PDA

View Full Version : На около 2400 об/мин Вибрира придърпва ??



alex37
13-04-2012, 19:24
на около 2400 об/мин(когато турбото почва да прави налягане)(Вибрира) придърпва напред назад .
и повече над 0,4 бара (5psi-показжа уреда) турбо налягане не вдига (трябва да е 0,85бар стандарт ,
или 1,1 бар овербост)
в инжексионите релси монтирах манометър трактористки купено когато бях в България показва 2,5бар на празни обороти като дам газ или извадя вакум тръбата отгоре става 3 бара тъй показва , това е колеги ..

0.Колата е на 180000 км Турбото Гарет е в добро състояние
1.ламда сонда нова
2.темп сенсор двигателя нов
3.кнокс сенсор единия нов , другия без видими повреди
(като им извадя щепселите на двата детонацион сенсора става по лошо , друсането започва по рано към2000-2200 об/мин и амплитудата е по голяма ) невъжно е натискането на газта повече

Не сам в България , ако бях в клубните сервиси щях да отида , При Бобо най вече .
Аз се съмнявам ? от бензиновата помпа ,!
Вашите мнения са важни , чакам мненията ви !

didod
14-04-2012, 12:05
Бензина нещо да е калпав?

alex37
14-04-2012, 12:17
Бензина нещо да е калпав?

Няма невъзможни неща , възможно е :(
Но някаде бях прочел , че на празни обороти бензиновото налягане трябва да е 3 бара ,
и при изваден маркуч на вакума 4 бара , може би оная прословута гумена трабичка се е напукала която е над помпата ,
че сваля налягането бензина ,
Е колеги как виждам ха, нали като Ронтген супермен:starwars: , опита говори :super:

alex37
15-04-2012, 15:34
Алфа164в6 тб оригинал Bosch 0 580 464 997 3bar 130L/HR
Алфа164 3.0L v12&v24 Bosch 0 580 464 990 3bar 110L/HR
едно и също налягане, но дебита различен единия има 130 л/ч другия 110 л/ч
по всяка верятност са взаимозаменяеми , ако някой има опит да сподели :plane:

alex37
20-04-2012, 18:21
Ей ги виновниците , коментари после ще правя
2 свещов кабел има проблеми , смених го с копринен кабел пропит с графитен прах нямаше друг :(
4 свещов кабел имаше проблеми , нещо налягане направило е извърлило вътре в калпака имаше белоснежни отлагания , небеше натикано в свеща , почистих само ,

Направих тест дриве 30км , вибриране няма вече но турбо налягането е 7 psi (0.5 bar) преди беше 5 psi :(
не е нормално налягане 0,85 бар е стандарта овербуста
1,1 бар ,
Предполагам че не достига гориво 1 и 3 свещ говорят за бедна смес , налягането на бензина там мисля че е отговора то трябва един нов комплект свещови кабели айде де!!
Свещите смених на по топли Бош WR6DC ITRIYUM нови,
предишните бяха студени 2бр.FR56 и 4бр.F56 super plus4 на1500km и те са нови де !!

Boby
20-04-2012, 22:31
Сигурен ли си че тези свещи са за този двигател? На моята ги смених с НЖК и са с един електрод.Старите Бош също бяха с един.

alex37
21-04-2012, 00:13
Сигурен ли си че тези свещи са за този двигател? На моята ги смених с НЖК и са с един електрод.Старите Бош също бяха с един.

старИте Boch FR56 на 1500км бяха с 4 електрода новИте Бош wr6dc са с 1 електрод са за фИат темпра , но аз много перфомансно не шофИрам зарадИ економИя , Имам И NGK 6BPES комплект пак за темпра по топлИте свещИ остават по чИстИ от студенИте

Boby
21-04-2012, 08:03
Когато ускоряваш примерно на 3-та или 4-та случвало ли ти се е първоначално да дърпа много и след 2-3секунди осезаемо да усетиш как намалява ускорението(намаля налягането на турбото), след няколко секунди пак почва да ускорява по-бързо и така няколко пъти, след което ускорява плавно без тези тласъци?

alex37
21-04-2012, 09:48
Когато ускоряваш примерно на 3-та или 4-та случвало ли ти се е първоначално да дърпа много и след 2-3секунди осезаемо да усетиш как намалява ускорението(намаля налягането на турбото), след няколко секунди пак почва да ускорява по-бързо и така няколко пъти, след което ускорява плавно без тези тласъци?
моето турбо засега 0,5 бар надува по всяка вероятност е на авариен режим , стандартното налягане е 0,85 бара ,моята кола има нужда от регулиране на клапаните с времето ще ги регулирам и бензиновата помпа ще гледам но засега нямам време, туй дето го прави при тебе може да е о AFT(air flow meter) то !
При тебе овербуста и стандартното налягане имаш ли ги?

Boby
21-04-2012, 12:04
Не знам честно казано какво има и какво не. Сега в неделя ще я закача с компютъра с един приятел да кара и ще гледам, какво налягане ще държи и какво става с него. Грешки не записва никакви. И на газ и на бензин го прави.

alex37
22-04-2012, 21:54
Не знам честно казано какво има и какво не. Сега в неделя ще я закача с компютъра с един приятел да кара и ще гледам, какво налягане ще държи и какво става с него. Грешки не записва никакви. И на газ и на бензин го прави.

Окей колега пиши ми ако излезе нещо на компютъра !

Da_Fuse
23-04-2012, 00:51
Колега, това че първа и 3-та свещ говорят за бедна свещ, а не всички заедно, е по-вероятно да е от дюзите на тези 2 цилиндъра, а не от помпа. :)

alex37
24-04-2012, 18:30
[QUOTE=Da_Fuse;1065420]Колега, това че първа и 3-та свещ говорят за бедна свещ, а не всички заедно, е по-вероятно да е от дюзите на тези 2 цилиндъра, а не от помпа. :)[/QUOTЕ

Благодаря колега за отзива :) . Имам в резерва 6 оригинални Бош инжектора миналата седмица дадох 50 папена да ги тестват всички излязоха окей , лично и аз бях там еднакво сс3 пръскат и централно тях сте ги сложа в краен случай

alex37
01-05-2012, 22:35
днеска проверих 4-5-6 цилиндри за регулировка на клапите всички са в норма в първата снимка отбелязох размерите които съм измерир , в хубаво състояние е клапания механизъм ,
1-2-3 цилиндри друг път ще гледам ...

alex37
04-11-2013, 22:45
Всичко окей Пиербург връзките объркали :pfbbt:(отgовoрен за о,5 бара ниско налягане) , + кабелИте бяха избили +на бобин каблото изгоряло съпротивление на лулата + още на 2 или 3 лули съпротивлението беше изгоряло и Мултиметъра показва Безкрайност (Оттука се появява Вибрирането на двигателя ) _ смених цялата кабелна система ;)
Сега всичко се оправи Овербоост 1,1 бара :drive:

alex37
25-06-2014, 16:33
http://www.youtube.com/watch?v=_Lz_ywJGr4c