PDA

View Full Version : Не се включва перката на радиатора



Karaqnev
10-04-2012, 13:04
датчик ли има бушон ли да е какво е ?! има ли отношение към термостата, че сам сложил такъв от рено 5 да не би нещо от там да е проблема ?!

MUROMAN
10-04-2012, 13:13
датчик ли има бушон ли да е какво е ?! има ли отношение към термостата, че сам сложил такъв от рено 5 да не би нещо от там да е проблема ?!

Отпред до радиатора има една пластмасова кутиика ,вътре са релетата,виж ги*позачисти им крачетата,размърдай ги малко*.:prescription:

На самата перка на радиатора има също една кутиика ,вътре има 1 реостат за 1-ва и 2-ра степен на перката-виж и него.

lan
10-04-2012, 14:19
А за каква кола става въпрос?
Може и реле да е, може и бушон да е, може и перката да е дала фира...

mordohy
10-04-2012, 15:42
А за каква кола става въпрос?
Може и реле да е, може и бушон да е, може и перката да е дала фира...
Пише го в заглавието :prescription:
155!:drive:

lan
10-04-2012, 20:23
Да, тя 155 е само една модификация ...

Karaqnev
10-04-2012, 20:50
Да, тя 155 е само една модификация ...

1.8 t.s 96 много бяга :lol:

kendo
10-04-2012, 22:22
То па остава да е АЛФА и да не бяга.Иначе по темата:Следвай съветите на MUROMAN .

Kriss_155
15-12-2012, 19:16
Кoлеги, ще ме извинявате за глупавия въпрoс, ама перката на радиaтoра винаги ли трябва да рабoти или се включва при oпределена температура?

don_pepone
15-12-2012, 19:20
1-ва степен малко след 90 градуса,2-ра степен е към 98 мисля това е с точност +- 1-2 градуса :)

Kriss_155
15-12-2012, 19:27
Мнoгo мерси. Абе защoтo днеска пoчиствах бушoните и викам да съм пипнал некъде къде не требва :D

Tedo
15-12-2012, 19:50
Мнoгo мерси. Абе защoтo днеска пoчиствах бушoните и викам да съм пипнал некъде къде не требва :D

Те бушоните за перката са отпред зад дебитомера

Kriss_155
15-12-2012, 19:59
Те бушоните за перката са отпред зад дебитомера

Мммм ами тoзи бушoн тoчнo срещу резервoара за хидравликата?

don_pepone
15-04-2013, 08:57
Да изтупам прахта малко на темата.
Снощи си прибирам колата в гаража,че пак щях да тръгна по командировки с служебната и ко да гледам 95-6 градуса а не се чува перката :(. За сажаления нямах много време да ровя и от бързата проверка разбрах само,че има един бушон вътре в купето (при останалите бушони под волана) който е 30ампера и бе здрав,отварях кутийката отпред и гледах релетата- Ок са си,датчика е сменян лятото (не че пречи да е от него де),та се чудя дали има още някви бушони някаде. По принцип се говори за зад дебитомера,ама аз там май нямам такива. Лошото е ,че не се светнах да пусна Климата за да видя дали перката е ОК... винаги става нещо в последния момент когато най-бърза човек.
П.С. Реостата за първата степен отдавна съм го шунтирал и си тръгва перката директно на 2-ра степен

nedko87
04-05-2013, 17:35
и аз имам проблем с перката.Включва се само при пуснат климатик.При мен климатика е добавян в последствие а не от завода.Реостата на радиатора е дал фира за сега е шунтиран.Зад дебитомера имам 2 релита но те са ок бушона при педалите е здрав.Датчика за антифрза нямам идея какви стойности трябва да е.
Ако някой има идеи ,предположения или съвети ще съм благодарен
П.С. колата е алфа 155 1.8 ТС 8 клапана 93 г.

Tedo
04-05-2013, 18:33
Toва са стойностите на синия датчик, който е на термостата, но доколкото знам перката не се командва от него, а от този който е на радиатора, трябва да затвори едната верига на 92°, а другата на 97°
Пробвал ли си я без да включваш принудително перката каква температура достига мотора и слагал ли си външен термометър, да не би стрелката на таблото да те лъже?

nedko87
04-05-2013, 18:47
Първо благодаря колега за таблицата.Това на радиатора не е ли за управлението на скоростите на перката.Като е шунтирано перката се върти по-бързо.

nedko87
05-05-2013, 13:30
Оправих проблема при мен се оказа изгорял реостат (който при мен е за климатика) и окислено краче на релето,което е в купето.Това реле е под кората при копчето за регулиране на фаровете и е 50А.

mirecyt
20-04-2017, 16:32
Колеги, имате ли снимка на кутията с релетата? Колко са на брой, как са подредени и такива неща, понеже ми се струва, че ми липсват релетата за перката.. От къде се купуват, също. И ако имате схема на бушоните в купето отляво под волана, понеже трябва да открия кой бушон ми отговаря за подгрев на задния прозорец.

mirecyt
01-06-2017, 19:56
Колеги, имам един въпрос, свързан точно с перката и се надявам на "верен" отговор :rosso_spider:
Въпроса може да е прекалено глупав, но съм начинаещ в автомобилните среди.

Имам алфа 155 1.8ТС 127к.с.. Проблемът с перката е, че не включва при пускане на климатроника, но при загряване на 91-2 градуса си работи.
Къде може да е проблема? Гледах кутията до самата перка, вътре имам само 1 реле, а където има изобразена перка, липсват още 2.. Та.. От това ли идва целия дерт на перката? Къде мога да намеря релета?

mimouzunov
01-06-2017, 20:35
Колеги, имам един въпрос, свързан точно с перката и се надявам на "верен" отговор :rosso_spider:
Въпроса може да е прекалено глупав, но съм начинаещ в автомобилните среди.

Имам алфа 155 1.8ТС 127к.с.. Проблемът с перката е, че не включва при пускане на климатроника, но при загряване на 91-2 градуса си работи.
Къде може да е проблема? Гледах кутията до самата перка, вътре имам само 1 реле, а където има изобразена перка, липсват още 2.. Та.. От това ли идва целия дерт на перката? Къде мога да намеря релета?

Компресора на климатика зацепва ли?! Вее ли студено в купето!? Перката трябва да сработи ако всичко друго е изправно! Ако липсва фреон или има друг проблем, перката няма да сработи при пускане на климата...

nedko87
02-06-2017, 00:53
И следващия вариянт реостат намира се до мотора на перката

italqneca
30-10-2018, 00:13
Здравейте перлата постоянно работи от какво може да е

Furious 155
30-10-2018, 00:27
Здравейте перлата постоянно работи от какво може да е
залепнало реле или дефектирал датчик на радиатора.