Log in

View Full Version : Много бързо загрява



svrusev
04-05-2012, 13:03
Здравейте! От известно време колата загрява много бързо, за максимум 5мин. е загряла а това ме тревожи! Вчера пипнах с ръка ДВГ и не ми се стори горещ, а показваше 90градуса. Също почна и да трака като Дизел...2001г. Т.С.(газ/бензин).

myato
04-05-2012, 13:21
Времето е топличко вече и е нормално да загрява бързо.Ако не прегрява, бъди рахат.

nikit087
04-05-2012, 15:16
Ако загрява в движение за 5 мин е нормално мисля.защото времето е доста топло вече,моята Алфа е 1.6ТС и загрява за 3км някаде до 80 градуса и така си държи...Вече като вляза в трафика яко и тогава отива на 90 градуса......Но при мен колата е разграфена на 40-60-80-100-120 градуса....Това е АЛфа 146

ecotronic
04-05-2012, 18:16
Здравейте! От известно време колата загрява много бързо, за максимум 5мин. е загряла а това ме тревожи! Вчера пипнах с ръка ДВГ и не ми се стори горещ, а показваше 90градуса. Също почна и да трака като Дизел...2001г. Т.С.(газ/бензин).

Нивото на охлаждащата течност в разширителния съд нормално ли е ?

svrusev
04-05-2012, 21:21
Нивото на течноста е нормално. А тово дизелово тракане?? Дали нещо от кобилиците??

ecotronic
04-05-2012, 21:27
Нивото на течноста е нормално. А тово дизелово тракане?? Дали нещо от кобилиците??

Появата на бързото загряване и тракането по едно и също време ли се случиха?

svrusev
04-05-2012, 21:39
Не, тракането е много преди загряването.

ecotronic
04-05-2012, 21:56
Не, тракането е много преди загряването.

Тракането може да е от вариатора. Като застанеш от дясната страна на двитателния отсек и с лице към него, ако чуваш тракането откъм теб в лявата част на двигателя и горе, твърде вероятно да е вариатор.

Ass
07-05-2012, 08:25
Не, тракането е много преди загряването.

Пробвай при натиснат педал на съединителя дали не спира тракането!

svrusev
07-05-2012, 15:29
амr колега тя и на място като работи трака.Освен да направя видео как работи,но ми кажете как да го качя тука в форума?

Ass
07-05-2012, 15:41
амr колега тя и на място като работи трака.Освен да направя видео как работи,но ми кажете как да го качя тука в форума?

Е на място като натиснеш съединителя - спира ли?:Silent:

ecotronic
07-05-2012, 16:06
амr колега тя и на място като работи трака.Освен да направя видео как работи,но ми кажете как да го качя тука в форума?


Ето сравнявай:

Звук при износен вариатор (http://www.youtube.com/watch?v=pQYhaJjvwmg)

Звук при здрав вариатор (http://www.youtube.com/watch?v=lTORmuRObTA&feature=relmfu)

svrusev
07-05-2012, 21:40
Точно като износен вариатор звучи едно към едно! Колко пари излиза тази част колеги??

myato
07-05-2012, 21:47
Точно като износен вариатор звучи едно към едно! Колко пари излиза тази част колеги??
Примерно толкова:
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=51&modif=489&cat=14&subcat=160&prod=2947&numenkl=1&show=1

ecotronic
07-05-2012, 21:55
Примерно толкова:
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=51&modif=489&cat=14&subcat=160&prod=2947&numenkl=1&show=1

Дори май не са актуални цените в сайта им. Онзи ден попитах за вариатор в AXM и май казаха цена към 370.

myato
07-05-2012, 22:02
Е, то това е примерно.Може пък да го намери някъде по на далавера.

Jivko7777
07-05-2012, 22:08
Стига сте плашели човека вариатора струва 90лв с 3 години гаранция!!!

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1029798&postcount=1028

svrusev
08-05-2012, 15:56
Май този вариант ще избера!

Pepo
08-05-2012, 16:17
Аз пък бих помислил за:

£100 нов от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-CAMSHAFT-VARIATOR-147-156-166-GTV-SPIDER-TS-55202772-/300673410809?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46018826f9)

или

£10.80 Repair Kit от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-FIAT-CAM-CAMSHAFT-VARIATOR-REPAIR-KIT-GENUINE-/180860566270?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1c213afe)

ecotronic
08-05-2012, 17:38
Аз пък бих помислил за:

£100 нов от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-CAMSHAFT-VARIATOR-147-156-166-GTV-SPIDER-TS-55202772-/300673410809?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46018826f9)

или

£10.80 Repair Kit от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-FIAT-CAM-CAMSHAFT-VARIATOR-REPAIR-KIT-GENUINE-/180860566270?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1c213afe)

Това за пореден път доказва, че тук търговците дерат кожи.

Къде са £100 (243 лв.)........къде са 360 лв.

За ремонтен комплект мисля, че не си струва като вариант.

Jivko7777
08-05-2012, 19:08
Аз пък бих помислил за:

£100 нов от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-CAMSHAFT-VARIATOR-147-156-166-GTV-SPIDER-TS-55202772-/300673410809?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46018826f9)

или

£10.80 Repair Kit от ТУК (http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-FIAT-CAM-CAMSHAFT-VARIATOR-REPAIR-KIT-GENUINE-/180860566270?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1c213afe)

Нямаш гаранция ;)


Това за пореден път доказва, че тук търговците дерат кожи.

Къде са £100 (243 лв.)........къде са 360 лв.

За ремонтен комплект мисля, че не си струва като вариант.

пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция ;)

ecotronic
08-05-2012, 20:05
Нямаш гаранция ;)



пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция ;)

Искрено се надявам решението на колегата Ферарист да е успешно.

Jivko7777
08-05-2012, 20:26
Искрено се надявам решението на колегата Ферарист да е успешно.

еми поне от туй дето съм видял е така :) пук и вече има хора с такива вариатори и няма оплакали се :) за 90 кинта е по добре от колкото 370 нали ??? Това са 4 броя от ферариста или 12год. няма да мислиш за вариатор хахахахахахах

Pepo
09-05-2012, 16:24
Нямаш гаранция ;)



пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция ;)

Благодарен съм на хора като теб, които се грижат за моето добруване и ме обогатяват с идеи и съвети кое е най-доброто за мен.
За съжаление направих грешката и вместо рециклиран купих нов за £80 - от онези без гаранция за 3 години/30 000 км.
Нали горе-долу толкова изкарва вариатор с ремонтен комплект за 16 лв, ако е хванат в самото начало на разтропването, м...
До момента съм на 60К след смяна и е ок :thumbup:

Jivko7777
09-05-2012, 16:50
Благодарен съм на хора като теб, които се грижат за моето добруване и ме обогатяват с идеи и съвети кое е най-доброто за мен.
За съжаление направих грешката и вместо рециклиран купих нов за £80 - от онези без гаранция за 3 години/30 000 км.
Нали горе-долу толкова изкарва вариатор с ремонтен комплект за 16 лв, ако е хванат в самото начало на разтропването, м...
До момента съм на 60К след смяна и е ок :thumbup:

аз давам предложение щото видях на живо за какво става въпрос и ще държи много повече от тия 3 год примерно :)
Сами си преценете щом си позволяват да дадът толкова голяма гаранция че са сигурни в това което продават бат колио и компания )

svrusev
15-05-2012, 17:09
И такаа положението е следното, от известно време имам плоблеми с запалването малко след като почна да трака колата. Въртя си ключа и непали, така 2-3 пъти докато запали и едва подържа обороти, и след около 30сек. почва що-годе да работи, но всичко това е последвано от силни вибрации.Всички тампони по ДВГ са здрави!!! Като запали лампичката за маслото свети известно време, а масло има!!! Също така е чека от време на време свети когато си реши, но не се усеща разлика в поведението но ДВГ. Преди година съм сменял бутала,сигменти и др. Струва ми се, че мойта работа не е вариатор а неработищ цилиндър...Вие какво мислите???

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

Да допълня сменял съм свеще преди 2000км и кабелите ми са добре.

lordliness
15-05-2012, 18:50
Свали свещите и по тях ще познаеш има ли неработещ цилиндър.Лампата за маслото може да свети заради ниски обороти, помпа, биелни лагери и т.н., все гадни неща.Относно кабелите като се стъмни запали колата и прекарайте ръка по тях, ако се появи искрене са за хвърляне.

155
21-05-2012, 22:22
Пробвай при натиснат педал на съединителя дали не спира тракането!

Колега и примен трака, но като натисна съединителя се пооправя малко.

old alfist
21-05-2012, 23:23
И такаа положението е следното, от известно време имам плоблеми с запалването малко след като почна да трака колата. Въртя си ключа и непали, така 2-3 пъти докато запали и едва подържа обороти, и след около 30сек. почва що-годе да работи, но всичко това е последвано от силни вибрации.Всички тампони по ДВГ са здрави!!! Като запали лампичката за маслото свети известно време, а масло има!!! Също така е чека от време на време свети когато си реши, но не се усеща разлика в поведението но ДВГ. Преди година съм сменял бутала,сигменти и др. Струва ми се, че мойта работа не е вариатор а неработищ цилиндър...Вие какво мислите???

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

Да допълня сменял съм свеще преди 2000км и кабелите ми са добре.
Този проблем го има и при мен без да е пипано нищо по двигателя и с нови свещи Денсо.
Прави я тази врътня при мен само при полустуден или полутопъл двигател - някъде около 50-60градуса.
При абсолютно топъл и абсолютно студен двигател - няма такива проблеми.
И в други теми е дискутиран този проблем, но не срещнах единно мнение - само предположения и догатки.
Забравих да напиша, че колата се кара само със 100-октанов бензин на Шел.

svrusev
23-05-2012, 23:40
ДВГ потрака едно яко и май колата ще отива за части...

thecleaner
23-05-2012, 23:48
ДВГ потрака едно яко и май колата ще отива за части...

Колега премери налягането на маслото с манометър, а относно загряването виж дали водната помпа върти водата в системата. Може от превъртяла водна помпа да си я прегрял и да си я строшил за съжаление. Може и ремонта да не е сполучлив.

svrusev
24-05-2012, 12:20
Положението е следното, вчера се прибирах и това тракане си изтрака като за последно мощно и колата спря да поддържа всякви обороти, ДВГ вибрира като за всетовно и май стана каша вътре :bored:

svrusev
25-05-2012, 13:44
Днес забелязах нещо странно със свещите. Бяха наредени последователно голяма-малка, а бубините са наредени голяма-малка,голяма-малка после малка-голяма,малка-голяма... Възможно ли е заради това да се строшила свещ и да е паднала в цилиндъра и сега колата да трака непоносимо(все едно има нещо счупено в блока) и да няма никви обороти???

Ass
26-05-2012, 07:58
Свещите не могат да се разместят поради различният диаметър на отворите! И вземи ги развий най - сетне и виж дали са цели!