View Full Version : бутон за багажника
Здравейте!Искам да питам на какъв принцип трябва да работи бутона, за да се отвори багажника?Когато колата е запалена и бутона се натисне трябва да се отвори ...нали?
Ако става въпрос за този на средната конзола, отварянето на багажника от него става когато НЕ Е запалена колата.
аз пък искам да знам дали, ако го няма фабрично може да се добави бутон за отваряне на багажника на това място.
То всичко може, ама само с бутон не става. Има и реле, окабеляване и соленоид в задната врата.
Значи няма вариант докато колата работи багажника да се отвори!!!! :lol:
Значи няма вариант докато колата работи багажника да се отвори!!!! :lol:
Значи няма вариант докато колата работи багажника да се отвори!!!! :lol:
това пък как го реши:)
е на на моята (и не само на нея) се отваря винаги - демек симко мое се направи при желание
Значи няма вариант докато колата работи багажника да се отвори!!!! :lol:
Не, няма такъв! :wink:
E хайде сега нямало начин. Всеки човек с малко желание и време може да си го направи.
Според мен е направено да не се отваря при работещ двигател за да не натиснеш по погрешка бутона в движение.
На 155 като е заврян в жабката си работи винаги, защото там трудно ще го натиснеш без да искаш.
абе не може да се направи бе
не спори с хората :lol: :P :lol:
ПС венци нема нужда от реклама - идете шъ ви го напраи и с мисъл да се отваря;)
абе не може да се направи бе
не спори с хората :lol: :P :lol:
ПС венци нема нужда от реклама - идете шъ ви го напраи и с мисъл да се отваря;)
Айдеее, сега на Венци му излезе още един прякор - отварачката. :lol: :P
Значи няма вариант докато колата работи багажника да се отвори!!!! :lol:
Има - слизаш и го отваряш с резервния ключ :wink:
Абе за какво Ви е да отваряте багажника докато работи колата - гасите и тогава.
Абе за какво Ви е да отваряте багажника докато работи колата - гасите и тогава.
въпрос на вкус бе васе
мен лично си ме кефи да си а отварям без да я гася
въпрос на вкус бе васе
мен лично си ме кефи да си а отварям без да я гася
Търтея е монтирал два халогена отвътре на багажника и някой като му свети отзад с дългите само натиска бутона, капака се отваря и хоп - изненада! :lol:
Дори е удобно в даден момент със скорост м/у 180-200 да се отваря като спойлер..... :roll: ..... :D
santo_traficante
27-11-2006, 17:21
Дори е удобно в даден момент със скорост м/у 180-200 да се отваря като спойлер..... :roll: ..... :Dама това става само при моделите 155 до колкото разбрах :lol:
nikola_n
27-11-2006, 17:24
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
Дори е удобно в даден момент със скорост м/у 180-200 да се отваря като спойлер..... :roll: ..... :Dама това става само при моделите 155 до колкото разбрах :lol:
може да се шунтира и на някой 145/6 даже ще е бая голям спойлер...
бая голям спойлер...
шш я се замислте малко
как ще се отвори при 150 км в час бре??
хехе
:lol:
въздушно налягане ала бала
пробвайте да отворите врата над ~60 км/час :idea:
Яз познавам една мома, дето и при по-големи скорости се опитва :lol:
Яз познавам една мома, дето и при по-големи скорости се опитва :lol:
кво си й правил бре? :shock:
Аз нищо..... тя не при мен бе :roll:
Аз нищо..... тя не при мен бе :roll:
я разкажи:)
Ivo Skoklev
27-11-2006, 21:49
Здравейте!Искам да питам на какъв принцип трябва да работи бутона, за да се отвори багажника?Когато колата е запалена и бутона се натисне трябва да се отвори ...нали?
Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
па мойта си нема грижа да ги държи ...
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
па мойта си нема грижа да ги държи ...
Ма ти си спешъл едишън :lol:
по темата: може да се шунтира блокировката, ма за кво ти е :screwy: Те талянците колко и да им викаме че са тъпи, понекой път имат проблясъци. Знаеш ли ако не беше тая блокировка колко пъти щех да слизам да си затварам багажника? Редовно цела вечерно време аварийките вместо халогените. То не че се не види, ми аз не гледам :wallbash:
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
па мойта си нема грижа да ги държи ...
Ма ти си спешъл едишън :lol:
по темата: може да се шунтира блокировката, ма за кво ти е :screwy: Те талянците колко и да им викаме че са тъпи, понекой път имат проблясъци. Знаеш ли ако не беше тая блокировка колко пъти щех да слизам да си затварам багажника? Редовно цела вечерно време аварийките вместо халогените. То не че се не види, ми аз не гледам :wallbash:
Да и аз много пъти по погрешка съм го натискал в движение и после си вукам - "Ей тия италянци все пак са мислили"
П.П.
Как бе дигат си и си държът 200 без проблем - даже от 160 до 200 набира много бързо-после вече доста по бавно и трудно - ама то повече не ти и трябва - иначе 200 си на 6500 оборота( до червеното имаш още 500 оборота :wink: )
Васе въпросче за домашно
Според теб дали предавателните числа на скоростната кутия и на диференциала на 146 1.6 боксер са същите катно на 1.8 ТС. А дали червената му зона почва на 7000 ?
Ето ти за тази кола данните от Техническия справочник:
Изобщо не претендирам за точност
Alfa Romeo 146 1.6 1994
Dimensions
Wheelbase: 2540 mm
Length: 4257 mm
Width: 1712 mm
Kerb weight: 1175 kg
Fuel capacity: 50.9 l
Engine
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: F-4
DOHC
8 valves total
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.00mm Ч 72.00mm
Bore / stroke ratio: 1.17
Displacement: 1596 cc 97.39 cu in
Compression: 9.50:1
Fuel system: Bo Motronic fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 104.4 PS (103.0 bhp) (76.8 kW)@6000 rpm
Max. torque: 134.0 Nm (99 lbft) (13.7 kgm)@4500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 64.5 bhp/litre
Specific torque: 83.96 Nm/litre
Performance
0-60mph: 11.4 s
Top speed: 183 km/h
Power to weight: 87.66 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Steering: rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock: 2.700
Suspension front: I.MS.CS.ARB.
Suspension rear: I.TA.CS.
Brakes: Di/Dr-S-ABS
Transmission: 5M
Drive: FWD
ОФФ
И аз редовно целкам халогените вместо аварийни и накрая некой ше вземе да ми смачка спойлера дето се отваря на 200..... :D
Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
Това е стандартно за 1.4 и 1.6 ТС мотори, с копче са QV-тата, и някой боксери, а има и такива, които нямат нито лостче, нито копче, само с ключ :lol:
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
by the way, nikola, каква е тази твоята машина, 1.6 16в боксер? Щото принципно такава не съществува, до колкото знам.
Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
Това е стандартно за 1.4 и 1.6 ТС мотори, с копче са QV-тата, и някой боксери, а има и такива, които нямат нито лостче, нито копче, само с ключ :lol:
Мойта нямаше ни копче ни лостче ама сега има благодарение на бат Бобо :lol: :lol: :lol: е и един ден работа да докато разберем някои тайни :twisted: иначе ако някой иска мога да му обесня как се поставя ако сбъркам бат Бобо ще поправя :wink:
nikola_n
28-11-2006, 18:40
Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
by the way, nikola, каква е тази твоята машина, 1.6 16в боксер? Щото принципно такава не съществува, до колкото знам.
Да ти кажа май си прав, и аз това се чудя от няколко дни. В талона ми пише 1580 к.см, а на капака отзад пише 1,7 16V и като гледам в Инструкциите никъде няма такова животно. ама нали не разбирам много :roll: . Не се сещам само на двигателя какво пишеше ама днес ще проверя :oops:
nikola_n
28-11-2006, 18:42
...........
Мойта нямаше ни копче ни лостче ама сега има благодарение на бат Бобо :lol: :lol: :lol: е и един ден работа да докато разберем някои тайни :twisted: иначе ако някой иска мога да му обесня как се поставя ако сбъркам бат Бобо ще поправя :wink:
Я кажи какви са тънкостите?
Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
Това е стандартно за 1.4 и 1.6 ТС мотори, с копче са QV-тата, и някой боксери, а има и такива, които нямат нито лостче, нито копче, само с ключ :lol:
Мойта нямаше ни копче ни лостче ама сега има благодарение на бат Бобо :lol: :lol: :lol: е и един ден работа да докато разберем някои тайни :twisted: иначе ако някой иска мога да му обесня как се поставя ако сбъркам бат Бобо ще поправя :wink:
Ти пък сега, не издавай такива тайни :D
[quote="nikola_n":3pnw9ro3]Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
by the way, nikola, каква е тази твоята машина, 1.6 16в боксер? Щото принципно такава не съществува, до колкото знам.
Да ти кажа май си прав, и аз това се чудя от няколко дни. В талона ми пише 1580 к.см, а на капака отзад пише 1,7 16V и като гледам в Инструкциите никъде няма такова животно. ама нали не разбирам много :roll: . Не се сещам само на двигателя какво пишеше ама днес ще проверя :oops:[/quote:3pnw9ro3]
Колега дай насам VIN-a на колата да проверим двигателя. Да не се окажеш приятно изненадан с топ-мотора 1.7 16в.
VIN-a го има в големия талон и започва с ZARи много цифри
Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
Това е стандартно за 1.4 и 1.6 ТС мотори, с копче са QV-тата, и някой боксери, а има и такива, които нямат нито лостче, нито копче, само с ключ :lol:
И аз съм с копче, а съм виждал и 1,4 ТС с копче, ама е Джуниър изпълнение. :roll:
[quote=Pinky][quote="nikola_n":312b8z6j]Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm :roll:
by the way, nikola, каква е тази твоята машина, 1.6 16в боксер? Щото принципно такава не съществува, до колкото знам.
Да ти кажа май си прав, и аз това се чудя от няколко дни. В талона ми пише 1580 к.см, а на капака отзад пише 1,7 16V и като гледам в Инструкциите никъде няма такова животно. ама нали не разбирам много :roll: . Не се сещам само на двигателя какво пишеше ама днес ще проверя :oops:[/quote:312b8z6j]
Колега дай насам VIN-a на колата да проверим двигателя. Да не се окажеш приятно изненадан с топ-мотора 1.7 16в.
VIN-a го има в големия талон и започва с ZARи много цифри[/quote:312b8z6j]
ЕЕЕ ти пък чак ВИН.......като отвори капак ако пише 16В е ясна раотата ако не пак :lol:
nikola_n
30-11-2006, 11:15
Я кажете какво ще излезе от моя двигател :lol:
VIN: ZAR93000002057533
Catalogue: U2 | 146 BZ/DS (1995-1996)
MVS: 134.151.0(0) | 1600 I.E. 8V
Engine Stamp: AR 33201
Version Code: 930B2
Version: V3 | 1.6 I.E.
Engine Version: M2 | 1.6 8V
Interior: 152 | LIGHT GREY VELOUR
Vehicle No: 00026998
Engine No: 0043646
Prod. date: 1995-09
ПС можеш и сам - http://vin.alfaromeo-bg.com/ :idea:
което ще рече, че имаш малко мунинг на багажника ;б
Значи си 1,6 боксер 8 клапанов - 103 кончета :roll:
nikola_n
30-11-2006, 18:49
което ще рече, че имаш малко мунинг на багажника ;б
Малко "Голфарски" тунинг :lol: .
Все пак по ми харесваше идеята за 1,7 16V, но няма как и така си я харесвам :D
...........
Мойта нямаше ни копче ни лостче ама сега има благодарение на бат Бобо :lol: :lol: :lol: е и един ден работа да докато разберем някои тайни :twisted: иначе ако някой иска мога да му обесня как се поставя ако сбъркам бат Бобо ще поправя :wink:
Я кажи какви са тънкостите?
Ами по принцип отзад на капака има изведени кабели за машинката които обаче влизат в купето и стигат до задния ляв стоп :evil: :evil: :evil: -където има куплунг оттам се пуска плюс напред,прекарва се през реле/има свободни гнезда на бушониерата-Бобо ми сложи руско реле,мисля че трикрако/и от там към копчето :wink: :wink: Необходимо е да си купиш отнякъде машинката която трябва да монтираш в капака-като разгледаш ще реазбереш как, и панелчето за таблото/питай Крис 11 той май имаше/,малко кабел около 6-7 метра,1 реле и доста нерви :lol: :lol: :lol:
Абе случайно прочетох темата та се сетих и аз: Онзи ден купих Алфата и също видях подобно копче на таблото до аварийките. Натиснах го ... и нищо. Чува се само "цък" и това е. Пак натискам и пак нищо. Това само на загасен двигател. Предположих че е за багажника ама явно не работи. Интересно е че на шофьорската седалка отляво и ниско долу има пък една ръчка /като тия за отваряне на багажник/ ама и тя не ще нищо да прави. Някой да знае каква е причината???? И какво по точно е това???
Ако е ръчка, може да е тази за вдигане на седалката. А иначе на моята Алфа си има отляво на шофьорската седалка едно лостче за отваряна на багажника.
Не е за седалката - тя си е горе, но долу почти до пода има друга - пак отляво. Както и да е. Като имам време ще разнищя тай мистерия.
Tова цъкане къде се чува? Ако е отпред под таблото начи не ти се включва соленоида в задната врата :roll:
Не е за седалката - тя си е горе, но долу почти до пода има друга - пак отляво. Както и да е. Като имам време ще разнищя тай мистерия.
Най-вероятно имаш проблем със захранването към задния капак и затва не сработва отварянето а предполагам имаш и ръчка и тва е правено допълнително ма тва без да се види си гадаеме :wink:
Ами по принцип отзад на капака има изведени кабели за машинката които обаче влизат в купето и стигат до задния ляв стоп :evil: :evil: :evil: -където има куплунг оттам се пуска плюс напред,прекарва се през реле/има свободни гнезда на бушониерата-Бобо ми сложи руско реле,мисля че трикрако/и от там към копчето :wink: :wink: Необходимо е да си купиш отнякъде машинката която трябва да монтираш в капака-като разгледаш ще реазбереш как, и панелчето за таблото/питай Крис 11 той май имаше/,малко кабел около 6-7 метра,1 реле и доста нерви :lol: :lol: :lol:
Чак са се зачетох кви си ги писал и да не поверваш са верни :lol: :lol: :lol: Забравил си само че трябва и окабеляване до релето и окабеляване до бутона :wink:
Ами по принцип отзад на капака има изведени кабели за машинката които обаче влизат в купето и стигат до задния ляв стоп :evil: :evil: :evil: -където има куплунг оттам се пуска плюс напред,прекарва се през реле/има свободни гнезда на бушониерата-Бобо ми сложи руско реле,мисля че трикрако/и от там към копчето :wink: :wink: Необходимо е да си купиш отнякъде машинката която трябва да монтираш в капака-като разгледаш ще реазбереш как, и панелчето за таблото/питай Крис 11 той май имаше/,малко кабел около 6-7 метра,1 реле и доста нерви :lol: :lol: :lol:
Чак са се зачетох кви си ги писал и да не поверваш са верни :lol: :lol: :lol: Забравил си само че трябва и окабеляване до релето и окабеляване до бутона :wink:
Ари уаааа та то е ясно тва бре :lol: :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.