PDA

View Full Version : Между ръчната и АБС има ли връзка ?



Ladjov
24-05-2012, 22:39
Здравейте на всички ! Като се разбира от заглавието Въпросът ми е имат ли АБС и ръчната нещо общо ?
Преди няколко дни ми светнаха 2те лампички за АБС и Удивителната за ръчната но нищо не се е проявило по колата до днес като дръпнах ръчната после не се върна както трябва да се поразмърдя на феродо .
Днес лежах под любимата видях че въжета на ръчната са сравнително хлабави и явно ще ги сменям дали има и друга причина да светнат тия лУампи ?
П.С. Проверил съм нивото на спирачната течност не е намаляло .
Става въпрос за колата от подписа :biker:
Благодаря за отговорите предварително :)

myato
24-05-2012, 23:06
Здравейте на всички ! Като се разбира от заглавието Въпросът ми е имат ли АБС и ръчната нещо общо ?
Преди няколко дни ми светнаха 2те лампички за АБС и Удивителната за ръчната но нищо не се е проявило по колата до днес като дръпнах ръчната после не се върна както трябва да се поразмърдя на феродо .
Днес лежах под любимата видях че въжета на ръчната са сравнително хлабави и явно ще ги сменям дали има и друга причина да светнат тия лУампи ?
П.С. Проверил съм нивото на спирачната течност не е намаляло .
Става въпрос за колата от подписа :biker:
Благодаря за отговорите предварително :)

Има връзка.Ако централата на ABS-са загуби захранване, светват точно тези лампи.
Поне едно от жилата ти е блокирало и са си за смяна, но едва ли има връзка със светването на лампите, иначе да ти е подмирисало на феродо по-рано.

NightRider
25-05-2012, 10:26
Има връзка.Ако централата на ABS-са загуби захранване, светват точно тези лампи. - не само
Поне едно от жилата ти е блокирало и са си за смяна, но едва ли има връзка със светването на лампите, иначе да ти е подмирисало на феродо по-рано.Има - ако едното от колелата му е блокирало се получава разлика в оборотите и ето ти грешка

myato
25-05-2012, 12:45
Има - ако едното от колелата му е блокирало се получава разлика в оборотите и ето ти грешка
Вярвай ми, не е от това.Ако колелото е до толкова блокирано, освен че ще засмърди на феродо, гумата му ще стане "квадратна".Тупал съм го тоя тъпан, като ми замръзна първата зима ръчната.

NightRider
25-05-2012, 13:44
Вярвай ми, не е от това.Ако колелото е до толкова блокирано, освен че ще засмърди на феродо, гумата му ще стане "квадратна".Тупал съм го тоя тъпан, като ми замръзна първата зима ръчната.Дълго е за обяснение, но може да е и от това - разминаване в оборотите над 5%

t-1000
25-05-2012, 15:57
Според мен ако е разликата в скоростите на колелата щеше да светне само оранжевата лампа но щом свети и червената значи проблема е генерален.Провери 60А бушон на АБС-а ако е здрав значи проблема е в централата

tonov
25-05-2012, 15:57
Дълго е за обяснение, но може да е и от това - разминаване в оборотите над 5%

Тогава ще светне само лампата за АБС-а, а не и двете мисля аз.

t-1000
25-05-2012, 16:12
А пък варианта да светят и двете лампи може да е че оранжевата свети от разликата в скоростите на двете колела а червената да е от бутончето на ръчната едно по едно нещата трябва се огледат или отиваш на диагностика

NightRider
25-05-2012, 18:07
Тогава ще светне само лампата за АБС-а, а не и двете мисля аз.
Тони, ABS-то като откаже светват всички лампи. Щот всичко е в компа му - ABS, ASR, ...

i.ganchev.ganchev
26-05-2012, 16:56
Тогава ще светне само лампата за АБС-а, а не и двете мисля аз.

Точно така.
При разлика в оборотите, или напълно спряло колело, светва само жълтата лампата на АБС.
Съответно и АБС спира да работи.

Alexanderbb
26-05-2012, 19:31
При мен двете светеха поради лош контакт на включвателя на стоповете. Беше свалян и после бутона не опираше в педала а стоповете светеха непрекъснато. И грешката я даваше след около 5 километра каране

NightRider
26-05-2012, 20:42
При мен двете светеха поради лош контакт на включвателя на стоповете. Беше свалян и после бутона не опираше в педала а стоповете светеха непрекъснато. И грешката я даваше след около 5 километра каране
А на ФЕС щеше да ти даде веднага това

Ladjov
26-05-2012, 21:05
Може да се окаже и лош контакт при мене , защото баща ми беше ходил началото на месеца до Хасково с алфата и днес ми каза , че са му светнали тогава тия 2те лампи но после е изчезнало .
Та въпроса е къде се намира тая централа за да и проверя връзките :help:

myato
26-05-2012, 23:47
Може да се окаже и лош контакт при мене , защото баща ми беше ходил началото на месеца до Хасково с алфата и днес ми каза , че са му светнали тогава тия 2те лампи но после е изчезнало .
Та въпроса е къде се намира тая централа за да и проверя връзките :help:
Централата е в ляво, в ъгъла на коша и няма какво да видиш по нея с просто око.Виж на първо време предпазителите в кутийката на плюсовата клема на акумулатора.

NightRider
27-05-2012, 00:18
Може да се окаже и лош контакт при мене , защото баща ми беше ходил началото на месеца до Хасково с алфата и днес ми каза , че са му светнали тогава тия 2те лампи но после е изчезнало .
Та въпроса е къде се намира тая централа за да и проверя връзките :help:Коя година ти е колата? ASR? Щото зависи къде са ти куплунзите - в коша или в купето. И имаше две теми за този проблем - едната беше моя, другата на един колега. Потърси ги

Ladjov
28-05-2012, 22:42
Аз да се похваля имам напредък макар и малък .След като смених 50 А бушон над акумулатора . Лампата за ръчната угасва макар и няколко секунди след чека на всички лампи .

Така нов въпрос тия и 2та кабела ли са на единия бушон или само черният е на 50 А за АБС а другият е на подгрева и има ли 3ти кабел за които баща ми спори че имало .

NightRider
28-05-2012, 22:44
Аз да се похваля имам напредък макар и малък .След като смених 50 А бушон над акумулатора . Лампата за ръчната угасва макар и няколко секунди след чека на всички лампи .

Така нов въпрос тия и 2та кабела ли са на единия бушон или само черният е на 50 А за АБС а другият е на подгрева и има ли 3ти кабел за които баща ми спори че имало .
Само единият е на ABS
Коя година ти е колата?

myato
28-05-2012, 23:07
Аз да се похваля имам напредък макар и малък .След като смених 50 А бушон над акумулатора . Лампата за ръчната угасва макар и няколко секунди след чека на всички лампи .

Така нов въпрос тия и 2та кабела ли са на единия бушон или само черният е на 50 А за АБС а другият е на подгрева и има ли 3ти кабел за които баща ми спори че имало .
На червеният предпазител(50А) е само ABS-а.Подгряването на свещите е на друг предпазител, а подгряването на антифриза е на съседен предпазител, кафяв 70А, който нямаш.Този хвърчащ червен кабел не е за там и е Господ знае за какво.
Ако акумулаторът ти е слаб, ABS-а и ръчната гаснат малко след паленето на двигателя.

Ladjov
28-05-2012, 23:15
Акумулаторът е нов на не повече от 5 месеца .
70 А бушона ми се разпадна в ръцете но не можах да го намеря ( не е истина как се намира бушон за кола над 25 А )
Червеният кабел имам съмнения че е от алармата ама не съм го проверявал но както го казваш не е фабрично там .

П.с колата е юни 2001г.

NightRider
28-05-2012, 23:20
Имаш два куплунга отзад на двигателя, вдясно - контакт шпрее. Като ти се е разпаднал 70А бушон къде му включи жицата? На Сливница, преди Опълченска има бушони, безкорпусни

Ladjov
28-05-2012, 23:34
Нищо не съм му включвал 3 дни и го раздавам Джони пешеходеца . Мерси за инфото ще ходя до там тия дни .

NightRider
29-05-2012, 08:15
Без подгряване не я пали, па и аз съм наблизо. Ако искаш се обади.
Ти не си ли от Пролеша?

myato
29-05-2012, 11:18
Няма проблем да я запали.70А предпазител, дето се е скапал е подгряване на антифриза, а сега е топло и няма да е необходимо.Падгревните свещи на мотора са от предпазител в малката кутийка на клемата, П - образен.
В Евро7 има такива предпазители, като пластинки по 0,50 или левче бяха парчето.
Онзи червен кабел не го вързвай на предпазителя на ABS-а, а директно на + , ако е алармата.

NightRider
29-05-2012, 14:40
Няма проблем да я запали.70А предпазител, дето се е скапал е подгряване на антифриза, а сега е топло и няма да е необходимо.Падгревните свещи на мотора са от предпазител в малката кутийка на клемата, П - образен.
В Евро7 има такива предпазители, като пластинки по 0,50 или левче бяха парчето.
Онзи червен кабел не го вързвай на предпазителя на ABS-а, а директно на + , ако е алармата.Останъл съм с впечатление за обратното - аз нямам подгрев и този 70 ампера ми е за нафтата

myato
29-05-2012, 17:15
Заграденият в червено предпазител е за подгряването на цилиндрите и филтъра и е първия голям П-образен предпазител в ляво на малката кутия на + клемата, а ограденият в жълто е за подгряването на антифриза.

Ladjov
29-05-2012, 19:54
Сега какво ще се окаже и подгряване на антифриза ли имам като екстра ?

NightRider (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=18195) мерси за отзивчивостта но съм от София по точно от Хаджи Димитър
Ако си ме засичал на там братовчеда е от Божурище и съм се мотал :)

myato
29-05-2012, 21:17
Сега какво ще се окаже и подгряване на антифриза ли имам като екстра ?

Щракни една снимка в ляво зад мотора, където маркучите влизат за радиаторчето на парното и ще ти кажа със сигурност.

Между другото, това че имаш предпазител, не значи че имаш подгряване, а и не виждам кабел до там на снимката ти.
И аз имам предпазител, но подгрев нямам.

NightRider
29-05-2012, 21:42
Сега какво ще се окаже и подгряване на антифриза ли имам като екстра ?

NightRider (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=18195) мерси за отзивчивостта но съм от София по точно от Хаджи Димитър
Ако си ме засичал на там братовчеда е от Божурище и съм се мотал :)
Намини да и хвърля един поглед

Ladjov
30-05-2012, 22:45
Днес разходих принцесата и забелязах че лампите на ръчната и АБС гаснат малко по-късно от другите като първо гасне ръчната предполагам е запаметила грешката и трябва да се трие на диагностика или пак има някакъв друг проблем ?

П.С. След като гледах и в епера че нямам подгрев има ли смисъл да го купувам тоя бушон 70 А ?

NightRider
30-05-2012, 22:49
Днес разходих принцесата и забелязах че лампите на ръчната и АБС гаснат малко по-късно от другите като първо гасне ръчната предполагам е запаметила грешката и трябва да се трие на диагностика или пак има някакъв друг проблем ?

П.С. След като гледах и в епера че нямам подгрев има ли смисъл да го купувам тоя бушон 70 А ?
Не приемаш ЛС. Обади се да я видим ти казах

myato
31-05-2012, 09:18
Днес разходих принцесата и забелязах че лампите на ръчната и АБС гаснат малко по-късно от другите като първо гасне ръчната предполагам е запаметила грешката и трябва да се трие на диагностика или пак има някакъв друг проблем ?

П.С. След като гледах и в епера че нямам подгрев има ли смисъл да го купувам тоя бушон 70 А ?

Зареди си акумулатора и лампите ще гаснат веднага.
Гарантирам ти, че няма записана грешка.
Щом нямаш подгрев на антифриза, не ти е необходим и предпазителя.

stu
10-06-2012, 13:27
Зареди си акумулатора и лампите ще гаснат веднага.
Гарантирам ти, че няма записана грешка.
Щом нямаш подгрев на антифриза, не ти е необходим и предпазителя.
Абсолютно вярно, преди два месеца си купих радар детектор Белтроникс и преди две седмици видях, че има функция да мери напрежението на акумулатора и зареждането на алтернатора когато колата е запалена.И при мен отвреме на време при палене пресвяткат тези лампи и сега с тази функция забелязах, че когато дам на контакт и напрежението на акумулатора е под 12волта лампите пресвяткат при палене, а когато е над 12лволта-не.