледнеш и 147мица дизелова какви коли е била на НюрбургРинг
петко стига с тая утопия ве пич :wink: събуди се хъркаш дееба :idea: тая нафта ептен ти е промила мозъка чак до НюрбургРинг стигна :lol: както по горе някои написа на всички е ясно че нафтата е течен кюмюр и няма как дизел да е равно на бегачка :lol: поставени при еднакви условия и наи модерния дизелак ще падне от бензиновия си събрат :!:

ДА ти изваде данните на 147мицата дизел...

4.9сек до 0-100км/ч

260конски сили

600НМ 8)

Класиране в 24 на НюрбургРинг....13 място от ВСИЧКИ коли...като пред нея няма кола под 700-800коня....а след нея има няколко такива...

Не се самозалъгвайте...бензина е на доизживяване :wink:

Bobo
24-11-2006, 01:33
Не искам да вземам ничия страна - само знам , че на Русе пред доста хора Петко би с доста на Пропър Спайдера - 155 к.с 2.0 ТС , освен това с много и 75-ца 2.0 ТС - и то стартовете си бяха от място - така , че все пак има основание да смята, че дизела му върви . Това може да се потвърди от много хора - така, че Нео не се изсилвай много. :!: :!: :!:

Ти го каза на петко дизела върви с/у сток 2.0 атмосверен мотор :!:

Аз лично с такъв мотор на умирачка Петко го разцепвах :!: А и не забравяйте че тука говориме за сток дизел нито веднъж не съм казал за чипосан такъв :!:

Bobo
24-11-2006, 01:36
Абре ти още помниш красивата задница на една 156тица ДИЗЕЛ :lol:

Още се бъдиш нощем с Викове ЖТДеееееееееееееееее

Да много добре помня че ме би 156 2.4 жтд с чип - моята кола беше 2.0 АТМОСВЕРКА! НА 200 000км :idea: Ама и ти още помниш как тая мойта атмосверка те тупаше тебе с чипа кат пиян циганин тупан 8) Как са кошмарите сега :lol:

Bobo
24-11-2006, 01:37
Сто пъти ви се каза да не сравнявате чушки и домати :idea: Свястна атмосверка е винаги по бърза от сток дизел :idea:

Bobo
24-11-2006, 01:39
ДА ти изваде данните на 147мицата дизел...

4.9сек до 0-100км/ч

260конски сили

600НМ 8)

Класиране в 24 на НюрбургРинг....13 място от ВСИЧКИ коли...като пред нея няма кола под 700-800коня....а след нея има няколко такива...

Не се самозалъгвайте...бензина е на доизживяване :wink:

Ти май много си си повервал с тея печки май :idea: Знаеш ли че в БГ има поне 1000 коли дето са с по добри данни от тоя кенеф :idea:

Kostadin
24-11-2006, 08:52
Не се самозалъгвайте...бензина е на доизживяване :wink:
е па от това по-голям смях нема
:roll2:
а я ми кажете господа дизелджии що в USA в някои от щатовете е забранено използването на печки за лични нужди, сигурно щото бензина е на доизживяване а :?: :roll:
дизела е прекрасен двигател, става за теглене на големи товари, икономичен е но поне все още, неможе да се мери ама грам на пистата с бензина :idea:

Nikiboy
24-11-2006, 09:40
Пичове, така или иначе тази неделя ще се виждаме - нека отидем след това на Бояна и да ги мернеме. Бензинови ще има доста, само да се намерят сток дизели.

Lucky
24-11-2006, 09:52
Пичове, така или иначе тази неделя ще се виждаме - нека отидем след това на Бояна и да ги мернеме. Бензинови ще има доста, само да се намерят сток дизели.

Ха то такива май няма вече, :roll: :wink: а опс на Киро е все още :P

ne0
24-11-2006, 10:50
Не искам да вземам ничия страна - само знам , че на Русе пред доста хора Петко би с доста на Пропър Спайдера - 155 к.с 2.0 ТС , освен това с много и 75-ца 2.0 ТС - и то стартовете си бяха от място - така , че все пак има основание да смята, че дизела му върви . Това може да се потвърди от много хора - така, че Нео не се изсилвай много. :!: :!: :!:

Фактите са си факти. Срещу тях само глупавият върви.
Аз просто паля фитили барем някой наистина се навие да се съберем и да се пусне щото тука още 5 години може да разказваме на кой му е най- голем..... А пък аз ко имах читав дизел с кеф щях да смачкам някой с машинка за бръснене кат мен под капака. Тъй де мотивирам ги. Тя мойта е най-слаба, ма ако бия някой. Победата над по-силен е най-сладка, загубата от такъв - удоволствие от гонка...
Важното е да се търкат гуми и да има смях и преживяване. Пък после ще се разправяме и оправдаваме. :meeting:

hondoman
24-11-2006, 13:30
Да ви кажа поне аз ,че бензиновите коли никога няма да са до изживяване и ако някой иска да се сгони с мен нека пише да ги вида аз тия печки кво ги хвалите толкос сгонвал сам се с един голф TDI с с две червени букви уж бил 140 и кусур коня яко варвял а го наказах подобаващо 8) харесвам дизелите икономични са и варвят добре ама да се казва че са по добри от бензиновите доста може да се поспори :wink:

KGB
24-11-2006, 13:36
Абре ти още помниш красивата задница на една 156тица ДИЗЕЛ :lol:

Още се бъдиш нощем с Викове ЖТДеееееееееееееееее

Да много добре помня че ме би 156 2.4 жтд с чип - моята кола беше 2.0 АТМОСВЕРКА! НА 200 000км :idea: Ама и ти още помниш как тая мойта атмосверка те тупаше тебе с чипа кат пиян циганин тупан 8) Как са кошмарите сега :lol:

Драл си чушки :lol: ...до колкото си спомням единственото QV което ме е било е това на Гиги :wink:

пс: имаше едно състезание на 1км преди години, там нещата за теб бяха зле :)

hondoman
24-11-2006, 14:22
Е има ли кандидати с дизелови двигатели 8)

BatVas
24-11-2006, 14:23
Aйде да приключваме тая тема - дъфкано е много пъти.
Аз се връщам на първия пост - там победител е без капка съмнение бензинката. Просто 140 коня>90коня :idea:

hondoman
24-11-2006, 14:24
но предпочитам да са си заводски както си е мойта хонда а не с чипове и други подобрения :wink:

sharky
24-11-2006, 14:44
Е има ли кандидати с дизелови двигатели 8)

а ква ти е хондата?

hondoman
24-11-2006, 14:49
CRX V-TEC B16A1 двигател 150коня а твоятя каква е моята си е заводска не барана само е с К&N 8) :wink:

Bobo
24-11-2006, 16:03
Приключваме темата :idea: Другия път кат се гоня с някой ша му искам пари иначе глей кво става не помнят явно требе да ги боли повече :idea: