View Full Version : НЕ иска да върви като я запаля
nikit087
20-05-2012, 15:39
Колеги Алфа не иска да върви като е студена.като давам на 1ва и 2ра забива предницата се едно се дави и не иска да върви,пали нормално,държи нормални обороти.Когато загрее малко колата след 5 минути се оправя и почва да си върви нормално...Ходих на диагностика в Алфа Ромео Варна казаха ми да сменя дебитомера смених го пак с БОШ,но проблема си остана това го прави само когато е студена.Не могат да разберат явно както и има и така е доста неприятно да се кара.По системата на бензина съм сменял бензиновия филтър,защото си мислях,че може да е запушен, но не е...Моля дайте съвет от какво може да е....Можели да е от свещи или кабели(само тях не съм сменял) ??? Дайте някакви идей.Колата е 1,6ТС 97година 1997 година Алфа 146
killuminati
20-05-2012, 17:33
Ламбда Сонда казвам аз
stamov.s
20-05-2012, 19:25
ако е ламбда сонда тя и топла няма да върви а тя се оправя и то точно когато заработи сондата според мен проблема е в дюзите,,,,,,,,,патих от това съвсем скоро
soldier81
20-05-2012, 21:44
Дюзи!
Моята го правеше същото преди да ги сменя.
nikit087
21-05-2012, 04:44
Какви са тия дюзи?Това не са ли инжекторите?Колко стуваха горе долу като ги сменяхте...
аз също се интересувам,понеже и моята като е студена не върви,глъхне поякога и пукаше в колектора.Казаха ми да сменя дюзи ама още не съм понеже нямам възможност да взема
Алфа 146 2.0тс
nikolchoni
21-05-2012, 09:41
Дюзите се чистят на ултразвук. Те са 4 и струва около 15 лв. на дюза. Все пак си провери и ламбда сондата, изключи я от буксата и виж как ще ти върви колата на студено.
alfa boy Qv
21-05-2012, 10:12
Не е от дузи,аз ги смених и пак сам си така като е студена,прекасва и пука :angry1: ама като загрее след 2 мин е ОК, и не знам защото става така ???
nikit087
21-05-2012, 13:14
Лошото е че и на диагностиката не показва никакви грешки и така няма как да се разбере защо го прави тоя номер....Давайте съвети колеги да се оправи тоя проблем !!!
BillyBoy`
21-05-2012, 14:24
Нищо не ти пречи да си свалиш дюзите да ти ги качат на стенд да ги видят пръскат ли или не ако исакт почистване да ги изчистят,да провериш за наличието на масло при свещите да ги свалиш да ги видиш във какво състояние са ако иска регулиране разстоянието между електродите да го направиш все такива елементарни неща.
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:23 ----------
Не е от дузи,аз ги смених и пак сам си така като е студена,прекасва и пука :angry1: ама като загрее след 2 мин е ОК, и не знам защото става така ???При теб може би сондата ще се окаже проблема незнам ще видим.
Нищо не ти пречи да си свалиш дюзите да ти ги качат на стенд да ги видят пръскат ли или не ако исакт почистване да ги изчистят,да провериш за наличието на масло при свещите да ги свалиш да ги видиш във какво състояние са ако иска регулиране разстоянието между електродите да го направиш все такива елементарни неща.
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:23 ----------
При теб може би сондата ще се окаже проблема незнам ще видим.
Аз съм с 1.4 ТС. Преди няколко месеца го имах същия проблем. Докато е студена на 1-ва и 2-ра докато дигне 3-3500 оборота се дави, забива муцуната сякаш я караш на газ и ти е свършила газта. Дигне ли малко градус за 3-4 км пробег се оправяше.Проблема ми беше предимно сутринта или ако през деня не съм я палел 3-4 часа.Беше ми изгоряла ламбда сондата и след като я смених проблема се изчезна. Преди да я сменя и аз пробвах с друг дебитомер, но нямаше разлика. Аз гарантирам, че ако смениш ламбда сондата ще изчезне проблема. Аз я взех за 131 лв на бош с 1 година гаранция.Колата ми е 98-ма година. Твоята трябва да е същата. Чак след 99-та година ламбдите са други.
BillyBoy`
21-05-2012, 17:35
Ем да аз на Емо му казах че и при него проблема ще е същия,а и маи и на колегата пуснал темата.Ама нека първо да ги закачат на компютъра за да не гадаем излишно!!!!....:)
nikit087
21-05-2012, 18:55
Аз бях на диагностика преди 2 седмици и тога ми казаха,че ламбда сондата си работи нормално и нямало проблем в нея за това търся проблема в нещо друго.....кабели,свещи или нещо друго :)
митака-пловдив
21-05-2012, 19:14
Утре преди да я запалиш,дръпни буксата на температурни датчик на термостата и кажи после какъв е ефекта.
alfa boy Qv
21-05-2012, 19:50
И какво ще стане като е драпнеш,ако се оправи е oт там така ли???Защото и при мен мин седмица бях на диагностика и ми казаха ,за ламбдосондата е ОК :)
митака-пловдив
21-05-2012, 19:55
Компютъра смята сместа според няколко фактора,единия от които е температура на двигателя.
Това че говорите за пукане в колекторите ми се струва богата смес.
nikit087
22-05-2012, 09:33
Колега сега пробвах да изкарам температурния датчик на двигателя,но като го махна става по-голям батак....Светна инжекциона на колата,включи перката.....И пак така....Няма да е от тоя датчик проблема,нещо друго е :)
nikolchoni
22-05-2012, 15:19
Колега ще се върна пак на ламбда сондата. За да видиш дали работи правилно, трябва само на нея да и направят диагностика, а не на цялата кола. На мен така ми направиха и нищо не откриха, а се оказа, че долу където влиза сондата в генерацията единият кабел беше откъснат и затова ми прекъсваше и не вървеше. Нищо не ти пречи и става за 3 сек. да я изключиш от буксата и да видиш какъв ще бъде резултата. Успех от мен!
alfa boy Qv
23-05-2012, 06:47
Колега пробвах и това с махането на ламбдосондата (кабела само де) и пак не става:disgust:маи маи прблема е някаде другаде
Компютъра смята сместа според няколко фактора,единия от които е температура на двигателя.
Това че говорите за пукане в колекторите ми се струва богата смес.
Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път :busted_cop::busted_cop::busted_cop::busted_cop::b usted_cop:
didko_boy
23-05-2012, 20:53
Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път :busted_cop::busted_cop::busted_cop::busted_cop::b usted_cop:
подкрепям твърдо
nikit087
25-05-2012, 09:23
Колеги купих си контактен спрей и напръсках кабелите на свещите и свещите само от горе(без да ги свалям)
напръсках всички букси и релета които се виждат при двигателя...Оставих колата 2 дена без да я карам,днес запалих колата работи перфектно и върви много добре за сега....Но незнам дали няма пак да се появи тоя проблем :)
Колеги купих си контактен спрей и напръсках кабелите на свещите и свещите само от горе(без да ги свалям)
напръсках всички букси и релета които се виждат при двигателя...Оставих колата 2 дена без да я карам,днес запалих колата работи перфектно и върви много добре за сега....Но незнам дали няма пак да се появи тоя проблем :)
Нищо не си направил споко,изчакай 2-3 дена и старата песен на нов глас.Кефите ме в тоя форум,искате съвети,хората ви дават а вие правите някакви невъобразими глупости.:tequilla::tequilla::tequilla:
П.С.Никога няма да забравя едно време Венци/ВФТИ/ как си пръскаше куплунзите по инжекциона с дезодорант :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::e vilsmiley:
BillyBoy`
25-05-2012, 22:24
Нищо не си направил споко,изчакай 2-3 дена и старата песен на нов глас.Кефите ме в тоя форум,искате съвети,хората ви дават а вие правите някакви невъобразими глупости.:tequilla::tequilla::tequilla:
П.С.Никога няма да забравя едно време Венци/ВФТИ/ как си пръскаше куплунзите по инжекциона с дезодорант :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::e vilsmiley:Ем не слушат патилото.
D-I-V-A-K-A
25-05-2012, 22:42
Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път :busted_cop::busted_cop::busted_cop::busted_cop::b usted_cop:
Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора ;) Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.
Furious 155
26-05-2012, 01:11
Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора ;) Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.Ми то е форум, не сервиз. Ако се оправяха през форума колите, в сервизите щеше да е пусто. Човека пита - отговарят му на фона на това което е дал като информация.
За някои проблеми, решенията ги има написани тук. За други си трябва сервиз, както се препоръчва в 99% от случаите.
nikit087
26-05-2012, 07:26
Колеги на мен колата ми не гърми просто като я запаля студена на 1ва и 2ра не иска да върви някой път забива муцуна и придърпва се едно,като изключа от скорост се форсира нормално и държи нормални обороти,нали смених дебитомера след което ходих в Алфата и ми казаха,че работи нормално.....И колата нямала проблем на диагностиката.....
Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора ;) Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.
Има такива случаи,но ако е така няма да се оправя като позагреее :respect::respect::respect:
---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------
Колеги на мен колата ми не гърми просто като я запаля студена на 1ва и 2ра не иска да върви някой път забива муцуна и придърпва се едно,като изключа от скорост се форсира нормално и държи нормални обороти,нали смених дебитомера след което ходих в Алфата и ми казаха,че работи нормално.....И колата нямала проблем на диагностиката.....
Дебитомера нов ли е,иливтора употреба ;-);-);-)
nikit087
26-05-2012, 17:26
Дебитомера не е нов свалихме го от друга Алфа същата като моята пак 146 и пак 1,6ТС и като го сложих ходих до Алфа Ромео и го покажа на майстора и той каза,че всичко е добре вече....
Имам същия проблем с 1.6 туинспарка...
Когато е студена, няма никаква мощност на ниски обороти, при подаване на повече газ глъхне.
Дразни ме разбира се, но я изчаквам няколко минути.
На диагностика е ок.
Вероятни причини според мен са две:
или позапушени "пикаещи" инжектори
или ламбдасонда.
...ламбдасондата работи при температура над 300 градуса и нормално се грее от изгорелите газове.
за да заработи веднага има и електрическо подгряване - докато се загрее от газовете.
та ако е заминало подгряването на ламбдата - нормално - пука в ауспуха - мирише на бензин след като я запаля. докато стигна до диагностиката - вече всичко е ок.
а все ме мързи да намеря кабелите и да я замеря има ли го или не подгряването.
някои знае ли колко ома горе-долу трябва да е нагревателя на ламбда сонда ?
пишете ако оправите тоя пусти проблем какво се е оказало.
и въобще подгряването на ламбдасондата през реле ли е, спира ли се или е включено постоянно ?
Имам същия проблем с 1.6 туинспарка...
Когато е студена, няма никаква мощност на ниски обороти, при подаване на повече газ глъхне.
Дразни ме разбира се, но я изчаквам няколко минути.
На диагностика е ок.
Вероятни причини според мен са две:
или позапушени "пикаещи" инжектори
или ламбдасонда.
...ламбдасондата работи при температура над 300 градуса и нормално се грее от изгорелите газове.
за да заработи веднага има и електрическо подгряване - докато се загрее от газовете.
та ако е заминало подгряването на ламбдата - нормално - пука в ауспуха - мирише на бензин след като я запаля. докато стигна до диагностиката - вече всичко е ок.
а все ме мързи да намеря кабелите и да я замеря има ли го или не подгряването.
някои знае ли колко ома горе-долу трябва да е нагревателя на ламбда сонда ?
пишете ако оправите тоя пусти проблем какво се е оказало.
и въобще подгряването на ламбдасондата през реле ли е, спира ли се или е включено постоянно ?
Еййййййй научете най накрая,на студен мотор ламбда сондата не работи,особено на 2.10.3/4 тръгва сигурно след 4-5 мин.,при 1.5.5. по рано,но пак не е от значение.
---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:09 ----------
Дебитомера не е нов свалихме го от друга Алфа същата като моята пак 146 и пак 1,6ТС и като го сложих ходих до Алфа Ромео и го покажа на майстора и той каза,че всичко е добре вече....
Значи неможеш да си сигурен че не е от дебитомера проблема.Плюс това,след смяна на който и да е компонент по инжекциона,на ЕКУ-то му трябва време да се самоадаптира като е хубаво да се ресетне преди това :devil::devil::devil::devil::devil:
didko_boy
27-05-2012, 11:01
Колеги на мен колата ми не гърми просто като я запаля студена на 1ва и 2ра не иска да върви някой път забива муцуна и придърпва се едно,като изключа от скорост се форсира нормално и държи нормални обороти,нали смених дебитомера след което ходих в Алфата и ми казаха,че работи нормално.....И колата нямала проблем на диагностиката.....
колега колата ти има проблем студена (първите 5 мин) а ти в сервиза я караш топла !!! ако майстора наистина разбира от алфи, помоли го да обърне специално внимание на тоз дебитомер , какви стойности ТРЯБВА да дава и ВДЕЙСТВИТЕЛНОСТ какво показва сигурен съм че на топла кола ще има ЛЕЕЕКО занижени стойности което не е чак такъв проблем (еку-то наглася няква смес) НО на студена си е проблем.Какво става при теб: Дебитомера отчита 11кг въздух и еку-то налива бензин за 11 кила обаче реално са влезнали 17 кг въздух , ламбда сондата НЕ РАБОТИ все още и еку-то незнае кво става, а реално сместа е мнооооого бедна защото тъпия дебитомер си е заминал ! на диагностиката не излизат грешки защото той все още дава някакви данни макар и грешни :heavy_cry:
nikit087
27-05-2012, 11:24
Колега днес изкарах клемата на акумулатора за около 20 минути и след което я сложих и вървенето на колата се промени изцяло все едно и няма нищо....Това на какво се дължи,студена и топла се върви доста добре колата :)
SandoOne
27-05-2012, 11:29
Колега днес изкарах клемата на акумулатора за около 20 минути и след което я сложих и вървенето на колата се промени изцяло все едно и няма нищо....Това на какво се дължи,студена и топла се върви доста добре колата :)
Рестартира всико уш виж я покорай може да ти записва грешка ако има някъкъв проблем с някоя част диагностика
didko_boy
27-05-2012, 11:38
Колега днес изкарах клемата на акумулатора за около 20 минути и след което я сложих и вървенето на колата се промени изцяло все едно и няма нищо....Това на какво се дължи,студена и топла се върви доста добре колата :)
:respect: лекуваш "туберколоза" с бонбонки "олипс за гърло" успех може пък да подейства винаги има първи път :respect:
Колега днес изкарах клемата на акумулатора за около 20 минути и след което я сложих и вървенето на колата се промени изцяло все едно и няма нищо....Това на какво се дължи,студена и топла се върви доста добре колата :)
Ресетнал си ЕКУ-то и то сега си трупа на ново адаптации,споко няма да е добре за дълго,до 3-4 дена пак ще се забатачи.Това трябваше да направиш като си сменил дебитомера и да покараш 3-4 дена :devil::devil::devil::devil:
alfa boy Qv
27-05-2012, 17:11
Проблема е масов при нас не знам и за мен аз пак тази седмица ще има якооооо диагностики един пат за винаги да ги премахна тия болни заби:jason2:,щот ми писна на ....................:bad_evil: и когати стигна до подобрение на мотора както трябва да е ще драскам.:respect:
nikit087
27-05-2012, 17:36
Ами колега значи сега трябва пак да я закарам на диагностика в Алфа Ромео и да я гледат пак какво и има...Или да изчакам да почне пак да не върви добре и така да я закарам,защото аз предния път като я карах на диагностика,преди това и бях вадил клемата на акумулатора и може ли за това да не са видели,че колата има грешки?....Така ако го рестартирам това ЕКУ на определен период от време пречи ли му? Сега ако се смени това което я кара да записва грешки,ще се оправи ли за постоянно колата.....
alfa boy Qv
27-05-2012, 21:41
:bored: даа прав сии:-)
Аз също го имам този проблем. И мен ме навява на мисълта, че са дюзи но като ги изчистя ще кажа. Относно дебитомера и ламбда сондата съм ги сменял на едно с нови на бош при Гальо във Варна след като ми направи диагностика ако не се лъжа преди две години. А относно това колегата е прав, че ако дебитомера не ти е читав може да не го прихваща като грешка. Аз имах този проблем защото придаваше стойности които бяха в уж "допустимите граници" а съответният Гальо ми каза, че мери в много високи граници.
alfa boy Qv
28-05-2012, 22:52
Офффффффф направо голям филм тука,всеки с негов си проблем,не знам ..........,какво ще и излезе на моята :ban:
Така е колега :) . Всеки си е с негов проблем и негово решение. Друго което мога да ти кажа от майсторите от гр. Пловдив Хари и Бобо като отидох ми изредиха, че може да е от кабели, свещи, дебитомер, ламбда сонда, инжектори и някакъв си датчик там и аз не го запомних и по - интересното е, че ме пратиха при елконаджия който уж си "разбира" от работата като го посетя ще ти кажа при мен от какво може да е защото аз изключвам демитомер, ламбда, кабели и свещи.
nikit087
29-05-2012, 19:56
Ами колега ще се радвам да споделиш от какво е при теб проблема,на мен ми е много странно че като изкарам клемата на акумулатора вече 4ри дена си върви колата нормално....Явно нещо я кара да трупа грешки и трябва да разбера какво е това няма да е от кабели и свещи си мисля поне аз :)
alfa boy Qv
30-05-2012, 00:53
Да и аз така мислия,надявам се да разбере тия дни и ще пиша какво е :thumbup:
Вие ме кефите как си подсказвате какво ви е на колите,ама половината от вас са със стария,а другата половина с новия мотор,пък проблемите им хич не са сходни........................:pain::pain::pain::p ain::pain:
alfa boy Qv
30-05-2012, 09:43
как няма да те кефим нали за това всички сме алфисти :notworthy:,аз с новия мотор 2.0 155 hp
nikit087
30-05-2012, 09:49
Колеги днес пак бях в Алфа Ромео да ми погледнат колата и пак казаха,че и нямало нищо просто трябвало да изчакам да се адаптира компютъра след като съм изкарал клемата на акумулатора и можело да не се появи повече проблема щом колата си върви нормално вече 5 дена....Ако евентуално се появи пак проблема да мина и да видим какво ще бъде решението му и вече да няма ядове с колата :)
колега след премахването на всички възможни причини след чистене на инжектори смяна на дебитомер, ламбда сонда, свещи, кабели, диагностики същата работа. Изчистих си дросела и нещата се нормализираха. Много се изненадах колко неща излезнаха от тоя дросел. А относно колегата който го "кефим" кажи какво да направя да дойда освен ти да я погледнеш или да ме препратиш към някой който поне на 80% ще може да ми помогне :-P.
колега след премахването на всички възможни причини след чистене на инжектори смяна на дебитомер, ламбда сонда, свещи, кабели, диагностики същата работа. Изчистих си дросела и нещата се нормализираха. Много се изненадах колко неща излезнаха от тоя дросел. А относно колегата който го "кефим" кажи какво да направя да дойда освен ти да я погледнеш или да ме препратиш към някой който поне на 80% ще може да ми помогне :-P.
Ако искаш заповядай, в подписа ми пише къде съм по цял ден :bg::bg::bg::bg: с удоволствие ще ти помогна,макар че ти сам си си свършил работата :handshake::book::book:
Ако искаш заповядай, в подписа ми пише къде съм по цял ден :bg::bg::bg::bg: с удоволствие ще ти помогна,макар че ти сам си си свършил работата :handshake::book::book:
С удоволствие ще мина тия дни може да имам път към Софията ще дойда и ти да констатираш какво и е :) Пък ако се намери какъв и е проблема ще почерпя. :wein: :beer:
alfa boy Qv
02-06-2012, 01:44
И аз да ти кайа колега наистена останах изненадан какво е имало до сега в моя дросел:ban:,доста мрасен,ама сега е ОК
Дросела на новия мотор е много важен като цяло за вървенето и образуването на горивната смес :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
nikit087
03-06-2012, 18:01
Да се похваля стана 10 дена от както съм рестартирал компютъра на колата и върви без да има проблеми,даже съм много доволен,но дано да си остане така и не трупа на ново грешки.... :)
И аз да ти кайа колега наистена останах изненадан какво е имало до сега в моя дросел:ban:,доста мрасен,ама сега е ОК
Нали колега само дето не изкарах някакво животно от вътре :). Много нагар много нещо :). А относно това с рестартирането много ми е чудно как трупа грешки без да се записват. Може би след като преизчисли някакви стойности се нормализира. Аз също трябва да го пробвам.
Не трупа грешки,просто му се забатачват самоадаптациите :metal::metal::metal:
Не трупа грешки,просто му се забатачват самоадаптациите :metal::metal::metal:
И аз така си мисля де но от мислене до действителност има разлика :). Дано да е това :).
pecata-33
07-06-2012, 19:59
колеги този проблем го има и при моята алфа 146 twinspark 1,6 120 коня 99год.дави кажа честно 4 години я карам от както съм я взел един път несъм се накефил като хората върви ама не като 120 коня ами като 120 магарета моя проблем е същият като на колегите и както виждам оправяне няма ,няма специалисти дето да кажат защо тези коли сутрен пукат и забиват предницата сменял съм кабели свещи бобини дебитомери ламбда сонди и какво ли още не ходил съм и в сервиз в който дойдеха всичките работници включително и шефът слушат я как пука и започват да гадаят докато неи падна акумолатор,сега слагам само бензин 100 октана и пали и върти гуми знам че това не е решение на проблема ама дадох една купчена с пари за сервизи и части и оправяне няма и съм се премирил така ще я карам докато неси взема друга и повече за италиански кочини не искам да чувам какво е това кабели и свещи 500лв,дебитомер 350лв ламбда сонда 140 лв картер 700лв бобина 160лв да не споменавам че някви гарнитури по двигатела струват по 80лв и някоя от ролките е 350 лв
alfa boy Qv
07-06-2012, 20:11
филм голям :)
колеги този проблем го има и при моята алфа 146 twinspark 1,6 120 коня 99год.дави кажа честно 4 години я карам от както съм я взел един път несъм се накефил като хората върви ама не като 120 коня ами като 120 магарета моя проблем е същият като на колегите и както виждам оправяне няма ,няма специалисти дето да кажат защо тези коли сутрен пукат и забиват предницата сменял съм кабели свещи бобини дебитомери ламбда сонди и какво ли още не ходил съм и в сервиз в който дойдеха всичките работници включително и шефът слушат я как пука и започват да гадаят докато неи падна акумолатор,сега слагам само бензин 100 октана и пали и върти гуми знам че това не е решение на проблема ама дадох една купчена с пари за сервизи и части и оправяне няма и съм се премирил така ще я карам докато неси взема друга и повече за италиански кочини не искам да чувам какво е това кабели и свещи 500лв,дебитомер 350лв ламбда сонда 140 лв картер 700лв бобина 160лв да не споменавам че някви гарнитури по двигатела струват по 80лв и някоя от ролките е 350 лв
Има нещо вярно колега. Но пък го има и другото когато съм бил със 100 октанов веднъж не ми е пукнала :). Пък и не пукат само италянките така, че не ги мрази. Ако знаеш пък някой път бмвенцата как придърпват и причаткват като са студенки ще си помислиш, че Грубер стреля с малкият си танк. Всяка кола си върви с проблемите затова са разделени на класове колкото по висок толкова по качествен. Идеологията е една и съща караш алфа пишеш във форума на алфа ромео. Караш баварка пишеш в бмв форума .... И ще бъде така докато не си вземеш чисто нова кола и не си я развалиш ти. Пък лафове един приятел има такава и само налива и кара сме слушали слушали аз лично такъв човек не познавам.
И моята е така от както я имам кажи-речи... оправия няма! :) След смяна на дебитомер спира да се държи така за 2 седмици - и после пак почва (сменял съм дебитомер два пъти със нов бош) :) в момента гърмежи нямам.. само не върви известно време след палене.
Колеги,колеги,Маи наистина сме във филм на ужасите от които няма излизане,и при мен е така от както съм я купил,и ме дразни факта че има разлика във вървенето сутрин като е по студен въздуха и наобят като е много топъл,и незнам каквоо и е,значи запаля и тръгвам на 2 ра я карам около 1 км за6тото такава е пътната обстановка крепя и 2000 2500 оборота и в един мил момент просто нещо се отпушва и колата полудява,незнайно защо,а сутрин като е по студено времето няма такъв проблем,като е по студено и зимата съм много доволен а Лятото особенно с климата се едно карам колело без скорости по баир,няма оправия!!!!!
:hi_temerature: :hi_temerature: :hi_temerature:
Не искам да ви дразня, ама аз такива проблеми нямам. Имаше само няколко седмици проблеми с детонации в аспуха когато е студена и всичко приключи след смяна на дебитомера и още един път, но това беше след като си монтирах сам ГИ и нямаше настройки. След като оправихме настройките на Газта и колата си е дзвер. И все още си върви като в началото, върти гуми и на 2-ра :go:
Фактора Октаново число е много важен за този капризен мотор... като се има предвид какви са бълвочите, които ни продават... много е важно какво сипваме и да не се оплакваме от колата, а от боклуците с които ги караме:director:
nikit087
09-06-2012, 21:24
Ами така си е колеги аз се отказах да ходя по сервизи,няма смисъл само да влагам пари и да няма оправия ще я карам така докато върви или не я продам и повече Алфа няма да си купя и така имах 3 Пежа преди това и нямах никакъв проблем с тях......
Не искам да ви дразня, ама аз такива проблеми нямам. Имаше само няколко седмици проблеми с детонации в аспуха когато е студена и всичко приключи след смяна на дебитомера и още един път, но това беше след като си монтирах сам ГИ и нямаше настройки. След като оправихме настройките на Газта и колата си е дзвер. И все още си върви като в началото, върти гуми и на 2-ра :go:
Фактора Октаново число е много важен за този капризен мотор... като се има предвид какви са бълвочите, които ни продават... много е важно какво сипваме и да не се оплакваме от колата, а от боклуците с които ги караме:director:
Напълно съм съгласен с теб за бензина :). Бедна смес мнооого бенда а уж 100 октанова :)
Ами така си е колеги аз се отказах да ходя по сервизи,няма смисъл само да влагам пари и да няма оправия ще я карам така докато върви или не я продам и повече Алфа няма да си купя и така имах 3 Пежа преди това и нямах никакъв проблем с тях......
Екстра,продавай я и си купи пак Пежо,да се видиш у кола :tooth::tooth::tooth::tooth::tooth:
nikit087
12-06-2012, 18:15
За сега ще я карам,от както съм рестартирал компютъра колата върви добре и като е студена няма проблеми дано да не се появят пак,но станаха 20 дена си е супер вървенето,може да се е адаптирала правилно :)
Ами така си е колеги аз се отказах да ходя по сервизи,няма смисъл само да влагам пари и да няма оправия ще я карам така докато върви или не я продам и повече Алфа няма да си купя и така имах 3 Пежа преди това и нямах никакъв проблем с тях......
Абе колега щях да те питам кво стана с трите пежа продаде ли ги или едно по едно ферясфаха :shock::shock::shock:
nikit087
12-06-2012, 21:24
Колега имах 1 Пежо 405 1,9ТД не ми го блъснаха и отиде за части,имах и 1 Пежо 106 1,5Д него го продадах преди 2 години,а другото пак беше 405 1,9Д него го дадах на баща ми да го кара и няма проблеми стана 4 години вече... :)
WhitePower
13-06-2012, 00:50
чета че сменяте наред , а някой погледна ли си инжекторите колко са зале ???
защото аз карам от 10 години и на всеки 2-3 си чистя инжекторите в ваната и стават като нови и колата се оправя и излита
а някой гледал ли си е бензиновата помпа колко е зле ???
не всичко е ток
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.