View Full Version : Кой излъга че ТС-то е по по от боксер
Онзи ден както си карах с 60-80 и изведнъж ми УМРЯ TI-ката. За разлика от боксерчетата не изтропа коляновият вал, ами се срещнаха буталата с клапаните :) А ремакът и другите врътки са на 6-7000 км и ремакът е здрав.Свещите са ръждясали и аз си дойдох от гр. Търговище не с моята кола.Благодаря на Ваковата сестра- "аз пия -ти караш".Та,констатацията е следната: проблема на Алфа е, че е Алфа, но никога няма да ти е скучно и там,където закъсаш трябва да има алфисти на барбекю,лук,джин.
:drunk::BBQ:
Онзи ден както си карах с 60-80 и изведнъж ми УМРЯ TI-ката. За разлика от боксерчетата не изтропа коляновият вал, ами се срещнаха буталата с клапаните :) А ремакът и другите врътки са на 6-7000 км и ремакът е здрав.Свещите са ръждясали и аз си дойдох от гр. Търговище не с моята кола.Благодаря на Ваковата сестра- "аз пия -ти караш".Та,констатацията е следната: проблема на Алфа е, че е Алфа, но никога няма да ти е скучно и там,където закъсаш трябва да има алфисти на барбекю,лук,джин.
:drunk::BBQ:
Колега как разбра че са се срещнали бутала и клапани?
Как се е случило това, каква е причината?
Няма начин просто ей така да се срещнат?
Шпонката ли те предаде? Днес случайно разбрах за случката ти. Дочух, че нямаш компресия и на 4-те цилиндъра и щом ремъка е там и не е прескочил вероятно шпонката е превъртяла долу.
Шпонката ли те предаде? Днес случайно разбрах за случката ти. Дочух, че нямаш компресия и на 4-те цилиндъра и щом ремъка е там и не е прескочил вероятно шпонката е превъртяла долу.
Имаме познал верния отговор :) ххахах 16 от 16 е резултата+водачите на клапаните.
Сега седя и си търся друга глава че и водачите са погинали.
Таз глава отива за 2бири и един суджук. Колата е при Бончо(164TD) Той ще й бае да издържа на моите напъни да си редактирам подписа във форума.
Върти ми се в главата :drums: така и така е разбутан двигателя дали да не му се направи цяла ревизия? Или после да цъкам и да викам абе що не го ревизираха този двигател.
badmadafaka
01-05-2012, 21:46
Шпонката ли те предаде?
Каква е тая шпонка..? За ангренажното колело на коляновия вал ли говорите..?
Да. Често се случва при 2.0-ките напоследък.
---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:34 ----------
Върти ми се в главата :drums: така и така е разбутан двигателя дали да не му се направи цяла ревизия? Или после да цъкам и да викам абе що не го ревизираха този двигател.
Ревизирай го ако имаш пари. После ще те е яд. Поне за сегменти извади пари и за биелни.
badmadafaka
02-05-2012, 08:38
И как точно се прецаква това колело..? Аз си го представям, че буквално трябва да се строши на две за да изпадне от болтовете... :Bolt:
Разбива се шпонката и колелото превърта в оста на вала.
Ако си мислите,че тая шпонка държи нещо жестоко се лъжете.Просто позиционира колелото.Някои беше забравил да стегне болта и да го залепи.
Точно. Нищо не държи и като се охлаби болта поради някаква причина дали поради предишно развиване и недозавиване или по друга причина и всичко отива подяволите.
digitalundgrd
02-05-2012, 10:34
ххахах 16 от 16 е резултата+водачите на клапаните.
Както казват сРъбите - "Ово йе Стандарт" при ТС, превърти ли шпонката :)
И за да не съм голословен :
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=787476&postcount=17 :surrender:
badmadafaka
02-05-2012, 10:44
Е значи в крайна сметка говорим за тотална мърлящина и некомпетентност на "майстор", а не за дефект в мотора, щото както го каза, че напоследък се случвало на много двойки мисля, че на половината форум са им настръхнали космите по врата... :Bolt:
digitalundgrd
02-05-2012, 10:57
Е значи в крайна сметка говорим за тотална мърлящина и некомпетентност на "майстор"
В случая може би е така, но по принцип тия шпонки си се късат (все пак караме 10+ годишни кошници), та ако ще и в Арезе да са ти я стягали - няма спасение :kissy:
Моята също се скъса 3-4 месеца след като сложих 2.0ТС, но не знам как се разминах без криви клапани.
Вече година и половина карам с чисто ново зъбно колело рикамби и да чукна на глава проблеми за сега нямам :beer:
Малко история за колата. Колата я взех без много много да търся че бях зривил двигателя за незнам си кой път и реших да сменя боксер с ТС. Взех я за 1400лв. От колата капеше масло не вървеше въобще бяха подменени много части от интериора с други какви то е имало. Ето ви малко снимки как изглеждаше.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/536016_3371711006456_1079691588_33012488_136576620 6_n.jpg http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/380259_3371740927204_1079691588_33012498_757691786 _n.jpg http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/577305_3371759967680_1079691588_33012517_455974675 _n.jpg http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/581606_3371780888203_1079691588_33012534_153135152 5_n.jpg http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/427883_3371781368215_1079691588_33012535_154381244 8_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/380369_3371781808226_1079691588_33012536_198603488 5_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/405023_3371781968230_1079691588_33012537_940367399 _n.jpg
И както следва я закарах да видят от каде блика масло и за смяна на ремък. Оказа се че колата не е зацепена като хората Majed ми услужи със пети за зацепването. Гарнитурата на капака на клапаните течеше и бе подменена както и седем пистовия ремък за климатик,динамо и.т.н. Но не е погледната тази шпонка както и не е развивано зъбното колело. А да ремъка който върти баланс валовете бе махнат. Валовете са си там. След тези процеудри по колата, алфичката взе да се движи и работи доста добре. Стана си една истинска 2-ка.
После си взех прагове от Badmadafacker. Боядисване лепене и ги сложих на колата.
От Majed се здобих с кожен волан в дооста по добро състояние от моя и го сложих :) ама светнах лампата на айер бека :)
На тапицер ми направи кожите за скоростния лост и ръчната.
Седалаки предни и сложих
Смених дискове и накладки.
Задните амортесьори бяха маслени и леко се надигаше отзад колата. Смених ги с газово маслени и колата заспа на пътя. Джанти гуми и колата стана готина :)
Е сега от Събев чакам глава обурудвана както се казва готова за състезание :) и съм в боя.
И аз знам още поне 3 случая където болта не е развиван никога и пак охлабва, шайбата започва да играе по шпонката и в един момент превърта.
Всички части са намерени и предполагам се тъпчат в колата. Много съм доволен че може би на събора ще се завозя а няма да се возя :) По м/у другото мисля да разчастя стария вариАтор и да вида какво има в него и не може ли да се направи. Едва ли съм първия ама мисля да го натроша.
Всички части са намерени и предполагам се тъпчат в колата. Много съм доволен че може би на събора ще се завозя а няма да се возя :) По м/у другото мисля да разчастя стария вариАтор и да вида какво има в него и не може ли да се направи. Едва ли съм първия ама мисля да го натроша.
Какво правеше стария вариатор, тракаше ли?
Като го разглобиш ще намериш липсата на една шайба която с времето от износване е изчезнала и затова трака! Може би ще откриеш и малък луфт в шлиците и това е! Ферариста имаше някакви оферти за рециклирани вариатори с гаранция, обърни се към него да ти обясни как стоят нещата!
badmadafaka
03-05-2012, 22:36
А видя ли това:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065447&postcount=1031
На мен ми изглежда добра идея...
А видя ли това:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1065447&postcount=1031
На мен ми изглежда добра идея...
Това имах предвид!!!
мн бързо се върна в играта браво .. евала
Взех си колата иииии се кефа якооУУооу. Много по тиха е :) даже аз не чувам варийатор да трака (Бончо го чува). Тя е с този на Събев. И незнам ко е праил Бончо но сега върви доста по леко. Много ме кефи как върви. Даже върти гуми и на 2-ра :) И НЕ ИЗПУШВА :P
Взех си колата иииии се кефа якооУУооу. Много по тиха е :) даже аз не чувам варийатор да трака. Тя е с този на Събев. И незнам ко е праил Бончо но сега върви доста по леко. Много ме кефи как върви. Даже върти гуми и на 2-ра :) И НЕ ИЗПУШВА :P
Надявам се да си доволен от мен и майстора си! ;-)
badmadafaka
04-05-2012, 23:44
Евала щом всичко е свършило добре... 8-)
Сега мернах темата. И много се радвам от щасливия край, въпрек и главоболието :-/
Колата съм я виждал на живо и няма как да не се отбележи факта, че е уникална :)
1000 км по късно се таркаля още и е супер +1000км движи яко
1000 км по късно се таркаля още и е супер +1000км движи яко
+1500=3500 си екстра, ама миналата седмица треснах в дупка на Варненската магистрала и нещо ми се измести ъгала на сходимост на предна лява гума и днес го видях :) кофти гумата е изядена от вътре вече.
+1500=3500 си екстра, ама миналата седмица треснах в дупка на Варненската магистрала и нещо ми се измести ъгала на сходимост на предна лява гума и днес го видях :) кофти гумата е изядена от вътре вече.
А уж можело вече да вдигаш 140 КМ/ч на тази "магистрала" ...
Варненската масистрала от 3-4 години няма ама нищо общо с магистрала. Миналото лято минавах от там последно, а преди това доста по-често и винаги а аварийната. Само там става за каране горе-долу.
ivan dimitrov
02-07-2012, 22:06
---
Малииии тоз курник още движи!?
Ми не само магистралата е зле. Аз бях решил да пращам боксера на НАСА, да го ползват за луноход. Обаче изтьрва заден амортисор. Сега трябва да видя колко точно пробег тьрсят на луноходите. Сигурен сьм че ще покрием норматива, ама за всеки случай....
На колко километра е ?Питам от любопитство,защото моята е направих на 190 почти.В Alfa145.cом има доста интересни снимки на километражи.Т'ва Алфата ще излезе много кораво животно!
ivan dimitrov
04-07-2012, 02:28
---
Баси това със сходимоста на колата не било от крив амортесьор а от заминали тампони на носачите. Днес ги смених без да обеля кожата по пръстите си :) и всичко си доиде на място. Интересното е че не тропаха през дупките. Много страни колки са алфите ................. на боксера клопаше яко като се разпаднаха носачите а на ТИ-то не как става тоя номер
Баси това със сходимоста на колата не било от крив амортесьор а от заминали тампони на носачите. Днес ги смених без да обеля кожата по пръстите си :) и всичко си доиде на място. Интересното е че не тропаха през дупките. Много страни колки са алфите ................. на боксера клопаше яко като се разпаднаха носачите а на ТИ-то не как става тоя номер
По тежък е мотора ;)
Чакай да ви кажа какво сатворих хахахха
онзи ден вечерта си нямах работа и се чудех какво да права и реших да сии настроивам газовия комп че много ми харчеше нещо колата 12 градско. И установих че ланда сондата ми е станала мудна и газовите времена бяха на празен ход(900обр/мин) 3,1-3,9 мс при 4000обр/мин 12-16мс, посе изкубах буксата на ланда сондата и я върнах обратно и като запалих. Вече сондата си работеше приемливо добре и времената паднаха на празен ход(900об/мин) 1,9-2,1 мс а при 4000обр/мин 5,5 - 6,8 мс
После установих че с газовия комп мога да управлявам дюзите на бензин и си зривих крайното гърне :bravo: И за 10км изгорих 10л бензин хахаха ама колата вдигна 260 :) на почти 8000обр/мин времената на бензиновите дюзи бяха 26мс
И сега седя и се чуда ако вариатора го преправа да не се връща след 4000обр/мин дали ще тресна мотора и дали Бончо е на море
Само мини да ти тура правилното масло и ако искаш и изкриви пода от газ.Пък кат го смелиш пак ш го напраим и толкоз.Смело нема се плашиш.
Majed_146
29-07-2012, 00:35
Чакай да ви кажа какво сатворих хахахха
онзи ден вечерта си нямах работа и се чудех какво да права и реших да сии настроивам газовия комп че много ми харчеше нещо колата 12 градско. И установих че ланда сондата ми е станала мудна и газовите времена бяха на празен ход(900обр/мин) 3,1-3,9 мс при 4000обр/мин 12-16мс, посе изкубах буксата на ланда сондата и я върнах обратно и като запалих. Вече сондата си работеше приемливо добре и времената паднаха на празен ход(900об/мин) 1,9-2,1 мс а при 4000обр/мин 5,5 - 6,8 мс
После установих че с газовия комп мога да управлявам дюзите на бензин и си зривих крайното гърне :bravo: И за 10км изгорих 10л бензин хахаха ама колата вдигна 260 :) на почти 8000обр/мин времената на бензиновите дюзи бяха 26мс
И сега седя и се чуда ако вариатора го преправа да не се връща след 4000обр/мин дали ще тресна мотора и дали Бончо е на море
Баце, кога успя да ги сътвориш тези неща :) трябева са видим на по кафе :) Крайно време!:devil2:
Турих си кора под двигателяяя, баси и кефа сега не вдига пепел :pancake:
Да го иба и италянската инжинерна мисал. Колата от преди си правеше мизерии сутрин, припалваше и гаснеше по 2-3 патти на бензин докато запали. И аз нали съм "умен" смених:
Бензинова помпа, клапан налягане...... а проблемната пошибалка се оказва датчик за температурата на инжекционааааааааааааааааааааааааааа уфф голема тапотия с тая кола. И помеждо другото зела че е омряла ланда сондата :)
don_pepone
22-08-2012, 17:24
Хахах колега извинявай ама в случая нее виновен италянския инженер и неговата мисъл :) ,ами нашето мислене ,че все имаме решение набързо,без да знаем дали е правилното :)
Така е колега :) затова споделям опита си на слепочене. Други да четат да се посмеят и да не правят глупости.
А аз одеве докато се пребирах установих че не ми се включва перката на радиатора и дигнах почти 100 градуса :respect:
ivan dimitrov
22-08-2012, 22:48
---
Познай кой трябва да проверява дали му е здрав резисторьт за пьрва степен. Това ако движението не е било в здраво задрьстване, и не си се изрязвал жестоко.
Ако е било така то "почти 100 гр " си е нормално.
Резистора е здрав(можеби), като стигне 85-87 градуса. Започва 1-ва степен да се включва за 30 секунди и изключи. После пак така и пак така докато не стигне почти 100 градуса. Почва да духа на 2-ра степен, докато падне на 90 градуса и пак започва да включва за крадко 1-ва степен. Уффф :on_da_beach: мен ми е жега да се ровя под капака. А и като включа климатика перката на парното почва да работи и нема грижи. Температурата застава на 90 градуса и е чук.
ivan dimitrov
24-08-2012, 23:12
---
Ако на минимални загрява до кьм 100 и след като я форсираш леко, рязко пада температурата става кофти полужението.
Не не се случва това седи си гореща кочината. Даже ако не е загряла 70 градуса и я подкарам 5 км със 100-190 км и седи на 97 градуса и не мърда.
Рових търсих и никаде не намерих дали има съвместими скорстни кутий от ланчия фиат за 145/6 2.0 тс .Някой тук да знае ? Мерси предварително
Има,ама няма де да си хванеш тампона.
Днес лекичко одарих картера :) и минах 20км преди да разбера че ми изтекло маслото. Много взе да тропа вариатора, затова срях. Оказа се дупка 2см дълга 2-3мм широка. Ще направя снимка като го сваля. Та след 5-6 часа чудене ко да правя. Задърпах колата до писта дракон там на крик я вдигнах и намазах обилно процепа със силикон виктор реийнц, след 1 час налях 4 литра масло М10Д за ужас на всички и се пребрах до Ботевград 168км. Не тропа не лопа само дето вариатора с това масло се чува малко повече. Мерси на Маджед Иван(Ваката), Тишо, Тонимир, Бончо за идейте и предложенията :)
ivan dimitrov
21-10-2012, 21:44
---
Днес лекичко одарих картера :) и минах 20км преди да разбера че ми изтекло маслото. Много взе да тропа вариатора, затова срях. Оказа се дупка 2см дълга 2-3мм широка. Ще направя снимка като го сваля. Та след 5-6 часа чудене ко да правя. Задърпах колата до писта дракон там на крик я вдигнах и намазах обилно процепа със силикон виктор реийнц, след 1 час налях 4 литра масло М10Д за ужас на всички и се пребрах до Ботевград 168км. Не тропа не лопа само дето вариатора с това масло се чува малко повече. Мерси на Маджед Иван(Ваката), Тишо, Тонимир, Бончо за идейте и предложенията :)
Не е зле да си смениш и всичките лагери по коляновия вал след тези 20 км без масло!!!:oops:
Явно изминалия уикенд беше уикенд на пробитите картери.
Сигурно и другия потърпевш ще си признае, ако види темата.
Majed_146
22-10-2012, 11:30
Ще си признай той :) няма къде да иде :) Дай боже на никой да не се случва, че е неприятно да закъсаш на пътя :(
Поздрави
---------- Post added at 11:30 ---------- Previous post was at 11:29 ----------
Днес лекичко одарих картера :) и минах 20км преди да разбера че ми изтекло маслото. Много взе да тропа вариатора, затова срях. Оказа се дупка 2см дълга 2-3мм широка. Ще направя снимка като го сваля. Та след 5-6 часа чудене ко да правя. Задърпах колата до писта дракон там на крик я вдигнах и намазах обилно процепа със силикон виктор реийнц, след 1 час налях 4 литра масло М10Д за ужас на всички и се пребрах до Ботевград 168км. Не тропа не лопа само дето вариатора с това масло се чува малко повече. Мерси на Маджед Иван(Ваката), Тишо, Тонимир, Бончо за идейте и предложенията :)
Ти всеки път ли че удебеляваш Това "Д", да не бях се обаждал :) Важното че се Върна жив и здрав и На ход!
Мерси на Маджед Иван(Ваката), Тишо, Тонимир, Бончо за идейте и предложенията :)
Няма за какво баце ... то ако в такива ситуации не си помагаме , кога да помагаме? :)
Радвам се, че успя да се прибереш живо и здраво на ход и дано скоро я оправиш на 100% ;)
Дали може да се зглоби за моя 2.0 ТС скоростна кутия като:
-се ползва моя кожух с лостове
-се сложи диференциал от 1.4ТС
-се сложи 5-та от 2.0ТД
- 1,2,3,4 да си останат от 2,0 ТС
Може всичко без диференциала.
Значи минаваме на вариянт Б:
-скорости от 1.8 ТС
-по дълга 5-та от.............пфф неззнам какво
Кутии имам около 15-20 включително и от 1.8 TS
Знам си аз че Бончо е моя човек. Хахахах да ти дотегля ли кенефа в който превърнах алфата.
Ииии докато се наканя да ида до Бончо и то ми изтече маслото от скоростите от към съединителя :) тече като ракия от казан. М да да да :)
И само да споделя в неделя припаднаха пак две коли хахах Алфата(скорости) и Хондата(полуоска на две) а да и днеска телефона си удавих . Почва черна серия.
didko_boy
27-11-2012, 19:55
сакън !!! ако говориш за ендуранса в неделя "алфата" скъса носач (ухото на тампона на носача) излезе полуоска иии до там. хондата видях че извадихте големите чукове и после я качихте на колесара
Скорости:
След като преди месец два ми изгърмяха скоростите и по точно вторичния вал се показа да види какво прави съединителя. Се чудих какво да правя и си взех скоростна кутия от 146-ца 1.8 T.S. И за това си търся 5-та от 2.0 ТД но това не е важно. По интересно е че разхода падна с 2 литра от 10 на 8 :) Това не го очаквах, обаче максималната скорост падна с 25 км вече не е 260км/ч. а е 235км/ч. това по показания на таблото. Но пък се ускорява много по бързо.
Биричед, как смъкна два литра бе, да не би да те лъже километража нещо ???
Биричед, как смъкна два литра бе, да не би да те лъже километража нещо ???
Със сигурност лъжат тия уреди, и скоростомер и километраж. 260 км/ч. от 150 коня с тегло 1300кг. и габаритна височина на 140 см., ми как да не лъжат.
Биричед, как смъкна два литра бе, да не би да те лъже километража нещо ???
Нали това викам че колата свали разхода с по късите скорости от 1.8 Т.С. Сега работи с +400обр/мин повече на 140км/ч 5-та е на 4400обр/мин преди беше на 4000 и така на 200 км/ч е с 6300обр/мин педи бяха малко преди 5800.
Аз си го обяснявам с това че с тези по къси скорости е по лесно на двигателя. Защото като се включа към ЕКУ-то и гледам времената на дюзите в какъв интервал от ms се движат няма нищо общо от това с другите скорости.
Аз пък мисля, че нещо си се омотал в смятането :)
ХАХА объркал че нали аз си сипвам гориво как да го объркам бре 265км и доливам 22литра колко прави това ===============Литри за 100 км: 8.3 http://www.calculator.bg/1/razhod_gorivo.html
Със сменена сонда 147км(Ботевград-София-Ботевград и 30 мин задръстване в софия) с 16лв. газ делено 1.28лв са 12.5 литра което е 8,5 газ на 100км. При скорост по магистралата 130-140км. Аиде честито на мен :grin:
Днеска ще сложа газовите дюзи 1.5 ома и така ще доида до Търговище да видя колко ще изгори. Аз искам да я смъкна на 7.5 газ на 100 км със скорост 130-140км
:) айде нова бензинова помпа :) хаха то се сипвало и бензин бре. Не си караите колити без бензин :)
Ако някой трябва да си сменя помпата да слага от Хонда 1.3-1.8 мицобиши паджеро 3,2 220коня. С 5 мм е по дълга ама става. Не знам какъв и е дебита ама щом храни кола 220 кончета.
Ако някой трябва да си сменя помпата да слага от Хонда 1.3-1.8 мицобиши паджеро 3,2 220коня. С 5 мм е по дълга ама става. Не знам какъв и е дебита ама щом храни кола 220 кончета.
Това е интересна информация. И колко струва въпросната помпа от Мицубишито?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.