View Full Version : Спортни пружини за 33?
Колеги, много темперамент има моита 33 ама и на наи лекия завои с 100км/ч + се люлее като лодка и мисля че наи вече задницата е виновна защото е доста висока и мека. Неприятно! Отпред ми се струва ниска и стабилна. Бих искал да и сложа по ниски и твърди пружини отзад но незнам дали се продават такива. Чух че 33 ИМОЛА имала по твърдо окачване, така ли е та евентуално да тярся на старо? Дайте съвет.
Да не са поизпуснали амортисиорите защото мойта се държи много прилично.А и имах еднин приятел с 33 със спортни пружини, но бяха прекалено твърди и водеха до дискомфорт.
Да, единия заден със сигурност е пътник,омаслен е. Но колата ми се струва доста висока отзад и без това. Знам че комфорта ще пострада ама сигурноста ще се повиши. Та ако знаете нещо по въпроса казвайте :)
trustworthy
21-11-2006, 13:44
Kолега, с омаслен амортесьор избягвай да влизаш с 100+ км/ч в завои, че като нищо ще се обърнеш! ПО-добре си вземи някой за 20-30 лв на първо време, отколкото да караш лодка ;)
Ми то нов заден за 33-ка е 50-60 лв.,не е скъп.И то Magnetti Marelli :wink:
Наистина смятам да ги сменя възможно най скоро. И все пак за пружини никаква информация нямате?
Наистина смятам да ги сменя възможно най скоро. И все пак за пружини никаква информация нямате?
Първо смени амортисьорите,виж как ще седи на пътя и тогава мисли за пружини. Мойта кола е 8 години по-стара от твоята,пък нямам проблеми .Верно че на стария модел задния мост има разлика в щангите,но не е голяма и не би трябвало да имаш такива проблеми.
Всъщност с какви гумикараш :?:
185/60/14" .Просто ми се вижда по висока от нужното, а амортисъорите няма да я свалят. Може пружините да са за смяна, бели се ръжда от тях :?: :roll:
185/60/14" .Просто ми се вижда по висока от нужното, а амортисъорите няма да я свалят. Може пружините да са за смяна, бели се ръжда от тях :?: :roll:
Не размера е интересен в случая, а марка и модел на гумата, износена ли е,изгоряла ли е :?:
Амортисьорите е ясно че не променят височината :!:
Пружините ги остави за накрая ,първо смени амортисьорите :!:
Казваш че е висока задницата..........колко пръста можеш да вкараш между гумата и веждата :?:
Амортисьорите е ясно че не променят височината :!:
Тука си в грешка уморените амортесьори държат колата по-ниско :wink: Също така по-твърди (спортни) амортесьори ще вдигнат колата малко повече отколкото оригинални :wink:
гумите са Bridgestone potenza i imat nad 5mm грайфер, от средата на 2003 са производство и си изглеждат супер. Скоро ще я премеря и ще пиша. На първо място са амортисъорите но някой знае ли дали на Имолата пружините са по спортни?
Можеш да си купиш спорти пружини от http://www.heed-auto.com/ за 330 лв комплект четрите, свалят колата с 35 мм.
гумите са Bridgestone potenza i imat nad 5mm грайфер, от средата на 2003 са производство и си изглеждат супер. Скоро ще я премеря и ще пиша. На първо място са амортисъорите но някой знае ли дали на Имолата пружините са по спортни?
На Имолата пружините никак не са по-спортни. Напротив: предните са по-високи от на другите 33ки. И не стават на макферсона на стария модел. Целият макферсон на Имола по никакъв начин не може да се монтира на стандартната 33ка. Още повече Имола е само версия. След '93г всички 33ки са с макферсоните на 3те болта, без значение каква кубатура е колата. Ако си търсиш спортни пружини, може да намериш само за макферсон 3те болта. За отзад ти вършат работа и пружини от 4х4. Те са по-къси и малко по-твърди.
Благодаря ви, мисля да потърся пружини на 4х4 на старо защото положението се е закучило и за нови няма :)
След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш :wink:
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко :)
ALFA CORSE
19-03-2007, 15:30
След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш :wink:
На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).
[quote=Vesko84]След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш :wink:
На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).[/quote:3htb8jv6]
При 155 нещата са съвсем други :wink:
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко :)
Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца :D
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко :)
Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца :D
Да това е така па Бобо вика че ТИ завива повече от КУВЕ :oops: :wink:
[quote=Vesko84]След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш :wink:
На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).[/quote:1jv3h58j]
Ако ти е 40 мм. волана :shock: :shock: :shock: ще ти е доста трудно да управляваш колата
JORDANGT
19-03-2007, 20:16
Минус(- 40 ) бре :idea:
Минус(- 40 ) бре :idea:
Аааааа така може но не е написано както требе :lol: :lol:
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко :)
Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца :D
Да това е така па Бобо вика че ТИ завива повече от КУВЕ :oops: :wink:[/quotе]
Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е....... :spiteful:
Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е....... :spiteful:
по кво се води!??
бах кой е казал че 145 има въобще нещо общо с понятието "лимузина" хаха
то и 146 е точно толко "лимо" ... май есс с тия задни стъкла с ръчка :P
ALFA CORSE
19-03-2007, 23:14
Минус(- 40 ) бре :idea:
Аааааа така може но не е написано както требе :lol: :lol:
Както требе си е, ни са оправдавай :) , а и е логично.
Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е....... :spiteful:
по кво се води!??
бах кой е казал че 145 има въобще нещо общо с понятието "лимузина" хаха
то и 146 е точно толко "лимо" ... май есс с тия задни стъкла с ръчка :P
Аааа нема завиждаш на убавите манивели са..... :lol:
май есс с тия задни стъкла с ръчка
Къде пък виде ръчки отзад а :Tease: :Tease:
хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко :roll:
И при мен са толкова оборотите, но мисля че за тези обороти ти завиваш повече - колелата се движат повече, което прави волана по директен. Не съм карал 145 но при Дедра е така, макар и разликата да не е голяма. А пък БМВ 525 от 2001 завива два пъти по директно и няма да се очудя ако има по малък радиус от далеч по малката трента тре :) Това е най доброто което съм карал. Благодаря ви за съветите :)
Смятам че спортният волан ще подобри нещата защото съм карал една и съща жигула с и без такъв и определено завоите се взимат с по малко ръкомахане с него.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.