PDA

View Full Version : Проблем Палене 147 JTD



AR147
06-05-2012, 21:57
Преди няколко дни сменях всички филтри и масло.
Още на същия ден колата спря да пали,не мога да кажа дали нещата са свързани , но случая е следния , колата не пали когато съм шофирал и оставя колата за 15-30 мин , след което тя спира да пали , върти но нищо.
Сутрин пали без проблем.
Проблема е само когато е топла и съм я оставил за поне 10 мин.
Ако изгася и запаля веднага - пали без проблем.
Доста е странно и зная че ще ми кажете че без диагностика няма да стане , но може и някой да е имал подобен проблем......или поне ще ме насочите към нещо.

NightRider
06-05-2012, 22:05
Пък и напиши сутрин лесно ли пали, като е загряла и загасиш веднага ли пали или пак малко се мъчи. Веднага след смяната на маслото ли стана това? Мига ли нещо вътре - някоя лампичка?

AR147
06-05-2012, 22:24
Пък и напиши сутрин лесно ли пали, като е загряла и загасиш веднага ли пали или пак малко се мъчи. Веднага след смяната на маслото ли стана това? Мига ли нещо вътре - някоя лампичка?
-Сутрин си пали нормално,както винаги е било(не съм сравнявам спрямо други алфи как е)
-Като загася и пробвам отново - пак пали нормално.
-Първия път когато ми го направи беше в деня на смяната
-Лампи не мигат

fanciful
06-05-2012, 23:04
Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema

AR147
06-05-2012, 23:54
Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema
Поиграх си с с търсачката преди да пусна тема , но явно не нацелвам точните ключови думи , защото не попадам на нищо подобно.

NightRider
07-05-2012, 02:38
Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema
Сигурно имаш предвид датчика на маховика - няма да е от него в случая. Щом го е направила веднага след смяната на маслото и не е пипано нищо друго, а и той като откаже трябва да чакаш да истине и гасне в движение ...... Няма да е и филтърът на нафтата и подгряването и при него - сега е топло времето, а и на студено пали.. Пуши ли като запали?
Я по-добре диагностика за да не хвърляме боб. И провери да не си разместил някой маркуч за въздуха след дебитомера и някои от тези за картерните газове.

melenikos
07-05-2012, 09:18
Здрасти, ето я темата от преди няколко дена. Има насоки къде да търсиш проблема, ако има сходство с твоя.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70578

AR147
07-05-2012, 09:21
Диагностика ще се прави , но може и да не е тази седмица затова гледам да посъбера информация да не мъча и майстора.
Моите съмнения бяха основно към филтъра....дали може да е дефектен.
Колата не пуши след като запали...
Гледам че по релето за подгрев има някаква влага , майстора явно го е понамокрил при смяна на филтъра , възможно ли е то да прави дертове......
Имам чувството че филтъра се изпразва и колата почва подкачване от резервоара , някакъв клапан има ли ... ? от друга страна ако е от него ще го прави и сутрин....

---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:20 ----------


Здрасти, ето я темата от преди няколко дена. Има насоки къде да търсиш проблема, ако има сходство с твоя.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70578
Благодаря колега!

NightRider
07-05-2012, 11:29
Проблемът е, че не пали в определен температурен интервал което изключва филтъра, подгрева (колата ще запали и без подгрев ако е в ред), датчика на маховика, ... затова иди на диагностика

AR147
24-05-2012, 11:57
Днес си правих диагностика - сам ....
По време на палене налягането на гориво е в норма вдига 350-450.
Откачах - закачах датчика на разпределителния вал но отново не запали - въпроса ми е как мога да го измеря него дали е в норма.....
Иначе по принцип до сега го правеше само когато е топла и палеше от 5-6 път - днес обаче за 1 път ми го направи сутринта и така и не запали.....
Регулатора на налягане може ли да се хване с диагностика - вадеше ми нещо 40% ...

Само не ме пращайте в сервиз...... искам да опитам да премина сам през това - колата започна да ме побърква

melenikos
24-05-2012, 14:26
Днес си правих диагностика - сам ....
По време на палене налягането на гориво е в норма вдига 350-450.
Откачах - закачах датчика на разпределителния вал но отново не запали - въпроса ми е как мога да го измеря него дали е в норма.....
Иначе по принцип до сега го правеше само когато е топла и палеше от 5-6 път - днес обаче за 1 път ми го направи сутринта и така и не запали.....
Регулатора на налягане може ли да се хване с диагностика - вадеше ми нещо 40% ...

Само не ме пращайте в сервиз...... искам да опитам да премина сам през това - колата започна да ме побърква
През същия проблем или поне сходен преминах наскоро и аз. За датчика на разпределителния вал най-добре на осцилоскоп, за датчик на хол-а гледай с ФЕС-а по време на въртене на стартер да ли отчита обороти. Но също така си провери и другите елементи например: регулатора може да го свалиш и да видиш да ли му е здрав О-пръстена и да ли е надрала оста, да ли е запушена цедката. После дюзите на стенд най-добре, ако не можеш виж с излишното какво става. При помпата аз изкарах късмет да ме насочи с охлаждане, ама най-добре да се свали и да се разгледат буталцата и клапанчетата (износването - "челосването" им), както и уплътненията. Някой, който е по запознат може да ти даде и инфо за налягането, което трябва да прави на празен ход и в движение (може да те насочи и това, преди да разглобиш колата). Забравих и още едно малко вероятно, но възможно - да е кривнало колелцето (пластина) на разпределителния вал, от която отчита импулс Фазовия сензор на разпределителния вал.

Mury
24-05-2012, 18:52
100% датчик колянов вал,просто нещо не му е харесало новото масло,затова е спрял да пали.Нправи това което ти каза колегата,стига си изключвал разни работи.Пусни се ФЕС-а и докато въртиш виж дали отчита обороти,ако не отчита,сменяй датчика на коляновия вал.

---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:50 ----------


Сигурно имаш предвид датчика на маховика - няма да е от него в случая. Щом го е направила веднага след смяната на маслото и не е пипано нищо друго, а и той като откаже трябва да чакаш да истине и гасне в движение ...... Няма да е и филтърът на нафтата и подгряването и при него - сега е топло времето, а и на студено пали.. Пуши ли като запали?
Я по-добре диагностика за да не хвърляме боб. И провери да не си разместил някой маркуч за въздуха след дебитомера и някои от тези за картерните газове.

Цецо датчика не чете на маховика,а на специална гривна на кол.вал :strong::strong::strong: Аз пък съм сигурен че е от него :strong::strong::strong:

AR147
24-05-2012, 20:43
Нека филма е пълен
Преди малко ходих пак - датчука на коляновия работи - дава обороти на диагностиката.......
Мерси за насоките - утре мисля да свалям регулатора......

Mury
24-05-2012, 20:51
Нека филма е пълен
Преди малко ходих пак - датчука на коляновия работи - дава обороти на диагностиката.......
Мерси за насоките - утре мисля да свалям регулатора......

Щом имаш достатъчно налягане няма за какво да сваляш регулатора,ЖТД-то пали при 140 бара налягане а ти каза че имаш повече.Виж на диагностиката ако го има ФЕС-а като параметър волтажа на дюзите,трябва докато въртиш кондензатора да вдига 70-80 волта,ако не вдига затова не пали :cry::cry::cry::cry:

AR147
15-06-2012, 11:29
Малко упдейт - при едно от не паленията най-сетне успях да я накарам да даде грешка с продължително въртене - грешката не я записах с точност но беше свързана с датчик колянов вал - нещо от рода че няма добра връзка с него.
Та той ще се сменя със сигурност , въпроса ми е дали да сменя и датчика на разпределителния вал,така и така са на едни години ....

NightRider
15-06-2012, 11:58
Малко упдейт - при едно от не паленията най-сетне успях да я накарам да даде грешка с продължително въртене - грешката не я записах с точност но беше свързана с датчик колянов вал - нещо от рода че няма добра връзка с него.
Та той ще се сменя със сигурност , въпроса ми е дали да сменя и датчика на разпределителния вал,така и така са на едни години ....
Дай едно по едно. Ако беше на разпределителния вал щеше да ти светне и докато ти работи, но от него не гасне. Само не може да запали

AR147
15-06-2012, 13:38
Дай едно по едно. Ако беше на разпределителния вал щеше да ти светне и докато ти работи, но от него не гасне. Само не може да запали
Тя не гасне - само не може да пали

NightRider
15-06-2012, 14:14
Тя не гасне - само не може да пали
Ами може да е от него. При този на вала гасне

BO
16-06-2012, 01:40
Аре земи сменяй тоя датчик на коляновия вал и да се приключва сагата.

AR147
18-06-2012, 15:34
Аре земи сменяй тоя датчик на коляновия вал и да се приключва сагата.
Това е лесната част и ще се направи , както писах по-горе дилемата е дали да се смени И този на разпределителния превантивно - защото ме чака отпуска през която най-малко проблеми с колата са ми в плана.

Jivko7777
18-06-2012, 16:02
смени си само този който трябва

BO
19-06-2012, 01:10
Това е лесната част и ще се направи , както писах по-горе дилемата е дали да се смени И този на разпределителния превантивно - защото ме чака отпуска през която най-малко проблеми с колата са ми в плана.

Бегай в АИ и поръчвай резервна част -> 71738904
Така ще си по-застрахован за лятото :kiss:

AR147
19-06-2012, 10:48
Бегай в АИ и поръчвай резервна част -> 71738904
Така ще си по-застрахован за лятото :kiss:
За малко си помислих че си приключил с иронията и това е номера на датчика... но уви ......позволявам ти да доусереш темата- повече няма да пиша за проблема ....
Както се казва в другите теми - има клубни сервизи - за ко ви е форум....
Със здраве колега....

NightRider
19-06-2012, 12:10
За малко си помислих че си приключил с иронията и това е номера на датчика... но уви ......позволявам ти да доусереш темата- повече няма да пиша за проблема ....
Както се казва в другите теми - има клубни сервизи - за ко ви е форум....
Със здраве колега....
Дай си номера на шаси да ти кажа датчика кой ти е. За 115 е 46764091

AR147
19-06-2012, 12:42
Дай си номера на шаси да ти кажа датчика кой ти е. За 115 е 46764091
Мерси - Купих го вече - дадоха ми варианта с кабелче , че имало и без кабел.

BO
19-06-2012, 17:55
За малко си помислих че си приключил с иронията и това е номера на датчика... но уви ......позволявам ти да доусереш темата- повече няма да пиша за проблема ....
Както се казва в другите теми - има клубни сервизи - за ко ви е форум....
Със здраве колега....
Ами на фона на изказването ти няма какво толкова да се мисли:-D
Готов си да дадеш някакви стотици левове за някакъв датчик, който се сменя също така не толкова лесно, само за да видиш дали колата ти ще запали като смениш двата датчика едновременно? Каква е логиката?
Ако има логика в действията ти аз не успявам да я доловя:pokey:

п.п. За да си по-спокоен за лятната ти почивка, то инвестирай там 30лв в годишен абонамент към СБА и ще имаш безплатна пътна помощ. Евентуалното ти закъсване няма да е съпроводено с големи разходи за пътна помощ. Може да ги използваш да ти дадат ток, да те дръпнат до бензиностанцията ако си закъсал, стига да знаеш как да го направиш. Пробвано е и работи.
Помисли над офертата:kiss:

AR147
29-06-2012, 11:42
п.п. За да си по-спокоен за лятната ти почивка, то инвестирай там 30лв в годишен абонамент към СБА и ще имаш безплатна пътна помощ. Евентуалното ти закъсване няма да е съпроводено с големи разходи за пътна помощ. Може да ги използваш да ти дадат ток, да те дръпнат до бензиностанцията ако си закъсал, стига да знаеш как да го направиш. Пробвано е и работи.
Помисли над офертата:kiss:
Това май няма ефект за Гърция :)
Особено ако започне да не пали на ферито ще е голям филм.

ПС: За сега смених само на коляновия