Log in

View Full Version : Кой ми отключва колата ?



bat_go6o
17-05-2012, 14:42
Извинявайте, колеги за баналната тема, но за такъв случай, като моя не намерих тема. Изчетох всичко от 2007-ма до днес във форума. По принцип всички проблеми започват от дистанционното, през ключалките и стигат или до бравите или до М80 или до комбинация от М80 и няколко ключалки / брави /.
При мен също първо отказа едната задна врата, започна да се вкючва алармата и я изключих. После започна да ми се струва че съм забравил да я заключа, защото я намирах отключена, но после се уверих, че сама се отключва. После си изгубих единствения ключ. Направиха ми нов и започнах да заключвам на ръка. Започна да се отключва веднага щом завъртя ключа. Започнах да вадя буксите на бравите на всяка врата докато разбера дали е от тях. Ефект - никакав. Отключва се сама. Извадих буксата на алармата, защото и без това не мога да я ползвам и по снопа от кабели мислех че ще стигна до М80. Да но стигнах до няколко изрязани кабела, една кутийка от която тръгват двата обемни датчика, разни жички, вързани нескопосано за разни други, но никаква следа от М80. И сега идва въпроса : " Кой / какво/ ми отключва колата, аджеба, ако не М80 и ако е то, къде да го търся мамичката му !!!?

myato
17-05-2012, 14:55
Имаш повредено микроключе в някоя от бравите.

ecotronic
17-05-2012, 15:10
Първо провери самият модул M80, който отговаря за централното, да не се е наквасил с течност и поради това да дава грешни команди.
Намира се зад ICS - а (жълта кутийка).

Ако там всичко е наред, трябва да провериш изправността на веригите до контактите, които се намират в електрическите ключалки.

Когато се заключват вратите се случва следното:
Подава се напрежение към четирите мотора на ключалките, бутоните извършват ход надолу, и когато стигнат крайното си положение, се затварят контакти (по един на всяка брава). Ако в този процес някой от тези 4 контакта не се затвори, централното подава команда за отключване.
Ако по някаква причина някой от тези контакти във времето дава лоша верига, това може да е причината за отключването.

lordliness
17-05-2012, 17:20
Искам да попитам как се задейства осветлението, вътре в бравата ли има нещо?

ecotronic
17-05-2012, 17:35
Искам да попитам как се задейства осветлението, вътре в бравата ли има нещо?

Осветлението се включва от същите контакти в бравите, за които говорим по-горе.

bat_go6o
17-05-2012, 19:14
Убеден съм че е от М80. Наясно съм с устройството на бравите. Имам една разглобена. Въпросът ми е как да стигна до М80 ? Трябва ли да вадя ицс-а ? Под волана съм вадил всичко и не видях това което беше снимал ecotronic в една стара тема.

lordliness
17-05-2012, 19:54
Не се ли намира под централната конзола,като махнеш онази тясна кора на пасажерското място

ecotronic
17-05-2012, 20:10
Ето снимките тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1008831&postcount=27)

---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:06 ----------

Не се вади ICS - а
Както казва Lordliness, трябва да подходиш откъм пасажерското място.

DiStefano
17-05-2012, 20:19
хихихи аз го имам подобен проблем

отключвам и централното работи
заключвам и трът .. заключвам само шоферската
другите на ръка

задните прозорци бачкат .. предните когато им е кеф
същото и плафоните ..

събота и неделя ще я разхвърлям

alfa156jtd
17-05-2012, 20:23
Колега,проблема идва от твоята врата тази брава управлява останалите.

ecotronic
17-05-2012, 20:37
хихихи аз го имам подобен проблем

отключвам и централното работи
заключвам и трът .. заключвам само шоферската
другите на ръка

задните прозорци бачкат .. предните когато им е кеф
същото и плафоните ..

събота и неделя ще я разхвърлям

Гледал ли си модулите, които са зад ICS - а дали не са се наквасили с течност от радиаторчето? Там са и централното и този за предните стъкла. Модулът за задните стъкла е в багажника.
Работят ли ти индикациите на таблото за ляв и десен мигач?

lordliness
17-05-2012, 23:12
Аз при последните интервенции там силиконирах всички фуги на модулите, за всеки случай.

ecotronic
17-05-2012, 23:18
Аз при последните интервенции там силиконирах всички фуги на модулите, за всеки случай.

Аз също.
Като не се е сетил италианецът да го направи..........:hmm:

lordliness
18-05-2012, 00:10
Обаче на зелената кутия отворите ми се сториха вентилационни и им направих нещо като козирка(олук) от фолио :)

endeavour
18-05-2012, 08:34
хихихи аз го имам подобен проблем

отключвам и централното работи
заключвам и трът .. заключвам само шоферската
другите на ръка

задните прозорци бачкат .. предните когато им е кеф
същото и плафоните ..

събота и неделя ще я разхвърлям


Гледал ли си модулите, които са зад ICS - а дали не са се наквасили с течност от радиаторчето? ...
Абсолютно подкрепям!!! Според мен 99,98% проблемът със заключването е прекъсната писта в модула зад ICS-а. Иначе и аз по съвета на разни "специалисти" сума време мерих микроключета, букси, сменях машинки за тоя дето клати клоните:sex: Та спести си гимнастиката и провери първо модула за централното:grandpa: Плафоните ми също се оправиха със смяна на модул на същото място, мисля беше зелен.Просто теч на антифриз от радиатора на парното ги беше съсипал и трите.

DiStefano
18-05-2012, 16:49
ммм ламбите по таблото си бачкат адекватно
зад ICS утре ще бъркам да видя кво е дереджето
.. а за плафоните некой нещо да сподели .. като ги оставя на автоматик не се гасят сами понякога

ecotronic
18-05-2012, 16:51
ммм ламбите по таблото си бачкат адекватно
зад ICS утре ще бъркам да видя кво е дереджето
.. а за плафоните некой нещо да сподели .. като ги оставя на автоматик не се гасят сами понякога

Индикацията на таблото за отворени/затворени врати работи ли ти нормално?

Релето за плафоните и то е там (под душа).
Като гледаш откъм пасажерското място зад ICS - а, то е вдясно от жълтата кутийка за централното.

bat_go6o
18-05-2012, 19:09
М-дааа! Радиатора на парното е капал върху М80 и зеленото модулче. Даже това зеленото е по-зле. Има почерняло интегралче вътре. Не че М80 е добре. А гнездата, в които се включват - леш. Знае ли някой за какво е зеления модул ?

leketo84
18-05-2012, 19:59
М-дааа! Радиатора на парното е капал върху М80 и зеленото модулче. Даже това зеленото е по-зле. Има почерняло интегралче вътре. Не че М80 е добре. А гнездата, в които се включват - леш. Знае ли някой за какво е зеления модул ?

За мигачите и аварийните мисля :tongue:

DiStefano
18-05-2012, 20:02
Индикацията на таблото за отворени/затворени врати работи ли ти нормално?

Релето за плафоните и то е там (под душа).
Като гледаш откъм пасажерското място зад ICS - а, то е вдясно от жълтата кутийка за централното.

да .. показва всичко, което е отоворено

ecotronic
18-05-2012, 20:38
да .. показва всичко, което е отоворено

Щом тази индикация работи нормално, по вероятно и при теб проблемите, които описваш да се дължат на течове във въпросните модули.
Отляво надясно (гледано откъм пасажерското място):
Зеленият е за аварийните мигачи и индикаторите ляво-дясно на таблото,
Жълтият е централното.
Вдясно от жълтия - осветлението на купето.
Над тях има зелена кутийка, закрепена с гайки - това е управлението на предните стъкла.
Отваряй наред, подсушавай и възстановявай ако има окислени, прекъснали писти.
Ако няма дефектирали (изгорели) елементи, ще се оправи.

DiStefano
18-05-2012, 23:55
Щом тази индикация работи нормално, по вероятно и при теб проблемите, които описваш да се дължат на течове във въпросните модули.
Отляво надясно (гледано откъм пасажерското място):
Зеленият е за аварийните мигачи и индикаторите ляво-дясно на таблото,
Жълтият е централното.
Вдясно от жълтия - осветлението на купето.
Над тях има зелена кутийка, закрепена с гайки - това е управлението на предните стъкла.
Отваряй наред, подсушавай и възстановявай ако има окислени, прекъснали писти.
Ако няма дефектирали (изгорели) елементи, ще се оправи.

мерси за съпорта
утре се залавям ..

поздрави

DiStefano
27-05-2012, 14:03
И тъй .. зелената и жълтата на 2-ри ред са леш. От долната страна всяка платка е окислила. Отгоре всичко е като ново. Възстанових писти, където не можах пуснах кабелчета и засега е ОК.

На първи ред - зелената за джамците сега ще я отварям.

ecotronic
27-05-2012, 18:29
Като възстановиш всички поражения, уплътнявай със силикон за да избегнеш бъдещи подобни премеждия.
И разбира-се установи откъде и какво тече. Твърде вероятно е да трябва да сменяш радиаторчето на парното.