PDA

View Full Version : климатроника умря



myrko
04-05-2012, 00:00
Днес цял ден си карах на климатроник и изведнъж спря да охлажда , не се включват нито перката нито компресора бушона е добре.Дали може да е от някое реле или да има друг бушон някаде наврян. Колата е Т.С. Супер :)
Помагайте колеги, че на топло не се седи :)
Мерси предварително

didod
04-05-2012, 08:24
Има ли фреон?
Всъщност коя перка не се включва?

myrko
04-05-2012, 09:32
Ами фреон си имаше до последно :) Не се включва перката дето обдухва двата радиатора :)

didod
04-05-2012, 09:57
Като загрее колата включва ли?
Ако да, значи поне там няма проблем. Трябва да се види има ли фреон и ако да, вече да се търси причина компресора да не сработва, пресостат, датчик за замръзване на изпарителя и т.н.

myrko
04-05-2012, 13:28
Ами и на загряла не иска.А релето каде е ,че не са чува като го пусна да чатка :)

didod
04-05-2012, 14:15
Ако и на загрял двигател не пуска вентилатора, то имаш 2 отделни проблема. И климатика е по-малкият.

myrko
04-05-2012, 14:53
Проблема с вентилатора беше прекаснат кабел :) обече климата не трагва пак

didod
04-05-2012, 15:15
Ето схемички

myrko
04-05-2012, 15:33
:cheers: мерси колега

MaVrUt
04-05-2012, 17:45
я дай снимки да я видим тая варненската 164-ка

myrko
04-05-2012, 18:01
Ще я снимам днес и вечерта я качеам :)

speеdddddd
07-05-2012, 22:59
Трябва някой колега да му закачи едни манометри ,да се види дали има фреон . Въпреки ,че да изпусне така от раз и да спре ,това трябва да си го видял ,под- формата на бели пушеци....

Ако има фреон ,тогава замери с уред дали идват 12 волта на буксата на компресора ,обикновено е само идин кабел и мериш между него и корпус ,ако има 12 волта значи ти е заминала магнитната шайба на компресора ,ако не ,пак пишеш тук :-P

Според мен проблема с вентилатора на радиаторите е довел до скъсване на някоя тръба или по-вероятно маркуч заради високо налягане и сега няма хладилен агент в системата ..... :whistle: