View Full Version : Въпрос за скоростна кутия 33ка
Toyo9494
26-05-2012, 13:12
Здравейте колеги! Преди шест месеца купих 33ка и до сега два пъти смъквах скоростна кутия да се отремонтира фиксатор.Това нормално ли е ? При Вас какво е положението ? Благодаря Ви предварително за отделеното внимание.:respect:
не братле не е нормално аз моита кутия я чупя вече втори път ма моито е е от простата ми глава :devil: инак не е нормално дори странно при положение че лично за мен кутиите ни са много здрави поне за моите наблюдения кой ти е "маистора" тука имаме хора които разбират на наще кошници нека те да дадът също мнение
Toyo9494
27-05-2012, 13:08
И според мен не е нормално за толкова кратък период от време да се чупи.
Нека и другите колеги да споделят при тях как стоят нещата със скоростните кутии.
А на кое му се казва фиксатор?
Аз имам опит със скоростни кутии, именно на 33, но не се досещат какво е това "фиксатор"
Toyo9494
27-05-2012, 20:00
Това е щифта,който застопорява дадена скорост.
Има три лоста които отговарят за скоростите + един който е избирач.
Ти кой точно имаше в предвид?
Има и фиксаторни съчменни ограничители,но те са за друга цел и незнам как изобщо може да се счупи такова нещо.
Я дай малко яснота по въпроса.
Toyo9494
27-05-2012, 21:43
Пппффф .....
В скоро време очаквам пак да се счупи, тогава ще я снимам да видите за какво ви говоря.Как няма да знаете какво е фиксатор:hmm:!?Нали сте правели скоростни кутии...:stumm:
п.п.По-добре подминавайте темата,нека да не опъваме ластици......
Абе и аз съм отварял моита кутия няколко пъти ама незнам на кое му се вика фиксатор аз чупя дефиринцяли и синхронизатори и някоя друга скорост :-) и по добре недеи да я чупиш ами върви при БОБИ да я види и чуе и да си я оправи направо. Незнам дали си запознат колега със хората от този раздел на форума ама горепосочения Боби за мен ги знае и в червата 33ките :respect:
Мен скоро ми предстои сваляне и качване на нови скорости ,ремонта на скоростите ще си го направим ние обаче свалянето и качването на старите и новите изглежда хамалска работа за която ми обявиха 80лв. как ви се струва и трябва ли да се свалят колекторите ?
колекторите се свалят, има няколко трудни за достъп болта...останалото е хамалска забава
както каза крис лесна работа с изключение на 2 болта на колекторите които са меко казано неудобни но ако си ги свалял 9238476 пъти не ти прави впечатление. Ако имаш под ръка малко гидоре е много удобно ако не поне ще се научиш да псуваш като пълен селтак :hehehm:
Още преди няколко години ви казах да смените шпилките и гайките с болтове неръждавейка, за да нямя "отвиване на кофти гайка на терсене място" , ама...
Иначе за мене, най-опасни са болтовете на каретата, за тия, които бързат и не почистват първо дупките в главите им.
Изобщо имам много по-гадни за сваляне скоростни кутии.
Нашите са просто песен
Toyo9494
31-05-2012, 20:33
Я кажете има ли разлика в скоростните кутии между 8 и 16винтиловите двигатели? И има ли разлика между скоростните кутии на 1.3 и 1.7 двигателите?
На 33 разновидностите на кутиите са 5 а на 145/6 са 3.
Всиките се различават от вида двигател ,година,концепция и модел.
Toyo9494
31-05-2012, 21:14
На 33 разновидностите на кутиите са 5 а на 145/6 са 3.
Всиките се различават от вида двигател ,година,концепция и модел.
Мда логично,как не се досетих като са 5 двигателя,че ще са с 5 различни кутии.
Попринцип можеш да си сложиш която и от кутиите да е , един вид са универсални
Toyo9494
31-05-2012, 21:20
Добре ще си задам по друг начин въпроса- има ли с дълбоки или са само с плитки/в смисъл...колко е хода/ и всички ли са толкова чупливи?
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
Попринцип можеш да си сложиш която и от кутиите да е , един вид са универсални
Толкова ли е трудно да давате такива отговори като на Крис и RealSeX .
Колега, скоростните кутии са общо-взето два вида.
Къса и дълга. Разликата е в диференциала.
Сигурно има и други разновидности, но само Добри и Боби ги знаят тия подробности.
За нашите изисквания няма никакво значение.
Както няма значение и с какъв мотор си, за да имаш къса или дълга скороста кутия.
Имахме 1.2 с дълга кутия, като Алфи 1.4 ми беше с къса.
Сегашната ми 1.7 е с къса, до като червеният кенеф на Боби е с дълга, само защото той си е я е сложил, а не защото му е 16 В.
Останалото е игра с гумите и там е най-тънкият момент.
1.2-1.4 са със 165/70/13 , а 1.7 отиват на 185/60/14 или други подобни валяци.
Аз съм със 195/65/15"
При 4 000 об/мин аз съм със 140, а Боби със 160 км/ч.
Това е разликата между късата и дългата.
Която и да сложиш става!
И двете имат силни и слаби страни.
Моята е планински катър 4х4 и на него не му трябва дълга, а къса кутия.
На Боби червеният бензинояд му трябва дълга и за това има дълга.
На добри (Дригата) кочината му май беше + 270 коня, така, че там нещата са съвсем други.
С една дума, мятай каквото имаш , карай и си свиркай!
Успех!
Добре ще си задам по друг начин въпроса- има ли с дълбоки или са само с плитки/в смисъл...колко е хода/ и всички ли са толкова чупливи?
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
Толкова ли е трудно да давате такива отговори като на Крис и RealSeX .
Ами аз съм доволен от стоковите кутии на боксерите от към здравина.
За сега съм счупил само една кутия(най дългата за боксер) и то виеща,тоест очаквах да се предаде,жалкото е ,че неможахме да премерим колата на 1,6 пик и 1,5 холдбуст колко коня е и колко нютона.
А и за отговорите на въпроса ти- така зададен въпрос-такъв отговор!
Наще скоростни се оказват доста необикновенни явно заради тоя алфа 33 челинч шампионат който съществува в Италия ,за кутиите ни се продава цялата вътрешна карантия за спортно каране секвенцялна със 6 скорости която обаче струва десетки хиляди ,а ползват само кожуха .
Във външността на кутия от 33 и 145/146 има видима разлика само в охлаждащите ребра на 145/146 са малко по вече за това е и малко по-широка скоро ще разберем дали ще влезе на 33 но смятам,че няма да има проблем . На 33 синхронизаторите са по калпави ,като ги почнем ще има снимков матерял нагледно да видим разликите и къде се предават наще ,че е със зацепила 3та както четох и в друга тема има същите проблеми наш колега ,ще видим ко дефектира там .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.