PDA

View Full Version : 146 боксер, не иска да запали



abgeorgiev
23-04-2012, 14:11
Здравейте колеги, 146 боксер 1351куб, редовно ходих до село колата си я карам без спиране последните седмици докато оня ден слязох сутринта да я преместа пред входа - запалих изчаках малко да загрее около 2 мин и просто я преместих оставих я пак малко след като паркирах изведнъж се притресе цялата падна на около 500об и след около 5 сек угасна ( колата има газов инжекцион ), завъртях пак запали при което се разтресе и зе да работи като на бедна смес или даже като на 2 цилиндъра, веднага светна дюзата на таблото и не угасна повече, след 10 сек угасна и на бензин и на газ същото...
вече трети ден борба няма резултат днеска спря и да пали само върти на газ задържа около 3 мин след което пак угасна.
Проверено всичко по темите и съм проверил кабели, свещи, бубини, дросел въздушен, захранване на дюзите - всичко работи, звучи като на бедна откъм въздух сякаш няма достатъчно такъв накрая скапах акумулатора сега го зареждам бензин съм сипал 10л има към 20 и отгоре литра вътре - моля за помощ и всякакви идеи - последно си мисля за дюза запу6ена защото съм ги 4истил и приятел4ето в сервиза ми каза 4е едната ми е на 70% мъртвец преди 1 година, но мисля че няма да окаже такова влияние дори на 3 дюзи пак 6те пали и 6те тресе поне ве4е не иска да пали или ако запали е като мотора на село за около 5 сек и гасне с светеща дюза на таблото.... :(
Благодаря на всички предварително...

kolev
23-04-2012, 15:29
провери зацепването че да не е превъртяла някой зъб преди да си направил беля.

abgeorgiev
23-04-2012, 15:49
проверихме го не е превъртял :(

kolev
23-04-2012, 16:38
с обикновена агу ли си. провери датчика на коляновия вал. пробвай да откачиш всички букси на инжекторите и върти на газ. провери еку получава ли захранване /виж и двете главни релета/. премери управлява ли бобините.

rijko
23-04-2012, 21:51
О боксер боксер боксер :)
Щом не е скъсала ангренаж и не е превъртяла ремък.
1. Виш има ли импулс на дюзите.
2. Виш помпата дали работи и прави налягане.
3. Провери там кадето са ти рязани или снадени кабелите за дюзите на колата към ЕКуТо на Г.И.
4. Да ти е гръмнала мембраната за ваком регулатора на Г.И. изпарител. (Дай на контакт и откачи вакума от изпаритела към смукателния колектор и ако от страната на изпаритела фъска газ си за мембрани)


Ако не са горните точки значи си е маматаааааа :)

abgeorgiev
24-04-2012, 09:57
да за съжаление нещата отиват към маматааа :( вчера само където не я подхванах с големият чук, днеска плана е да почнеме от начало всичко наред с брат ми дано си хванеме някой пропуск ако ли не незнам вече друго не ми идва на акъл - върти си но нема палене аха да запали и нема и се клати цялата немам думи...

kompir
24-04-2012, 10:55
Закарайте я на диагностика може да е датчик на коляновия вал или имобилайзер.Абе всякаква електроника може да е.Измерете налягането на горивото в рейките.

abgeorgiev
24-04-2012, 14:34
Да, аз вече дигнах ръце, утре ще се хвана и ще я бутаме до един сервиз тука наблизо момчето каза че ще я погледне, имал софт дано се закачи че тя е адски капризна до сега само в Бош се е закачала - така че утре ще му я добутам до там и като имам решение ще пиша резултата.
Днеска започнахме пак отначало - свещи кабели смених и двете бобини останах без пукнат лев - датчика само на кол.вал не мога да достигна трябва си подемник да с ебръкне отдолу или да се разглоби половината неща - може и той е да е ама незнам дали ще свети дюзата ако е той...
Ако някой се сети друго по между другото ако не утре ще пиша ако има резултат :( ....

abgeorgiev
26-04-2012, 14:03
Колеги къде с енамира този датчик на коляновия вал при боксерите и изоб6то мога ли да го достигна сам - има ли достъп до него, благодаря Ви
Н емога да се ориентирам и не го намирам...

kolev
26-04-2012, 14:56
датчика чете от един фланец който е на маховика. мисля че беше от шофьорската страна. като погледнеш там зад главата ще го видиш.

abgeorgiev
26-04-2012, 18:05
Няма палене колата не се 4ете от компа са върти и припалва за известно време сле дкоето срива оборотите на 300-400 тресе се като ко4ина и мре - който я иска давам я за 1200лв е така може да с еокаже проблем за 5лв и да си го оправи някой може и да е за 500лв който я иска давам я цял;ата за 1200лв аз дигнах ръце и съм адски изнервен , веднъж оправили се я махам или давам е такова състояние и бягам дале4е пове4е от италиянки ....

kolev
26-04-2012, 19:47
ми ти наливаш пари да сменяш разни неща без да знаеш там ли е проблема. като играеш на тото така става независимо каква е колата. казах ти да провериш релетата (захранването) на еку. освен това тая кола е с еку IAW и не може всеки гаражен майстор с лаптоп да се закачи към него. трябва да разбереш какво няма- искра или гориво или и двете.

bocko
27-04-2012, 14:29
kolev е прав след толкова писане ти не каза има ли ток и дали отива гориво до рейките

abgeorgiev
28-04-2012, 09:49
гориво отива, компа показа датчик хол-за сега не може да се измъкне много е запекъл + смяна на дюзите свършени са, добрата новина 4е намерих в Драгичево евтино датчика 2ра ръка, дюзите са по скъпички остава само да излезе датчика...за сега не помръдва, ще напиша крайният резултат след всичко сменено благодаря на всички...

kolev
28-04-2012, 10:00
датчика за оборотите всъщност е индуктивен.може да го провериш частично като му измериш съпротивлението. има един винт отстрани, развихте ли го. частите силно ти препоръчвам да си ги купиш от колеги от форума, а не от каквито и да е морги щото дерат кожи.

cobra_11
28-04-2012, 12:42
Колега , ще прощаваш ... що не по4на с една 4итава диагностика , как може да сменяш 4асти наред без да си сигурен .После колата била Талянска ...

сори за 4 , не ми работи клавиатурата.

abgeorgiev
29-04-2012, 14:50
проблемът бе6е че никъде нямам наблизо за да я добутахме, а тези които идваха на място не се закачи- до сега за 6 години някъде само 2 пъти се закача само в Бош, резлутатът е трагичен обаче счупи се датчика по точно се скъса и остана тялото вътре в корпуса-сега чакам да я дигат и ще я отвориме през картера за да се избие и постави нивоят, убедих се че за боксер е адски неудобно да се смени този датчик, ниаккво пространство за работа а и моят с еоказа оригиналният който е бил може би пукнат...

ivan dimitrov
03-05-2012, 14:45
---

kolev
03-05-2012, 15:20
под маховика има една тенекия. сигурно за нея говори.

abgeorgiev
11-05-2012, 17:50
Здравейте колеги след подмяната на датчика колата отново не работи сега се установи че вее не подава ток към бобините, оказа се изгорял резистор в компа, с две думи за комп.съм.
Разпитах Бобо и всички морги в софия и драгичево за сега няма като за мен, някой ако има контакти ще съм благодарен.
Благодаря Ви предварително : IAW 8F.6B/0909-A6 B
46456318 61600.324.03 Z

kolev
12-05-2012, 07:51
Здравейте колеги след подмяната на датчика колата отново не работи сега се установи че вее не подава ток към бобините, оказа се изгорял резистор в компа, с две думи за комп.съм.
Разпитах Бобо и всички морги в софия и драгичево за сега няма като за мен, някой ако има контакти ще съм благодарен.
Благодаря Ви предварително : IAW 8F.6B/0909-A6 B
46456318 61600.324.03 Z

дай твоя на ремонт. тая работа ми звучи познато, не е резистор а се получава късо и са едни искри вътре....

abgeorgiev
12-05-2012, 10:30
Обявиха ми цена за ремонта на 2 места над 200-300лв и щяло да им отнеме време не по малко от 1-2 месеца да поръчат същите елементи със същите стойности, 2ра ръка вървят около 100ина лв което е по добрият вариант за мен , но не може да се намери поне за момента...ще чакам докато изкочи от някоя морга.

kolev
12-05-2012, 20:01
газова имаш ли. ако да, откачи буксите на всички инжектори и пробвай да запалиш директно на газ. ако нямаш- спрей за стартиране на автомобили и пак с откачени дюзи върти.