PDA

View Full Version : оценяват ли се форумните 156-ци



syfer
10-04-2012, 13:38
Привет колеги,

Ще използвам раздела ,,общи приказки"..... за малко общи приказки.Идеята е следната.Замислям се да си продавам 156-цата 2.4 140 к.с. като си знам аз,документите и още 1 човек от Варна какво е сменяно и какво е инвестирано в колата.Има ли хора според вас които са купували примерно 156-ца за 6000 лева при положение, че в нета са по 2-3 000 лева и дали има смисъл от схемата да продължавам да я пускам в нета или тук за продажба на цена която трудно някой ще се навие.Общо взето лаф да става но и честно казано сондирам мнение по въпроса.

Благодаря за коментарите предварително и поздрави.

Susscrofa
10-04-2012, 13:56
Привет колеги,

Ще използвам раздела ,,общи приказки"..... за малко сондирам мнение по въпроса.

Благодаря за коментарите предварително и поздрави.


Това, че ти си решил някога във времето да си купиш кола, която ще глътне пари за поддръжка си е твой проблем.
А пък инвестициите за тунинговане и разкрасяване са в още по-голяма степен твой проблем.
Цената е такава, каквато е! Определя я пазарът.
Грубата сметка е следната: купувам си една 156 за 3000 и с още 3000 мога да я излъскам сериозно.
Но поне ще съм сигурен в излъскването, а на теб трябва да ти се доверя.
6000 за 156-ца са много пари/преди фейса/

denq
10-04-2012, 14:08
Народа ни НЕ е с такова мислене, което да предполага че "да получиш, трабва да дадеш". Повечето си вярват, че е адекватна амбицията да се търси "супер стегната кола" и да му я подарят. Ако тръгнеш да си продаваш колата за тази цена, която си споменал, резултата ще бъде: насмешки (тос луд ли`й - ква цена и иска; бе аз за тес пари ш`си зема кулъ 2005-та година ... ) и тем подобни "умни коментари" от `се спецове; твои исхабени нерви да се разправяш с малоумници, които идват да ТИ доказват, че цената ти не е адекватна за пазара, да ти намират кусури на колата и да се опитват да ти докажат, че колата ти далеч не струва парите, които и търсиш. Казвам го от личен опит с тъпи пишлемета с наскребани 1234,57лв в джоба + подготвен заем от пенсията на баба дошъл с хъс да ти пробва колата до червената зона на оборотомера, да ти каже "ох как въри !" да се опита (с липса на грамотен български речник) да те убеди, че ти прави услуга, оттървайки те от напастта , която продаваш на тая "оптимална" за вас двамата цена, и да ти "вкара" бясната оферта от 1100лв + да му натовариш в багажника едва ли не и туршиите от мазето.
Та трябва да си с ясната мисъл, че вероятността да и вземеш 6000лв е малка, да не кажа никаква, тъй като БГ покупателя се ръководи от повърхностните факти, като цена в "Мобиле-то" лъскавина на боята, качество на измиване на мотора, дали е протрит плюша и волана и топката на скоростния лост и тем подобни важни технически характеристики, ключови за един технически изправен автомобил.
Другия вариант е да си караш колата до момента, докато се стигне до техническо състояние, равностойно до една "мобиле"-вска цена и да я продаваш без нерви и хабене на приказки с/у назлобения-амбициозен купувач с релана възможност от 1300 банички в джоба.

Успех с продажбата!

badmadafaka
10-04-2012, 15:01
Ти самия би ли си купил такава кола (от човек, който е "инвестирал" в нея и иска да си "възвърне инвестицията") на цена двойно и тройно по-висока от пазарната..?
А представи си какво им е на тия дето си купуват чисто нови коли "от магазина" като след 2 години се окаже, че са "назад" с няколко десетки хиляди лева ако искат да я продадат...

Просто това е нормално за този пазар. Или преглъщаш "загубата" и я даваш на пазарна цена, или си я караш. Тук "проблема" е по-скоро в желанието на хората да си възвръщат нещо от автомобила, вложено в него за времето през което са го използвали...

Ето тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69739) има една тема, в която човека е закачил списък от ремонти и "подобрения" на колата си, на който тотала му е към 10К лева и то без да броим покупната цена... Питай го защо я продава за 2900... Ами защото му е за продаване - върви напред, спечелил е пари за следващата, а не се опитва с едни "фиксирани" пари да оперира и да сменя колите, и тези пари да не се губят...

Всъщност има един специфичен пазар на употребявани коли, на който цената им се вдига и всяка "инвестиция" има реална възможност да ти се възвърне. На този пазар колите наистина са инвестиции а не разходни центрове...
Обаче за да попадне 156-цата на този пазар, трябва да я пазиш в сегашното и състояние и да я лъскаш всекидневно с гюдерията в следващите поне 30-40 години...

Jivko7777
10-04-2012, 15:09
А представи си какво им е на тия дето си купуват чисто нови коли "от магазина" като след 2 години се окаже, че са "назад" с няколко десетки хиляди лева ако искат да я продадат...



Това е и реалния отговор в темата, в който ние губим едни 2-3 хиляди я хората губят едни 20-30 000лв...

denq
10-04-2012, 15:17
Ако се следва логиката, за какво ти е да вкарваш пари в колата, ако знаеш че ще я продаваш. Тук изгодните варианти са малко: вкарваш пари, караш я докато инвестицията се възвърне и тогава я продаваш на пазарна цена. Но да инвестираш, без да нагласата да се възползваш пълноценно от инвестицията, естествено, че няма кой да ти я оцени. Та идеята ми беше следната: че ако човека се надява да си възвърне прясната инвестиция за сметка на купувача, шансовете са малко, никой не го оценява.

morfius
10-04-2012, 15:24
Забрави.
Разликата става прекалено голяма... за 3-4000 разлика още с купуването ще сменя цялата карантия на мотора, ще я обслужа и ще имам кола която не се е трошила от хубавите ни пътища и не е драна от родни говеда.
Просто цените на новия внос рухнаха драстично, годините и кризата не прощават.
Когато я купувах 156 та разликата беше доста по-малка между читава форумна и нов внос та да поемам риска на пудрена морга.
Виж ако ще купуваш 159 или Кросвагон, там сметките може да излязат доста по-различни.

M.Gruev
10-04-2012, 15:56
Много хора не могат да разберат, че парите които влагат в автомобилите си са си изцяло за тяхна сметка. Никой не го е грижа колко пари си дал за да ти изглежда колата по начина по който изглежда. Разликата между гледаната и не толкова гледаната кола е основно в първоначалната инвестиция, веднага след като я купиш. След това и двете коли се чупят и искат да им се набиват пари.

Ето една хипотетична ситуация:

Имам 7000 лева за кола и съм се спрял на Алфа 156.
Харесал съм твоята 2.4 140 коня, която е идеална и струва 6000 лева.
Харесал съм и друга Алфа 156, но вътрешен фейслифт и с 1.9 140 коня за 6500.

Очевидно, е че 2-рата Алфа ще ми струва повече пари през първата година от експлоатацията и, но за сметка на това е по-нова, по-красива и с технологично по-добър мотор, което във времето я прави и по-добрата инвестиция.

Затова ако си решил да си продаваш колата обяви я на 4000-5000 и я разкарай до няколко седмици или месец, купи следващата и не си хаби нервите. ;)

Drag0
10-04-2012, 20:28
...
Понеже пазара определя цените имаш 2 варианта:
1. Продаваш я на пазарна цена . Но ако смяташ, че колата е поддържана и си заслужава я продаваш или направо подаряваш на роднина . Няма смисъл от подаръци за непознати. :)
2. Караш си я , защото ти си си я поддържал. Винаги има някоя по-хубава кола от твоята. :)

Аз моята ако реша някой ден да я сменям - като знам колко пари съм вложил - по-скоро ще я дам на някои роднина за 0 лева отколкото да я продам за пазарната и цена. ;)

digitalundgrd
10-04-2012, 20:34
Привет колеги,

Ще използвам раздела ,,общи приказки"..... за малко общи приказки.Идеята е следната.Замислям се да си продавам 156-цата 2.4 140 к.с. като си знам аз,документите и още 1 човек от Варна какво е сменяно и какво е инвестирано в колата.Има ли хора според вас които са купували примерно 156-ца за 6000 лева при положение, че в нета са по 2-3 000 лева и дали има смисъл от схемата да продължавам да я пускам в нета или тук за продажба на цена която трудно някой ще се навие.Общо взето лаф да става но и честно казано сондирам мнение по въпроса.

Благодаря за коментарите предварително и поздрави.

Застраховка Каско имаш ли? Много по-лесно ще си вземеш парите, досети се сам как :crazy: Напоследък така се процедира - лично познавам 4-5 човека, които са минали по този път...успешно :lol:

Susscrofa
10-04-2012, 20:42
Застраховка Каско имаш ли? Много по-лесно ще си вземеш парите, досети се сам как :crazy: Напоследък така се процедира - лично познавам 4-5 човека, които са минали по този път...успешно :lol:

Aааааа не! Какви са тези съвети.:):drunk:
Пусни му го на лични.

Искам да поздравя този път лошия ебач на майки, написал е най-точния пост.:drive:

code
10-04-2012, 20:43
Значи да не пускам отделна тема, дали мога да продам моята 166-ца за 18 000лв :crazy:

rusiq86
10-04-2012, 20:50
Да си купуват хората такива за 3000 и нека после разправят ебаси чупливите коли.
Нз как се определя от пазара да струва три хиляди лв.
Прости сметки:
- чисто новите ми гуми 17' - 700лв
- лети джанти 17' 500лв
- лети джанти 15' (зимни) 250лв
- зимни гуми 15' карани 3000км - 300лв
- платено каско 400лв

Какво се получава: 2150лв само от тези неща.
- Мога лесно да заменя кожения салон за обикновен и да взема лев. Напред едно 350-400лв
- Мога да продам черния си таван (интериорно) и да сложа обикновен. Мога да съм напред поне 100лв
- Не споменавам озвучаването инфинити + пищалки инфинити + сд Ел Камелеон

"Новите" по автокъщите требе да им метнеш едно 1500-2000лв за регистрация, еко такса, номера, застраховки, смяна на консумативи от рода на : накладки, дискове, спирачни маркучи, масло, антифриз, филтри, ангренажен комплект, пистов ремък + ролки, обслужване климатик, течности. И да се надяваш, че ходова част, главини и вс останало да е чук.

Сам сметни колко струват тези неща: май минахме две хилки бързи. И ако си вземе за 3000лв, и започне да дава ще мине 6000лв.
Карай си колата ако ще я продаваш за 3000лв. Прецени си екстрите на колата, не какво си сменял и пробвай да я продадеш.

Аз предпочитам да я дам моята на половинката да я кара, аз пораснах за следващата италянка.

Susscrofa
10-04-2012, 20:54
Да си купуват хората такива за 3000 и нека после разправят ебаси чупливите коли.
Нз как се определя от пазара да струва три хиляди лв.
Прости сметки:
- чисто новите ми гуми 17' - 700лв
- лети джанти 17' 500лв
- лети джанти 15' (зимни) 250лв
- зимни гуми 15' карани 3000км - 300лв
- платено каско 400лв

Какво се получава: 2150лв само от тези неща.
- Мога лесно да заменя кожения салон за обикновен и да взема лев. Напред едно 350-400лв
- Мога да продам черния си таван (интериорно) и да сложа обикновен. Мога да съм напред поне 100лв
- Не споменавам озвучаването инфинити + пищалки инфинити + сд Ел Камелеон

"Новите" по автокъщите требе да им метнеш едно 1000лв за регистрация, еко такса, номера, застраховки, смяна Аз предпочитам да я дам моята на половинката да я кара, аз пораснах за следващата италянка.

Всичко разбирам, но защо и правиш каско на тази кола?:lol:

---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:52 ----------


Значи да не пускам отделна тема, дали мога да продам моята 166-ца за 18 000лв :crazy:

Можеш, ако се разберем, после да ми върнеш 10 000!
Тази кола е страхотна, но повече от 6000 к не се надай да и вземеш. Можеш да си я караш и да набиваш пари за гражданска и данъци докато я изяде киселинният дъжд.:lol:

rusiq86
10-04-2012, 21:00
Мн просто, ако се ударя и стане тотал, ще си сгъна някой лев. На 6000лв е оценена по каското ми.

Междувременно ако пострада някой детайл ми го боядисват, и не давам от джоба си кинти.
Онзи ден ме забра една девойка и предната броня отиде за боя. Преди месец някой ми беше надрал едната врата и калника до него...
Я явно от каското имало смисъл!!! повтарям се елементарни сметки :drunk:
Мин. година на връщане от Варна в тъмното ударих дупка, гумата балон, джантата крива. Всичко излезе 220 лв, каското ми палти всичко, само гумата бе на 80%. Иначе от джоба си трябваше пак да ги вадя. Мин зима, някой колега реши, че съм спрял на неговото място на обществен паркинг пред университета и ми беше надран преден капак.
Има ли смисъл да продължавам...

Ladjov
10-04-2012, 21:15
Значи да не пускам отделна тема, дали мога да продам моята 166-ца за 18 000лв :crazy:



Да можеш почни да я продаваш след около 30 години тогава ще е антика и може да и вземеш и повече.

Liminat
10-04-2012, 21:16
...Затова ако си решил да си продаваш колата обяви я на 4000-5000 и я разкарай до няколко седмици или месец, купи следващата и не си хаби нервите. ;)
Това обаче не знам как изобщо ще се състои, досегашните наблюдения в продажбите на 156-ците във форума май показва съвсем други факти...
Решиш ли да продаваш-горко ти :)
Затова се прави на непоправимо влюбен в марката фен и си я карай, защото и 10000 лв да си дал по нея, предполагаемата продажна цена ще е около 2500-3000 лв.

Doomguy
10-04-2012, 21:23
Изобщо не ме интересува какво е "подобрявал" предишния собственик, като иска да му се върне инвестицията да инвестира в бизнес. Бих дал 1000лв отгоре, защото така или иначе ще ги дам в такси, но тройно над пазарната цена на коритото, няма как да стане. Като прибавим това, че вече е морално остаряла. И стига с тия "пудрени морги", като си взимате кола от къща я закарайте на някой форумен сервиз и направете пълен преглед. Ако джамбазина не иска, няма оферта, той губи. Като не искате да си давате колите за жълти стотинки, карайте си ги, или ги подарете на някой роднина. Аз бих направил същото, вместо да упреквам другите, че не искат да ми вземат гробницата на 13 години за тройна цена.

koolio
10-04-2012, 21:34
Говорите за пазарни цени, но на кой пазар? Нашенският пазар е пазар на морги, отворете някой германски, италиански или швейцарски сайт и вижте пазарните цени.

morfius
10-04-2012, 21:45
Говорите за пазарни цени, но на кой пазар? Нашенският пазар е пазар на морги, отворете някой германски, италиански или швейцарски сайт и вижте пазарните цени.

А колко от форумните коли могат да минат реален немски технотест?

546
10-04-2012, 22:05
Щом предлагаш перфектен автомобил,значи можеш да дадеш гаранция за известно време или пробег.В края на краищатата цената е двойна и ако колата е наистина ток отвсякъде ще си на делавера, вместо да я харижеш за 2-3 000 лв.
Тук във Варна си имаме един джамбазин дето товари малко повече от другите,но човека дава реална гаранция и явно му върви бизнеса,щото единствен построи четири етажа автокъща,всички други са дворче с чакъл и барака.Но съм карал кола купена от него и за първите 50 000 км. само един лагер на колело и накрайник заминаха , на които обаче им приспадна фактурата от официалния сервиз от лизинга.Иначе само масло, филтри и течност в чистачките купувахме докато беше "гаранцията".
Който му стиска и има лев го прави както си му е реда,всичко друго си е котка в чувал за мен.

rusiq86
10-04-2012, 22:10
Доста бих казал...колегата е прав. На нашия пазар има мн морги, застояли по автокъщите.
Един приятел продава сега бмв 330д 2001г. в Германия цените започват от 8к лв, в България има такива кошници за по 6к лв. Странно а?!

В момента има например 159-ки за 12-13к лв, има и такива за 20к лв и нагоре....а в екстри могат да са сходни, защо ли?! Примери от този сорт много има.
Ако ще се продава за 3к лв, по-добре на роднина. Аз казах каквото имах. В ги остави тези проверки на кола от автокъща, че рядко се случва. Да ти дадат да я закачиш на комп и ако имаш късмет, може да я покараш.
Една кола от автокъща, след това едно 1500-2000лв за да я регистрираш и да и смениш най необходимите консумативи. Това ако не се налага да правиш окачване. Като не споменаваме гуми, джанти, всякакви екстри.

Екстрите качват цената на всяко нещо по света!!! Нека някой оспори този факт. Няма пазар за много коли сега, просто адски мн паднаха цените.
Преди 3,5 год исках да купувам кола струваща тогава 22к лв, сега същата струва 9к лв. Колата е немска!!

Гаранция: Колега как да ти даде гаранция някой за ходова част, главини, турбомаркучи, и още какво ли не, като всичко това зависи от този който кара (можеш да скапеш мн неща от кофти гориво по двигателя). Те на мн неща гаранция на нова кола не дават. Стига с тези цени от мобилетата, там е пълни със скрапове. После марката била скапана. Еми "Евтиното излиза скъпо". Всеки втори тарикат зарязъл голфа, си вика качвам се на самолет за 3 бона и после идва момента за смяна на половината кола и я продава за още по-ниска цена.

fred
10-04-2012, 22:11
Всичко си зависи от колата.Има ли документи къде какво е сменяно, на колко КМ и прочее.Но трудно може да се продаде нещо, много над пазарната цена, освен ако супер бъкана с качествени части.
Лично аз си купувам кола, с идеята да не я продавам или ако я продам да не търся някаква възвращаемост.Не смятам да юркам две три години и след това да пусна обява, примерно-продавам напълно обслужена и т.н.Защото има много такива, а има и наистина случаи на добре поддържани коли 156 на разумни цени и тук.

thecleaner
10-04-2012, 22:13
Говорите за пазарни цени, но на кой пазар? Нашенският пазар е пазар на морги, отворете някой германски, италиански или швейцарски сайт и вижте пазарните цени.

Аз отново не съм съгласен с теб. Първо 80% от хората купуващи си автомобили ги купуват от Българския пазар. 19% си ги купуват отвън само защото им излиза по-евтино. И има един процент ентусиасти които дават много пари за неясен автомобил, защото са чули от някъде че щом е с TUV и е не кола а самоУет. По един или два сайта не може да се определи коя кола е хубава и коя не, като се има в предвид че 50% от "Немското Мобиле" са обяви на араби, поляци, румънци и т.н.


А колко от форумните коли могат да минат реален немски технотест? А защо си мислите, че в Германия да минеш преглед е неква висша математика :)

morfius
10-04-2012, 22:23
А защо си мислите, че в Германия да минеш преглед е неква висша математика :)

Защото най-малкото ще те пратят да дадеш 600Е за катализатор, да не изпадаме в други подробности.

thecleaner
10-04-2012, 22:29
Защото най-малкото ще те пратят да дадеш 600Е за катализатор, да не изпадаме в други подробности.

Ми на стандарт 2500евро месечно дали ще ми пука че ще дам 600евро за катализатор, който ще ми изкара повече от 100 000км, и дали не е по-кофти да дам 2x600евро за окачване за същите километри на стандарт 300евро. Мърлячи на коли има и в България и в Германия. В Германия да минеш преглед не е както се носят градски легенди, същото е с закупуването на автомобил оттам. Само едно е сигурно ръждата ако не я подгонила вече новозакупената ви кола няма да ви забави много, много.

А по-темата, цената на един автомобил се определя от пазара, и собственика ако иска да я продаде колата се съобразява с това. Във форума има не-малко лъскачки, които се продават от по 2-3 години и няма да се продадат никога.

morfius
10-04-2012, 22:51
***.

При доход 300Е не си купуваш 156 ца... не е само окачване тая кола.
Не говорим за мърлячи, говорим за нормално поддържаните коли тук (поне се надяваме форумните да са такива) и там.
Говорим за това, че моргата тук може да побере пълна ревизия в цената на читава и тук и там.
Поне за 156 и поне в момента.

morfius
11-04-2012, 00:46
Понеже само си чешем езиците... ето една 147, форумна с история.
Сами сметнете колко е загубила от цената си от както е пусната обявата.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47674

rusiq86
11-04-2012, 01:00
Цените падат на всички марки автомобили.
Няма немски, няма японски.
Примери ще ви давам до утре сутрин. Споменах вече едно ауди а3 след 2004 година, новото купе. Мерцедесите ц-класа имам наблюдения над автомобила на бащата. Бмв-та над кола на приятел.
Но просто има мн примери как автомобила струва повече в Италия или Германия, отколкото тук в Бг. Тук по-евтино с няколко хилки. И не е една такава кола.
Тука са си гробници на поразия, трудно се открива читав екземпляр.

Няма как да си върне човек инвестициите, но и ти няма как да върнеш емоциите :) Имаше една приказка:"К*урви върнете ми парите, ще ви върна е*ането".
Но не става дума за части, а за това да вземеш читав, поддържан автомобил с екстри, глезотийки, които открояват един автомобил от друг. Щото може да се сложат два автомобила един до друг, една марка и модел. Втория да струва два пъти повече...и стига с въпросите :"ама защо". Който иска стандартна каруца си взема болонаво магаре за 3000 хилки и после ще дава пари за лекарства. Ако искаш добре поддържан, третиран кон, ще отпуснеш джоба.

п.с. Тъкмо чета в раздела на 166, колега иска да купува 166-ца за 2200лв, кво да ви кажа. И пита някой дали има впечетления. Е кажете сега....дали не бях прав с едно изказване в предишен мой пост....

Liminat
11-04-2012, 07:08
... Ако искаш добре поддържан, третиран кон, ще отпуснеш джоба.

п.с. Тъкмо чета в раздела на 166, колега иска да купува 166-ца за 2200лв, кво да ви кажа. И пита някой дали има впечетления. Е кажете сега....дали не бях прав с едно изказване в предишен мой пост....
Няма гаранция за нищо с тия таралясници, всеки втори измамник се кълне, че продава чисто нова с всичко сменено.
Слушах веднъж един джамбазин как се хвали, че 5 мин. след като продал колата, тя "хвърлила маслото", но ги бил е... в г... , техен проблем била вече...
Така, че можеш да вземеш от човек, който нистина се е доказал, че е читав, но колко тук са такива? ( Ъъъъ... Не колко тук са читави, а колко са се доказали, че са читави :) )

aav
11-04-2012, 08:17
...А по-темата, цената на един автомобил се определя от пазара, и собственика ако иска да я продаде колата се съобразява с това. Във форума има не-малко лъскачки, които се продават от по 2-3 години и няма да се продадат никога.
Много годишните продажби показват неадекватността или заблудата на продавача


Понеже само си чешем езиците... ето една 147, форумна с история.
Сами сметнете колко е загубила от цената си от както е пусната обявата.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47674
Мисля че нищо не е загубила тази Алфа, загубата е в мераците на продавача. Просто Алфата никога не е струвала толкова, както и сега е надценена. Но всеки си знае най-добре.

morfius
11-04-2012, 08:25
Мисля че нищо не е загубила тази Алфа, загубата е в мераците на продавача. Просто Алфата никога не е струвала толкова, както и сега е надценена. Но всеки си знае най-добре.

Само Q2, Bose и ксенона ако е фабричен струват повече от гледана 156, колата е на 5 години.
Не я сравнявяй с кола на 12 без екстри... идеята беше друга.

Susscrofa
11-04-2012, 08:50
Само Q2, Bose и ксенона ако е фабричен струват повече от гледана 156, колата е на 5 години.
Не я сравнявяй с кола на 12 без екстри... идеята беше друга.

И каква беше идеята? Че са и сменени носачите с гаранционно обслужване ли?:)
Хората разполагащи с толкова пари няма да изберат този модел, а ще си вземат 7-8 годишна тройка 3.0 D ХД и според мен ще направят по-добра сделка.:

syfer
11-04-2012, 08:53
Благодаря на всички колеги за отговорите :)разбрах, че везните клонят 97-98% към нулева покупваемост на форумна кола на двойна цена.В интерес на истината аз лично също бих предпочел да си взема някоя с читав двигател от там нататък всичко сам да си го правя и да инвестирам , но това си е мое лично мнение без да го натрапвам.Моята идея за 156-цата беше да си я карам.По принцип когато си купя кола винаги си я стягам не за да юркам а за да ми е кеф да мърка, да не хлопа тропа и т.н. и да си вози като нова кола.Смея да кажа, че го постигнах, но когато се появи третия човек-дъщеря ми взе да се оказва тесничка колата.Предвид факта, че наистина е нереалистично да я пускам на подобна цена ще си я карам поне си ме кефи......е малко тесничко купенце, но важното душата да е широка :)

Susscrofa
11-04-2012, 08:55
Говорите за пазарни цени, но на кой пазар? Нашенският пазар е пазар на морги, отворете някой германски, италиански или швейцарски сайт и вижте пазарните цени.

Какво да им гледам на тези сайтове. Ако си забелязал там, когато се появи кола с ниска цена тя почти за 7-8 часа изчезва. Къде отива според теб? Кой следи почти 24 часа тези сайтове и разполага с мрежа от хора, които могат да реагират бързо:)
После колите идват тук.
Стига с тези простотии за колите морги, няма такъв филм. Не казвам, че няма изключения, но в никакъв случай не е масово явление.
Да не говорим, че една кола с подпрян калник и спукано предно стъкло от вън се взема доста евтино. Тук тези неща се подменят за малко пари и ето ти една добра сделка. Какъв е проблемът за мен, че и било спукано стъклото, никакъв.

fred
11-04-2012, 09:21
Мда, а от друга страна, това че цената е висока не значи нищо често пъти.

rusiq86
11-04-2012, 09:30
Пичове пишете така, но истината е че всеки, който има мерак наприемр за 159-ка и дори не иска да погледне обявите за по 13к лв. Щото го е страх да не хвърли после още няколко бона за ремонти.
Мн е важно едно нещо как ще се поддържа. Една кола си личи дали е на мърляч. По автокъщите не ги виня, с това си изкарват хляба.
Но определено не можеш да сравниш частна обява на форумна кола с кола от автокъща в 98% от случаите.

morfius
11-04-2012, 10:29
И каква беше идеята? Че са и сменени носачите с гаранционно обслужване ли?:)
Хората разполагащи с толкова пари няма да изберат този модел, а ще си вземат 7-8 годишна тройка 3.0 D ХД и според мен ще направят по-добра сделка.:

Че се обезценяват не по-малко от новите.
От 3та до 5та година почти наполовина... какво очакваме за кола на 10 + ?

aav
11-04-2012, 10:56
Че се обезценяват не по-малко от новите.
От 3та до 5та година почти наполовина... какво очакваме за кола на 10 + ?
Не си съвсем точен в сметките. Няма масова кола на 5г. да е продадена на 50% обезценка.
50% е още на третата година и това е универсално правило. Купуваш за 50 000 след 3 години продаваш на 25 000 ,следващия купува на 25 000 продава след 3г. на 12 500 и така до моргата. За да си в хармония със себе си правиш следната сметка: губя половината от колата на третата година, останалото бензини, ремонти, глупости по колата, които никой не ме е карал да купувам, данъци, застраховки, винетки и т.н. всичко си е за моя сметка.

morfius
11-04-2012, 12:05
Не си съвсем точен в сметките. Няма масова кола на 5г. да е продадена на 50% обезценка.
50% е още на третата година и това е универсално правило. Купуваш за 50 000 след 3 години продаваш на 25 000 ,следващия купува на 25 000 продава след 3г. на 12 500 и така до моргата. За да си в хармония със себе си правиш следната сметка: губя половината от колата на третата година, останалото бензини, ремонти, глупости по колата, които никой не ме е карал да купувам, данъци, застраховки, винетки и т.н. всичко си е за моя сметка.

Е сметката в случая е вярна, защото казвам, че от 3 та до 5 та разликата е 50%
От нова до 3 та няма как да знаем защото не знам с това оборудване ли е купена и каква е в случая стартовата цена.

Stefan Caromov
11-04-2012, 12:32
И аз не бих дал двойно и тройно за кола ,колкото и да е гледана тя.Проста сметка в моята проста тиква е, че си купувам една 156 на номера вече ( нова, стар внос няма значение) за 2000 лева. Колкото и да е зле тая кола, пълната промяна ще и струва не повече от още 2000 лева. Барабар с двигател, робот на селеспиид, ако има ,салон, предници .Но поне ще знам, че пред очите ми е правена колата ,а не по думите на някой непознат

rusiq86
11-04-2012, 12:46
Колеги изумявате ме с цени:
- ангренажен комплект с водна помпа - 200лв
- пистов ремък + ролки - 170-200 (според зависи обтяжната ролка)
- едни нови гуми 17' - 700лв
- едни нови гуми 15' за зимата - 500-600лв
- допълнителния комплект джанти - например решиш да слагаш 17' - 500 лв втора ръка запазени
- масла, филтри - 140 лв, хубави марки, не евтинджос
- еко такса 75лв
- регестрация - 50лв
- гражданска 180лв
- каско 300-400лв
- данъчна оценка - 20лв

- ако трябва да се сменят накладки + дискове (както в повечето случаи) - 300лв
- течности (антифриз, спирачна, хидравлична)- 60лв
- акумулатор ако се наложи - 180лв
ТОТАЛ 3455 лв

Това са неща, които като купуваш новата кола, вносче, ще трябва да смениш. Ако излезе нещо по ходова част, окачване, главини или по двигателя, става красива приказката.
Това е ако няма забележки по боята, интериорни и вс вътре и вън ти допада без да го сменяш. Всеки разумен човек си пази бележки (касови, фактури) за закупени, сменени неща.
Какво следва купуваш колата за 2-3 хилки, даваш още 3-4 и цената става 7000лв. Като не смятеме окачване, нещо по двигателя, и тем подобни. Като даже колата може едни елементарни удоволствия/ ектри да няма....

Ей за това по-добре женичката ми да унищожи колата, а не някой дал ми 3 бона.
Цените падат ДА, което за мен примерно е супер, защото искам да закупувам др алфичка вече. Но неможеш да кажеш, виж те се продават по автокъщите за 3 хилки, пък ти искаш 5-6 примерно. Според мен една арна 156-ца в добро състояние, която грабва окото, може лесно да си намери купувач за 5000-5500лв. Без да чака с месеци. Това е мое мнение.
Сега като ще закупувам нова кола, даже не мисля да продавам моята. Все още ме радва само като я погледна. И не ми дреме колко съм вложил. Щото на никой не му дреме емоциите, които съм изпитал карайки я, а те не са евтини. Харесвам си я, просто искам нещо ново вече. Затова по-добре жената да я кара и точка. Няколко хилки няма да те направят по-богат.

Stefan Caromov
11-04-2012, 13:30
Колеги изумявате ме с цени:
- ангренажен комплект с водна помпа - 200лв
- пистов ремък + ролки - 170-200 (според зависи обтяжната ролка)
- едни нови гуми 17' - 700лв
- едни нови гуми 15' за зимата - 500-600лв
- допълнителния комплект джанти - например решиш да слагаш 17' - 500 лв втора ръка запазени
- масла, филтри - 140 лв, хубави марки, не евтинджос
- еко такса 75лв
- регестрация - 50лв
- гражданска 180лв
- каско 300-400лв
- данъчна оценка - 20лв

- ако трябва да се сменят накладки + дискове (както в повечето случаи) - 300лв
- течности (антифриз, спирачна, хидравлична)- 60лв
- акумулатор ако се наложи - 180лв
ТОТАЛ 3455 лв

Това са неща, които като купуваш новата кола, вносче, ще трябва да смениш. Ако излезе нещо по ходова част, окачване, главини или по двигателя, става красива приказката.
Това е ако няма забележки по боята, интериорни и вс вътре и вън ти допада без да го сменяш. Всеки разумен човек си пази бележки (касови, фактури) за закупени, сменени неща.
Какво следва купуваш колата за 2-3 хилки, даваш още 3-4 и цената става 7000лв. Като не смятеме окачване, нещо по двигателя, и тем подобни. Като даже колата може едни елементарни удоволствия/ ектри да няма....

Ей за това по-добре женичката ми да унищожи колата, а не някой дал ми 3 бона.
Цените падат ДА, което за мен примерно е супер, защото искам да закупувам др алфичка вече. Но неможеш да кажеш, виж те се продават по автокъщите за 3 хилки, пък ти искаш 5-6 примерно. Според мен една арна 156-ца в добро състояние, която грабва окото, може лесно да си намери купувач за 5000-5500лв. Без да чака с месеци. Това е мое мнение.
Сега като ще закупувам нова кола, даже не мисля да продавам моята. Все още ме радва само като я погледна. И не ми дреме колко съм вложил. Щото на никой не му дреме емоциите, които съм изпитал карайки я, а те не са евтини. Харесвам си я, просто искам нещо ново вече. Затова по-добре жената да я кара и точка. Няколко хилки няма да те направят по-богат.

Всичко, което ти си описал е така,но при едно условие. Да купуваш всичко оригинално и ново.
Което няма да е опция за някой купил си кола за 2000-2500 лева. Отделно от това, много си завишил разходите относно гуми, джанти и др подобни. Първо ( за себе си говоря) колата ми беше оригинално на 17 като я взех ,аз сам я смъкнах на 15 ,защото предпочитам комфорта и мекото возене ,пред тежкареенето. Второ, ангренаж и масла са задължителни на всяка кола, независимо от кого я взимаш. Но мисълта на мен и е съвсем друга. По добре ,както се изразих да си взема първата кола от мобилето и ,като я направя аз ,или пред погледа ми ,ще знам кое и какво е сменяно, а не да се доверявам на тоя и оня, непознати ,които се кълнат че са сменили един милион неща. и за да не съм съвсем голословен ето моята сметка (не знам прав ли съм според другите ,а и не ми дреме) Аз какво бих направил : Груби сметки са това ,с малко напън могат да се занижат
Купувам 156 бензин. -2000
трябва и мотор -нов втора употреба -600
робот на селеспиид - 200
предница- изцяло рециклирана,щото според мен това е по -евтиния и по добър вариант - 400
салон запазен- 350 платнен ,или 450 кожа
масло -60-80
накладки - около 100
работа - 0 лева
сметка- под 4000 лева

Щото другия вариант съм го ял вече с моята кола - всичко ново ,всичко от магазина и ефекта е същия като при този вариант ,който съм описал. Разликата е единствено в сумата под чертата

rusiq86
11-04-2012, 13:39
Всичко, което се сменя е ново и оригинално или най-доброто на пазара винаги за мен.
- гуми 17' средна цена с отстъпка е 700лв колега
- джанти 17', нещо по рядко като модел си е 500лв
- зимните гуми 15' са си 500-600лв
- накладки 100 Пармафюс например. Дисковете на повечето бараки са на по 10-12 години и имат нужда от смяна. 200лв
- масла, едно добро масло си е 20 лв/литъра средно.
- Филтрите са 60 лв (маслен, горивен, въздушен, на купето)

Вс описани цени, които съм дал са проверени от мен.
Аз смених ангренажа преди 6000км със вс ролки+ водна помпа. Пазя си старите, както и фактури, бележки и вс такива.
Мога да продължавам до без край.

Карам лятото с 17', зимата с 15'. Комфорта, стабилността, усещането за пътя,визията, дори безопасността лятото със 17' е огромна в сравнение с 15'. По-голяма площ на гумата, по-добър спирачен път. Разликата в возията според мен идва от окачването, амор., не до такава стенен от размера на гумите. Мое мнение и усещане. Не сме коне с капаци, защо да не подобриш визията, какво лошо това.
Аз предпочитам дизел, там има доста неща, които трябва да се гледат, нов двигател с смяна и прочие си е над 1000лв. никой няма да ти даде от автокъща да ходиш да мериш компресия например.

Като се замисли човек, сметките стават доста дебели, като теглим чертата. Както казах всеки си има мнение. Но не напразно като наприш едно обикновено търсене виждаш един модел автомобил, с еднакви характеристики, с драстична разлика в цената. Не е щото, единия собственик така си е решил, а другия щял да прави подаръци.
Можеш да си купиш кон за 1000лв, и такъв за 10000лв.

morfius
11-04-2012, 13:43
И какво, ако купуваш кола от човек няма да я обслужваш или няма да си купиш гуми?
Данъка ли няма да платиш, гражданската ли?
Изобщо правете сметките за периода на ползване, а не за първия месец.

Stefan Caromov
11-04-2012, 14:58
И какво, ако купуваш кола от човек няма да я обслужваш или няма да си купиш гуми?
Данъка ли няма да платиш, гражданската ли?
Изобщо правете сметките за периода на ползване, а не за първия месец.

Далече съм от мисълта да не я обслужвам. Просто няма да е на тези цени, които казва колегата по-горе. И да аз лично данък на автомобил не плащам никога (когато това е възможно) .Гражданската няма как да я избегна, ако можех, щях.Апропо ,нямам гражданска за тази година, по простата причина ,че колата не се е карала от близо година, стои си паркирана в частна собственост и не мисля да и плащам ,докато не ми потрябва и не започна да я карам. Имам кола ,която ползвам и алфата не ми е приоритет

rusiq86
11-04-2012, 16:02
- Ако гумите са скоро закупени, с добър дот и грайфер, да няма да си купя нови гуми.
- Гражданската може да изтича утре, а може да изтича и след 9-10 месеца.
- Ако е обслужвана в форумен сервиз например, и оттам ти покажат дата, и какво е сменяно, може да избегнеш смяна на ремъци и ролки. Кво има да лъжеш купувача, да не съм джамбазин. Казваш пич сменил съм това преди еди колко си км и сам си преценява човека. Аз като си купувах колата, от сервиза в който е облужвана ми показаха списък какво е сменено на колко км. И не смянах ангренаж. Управителя на сервиза беше познат де.

Говорим за обективни неща, за чисти сметки, нема какво да увъртаме. Това ми е любима тема "стойността на колите". Да падат, и това е хубаво да. Но неможе да набереш обявите в мобилето и да гледаш колко е най-евтината и да казваш: Това е цената, аз повече не давам. Айде малко сериозно. Никой не е казал, че ще избие вс пари, които е нариал в нея. Вс кола си е бирник, дори да не си го признаваме. Но това не пречи да сме обективни.
Това е моето становище и изложих достатъчно доводи в цифри. Вие казвате земам дарака и се надявам като нарина 3 бона да стане приказен, да ама не. Има мн др неща.

Голф 3 93-94 год струва по 2 хилки. Да го сравняваш това дърво с АР156, си е смешно.
Относно колегата пуснал темата: ако не са ти дотрябвали тези смешни суми, по-добре на жената, децата, бащата да я дадеш, отколкото подаръци да правиш.
Гледам ги в сайтовете и не виждам нищо хубаво дизел да се продава под 5000 хилки, да грабва окото на добре поддържан автомобил. Сам се замисли струва ли си.

Бобби
11-04-2012, 22:46
:Topic-is-closed-bg:...айде и батко да ви каже:
Миналата година си купих форумна кола.....момчето имаше регистрация от преди две години и имаше само 3-поста забележете!!!!
Оказа се колата доста гледана и подържана, въпреки, че я взех на 238 000км. беше по лъскава от тази дето се рекламираше в специална тема.....взех я с всичко платено за година напред, обслужена и не ми е създавала проблеми до сега.....
Цената беше добра..даже момчето ми направи подобаваща остъпка, която се оказа жива делавера на търгашки език...
Единственото подобрение беше алуминиева кора под мотора и музика, без излишни туниги и муниги...
Дали колата е форумна или не.... е много субективно, въпроса е до предишният собственик....има коли за който са изписани цели романи а са скрап.

AttilaSL
12-04-2012, 09:34
Вчера купих колата на колегата sof-bg (AR 156JTD 03г) за 6000 лв,на пръв поглед много пари,но за тази сума получих много добре поддържан автомобил.Имайки предвид какво е сменяно по колата(няма да ги изреждам защото със сигурност ще изпусна нещо),ремап от Бобо,два комплекта(зимни,летни) почти нови гуми,уникален цвят(друг такъв не съм виждал),съм предоволен от инвестицията.
Имайки предвид как вървят цените на тези модели в Германия Италия та дори и Англия(с десен волан)-3000-4000 паунда,мисля че съм купил отлична кола на доста сносна цена.
До колегата пуснал обявата,ако имаш търпение с продажбата все ще се намери някой да ти оцени подобаващо колата.

rusiq86
12-04-2012, 10:29
Евала колега, така е хубавото си струва. Който иска да си кара гробниците и да се бие в гърдите викайки минах тънко и карам таралясник.
Дано те радва мн колата!

morfius
12-04-2012, 10:41
Вчера купих колата на колегата sof-bg (AR 156JTD 03г) за 6000 лв,на пръв поглед много пари,но за тази сума получих много добре поддържан автомобил.Имайки предвид какво е сменяно по колата(няма да ги изреждам защото със сигурност ще изпусна нещо),ремап от Бобо,два комплекта(зимни,летни) почти нови гуми,уникален цвят(друг такъв не съм виждал),съм предоволен от инвестицията.
Имайки предвид как вървят цените на тези модели в Германия Италия та дори и Англия(с десен волан)-3000-4000 паунда,мисля че съм купил отлична кола на доста сносна цена.
До колегата пуснал обявата,ако имаш търпение с продажбата все ще се намери някой да ти оцени подобаващо колата.

За 6 определено е добра сделка тази кола.
Като се сетя, че до скоро се продаваше за 10.

Stefan Caromov
12-04-2012, 12:01
Да, до скоро цената и беше почти дубъл на тая алфа. Иначе съм я виждал в дружба сме се разминавали с колегата, цвета е поне една трета като цена от колата .Грабва те само като и видиш цвета и джантите.

digitalundgrd
12-04-2012, 16:38
Честито на колегата, да си я кара със здраве и безаварийно ;) Единствения недостатък ( за мен) е липсата на кожа, но за 400-500лв ще си го решиш (при евентуално желание) ;) Колата е много хубава, бърза и пари не са жалени за нея :)

Коки
12-04-2012, 16:56
...Има ли хора според вас които са купували примерно 156-ца за 6000 лева при положение, че в нета са по 2-3 000 лева...

Понеже в началото темата доста се отплесна, а и никой не дава двойна цена, бих задал обратния въпрос:

Колко "отгоре" сте готови да дадете (при равни други условия) за това, че колата е форумна?

koolio
12-04-2012, 17:02
Аз не бих дал и лев отгоре за това, че е форумна, а за това, че има доказателства, че е поддържана и в добро състояние.

morfius
12-04-2012, 17:11
Аз не бих дал и лев отгоре за това, че е форумна, а за това, че има доказателства, че е поддържана и в добро състояние.

Хименно...
Сметката е проста, ама никой не си я прави.
Колата + първоначалните ремонти и обслужване + поддръжката = Х на година.
Ако бях решил в момента да купувам 156 и бях видял обявата за споменатата 156 ца, както беше на 10 000 лв. просто щях да подмина, защото за разликата в цената, всяка права като геометрия кола от автокъщите, ще я стегна не по-малко.
За 6000 вече сметката е друга... това е цената на още 1 156 ца... или Либра 2003 та в приемливо състояние.

Коки
12-04-2012, 17:37
Аз не бих дал и лев отгоре за това, че е форумна, а за това, че има доказателства, че е поддържана и в добро състояние.

Сега пък ти отплесваш темата. Нека допуснем, че понятието "форумна" включва такива доказателства. Колко ще дадеш?

Дотук стана ясно, че никой не дава 100% отгоре. Да видим кой колко дава. Грубо.

code
12-04-2012, 17:53
Колко "отгоре" сте готови да дадете (при равни други условия) за това, че колата е форумна?
Една кора яйца :big_bow_down:

Коки
12-04-2012, 18:12
Една кора яйца :big_bow_down:

Въпросът е напълно сериозен и не мога да разбера насмешката.

Въпреки, че мнозина ползват форума като обществена тоалетна, нека поясня нЕкои съображения:

1. Във форума майсторите и сервизите могат да потвърдят какво са правили по колата, какво са сменили, каква марка и т.н.

2. Съединител, носач или амортисьор на 200-300 000 км не същият като такъв на 10-20 000 км.

3. Галошите, с които ще вземеш колата от джамбазина не са същите като гумите, които твой познат (или поне познат на познатия) е купувал за себе си.

4. Сменен през последните 1-2 г. дебитомер, регулатор високо налягане или друг скъп датчик може никога повече да не се наложи да го сменяш, а за тези, с които ще вземеш колата нов Фнос шансът да се наложи смяна е над 50%.

5. И други.

Затова питам (пак от чисто любопитство) кой колко е готов да плати за тези неща.

nicks1
12-04-2012, 18:25
Към купувача на само и единствено нови и оргинални части за неговата 156-ца.


Един огромен - за rusiq86 (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=8709) . Изпратих му 5-те си дюзи да ги стендва и която/които му харесат да си ги плати. Уви дюзите се върнаха без "шплентовете" които държат "мущуците" за обратната нафта. И имам съмнения,че 2 от дюзите не са мой. Жив и здрав да е обаче :bg:


По темата. Азсъщо предпочитам да купя ефтино и после да си я паравя.

code
12-04-2012, 18:30
Въпросът е напълно сериозен и не мога да разбера насмешката.

Въпреки, че мнозина ползват форума като обществена тоалетна, нека поясня нЕкои съображения:

1. Във форума майсторите и сервизите могат да потвърдят какво са правили по колата, какво са сменили, каква марка и т.н.

2. Съединител, носач или амортисьор на 200-300 000 км не същият като такъв на 10-20 000 км.

3. Галошите, с които ще вземеш колата от джамбазина не са същите като гумите, които твой познат (или поне познат на познатия) е купувал за себе си.

4. Сменен през последните 1-2 г. дебитомер, регулатор високо налягане или друг скъп датчик може никога повече да не се наложи да го сменяш, а за тези, с които ще вземеш колата нов Фнос шансът да се наложи смяна е над 50%.

5. И други.

Затова питам (пак от чисто любопитство) кой колко е готов да плати за тези неща.

Добре де, ама си написал "при равни други условия" затова така ти отговорих :holiday: Все пак една кора яйца не е малко пари в днешни дни! :-)

koolio
12-04-2012, 19:13
Въпросът е напълно сериозен и не мога да разбера насмешката.

Въпреки, че мнозина ползват форума като обществена тоалетна, нека поясня нЕкои съображения:

1. Във форума майсторите и сервизите могат да потвърдят какво са правили по колата, какво са сменили, каква марка и т.н.

2. Съединител, носач или амортисьор на 200-300 000 км не същият като такъв на 10-20 000 км.

3. Галошите, с които ще вземеш колата от джамбазина не са същите като гумите, които твой познат (или поне познат на познатия) е купувал за себе си.

4. Сменен през последните 1-2 г. дебитомер, регулатор високо налягане или друг скъп датчик може никога повече да не се наложи да го сменяш, а за тези, с които ще вземеш колата нов Фнос шансът да се наложи смяна е над 50%.

5. И други.

Затова питам (пак от чисто любопитство) кой колко е готов да плати за тези неща.

Много добре знаеш, че не може да се каже в някаква цифра или процент. Зависи какъв клас кола търсиш, каква сума си приготвил за покупката.
Моя случай например го знаеш. За определената сума предпочетох колата да е 2002-ра, но да знам какво купувам, отколкото фейслифт, но от Дупница или Горубляне.

AttilaSL
12-04-2012, 19:46
Очаквах повече негативни мнения от обичайните заподозрени и съм изненадан от отзивите,Благодаря за пожеланията.
До колегата digitalundgrd,имам си кожен салон от старата(английска) 156-ца,той и още някои други неща отиват на новата.

Кайо
12-04-2012, 23:35
Форумна кола е доста разтегливо понятие....може да е на някой от форума и пак да е дарак,има и общоизвестни форумни коли,които си заслужават цената,цена над пазарната но принципно никога не може да се избие налятото в една кола.........реална цена на всяко едно нещо е цената на която ще се продаде а не цената,която търси продавача.

vladev
13-04-2012, 09:41
Понеже в началото темата доста се отплесна, а и никой не дава двойна цена, бих задал обратния въпрос:

Колко "отгоре" сте готови да дадете (при равни други условия) за това, че колата е форумна?

25-30%.

Когато копувах вагона и тогава имаше такива по 3500 обаче каква скъб бяха. По автокъщите и такива по 5-6000 бяха цъфнали и вързали. Една не може да работи 5 мин без да угасне, друга пуши бяло на място, трета върви като 1.4 карбуратор...

Моята я взех от форума и следващата пак от форум(а) ще я взема.

Сега се оглеждам (лекинко) за 159 и в мобилето има за по 13-14 хил. и не се продават повече от година. В раздела за 159 все някой е ходил да ги гледа и е драснал два реда - една с една няма като хората. Докато с 25-30% отгоре и започват да изкачат хубавите - на Мъри, бивхаша на колегата с Brera Italia Independant.

georgyg
14-04-2012, 13:24
Чета тука размишленията и като гледам има 2, 3 полюса, и ето и моето мнение:

За мен нов внос кола, при цена над 7-8000 лв. си заслужава да се гледа само, под тази цена само карана:
1. Колата изглежда нормално и няма някакви видими сериозни проблеми;
2. Колата е с добро оборудване - включително нормални гуми, нормална музика и т.н;
3. Колата отиде на преглед в сервиз;

Форумна/карана в България:
1. Нов внос цена +1000-1500 лв над нов внос кола, тези дето са 3000-4000 лв. по скъпи просто не са за мен, може би само ако се гледа за кола от 20000+ лв (не бих взел толкова скъпа кола втора ръка, има доста избор за 25000 нови).
2. Спестявам от регистрация, такси и т.н. поне 300 лв;
3. Ако е по-скъпа, трябва да е обслужена поне частично с документи и гаранция и т.н.
4. Ако има застраховки е добре, но не е задължително, защото така или иначе се плащат за 1 година напред и не е нещо страшно.

Другите неща, че форумните коли са със сменено окачване, обслужени и супер състояние винаги е хубаво, но това важи и за хубавите коли нов внос, които вече не са толкова рядкост с 1000-2000лв по евтини.

fred
15-04-2012, 20:46
Да обобщим-хубавия кон и под скъсан чул си личи.Като е добър коня, много важно какъв е-форумен или не.

rusiq86
15-04-2012, 22:01
Като коня е арен, значи е добре хранен!

fred
16-04-2012, 18:13
Тъй де :)

Liminat
16-04-2012, 18:52
Да обобщим-хубавия кон и под скъсан чул си личи.Като е добър коня, много важно какъв е-форумен или не.
Нда... От самото начало темата ме подсеща за друг въпрос:
Връзвате ли се на форумните продавачи? Май има такава порода :)

Коки
17-04-2012, 13:16
Форумна кола е доста разтегливо понятие....

Уточнил съм понятието именно за да не изпадаме в странични дискусии.

thecleaner
18-04-2012, 22:44
Много добре знаеш, че не може да се каже в някаква цифра или процент. Зависи какъв клас кола търсиш, каква сума си приготвил за покупката.
Моя случай например го знаеш. За определената сума предпочетох колата да е 2002-ра, но да знам какво купувам, отколкото фейслифт, но от Дупница или Горубляне.


Тая кошница са кат не е форумна, и като не е от немското мобиле, дали някои ще иде да я погледне :) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11333176879822229&f1=details

Бобби
18-04-2012, 22:49
Към купувача на само и единствено нови и оргинални части за неговата 156-ца.




По темата. Азсъщо предпочитам да купя ефтино и после да си я паравя.


Не съм богат, за да си купувам евтино...този поговорка знаеш ли е?
:drive:

Drag0
18-04-2012, 23:06
Ей тази я оценявам . :drunk:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa%20romeo.alfa%20156%203.2%20v6%2024v%20selespe ed%20gta.eslohe/158851570.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=gta&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

Бобби
18-04-2012, 23:10
Ей тази я оценявам . :drunk:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa%20romeo.alfa%20156%203.2%20v6%2024v%20selespe ed%20gta.eslohe/158851570.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=gta&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Все едно да си избереш жена по снимка от някой сайт за запознаства:))

Кайо
18-04-2012, 23:16
Ей тази я оценявам . :drunk:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa%20romeo.alfa%20156%203.2%20v6%2024v%20selespe ed%20gta.eslohe/158851570.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=gta&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

Тая и аз я гледам бая тия дни.....:rosso_spider:

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:15 ----------


Все едно да си избереш жена по снимка от някой сайт за запознаства:))

Коли,жени Бобка....как и да ги избираме все сме прецакани :):):):drunk:

Бобби
18-04-2012, 23:22
Тая и аз я гледам бая тия дни.....:rosso_spider:

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:15 ----------



Коли,жени Бобка....как и да ги избираме все сме прецакани :):):):drunk:
Реално моето момче...на креват или като я покараш..:drive:
Как ще се ожениш, без да си преспал с една жена и да видиш как изглежда на сутринта....не ме връщай в средновековието:)))

Drag0
18-04-2012, 23:23
.как и да ги избираме все сме прецакани :):):):drunk:
Най-лесно се прецакваме заради жени с големи .. очи и коли с големи джанти. :tequilla:

Бобби
18-04-2012, 23:26
Най-лесно се прецакваме заради жени с големи .. очи и коли с големи джанти. :tequilla:
Ами така е като не пипате...а само гледате:))

Кайо
18-04-2012, 23:36
Как ще се ожениш, без да си преспал с една жена и да видиш как изглежда на сутринта....не ме връщай в средновековието:)))

Ми то спал,не спал,преспал,щом не си е..л.........:):):)

Бобби
18-04-2012, 23:39
Ми то спал,не спал,преспал,щом не си е..л.........:):):)
Нали за това говоря...ако няма ръчка....е отпиши:zzz:

Кайо
18-04-2012, 23:55
Нали за това говоря...ако няма ръчка....е отпиши:zzz:

Прав в Мордохата....тази тема беше за форумни коли а ние пак за жени я подкарахме............:)

Бобби
18-04-2012, 23:59
Прав в Мордохата....тази тема беше за форумни коли а ние пак за жени я подкарахме............:)
Много си приличат...млада жена и стара кола..все трябва да се лежи под тях или над тях...за да не изневери...взаймно свързани неща:))

Кайо
19-04-2012, 00:02
Много си приличат...млада жена и стара кола..все трябва да се лежи под тях или над тях...за да не изневери...взаймно свързани неща:))

Ние за тва обичаме и едните и другите :):):)

Бобби
19-04-2012, 00:06
Ние за тва обичаме и едните и другите :):):)
А бе мани...в последно време...стари коли, стари жени...:shutup:
Криза ме е налегнала явно...но добре, че не съм на сухо, че съм риба:tequilla:
:)))

Кайо
19-04-2012, 00:18
А бе мани...в последно време...стари коли, стари жени...:shutup:
Криза ме е налегнала явно...но добре, че не съм на сухо, че съм риба:tequilla:
:)))

Ти си риба,аз съм рак,на сухо ептен сме загинали....:):):)

rusiq86
19-04-2012, 02:10
По темата. Азсъщо предпочитам да купя ефтино и после да си я паравя.
Благодарение на поста ти видях коментара, отговорил съм в темата за коректността!
Набутах се 80 лв за доставки, проверка на дюзи на стенд Бош, с предварителна уговорка да си бележи дюзите човека. Върнах му дюзите същият ден със стойностите на 4-рите показателя, нямаше една дюза да е в допустимите показатели. И ме убеждаваше, че са идеални, ма сам съм си виновен, че повярвах за дюза на 14 години. След това въпреки, че знаеше що за стока са, ги продаваше. Кой е некоректен. Нека колегата пусне стойностите с допустимите отклонения!
Все пак свърших с смяна на два нови разпръсквача.

Вече и нова кола да си вземеш, пак може да се случи да правиш ремонт, лошото е че там вс е скъпо. На една джипка шеви каптива, един носач струва 600лв. А колата нова е 20 хилки!