PDA

View Full Version : Съвети за марки авточасти алфа 166 дизел



kpmaster
01-06-2012, 09:56
Предстои влизане в бокса и ще се проверяват и сменят следните части:

ангренажен ремък (и ролки ако е нужно)
масло, маслен филтър
филтър купе
въздушен филтър
горивен филтър
предни долни носачи
задни унибали
накладки и дискове - предни и задни
ръчна спирачка жила
карета външни и вътрешни
габаритни крушки

Понеже ми омръзна от боклуци и всякакви новоизлюпени производители искам да помоля за съвет коя марка се е доказала и си заслужава според вашите наблюдения, защото практиката си е практика....

благодаря предварително на всички дали коментарите си.

Проверих цените на части и в прикаченият файл ще намерите ориентировъчни цени (по-често ще са по-евтини) на най-често развалящите се части според мен.

@От нас зависи да направиме темата информационна и полезна за всички, така че коментирайте а не си мерете пишките и накрая ще обобщя резултатите за да не си бие главата всеки престрашил се да кара най-неуспешният модел (според търговците, но най-успешният според мен) на Алфа Ромео.
Има още няколко теми отпреди няколко години а целта на тази е да обобщи актуалната информация...

tweety
01-06-2012, 10:29
Предни долни носачи - TRW 320лв.
http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=51&modif=493&cat=95&subcat=129

lordliness
01-06-2012, 12:24
Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо :) Използвам крушки осрам
Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора :)

Jivko7777
01-06-2012, 12:50
Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо :) Използвам крушки осрам
Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора :)

това за маслото е си е доста важно ако не искаш при всяко палене да ти свети лампата на маслото 5-6сек... От две смени съм с knecht mahle и няма никакви проблеми!

pakumba
01-06-2012, 13:40
за филтри съм се ориентирал към hengst, защото не са така известни като ман, но по качество не отстъпват, само по цена отстъпват.

kpmaster
01-06-2012, 15:17
Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо :) Използвам крушки осрам
Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора :)

благодаря за инфото - целта ми е да събереме най-доказалите се в практиката (повечето гласове) в един списък а не всеки път нови теми да се отварят...

накладките, който препоръчваш нали не скърцат при спиране.....

lordliness
01-06-2012, 16:02
Мажа ги с медна паста отзад, имам тема как го правя, никога не са ми скърцали накладки

Linkestis
01-06-2012, 21:57
ангренажен ремък (и ролки ако е нужно)-Гайтс с комплект ролки на Ина
масло, маслен филтър- Или Аджип/доверявам се на Венци/или Мотул
филтър купе
въздушен филтър
горивен филтър
предни долни носачи-След покупка на боклуци включае и на ТРВ-то вече само рециклаж
задни унибали- тука е мъка ама голяма има решение и то не е точно унибал
накладки и дискове - предни и задни-Спермафус за предни са абсолютен боклук за отзад 50 на 50.Дискове Стейнхоф вършат работа..
ръчна спирачка жила-все едно ТРВ или Рикамби едни боклуци са ако не ги мажеш със смяната на задните накладки
карета външни и вътрешни
габаритни крушки- по-добре според мен се откажи груба цена за една крушка от 8 лв. е нерантабилна за цокъл които в повечето случаи е прегорял не дава добър контакт и скоро пак даваш 20-на лева за габарит.

Boby
01-06-2012, 22:54
Части по окачването - ТРВ -> Моог -> Делфи
Спирачки - Феродо -> Текстар -> Брембо -> Делфи
Жила за ръчната - Акрон(Мало) - ТРВ
Ангренаж - СКФ -> Ина(при Ина-та ми прави впечатление, че някой части в комплектите са Японски други Френски, Британски и Китайски естетествено)

koolio
05-06-2012, 13:40
Какъв е смисълът да си купиш долни носачи, а да не ги рециклираш?

kpmaster
07-06-2012, 10:48
Коле: сега проверявам за рециклирането. Искам да приключа с темата за повече от година две за носачите.

Марияне: за габаритите: искам да нямам проблеми по пътищата заради липсващи, както са и "задължителни" за годишните прегледи (дано изкарат до септември, когато е моя)... иначе досега макс 3 месеца са изкарвали.

Очаквам още коментари по тези или други части/марки (не само от списъка от първия ми пост)....за да стане по-пълен списъка в последствие...:choice:

koolio
07-06-2012, 12:59
Коле: сега проверявам за рециклирането. Искам да приключа с темата за повече от година две за носачите.

Марияне: за габаритите: искам да нямам проблеми по пътищата заради липсващи, както са и "задължителни" за годишните прегледи (дано изкарат до септември, когато е моя)... иначе досега макс 3 месеца са изкарвали.

Очаквам още коментари по тези или други части/марки (не само от списъка от първия ми пост)....за да стане по-пълен списъка в последствие...:choice:

Каквото и да правиш, трудно ще изкараш повече от 50-тина хиляди километра из дупките, така че по-добре по-евтиният вариант. А и цената на рециклирането е от 3 до 4 пъти цената на носач ТРВ.