PDA

View Full Version : Въпрос за рейки



tqnbtb
01-05-2012, 08:54
На кратко ще стане ли рейка от 1.4 ,1.6 , 1.8 на 2.0 Т.С. в алфа 145 .. сравнено с моята какво ще трябва да се смени за да стане на тази кола .. Има ли зн годината на производство на "новата" рейка която ще взимам да знам какво ми трябва .. Правя това защото ми омръзна да сменям помпи и масла на поразия и волана отново да седи мега тежък .... НЕ ме интересува че ще въртя полвин оборот повече за сметка на комфорта ..

thecleaner
01-05-2012, 18:41
На кратко ще стане ли рейка от 1.4 ,1.6 , 1.8 на 2.0 Т.С. в алфа 145 .. сравнено с моята какво ще трябва да се смени за да стане на тази кола .. Има ли зн годината на производство на "новата" рейка която ще взимам да знам какво ми трябва .. Правя това защото ми омръзна да сменям помпи и масла на поразия и волана отново да седи мега тежък .... НЕ ме интересува че ще въртя полвин оборот повече за сметка на комфорта ..

Всички стават ма трее накрайници да сменяш. От 1,8 рейката е същата като твоита. От 155 рейката също става.

phoenix
02-05-2012, 11:59
На 1.4 и 1.6 е мааалко по-различна. Аз бях взел една от QV и се оказа, че няма да е толкова лесно прехвърлянето на моята, за това я върнах. На 2.0 матор е с по-дебели прътове и съответно накрайниците са по-големи. Предполагам, че ако бях разглобил всичко щях да успея да събера от двете една, но ми се стори направо безсмислено това упражнение, което щеше да е с неясен изход. За съжаление го разбрах, след като вече свалих моята рейка и нямах кола 2 дена докато накрая върнах пак моята рейка. За цялото упражнение платихме и на еконт едни пари да разходи една рейка насам-натам... С две думи си търси да е от 2.0 мотор, може и 1.8 да е същата все пак са силни мотори явно за това имат по-дебели железа. но 1,4 и 1,6 не стават за теб!

tqnbtb
02-05-2012, 18:36
ами ако смениш накрайниците с по дебелите няма ли всичко да е ок ? купуваш си едни кормилни накрайници за късата рейка и я слагаш аз така си го обяснявам .. 20 лв ти е накрайника

phoenix
03-05-2012, 13:09
... ама той самия прът който идва от рейката е по-дебел.
което значи, че трябва и вътрешните накрайници да се сменят и външните, или пък някак си от твоята да вземеш всичкото и да го навиеш на новата рейка... абе има разлика и аз се отказах да се занимавам, разбира който ме познава, знае, че невъзможни неща няма!

tqnbtb
03-05-2012, 19:34
сега вече те разбрах да :)

spellmaste
03-05-2012, 22:50
Минах през тази гимнастика, рейка от 1.4 със смяна на вътрешни и външни накрайници си легна на място.

tqnbtb
03-05-2012, 23:41
преди това с ква рейка си бил и след смяната върти ли се по лесно волана ???