View Full Version : Течност за чистачки и чек панел ???
troopa13
15-05-2012, 20:38
Здравейте, Алфисти
Първо Честита 20-а годишнина на 155 и да радва притежателите си още много километри изпълнени с приятни мигове с любимата машина.
И така към въпроса. Преди няколко дена при доста обилен дъжд нагазих в няколко по-дълбоки локви, в едни по-бързо в други по-бавно, и оттогава не спира да ми свети чек панела че нямам течност за чистачки (всъщност на следващия ден премигваше от време на време по неравностите и аха да изгасне и пак светва). А течност за чистачки имам повече от 4 литра, моторчето работи и пръскалките си пръскат обилно по стъклото, но чек панела постоянно свети, което лично мен доста ме дразни.
Та някой може ли да ми обясни как се стига до датчика за нивото на течността в казанчето, за да го наместя ако го е поотнесла някоя по силна струя вода от локва.
Търсих в мануала, но не успях да го открия.
Любимата 155 е 1.8 8V S.S. Silverstone 1994.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
Alfa User
15-05-2012, 21:47
Миии ... тука май някой препатил ще трябва да се намеси наистина.
Сори за спама ...
помпата е под казанчето за антифриза но е твърде вероятно проблемът ти да идва от нарушена изолация на някой кабел
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:48 ----------
датчикът за ниво на течноста също е под казанчето за антифриз като за да го достигнеш не е нужно да точиш антифриза а можеш да развиеш казанчето за антифриза и да го отметнеш кън двигателя без да се притеснаваш че ще потече
mimouzunov
16-05-2012, 15:14
помпата е под казанчето за антифриза но е твърде вероятно проблемът ти да идва от нарушена изолация на някой кабел
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:48 ----------
датчикът за ниво на течноста също е под казанчето за антифриз като за да го достигнеш не е нужно да точиш антифриза а можеш да развиеш казанчето за антифриза и да го отметнеш кън двигателя без да се притеснаваш че ще потече
Датчика според мен нее проблемен! Като се помести антифризния "казан" трябва да се огледа буксата на въпросния датчик за нивото... Там е проблема... Буксата нее на самия датчик а по кабела му на една педя или нещо такова беше....
Датчика според мен нее проблемен! Като се помести антифризния "казан" трябва да се огледа буксата на въпросния датчик за нивото... Там е проблема... Буксата нее на самия датчик а по кабела му на една педя или нещо такова беше....
Аз съм на мнение че или куплунга е с окис или датчика е аут:rip:...На типото два пъти сменям със втори употреби и накрая се принудих да го откача за да не ми свети на таблото:hmm:...Нов датчик с поплавък не съм издирвал:biggringift:
Датчика според мен нее проблемен! Като се помести антифризния "казан" трябва да се огледа буксата на въпросния датчик за нивото... Там е проблема... Буксата нее на самия датчик а по кабела му на една педя или нещо такова беше....
буксата се намира пред касзнчето за антифриз и не е нужно то да се сваля.буксите са две еднакви едната е за нивото на антифриза а другата е за нивото на течноста за чистачките проследи си кабела на датчика за нивото на антифриза и ще откриеш буксата другата е същата и е някъде до първата успех
troopa13
29-05-2012, 09:32
Благодаря, Колеги.
Буксата наистина беше на лесно място (пред казанчето за антифриз, точно до буксата за нивото на охл. течност). Оказа се че яко се е окислила. От няколко дена правя опити с различни спрейове да почистя окиса, но засега без резултат.
Furious 155
29-05-2012, 09:51
Благодаря, Колеги.
Буксата наистина беше на лесно място (пред казанчето за антифриз, точно до буксата за нивото на охл. течност). Оказа се че яко се е окислила. От няколко дена правя опити с различни спрейове да почистя окиса, но засега без резултат.Стъргане му е майката.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.