PDA

View Full Version : Пали когато си поиска, гасне в движение?



desislavpavlov
22-05-2012, 20:22
Задрвейте , прегледах форума, но не открих сходен проблем с моят. За това пускам нова тема, от известно време имам проблем , не иска да пали, или само когато си поиска, въпреки че няма видими причини за това. Има бензин, помпата работи и качва гориво към двигателя, има ток и стартера работи добре, проверих свещите и кабелите , те са ОК, почистих всички релета и бушони , също така и клемите на акумулатора . От днес проблема започна да се усложнява, докато си карах в движение изгасна, отне ми доста време докато я запалих отново. След няколко завъртания на ключа , успя да запали, но веднага след това изгасна, странното е че оборотомера и километража се завъртяха до края, и така няколко пъти, докато запали и заработи, добре че успях да се прибера. Някой ако може да помогне, предварително благодаря.

tonov
22-05-2012, 22:38
Колега, като за начало поне напиши каква е колата и откъде си.

Свети ли нещо по таблото когато не пали?

aRm
23-05-2012, 05:44
Дебитомер ??? И двете симптоми съвпадат.... Опитай с някой читав и пиши как е.

desislavpavlov
23-05-2012, 06:34
Колата е 145 1.4 тс., нищо не свети по таблото, как да разбера дали дебитомера е повреден, изключих го от буксата при работещ двигател, но започнаха да играят оборотите, като го закача почва да работи нормално. Ако беше от него, как да си обясня завъртането на километража и оборотомера, а иначе аз съм в София.

serafim
23-05-2012, 11:52
Колега, като за начало провери бензиновата помпа и филтъра за гориво. Почистване, смяна на консумативи, такива неща. Не е лошо обаче първо да се почне с диагностика, и то там, където знаят как да интерпретират правилно показанията от компютъра.

phoenix
23-05-2012, 17:07
пък този проблем как си мирише на датчик на колянов вал
:sniper::laser:

didko_boy
23-05-2012, 20:34
симптомите са като на датчик колянов вал НО трябва да светне инжекторчето на таблото :question: това че си почистил релетата значи ли че си ги проверил дали затварят веригата или само почисти крачетата ? ако имаш неоригинална аларма може и тя да ти прави номера, зареди си акумулатора и уредите ти ще спрат да подскачат

П.П. преди когато нямаше диагностики и разни глезотий съм пръскал във всмукателния колектор "старт газ" етер на спрей (ползват го дизелите зимно време когато не палят) пръскаш малко и въртиш ако запали и угасне значи няма бензин и се почва: бушон, реле, помпа, кабели!!! ако не запали изобщо значи е ток: датчик, релета бубини и така

thecleaner
23-05-2012, 23:55
симптомите са като на датчик колянов вал НО трябва да светне инжекторчето на таблото :question: това че си почистил релетата значи ли че си ги проверил дали затварят веригата или само почисти крачетата ? ако имаш неоригинална аларма може и тя да ти прави номера, зареди си акумулатора и уредите ти ще спрат да подскачат

П.П. преди когато нямаше диагностики и разни глезотий съм пръскал във всмукателния колектор "старт газ" етер на спрей (ползват го дизелите зимно време когато не палят) пръскаш малко и въртиш ако запали и угасне значи няма бензин и се почва: бушон, реле, помпа, кабели!!! ако не запали изобщо значи е ток: датчик, релета бубини и така

П.П. е какво не трябва да прави нали колега, сега вече има диагностики.

italiano mafioso
26-05-2012, 08:59
и аз мисля,че е от датчика на коляновия вал,но не съм сигурен,че задължително ще светне лампа на таблото.

BillyBoy`
26-05-2012, 12:14
Не е задължително да светне инжекторчето.

Zafo_84
27-05-2012, 22:56
да не е задължително да светне защото при мен преди 2 3 месеца почна да пали с много въртене и един ден както си карах и угасна,и после няма палене и с дърпане дори,при мен се оказа че едното кабелче на буксата беше изгнило от гадостите,сменихме буксата с майстора при които си карам колата в София,и само като и показах ключа и запали така че не е зле да провериш да не е и при теб това проблема,буксата се намира от лявата страна под колекторите и е закачена на една планка и ако не се лъжа беше 4 пинова но за това не съм сигурен може и 3 да е,успех

nikit087
28-05-2012, 10:09
Колега и аз смятам,че този проблем с паленето ще е от датчика на коляновия вал,но все пак отиди да ти направят една диагностика да си 100% сигурен от какво е проблема да не даваш на празно пари,че тези кола са големи бирници все има нещо да им се прави направо ми писна на мен от тая Алфа :)

desislavpavlov
24-06-2012, 19:52
след диагностика се оказа че дава грешка на импулсния датчик, след смяната му проблема си остана, оказа се че не е от него. тъй като имаше счупена букса от компа към датчиците по двигателя, към бубините, климатика и тн. се предполагаше че проблема явно идава от там, щом не е от датчика, да ама не, пак същите проблеми, даже проблемите започват да стават все и по странни. днес запали и работи малко време и пак изгасна, отново я запалих, но стрелата на оборотомера не се движеше в такт с реалните обороти на двигателят, след това пак изгасна и не иска да запали вече, започна да мига чек-лампата(малката дюза на таблото) и двете средни релета пред акумулатора се чуваха да цъкат. вече не знам какво да правя, някой да има някакви идеи и предложения?

BillyBoy`
25-06-2012, 22:15
Ми смени си датчика на коляновия вал по горе ти го казахме вече.На какво викаш импулсен датчик между другото?

desislavpavlov
26-06-2012, 19:55
става дума точно за този датчик, моя е ОК, но проблемите си продължават

pecata-33
27-06-2012, 15:10
Колата е 145 1.4 тс., нищо не свети по таблото, как да разбера дали дебитомера е повреден, изключих го от буксата при работещ двигател, но започнаха да играят оборотите, като го закача почва да работи нормално. Ако беше от него, как да си обясня завъртането на километража и оборотомера, а иначе аз съм в София.


Колега това е дебитомера възможно е да нети свети никва лампа ако няма крушка какво да светне ще дойде време като ти угасне в движение и няма да запали ,ще запали чак като истине колата гаранция ,при мен се получи след едно придърпване на автомобила и светна лампата и след като спрях след 30,40 мин.и няма палене истина и запали и след 5,6 дена каране започна да спира в движение и докато не истине не пали и също обръща стрелките на всяко завъртане на ключа и тръгнах за сервиза и точно отпред и угасна но момчето просто откачи буксата на дебитомера и каза пали и аз го гледам и се чудя въртя и веднага пали човека затваря капака и вика карай докато си намериш дебитомер няма проблеми а аз преди това съм чакал по 3,4 часа да истине иначе няма палене сега пак съм с изгорял дебитомер на магистралата пак придърпа и светна лампата и направо откачих буксата и така карам докато взема друг но все пак ако искаш иди на сервиз

aRm
27-06-2012, 18:46
Колега това е дебитомера възможно е да нети свети никва лампа ако няма крушка какво да светне ще дойде време като ти угасне в движение и няма да запали ,ще запали чак като истине колата гаранция ,при мен се получи след едно придърпване на автомобила и светна лампата и след като спрях след 30,40 мин.и няма палене истина и запали и след 5,6 дена каране започна да спира в движение и докато не истине не пали и също обръща стрелките на всяко завъртане на ключа и тръгнах за сервиза и точно отпред и угасна но момчето просто откачи буксата на дебитомера и каза пали и аз го гледам и се чудя въртя и веднага пали човека затваря капака и вика карай докато си намериш дебитомер няма проблеми а аз преди това съм чакал по 3,4 часа да истине иначе няма палене сега пак съм с изгорял дебитомер на магистралата пак придърпа и светна лампата и направо откачих буксата и така карам докато взема друг но все пак ако искаш иди на сервиз

Ами аз по-горе му написах да си погледне дебитомера, защото тези симптоми не са само от датчик на коляновия вал, ама както и да е... На много автомобили, поради развален дебитомер, колата гасне в движение и после няма палене... други просто гаснат, губят мощност, харчат кат змей и т.н.... На диагностиката виж какви показатели дава дебиломера :) и тествайте в движение, най-добре ;)

ivailo rachev
29-06-2012, 19:32
Има два импулсни датчика,единия е на коляновия вал,а другия е на смукателния разпределителен вал.Аз имах проблем на Фиата с разпределителния,не знам при Алфата как е,но при фиата си палеше и си вървеше,но някой път върви нормално,а друг път все едно карам кола 50 коня.Майстора,който ми я прави се чудеше как въобще е палела така.Та замисли се и над този датчик,и двата се водят импулсни или фазови.Също не е изключено да се чуе като датчик на Хол.

desislavpavlov
29-06-2012, 20:51
не мисля че проблема идва от този датчик, на разпределителните валове. Повече от година карах със счупен такъв датчик, понеже ми го счупиха в един сервиз, вървеше си добре и всичко беше ОК, само дето светеше чек-лампата. Смених го преди повече от година, нямаше видим ефект, само спря да свети тази лампа и така до преди месец и нещо.

D-I-V-A-K-A
29-06-2012, 21:42
Диагностика направи ли на колата?

desislavpavlov
30-06-2012, 22:20
направих диагностика, излиза грешка импулсен датчик, при смяната му положението си е същото, пак същите проблеми, гасне или не пали, както си реши. имам чувството че проблеми идва някъде от инсталацията, но не мога да разбера точно от къде, за това моля ако някой е има такъв проблем да сподели.

Mury
01-07-2012, 09:58
Аз вече се сещам къде е проблема на колата :bg::bg::bg::bg::bg: проверка на инсталацията за проблеми/малко вероятно/, следващата стъпка е евентуално проблем в ЕКУ-то,не се случва често но се случва......

serafim
01-07-2012, 10:05
Има два импулсни датчика,единия е на коляновия вал,а другия е на смукателния разпределителен вал.Аз имах проблем на Фиата с разпределителния,не знам при Алфата как е,но при фиата си палеше и си вървеше,но някой път върви нормално,а друг път все едно карам кола 50 коня.Майстора,който ми я прави се чудеше как въобще е палела така.Та замисли се и над този датчик,и двата се водят импулсни или фазови.Също не е изключено да се чуе като датчик на Хол.
На Алфа TS датчика е на разпределителния вал на изпускателните клапани.

pecata-33
13-09-2012, 14:44
колега преди време при мен се получи същия проблем гасне в движение и после пали когато истине оказа се дебитомер но при мен ми светна лампата и като утидох в сервиз човека откачи дебитомера взе да пръска с един спрей и вика пали и запали веднага, махна спрея и огасна сложи дебитомера на маркуча откачи му буксата и вика карай така докато си намериш нов дебитомер моя съвет е когато ти огасне в движение и не иска да запали ами само обръща стрелките просто откачи буксата на дебитомера и завърти запалили значи караш така докато си намериш нов аз лично карах 2 месеца така е гори малко повече ама не гасне в движение

Adolf
16-09-2012, 17:16
пък този проблем как си мирише на датчик на колянов вал
:sniper::laser:

Така изгележда