PDA

View Full Version : след адаптация държи 2000 оборота



tzon
04-04-2012, 20:54
pomagai te

Събев
04-04-2012, 21:53
pomagai te

Първо да пишем на кирилица!!!
По въпроса ти, някой да не ти е навил болта на дросела преди да го адаптираш?
Провери го дали си затваря нормално!

tzon
05-04-2012, 09:27
Първо да пишем на кирилица!!!
По въпроса ти, някой да не ти е навил болта на дросела преди да го адаптираш?
Провери го дали си затваря нормално!

нямах килирица
та по въпроса след няколко адаптации все перфектни както казва майстора...всичко е 6..докато се махне с компа от колата загася и запаля отново и бам на 2000 оборота....карах цялата вечер уж сам да се оправи....но уви кво ли не пробвах смакваше оборотите само като почна да въртя волана по пълен ляв или десен....после пак паля и пак същото...четах за 90-те секунди и него правих същата работа ...сутринта пак реших преди да запаля да го направя и се оправи ...сега е както преди ---- а проблема ми беше че сутрин ми прави детонации,като натисна педала на газта направо забива и немога да тръгна на бензин..в момента в който обърне на газ се оправя ...за това ми казаха че трябвало да се настроят времената на газ и бензин..затова исках да я настроя дросела вчера, но след като стана така карах и на бензин и на газ....и вече ме е страх пак да адаптирам този дросел

---------- Post added at 09:27 ---------- Previous post was at 09:23 ----------

от шумен съм..кажете някой майстор близо да тези коли но който верно знае всичко за тях...и ако някой може да ми помогне газовата ми е brc FLY и никой няма точно като моята букса за диагностика с 5 кабела..тоес немога да настроя времената...верно че е много стар инжекцион но си работи и разхода и вървенето ми харесват...само това че колата сутрин на бензин е зле

nicola 59
05-04-2012, 10:07
Аз колега на 156 цата го адаптирах 50 пъти и все ми бяха ниски оборотите ,после питах тука във форума и лека полека разбрах как става и после трее да покараш колата ,както ти казва колегата та кажи точния модел на колата и мотора ,ако знаеш и номера на дросела и ще ти кажат колегите какво да правиш.

Susscrofa
05-04-2012, 11:17
нямах килирица
та по въпроса след няколко адаптации все перфектни както казва майстора...всичко е 6..докато се махне с компа от колата загася и запаля отново и бам на 2000 оборота....карах цялата вечер уж сам да се оправи....но уви кво ли не пробвах смакваше оборотите само като почна да въртя волана по пълен ляв или десен....после пак паля и пак същото...четах за 90-те секунди и него правих същата работа ...сутринта пак реших преди да запаля да го направя и се оправи ...сега е както преди ---- а проблема ми беше че сутрин ми прави детонации,като натисна педала на газта направо забива и немога да тръгна на бензин..в момента в който обърне на газ се оправя ...за това ми казаха че трябвало да се настроят времената на газ и бензин..затова исках да я настроя дросела вчера, но след като стана така карах и на бензин и на газ....и вече ме е страх пак да адаптирам този дросел

---------- Post added at 09:27 ---------- Previous post was at 09:23 ----------

от шумен съм..кажете някой майстор близо да тези коли но който верно знае всичко за тях...и ако някой може да ми помогне газовата ми е brc FLY и никой няма точно като моята букса за диагностика с 5 кабела..тоес немога да настроя времената...верно че е много стар инжекцион но си работи и разхода и вървенето ми харесват...само това че колата сутрин на бензин е зле

Колега, успокой се:)
Ако не ти се ходи по сервизи, карай така колата една две седмици и сама ще заспи, сама ще се адаптира, гарантирам ти:)
Минах по твоя път преди около 4-5 години след чистене на дросела.:):picnic:

i.ganchev.ganchev
05-04-2012, 11:55
Колега, аз съм от Шумен също.
Знам и къде да я заведеш на хубава диагностика в Шумен.
Ако искаш пиши ми едно ЛС.

П.С: Пробвай като я запалиш, после я гасиш и пак я палиш. Виж дали няма да работи нормално на бензин след второто запалване. Много ТС мотори май са така...

tzon
05-04-2012, 14:39
значи колата е алфа spider 1.8 ts.
колега знам че трябва да се кара карах я сигорно 100 км няма и няма ...
след това пак я адаптирахме макар че си беше адаптирана за всеки случай
но след ноща днес е добре,нямам идея защо прави номера и какви дросела
но всичко пробвах вчера

code
05-04-2012, 14:49
Колега както държи 2000об почуквай няколко пъти по МПХ с една отвертка примерно и се ослушвай за промяна, може да прочетеш и тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41369

tzon
05-04-2012, 15:40
сега карах пак ги държи 1500 но не винаги като дам пален завой на място и падат но норланите 800 900 ...кво да я права нз да карам и да чакам да се оправи ли

Susscrofa
06-04-2012, 08:10
сега карах пак ги държи 1500 но не винаги като дам пален завой на място и падат но норланите 800 900 ...кво да я права нз да карам и да чакам да се оправи ли

Мисля, че ти казах.:)
Почакай и ще видиш, че ще се оправи.
Не бързай да набутваш пари по сервизи, а това с отверката не го прави, ако нямаш поне малко познания.

Ако не се оправи само, в което се съмнявам, може да потърсиш сервизна помощ.

tzon
06-04-2012, 09:07
това правя сутринта беше добре, ще видя и през деня...а относно сервизите като имам проблем ако ходя и не ми го оправят нищо недавам

italfen
06-04-2012, 13:46
Отивай в алфа ромео Варна.. 25лв е диагностиката

tzon
06-04-2012, 15:04
за сега е добре..а за проблемите ми сутрин почнах да се съмнявам в дебитомер или дюзи

slaviboy
06-04-2012, 18:59
колега, след като ресетнеш компа покарай 3-4 дни само на бензин да се адаптира хубаво колата, че има вероятност от газовата да ти сбърква сместа и да се адаптира зле компа. ако тогава няма проблем се насочи в настройка на газовата. доста съм патил с газовата и адаптацията на моята алфа