Log in

View Full Version : Зачестиха катастрофите с Ferrari Enzo



Димо
29-11-2006, 13:52
Цък (http://auto.dir.bg/2006/11/29/news999688.html)[/url]

Kuku
29-11-2006, 14:00
Тия са ебати малоумниците "Автомобилът също вероятно няма да може да бъде възстановен, тъй като високата температура вероятно е увредила композитните материали...." - Енцото е разцепено на две, а те за висока температура и изгаряне говорят :lol: :lol: :lol:

sharky
29-11-2006, 14:01
"Сякаш някакво злокобно проклятие виси над 349-те поръчкови бройки на модела Ferrari Enzo"

Духът на основателя на Ламборджини ги е наклел яко :)

MONI
29-11-2006, 14:14
Аз пък го отдавам на това, че всеки натиска газта яко и забравя са собствените си възможности зад волана на такава кола.......

Пък и тя си иска да я настъпваш .....представям си как качва адреналина пропорционално на оборотите......

BatVas
29-11-2006, 14:23
Абе то сигурно ако се направи статистика има толкова катастрофи и на 350 продадени тойоти - ама обикновенните коли не правят впечетление. Ако се изчисли процента на катастрофиралите ЕНЦО-та и процента на катастрофите с други автомобили ще се убедят , че не е от колата. По принцип тоя е руснак и е бил с имунитет (не се знае колко водки е изпил) и още нещо в белите държави за супер спорт кар се минават някакви курсове на писта със собствения ти спортен автомобил , за да се научиш да го владееш. Ама в Русия едва ли е така :idea: :roll: Както и в БГ
По дискавъри съм гледал как като вземе колата собственика го задължават да мине на курс през пистата с инструктор, курс за "Супер спотр кар" - само не помня в коя държава беше - може би за Англия.
Там правят такива диференциации - там например трябва да си карал мотор до 125 кубика 2 години за да ти разрешът да караш по голям (изкарал си курса за моторист , но трябва две години да караш малко мощен мотор) Не знам точно как е ама едно англичанче дето бачкаше с нас обясняваше как му остават още 7 месеца с малкия мотор и чак тогава можел да кара чопър (защото такива харесваше де) :?

sharky
29-11-2006, 14:28
Абе то сигурно ако се направи статистика има толкова катастрофи и на 350 продадени тойоти - ама обикновенните коли не правят впечетление. Ако се изчисли процента на катастрофиралите ЕНЦО-та и процента на катастрофите с други автомобили ще се убедят , че не е от колата. По принцип тоя е руснак и е бил с имунитет (не се знае колко водки е изпил) и още нещо в белите държави за супер спорт кар се минават някакви курсове на писта със собствения ти спортен автомобил , за да се научиш да го владееш. Ама в Русия едва ли е така :idea: :roll: Както и в БГ
По дискавъри съм гледал как като вземе колата собственика го задължават да мине на курс през пистата с инструктор, курс за "Супер спотр кар" - само не помня в коя държава беше - може би за Англия.
Там правят такива диференциации - там например трябва да си карал мотор до 125 кубика 2 години за да ти разрешът да караш по голям (изкарал си курса за моторист , но трябва две години да караш малко мощен мотор) Не знам точно как е ама едно англичанче дето бачкаше с нас обясняваше как му остават още 7 месеца с малкия мотор и чак тогава можел да кара чопър (защото такива харесваше де) :?

Абе според мене процентно изразено, колкото е по палава колата, толкова по голям процент краш има :wink: