View Full Version : 146 боксер, не иска да запали
abgeorgiev
23-04-2012, 14:11
Здравейте колеги, 146 боксер 1351куб, редовно ходих до село колата си я карам без спиране последните седмици докато оня ден слязох сутринта да я преместа пред входа - запалих изчаках малко да загрее около 2 мин и просто я преместих оставих я пак малко след като паркирах изведнъж се притресе цялата падна на около 500об и след около 5 сек угасна ( колата има газов инжекцион ), завъртях пак запали при което се разтресе и зе да работи като на бедна смес или даже като на 2 цилиндъра, веднага светна дюзата на таблото и не угасна повече, след 10 сек угасна и на бензин и на газ същото...
вече трети ден борба няма резултат днеска спря и да пали само върти на газ задържа около 3 мин след което пак угасна.
Проверено всичко по темите и съм проверил кабели, свещи, бубини, дросел въздушен, захранване на дюзите - всичко работи, звучи като на бедна откъм въздух сякаш няма достатъчно такъв накрая скапах акумулатора сега го зареждам бензин съм сипал 10л има към 20 и отгоре литра вътре - моля за помощ и всякакви идеи - последно си мисля за дюза запу6ена защото съм ги 4истил и приятел4ето в сервиза ми каза 4е едната ми е на 70% мъртвец преди 1 година, но мисля че няма да окаже такова влияние дори на 3 дюзи пак 6те пали и 6те тресе поне ве4е не иска да пали или ако запали е като мотора на село за около 5 сек и гасне с светеща дюза на таблото.... :(
Благодаря на всички предварително...
провери зацепването че да не е превъртяла някой зъб преди да си направил беля.
abgeorgiev
23-04-2012, 15:49
проверихме го не е превъртял :(
с обикновена агу ли си. провери датчика на коляновия вал. пробвай да откачиш всички букси на инжекторите и върти на газ. провери еку получава ли захранване /виж и двете главни релета/. премери управлява ли бобините.
О боксер боксер боксер :)
Щом не е скъсала ангренаж и не е превъртяла ремък.
1. Виш има ли импулс на дюзите.
2. Виш помпата дали работи и прави налягане.
3. Провери там кадето са ти рязани или снадени кабелите за дюзите на колата към ЕКуТо на Г.И.
4. Да ти е гръмнала мембраната за ваком регулатора на Г.И. изпарител. (Дай на контакт и откачи вакума от изпаритела към смукателния колектор и ако от страната на изпаритела фъска газ си за мембрани)
Ако не са горните точки значи си е маматаааааа :)
abgeorgiev
24-04-2012, 09:57
да за съжаление нещата отиват към маматааа :( вчера само където не я подхванах с големият чук, днеска плана е да почнеме от начало всичко наред с брат ми дано си хванеме някой пропуск ако ли не незнам вече друго не ми идва на акъл - върти си но нема палене аха да запали и нема и се клати цялата немам думи...
Закарайте я на диагностика може да е датчик на коляновия вал или имобилайзер.Абе всякаква електроника може да е.Измерете налягането на горивото в рейките.
abgeorgiev
24-04-2012, 14:34
Да, аз вече дигнах ръце, утре ще се хвана и ще я бутаме до един сервиз тука наблизо момчето каза че ще я погледне, имал софт дано се закачи че тя е адски капризна до сега само в Бош се е закачала - така че утре ще му я добутам до там и като имам решение ще пиша резултата.
Днеска започнахме пак отначало - свещи кабели смених и двете бобини останах без пукнат лев - датчика само на кол.вал не мога да достигна трябва си подемник да с ебръкне отдолу или да се разглоби половината неща - може и той е да е ама незнам дали ще свети дюзата ако е той...
Ако някой се сети друго по между другото ако не утре ще пиша ако има резултат :( ....
abgeorgiev
26-04-2012, 14:03
Колеги къде с енамира този датчик на коляновия вал при боксерите и изоб6то мога ли да го достигна сам - има ли достъп до него, благодаря Ви
Н емога да се ориентирам и не го намирам...
датчика чете от един фланец който е на маховика. мисля че беше от шофьорската страна. като погледнеш там зад главата ще го видиш.
abgeorgiev
26-04-2012, 18:05
Няма палене колата не се 4ете от компа са върти и припалва за известно време сле дкоето срива оборотите на 300-400 тресе се като ко4ина и мре - който я иска давам я за 1200лв е така може да с еокаже проблем за 5лв и да си го оправи някой може и да е за 500лв който я иска давам я цял;ата за 1200лв аз дигнах ръце и съм адски изнервен , веднъж оправили се я махам или давам е такова състояние и бягам дале4е пове4е от италиянки ....
ми ти наливаш пари да сменяш разни неща без да знаеш там ли е проблема. като играеш на тото така става независимо каква е колата. казах ти да провериш релетата (захранването) на еку. освен това тая кола е с еку IAW и не може всеки гаражен майстор с лаптоп да се закачи към него. трябва да разбереш какво няма- искра или гориво или и двете.
kolev е прав след толкова писане ти не каза има ли ток и дали отива гориво до рейките
abgeorgiev
28-04-2012, 09:49
гориво отива, компа показа датчик хол-за сега не може да се измъкне много е запекъл + смяна на дюзите свършени са, добрата новина 4е намерих в Драгичево евтино датчика 2ра ръка, дюзите са по скъпички остава само да излезе датчика...за сега не помръдва, ще напиша крайният резултат след всичко сменено благодаря на всички...
датчика за оборотите всъщност е индуктивен.може да го провериш частично като му измериш съпротивлението. има един винт отстрани, развихте ли го. частите силно ти препоръчвам да си ги купиш от колеги от форума, а не от каквито и да е морги щото дерат кожи.
cobra_11
28-04-2012, 12:42
Колега , ще прощаваш ... що не по4на с една 4итава диагностика , как може да сменяш 4асти наред без да си сигурен .После колата била Талянска ...
сори за 4 , не ми работи клавиатурата.
abgeorgiev
29-04-2012, 14:50
проблемът бе6е че никъде нямам наблизо за да я добутахме, а тези които идваха на място не се закачи- до сега за 6 години някъде само 2 пъти се закача само в Бош, резлутатът е трагичен обаче счупи се датчика по точно се скъса и остана тялото вътре в корпуса-сега чакам да я дигат и ще я отвориме през картера за да се избие и постави нивоят, убедих се че за боксер е адски неудобно да се смени този датчик, ниаккво пространство за работа а и моят с еоказа оригиналният който е бил може би пукнат...
ivan dimitrov
03-05-2012, 14:45
---
под маховика има една тенекия. сигурно за нея говори.
abgeorgiev
11-05-2012, 17:50
Здравейте колеги след подмяната на датчика колата отново не работи сега се установи че вее не подава ток към бобините, оказа се изгорял резистор в компа, с две думи за комп.съм.
Разпитах Бобо и всички морги в софия и драгичево за сега няма като за мен, някой ако има контакти ще съм благодарен.
Благодаря Ви предварително : IAW 8F.6B/0909-A6 B
46456318 61600.324.03 Z
Здравейте колеги след подмяната на датчика колата отново не работи сега се установи че вее не подава ток към бобините, оказа се изгорял резистор в компа, с две думи за комп.съм.
Разпитах Бобо и всички морги в софия и драгичево за сега няма като за мен, някой ако има контакти ще съм благодарен.
Благодаря Ви предварително : IAW 8F.6B/0909-A6 B
46456318 61600.324.03 Z
дай твоя на ремонт. тая работа ми звучи познато, не е резистор а се получава късо и са едни искри вътре....
abgeorgiev
12-05-2012, 10:30
Обявиха ми цена за ремонта на 2 места над 200-300лв и щяло да им отнеме време не по малко от 1-2 месеца да поръчат същите елементи със същите стойности, 2ра ръка вървят около 100ина лв което е по добрият вариант за мен , но не може да се намери поне за момента...ще чакам докато изкочи от някоя морга.
газова имаш ли. ако да, откачи буксите на всички инжектори и пробвай да запалиш директно на газ. ако нямаш- спрей за стартиране на автомобили и пак с откачени дюзи върти.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.