View Full Version : Гасне като загрее - светва датчик на инжекциона
Здравейте колеги,
от скоро колата (145, 1,4 16V TS), като загрее гасне. Като опитам да запаля пак свети датчика на инжекциона и не пали. Като я оставя да истине - да падне температурата на 70 -80 градуса си пали. Оня ден перката си включваше на 92-3 градуса, ма сега не включва - тя за тва и гасне вероятно. Въпроса ми е какво общо има датчика за инжециона с перката и дали той е за смяна и заради него не включва перката (при запален двигател, като изключа датчика на инж. се включва перката постоянно на 2-ра степен)
Най-вероятно проблемът ти е в датчика за обороти на коляновия вал - това са типичните симптоми. Накрая ще угасне съвсем. Такова нещо като датчик на инжекциона няма - лампата светва когато има проблем в системата.
D-I-V-A-K-A
15-04-2012, 12:17
Колегата над мен е прав, може проблема да ти е в датчика на коляновият вал. Най-добре е да ти се направи една диагностика, за да се види къде точно е проблема и да се реши ;)
нещо подобо го водят "датчик темп. за инж.". А това за което говорите това ли е: http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=45&modif=180&cat=21&subcat=341&prod=2411&numenkl=3&show=1
?
PEPI-2ALFA
15-04-2012, 17:38
Не, показал си датчик за разпределителен вал. За коляновия вал е нещо като на снимката.
а къде се намира този датчик, мисля си сам да го сменя. какво мислите
abgeorgiev
29-04-2012, 14:46
датчик колянов вал на 100% - аз съм с съ6тият симптом-проблемът ми е 4е моят се е пукнал предполагам защото като го дръпнах и се счупи вътре в корпуса-резултатът ще бъде да я дигаме и през картера да се избие за да се сложи нов, при мен се намира (боксер) като застане6 отпред дясната глава отзад за ТС не знам къде е принципно при боксера е адски неудобно за самостоятелна работа - а си го зех за 20лв от драгичево за нов ми обявиха 160лв
PEPI-2ALFA
29-04-2012, 15:15
а къде се намира този датчик, мисля си сам да го сменя. какво мислите
Моя съвет е преди да сменяваш, каквото и да било по електрониката, да минеш на добра :) диагностика.
Благодарско на всички. Дам, оказа се датчик колянов вал, както и онзи дето бях показал по горе. Също и почисване на дебитомера, дросела и ламбда сондата. Настройка, 200 лв. и сега колата върви добре.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.