View Full Version : Нов дизел
Някой пробвал ли е новият дизел на ЕКО?Лично аз на тази реклама не вярвам:http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4720891 Това го пише на абсолютно всички добавки за дизел.
мисля че е старият обикновен дизел с ново име
Аз за първи път сипах в събота,отзиви немога да дам още,по интересното обаче е,че тези дни по празниците,разхода по борд в Сф ми падна с 1 л. :jumping::jumping::jumping::jumping: но това предполагам е заради хубавата празна София :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
Аз за първи път сипах в събота,отзиви немога да дам още,по интересното обаче е,че тези дни по празниците,разхода по борд в Сф ми падна с 1 л. :jumping::jumping::jumping::jumping: но това предполагам е заради хубавата празна София :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
Е то куцо пиле нямаше по улиците, направо си спомних за години назад когато имаше по 5 коли пред блок и по 3 на улицата 8)
Хм... 4% разлика в разхода е прекалено малка особено в градско движение, достатъчно е два светофара да те позадържат и икономията се е стопила... мисля че е рекламен трик.
Ще я прабвам... дано има разлика в движението...
old alfist
17-04-2012, 22:08
Някой пробвал ли е новият дизел на ЕКО?Лично аз на тази реклама не вярвам:http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4720891 Това го пише на абсолютно всички добавки за дизел.
Минавай на нещо хибридно като това, на което вчера ме возиха - Toyota - Prius (http://www.google.bg/url?q=http://www.toyota.bg/cars/coming_soon/prius/index.aspx&sa=U&ei=V76NT6GLH6qx0QWnzKWLDQ&ved=0CCsQFjAC&usg=AFQjCNFdYzLz-zo8LfsOY3KptrWah8-Irw)
През повечето време имах усещането, че колата няма двигател и върви ей-така, а най странното е на светофар - просто колата си стои и не харчи никаква енергия.
Забравих да напиша, че е достатъчно ключа на колата да стои в джоба на шофьора - за друго не се ползва.
Като отворихме капака на коша - отляво бензинов двегател, отдясно електромотора, а акумулаторите са под пода и отзад.
Минавай на нещо хибридно като това, на което вчера ме возиха - Toyota - Prius (http://www.google.bg/url?q=http://www.toyota.bg/cars/coming_soon/prius/index.aspx&sa=U&ei=V76NT6GLH6qx0QWnzKWLDQ&ved=0CCsQFjAC&usg=AFQjCNFdYzLz-zo8LfsOY3KptrWah8-Irw)
През повечето време имах усещането, че колата няма двигател и върви ей-така, а най странното е на светофар - просто колата си стои и не харчи никаква енергия.
Забравих да напиша, че е достатъчно ключа на колата да стои в джоба на шофьора - за друго не се ползва.
Като отворихме капака на коша - отляво бензинов двегател, отдясно електромотора, а акумулаторите са под пода и отзад.
Всичко е много хубаво ама 50 хил за такава кола си е колкото 30хиляди за много хубава и 20хил за бензин. Бензин за 60+ хиляди километра ... с разхода на някои коли 100+ хиляди км.
И ако си мислиш че е ЕКО си замисли как се добиват материали за батерии , как се правят батерии и как се преработват после.
old alfist
17-04-2012, 22:41
Всичко е много хубаво ама 50 хил за такава кола си е колкото 30хиляди за много хубава и 20хил за бензин. Бензин за 60+ хиляди километра ... с разхода на някои коли 100+ хиляди км.
Напълно съм съгласен с теб - на този етап тези пари трудно могат да се избият в краткосрочен план, а да не говорим, че в извънградско движение нещата са съвсем други.
Просто споменах за това, което го има - само бях чувал и дано да се развият тези технологии.
И ако си мислиш че е ЕКО си замисли как се добиват материали за батерии , как се правят батерии и как се преработват после.
Това ЕКО е толкова екологично, колкото аз съм трезвеник.
Сложете в сметките и цената на замяната на акумулаторите ... мисля на всеки 3 или 4 години беше.
Еко ама друг път, скъпо и безсмислено.
valentino_88
18-04-2012, 10:04
От 1 година карам само с нафта на Еко. Разлика между новата и старата нафта не усещам нито във вървеж, нито в пушене, нито в работа на мотора. За разхода не мога да кажа, защото за целта трябва да се напълни резервоара до горе ама на тея цени е непосилно за мен :drive:
Сложете в сметките и цената на замяната на акумулаторите ... мисля на всеки 3 или 4 години беше.
Еко ама друг път, скъпо и безсмислено.
От Тойота дават доживотна гаранция на батерията с продължителност... 5 години ;-) Майтапа настрана, не се сменя толкова често, честно казано не съм чувал за Приус, на който му е сменяна. Иначе по-добрата концепция е тази на Шевролет Волт/Опел Астра, които бачкат на принципа на дизеловите локомотиви. Най-готината и чистата разбира се е тази на серията Z.E. на Рено, но за целта трябва да си имаш двор или гараж, в който да си зареждаш автомобила нощно време, че нещо не мога да си представя провесен посред нощ от четвъртият етаж на люлинска панелка кабел, включен в Рено Флуанс Z.E. например :priest:
Абе даваш адски много кинти за хибрид, и ги избиваш никога. Трябва да изминеш едно 100к км.И тези батерии не са хич еко.
Абе хитряги тая тема не беше ли за няква нафта или бъркам а.Кат ви се коментират зелените таксита,си отваряте тема......................Имах един познат в Лозенец,той имаше 2 и двете ги продваше,защото му бяха давали някакви ядове зимата в студовете...................:grandpa::grandpa::gra ndpa::grandpa:
Аз от 100 годишнината насам сипвам само на ЕКО и сега като прочетох рекламата и ми направи впечатление , че текста са го преписали от някоя добавка: ...намалява с до 4% разхода на автомобила.... Освен икономия, DIESEL EKONOMY гарантира повишаване на цетановото число и оптимизиране на коефициента на полезно действие на двигателя, намалява шума от двигателя с 10-15%, а пониженият разход на автомобила води до ограничаване на количествата вредни емисии в атмосферата. Продуктът предпазва всички видове дизелови двигатели от корозия и предотвратява образуването на нагар по инжекторите. Това води до удължаване живота на двигателя и намаляване на разходите за поддръжка.
Все пак белисимите ни не са обикновени тидиайки и затова реших да попитам някой дали го е пробвал.Следващия път ще го пробвам и аз.
Аз го пробвах по великден.
Оскубаха ме 150лв + 300г 2Т масло.
Изгори точно 1/2 резервоар за 650км.
върви си нормално = няма никаква разлика, даже и същото си харчи.
Карах си какво обикновено - 120-130 магистрала + едно пробване нагоре на траянови врата - 190 без проблем
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.