View Full Version : проблем...май е съединител
Здравейте,
имам следния проблем - като дам газколата вдига обороти, но е мудна. Смених свещи и ламбд сонда /те така или иначе си бяха за смяна/ - пак е така. Освен това има и една кофти миризма като натисна педала повече. Някой може ли да ми каже това получава ли се от износен съединител?
пробвай при 40 примерно да включиш 5 и дай газ до долу
ако дигне оборотите без да ускорява е съединител
колега и ако може напиши във форума какво е станало и от какво е било ако си разбрал и моята прави така
SNAIPERIST
30-11-2006, 09:33
Здравейте,
имам следния проблем - като дам газколата вдига обороти, но е мудна. Смених свещи и ламбд сонда /те така или иначе си бяха за смяна/ - пак е така. Освен това има и една кофти миризма като натисна педала повече. Някой може ли да ми каже това получава ли се от износен съединител?
99% е съединител всички фактори са на лице :?
добре да приемем че е съединителя
какво се прави сменя се само диска ли или какво ?
тук и аз да се включа с една питанка без да отварям нова тема.
снощи, на задръстването на семинарията, съединителя доста се втвърди при натискане. или поне на мен така ми струва. а днес сякаш не е чак толкова. маааалко по-твърд от на профа например. каква може да е причината за това? той съединителя, че е потеглил, ми е ясно. но критично ли е положението? колко може да изкара още и може ли да ми докара голяма беля, ако го отлагам?
иначе правих онзи тест с включването на пета при 40 км/ч и рязко газ до дупка - няма проблем, ниски обороти и почва много бавно да набира.
та, ще бъда благодарен, ако някой ме осветли по въпросите ми
поздрави
trustworthy
30-11-2006, 10:53
@Pinky
Kaрай си така и да не ти пука ;) Аз така я купих моята - с твърд съединител, но щом не включва трудно, можеш да караш. Поне на мен така ми бяха казали и аз слушам и изпълнавам :)
Моя също е доста твърд , а забелязвам и на други Туйн Спаркове :!:
Ама той си е твърд откакто я взех - над 20 хил км вече и няма проблем . нито с включване, нито с потегляне , нищо :wink:
trustworthy
30-11-2006, 12:39
Моя също е доста твърд , а забелязвам и на други Туйн Спаркове :!:
Ама той си е твърд откакто я взех - над 20 хил км вече и няма проблем . нито с включване, нито с потегляне , нищо :wink:
Моят също е така, но сравнен с други 146-ци си е доста твърд, де. Едната 146-ца беше ТС със сигурност. За другата мисля, че беше боксер, ако има някакво значение. Явно не е болка за умиране
благодаря за отговорите.
ще я карам така, пък каквото стане. дано само не ме остави по път, като пътувам към варна за празниците. в крайна сметка, като гледам темата с колеги от различни градова, готови да помагат, не би трябвало да имам проблем :)
venci-aleks
07-12-2006, 13:40
Не съм специалист но ако автомобила продължава да повишава обороти при рязко подаване на газ, най вероятно е за смяна на съединител, стария може да изкара и много но със смяната му по навреме може да спестиш пари.
Твърдия педал на съединителя и отделянето му ниско долу също предполагат износване но не чак толкова.
Съединитела ти е заминал. По принцип най добре е да го смениш комплект(притискател лагер феродов) ако не ти се купува и притискател задължително с феродовия сменяш и лагера, защото може да се счупи и оставаш без съедитнител.
А твърдостта зависи от много неща, и не винаги значи че е износен. Ако не буксува и не вие лагера си карайте и да не ви пука.
... твърдостта зависи от много неща, и не винаги значи че е износен....
От кво зависи? Любопитен съм де :oops:
Моя е страшно мек, разглези ме и направо като се кача на друга кола ми се схваща крака :lol: Обаче отделя малко високо (горе-долу по средата на хода на педала) и ме съмнява че е тръгнал.
пп: не съм карал друга 145-ца и нямам база за сравнение :oops: Пробвал съм 33-ки и няма нишо общо...
и моя отделя високо и страшно мек и аз му се чудя имам чувството че понякога боксува и замерисва гадно
нормално ли е
Гиги е прав че се смениа комлект но не е прав за твардоста на педала.Това е от притискателниа диск така че се смениа с нов и педала става много мек.Не зависи от нищо дръго а за миризмата това идва от бъксъването на феродовиа така че приателъ садинителиа ти е за смиана отдавва.Смениа преди да ти е надрал маховика че тогава става лошо
Гиги е прав че се смениа комлект но не е прав за твардоста на педала.Това е от притискателниа диск така че се смениа с нов и педала става много мек.Не зависи от нищо дръго а за миризмата това идва от бъксъването на феродовиа така че приателъ садинителиа ти е за смиана отдавва.Смениа преди да ти е надрал маховика че тогава става лошо
Тва с надирането на маховика сигурен ли си!
п.с. Щото ко е тъй да не ходя да го олекотявам, ами да потрая малко....
Гиги е прав че се смениа комлект но не е прав за твардоста на педала.Това е от притискателниа диск така че се смениа с нов и педала става много мек.Не зависи от нищо дръго а за миризмата това идва от бъксъването на феродовиа така че приателъ садинителиа ти е за смиана отдавва.Смениа преди да ти е надрал маховика че тогава става лошо
Ми да зависи от притискатела ама има притискатели и притискатели :wink: Някой са си твърди от нови. Обикновенно хубавите марки са по меки Валео, Закс, даже и Делфито е добро, но не очакваите от комплект за 150лв да е мек и да отделя добре :wink:
прав си бе Гиги.Аз за това като доидете да си смениате нещо при мен ви казвам да си къпите наи хъбавото :Д
Румен сам бе Гиги :Не си минавал от много време през сервиза,което говори че Алфата те слуша де
Румен сам бе Гиги :Не си минавал от много време през сервиза,което говори че Алфата те слуша де
Айдее и тоя прописа у форума да не си болен бре :lol: :lol: :lol:
Я тихо ма.Ко искаш не може ли и аз да драсна 2 реда.Ела в сервиза пак аз ше ти кажа кои е болен и свърши ли ми ти работа или пак ме забрави,което е нормално за тебе де
Румен сам бе Гиги :Не си минавал от много време през сервиза,което говори че Алфата те слуша де
Хихи така кажи 8) Горе долу слуша ама сменях едни накладки та после се наложи 3-пъти да обезвъздушавам :shock: :shock: :? Затуй май по добре по често да минавам 8)
Румен сам бе Гиги :Не си минавал от много време през сервиза,което говори че Алфата те слуша де
Хихи така кажи 8) Горе долу слуша ама сменях едни накладки та после се наложи 3-пъти да обезвъздушавам :shock: :shock: :? Затуй май по добре по често да минавам 8)
И моята слуша - ама трябва да минем скоро, ей така профилактично - се ще намерим нещо за смяна :roll: :D :D :wink: Само да дадът добри премии за нова година :D :D 8)
чини ми се, че на абонамент за профилактичен амбулаторен преглед ми замирисва тука ...
ха ха елате пак ше пием по бира,сега пред Коледно и коли да почнем да ремонтираме, ша ни се развали настроението особенно ващо.Пак и те ващте кукли са наи здравите от сички маи, е да не забравяме и бат Насо де
Владе ти за онези профилактичните 20 лева ли говориш кадето искаш да ги дадеш че от много време не си давал ли-ха ха ха :
пцолютно правилно си ме разбрал.
радвам се, че поне един усеща истиността на изказа ми.
причината да не съм се весвал хич не е алфата ... а заетоста ми с други говнести задължения, които имам кефа да ми ядът времето и нервата.
ха ха елате пак ше пием по бира,сега пред Коледно и коли да почнем да ремонтираме, ша ни се развали настроението особенно ващо.Пак и те ващте кукли са наи здравите от сички маи, е да не забравяме и бат Насо де
Ами сега ясно , че нищо няма да пипаме без да е наложително - най много масло да смениме и да пием по бира :wink: :D
Иначе напролет съм замислил една доста пълна профилактика - включваща преглед и смяна на квот трябва по окачването и двигател + диагностига (надявам се там да не пипаме много) боядисване , нови гуми след прифилактика от зимния сезон на окачвамето 205/50/15 и ей така (абе пара да има като не се налага ми е по хубаво да си харча за алфата - отколкото като се наложи спешно) :roll:
П.П. Сори за ОФФ-а (после ще разделя темата) :oops:
Маховика няма как да се надере,първо пада феродото от към притискателния диск. Съединителя е мек защото ти е хубав притескателния диск и гумичките на долната помпа.
Гиги е прав че се смениа комлект но не е прав за твардоста на педала.Това е от притискателниа диск така че се смениа с нов и педала става много мек.Не зависи от нищо дръго а за миризмата това идва от бъксъването на феродовиа така че приателъ садинителиа ти е за смиана отдавва.Смениа преди да ти е надрал маховика че тогава става лошо
Ми да зависи от притискатела ама има притискатели и притискатели :wink: Някой са си твърди от нови. Обикновенно хубавите марки са по меки Валео, Закс, даже и Делфито е добро, но не очакваите от комплект за 150лв да е мек и да отделя добре :wink:
Гиги комплекта Валео за боксера на Стамболийски е 190 лв. :idea: :wink:
ми нали феродото е ковано с нитове бе приятел и като се износи феродото тези нитове макар и медни или алуминиеви нали почват да дерат маховика
ми нали феродото е ковано с нитове бе приятел и като се износи феродото тези нитове макар и медни или алуминиеви нали почват да дерат маховика
Това с надирането май зависи от колата (марка, модел, система). Който има опит и е виждал надран маховик е прав!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.