PDA

View Full Version : Угасва в движение



varro
14-06-2012, 20:50
Здравейте колеги.
Автомобила е 146 1.6 боксер 103 к.с. 97 г.
Днес й смених маслото. Сложих й бензин от ОМВ 95, понеже беше на привършване.
На прибиране след 10-тина км от сервиза вече както си карах и на единия светофар при тръгването колата почна да гасне като й подавах газ, започна да придърпва и отбих веднага като изключих от скорост работи 10 секунди в нормални обороти и угасна. Веднага запали като завъртях ключа и ме прибра без проблем.
Оставих я 1 час да изстине. И реших да я покарам пак. Пак ми направи номера и пак запали веднага. След това забелязох че до 4 хил. оборота върви и почва да пригасва тогава. След това пак ми направи номера и като запали отново се изфорсира без проблем до прекъсвач и се оправи.
До сега забелязох че като загрее ми прави този номер.


Някой може ли да ми даде съвет от къде да почна да издирвам проблема по Алфонсо ?

Bobi_33
15-06-2012, 11:00
Здравейте колеги.
Автомобила е 146 1.6 боксер 103 к.с. 97 г.
Днес й смених маслото. Сложих й бензин от ОМВ 95, понеже беше на привършване.
На прибиране след 10-тина км от сервиза вече както си карах и на единия светофар при тръгването колата почна да гасне като й подавах газ, започна да придърпва и отбих веднага като изключих от скорост работи 10 секунди в нормални обороти и угасна. Веднага запали като завъртях ключа и ме прибра без проблем.
Оставих я 1 час да изстине. И реших да я покарам пак. Пак ми направи номера и пак запали веднага. След това забелязох че до 4 хил. оборота върви и почва да пригасва тогава. След това пак ми направи номера и като запали отново се изфорсира без проблем до прекъсвач и се оправи.
До сега забелязох че като загрее ми прави този номер.


Някой може ли да ми даде съвет от къде да почна да издирвам проблема по Алфонсо ?

Обикновено такива симптоми дава датчик на Хол, но при тези инжекциони много рядко се случва да си отиде именно той. Все пак е добре да я закараш някъде на диагностика. Обикновено трябва да записва грешка. Може и да го смениш въпросният датчик, но една диагностика струва по-малко от един датчик, а може и да не е от него.

i.ganchev.ganchev
15-06-2012, 11:08
Не е от датчика на коляновия вал. При него като загрее угасва. После пали чак като изстине. Ти имаш някакъв друг проблем.

tonov
15-06-2012, 12:24
Здравейте колеги.
Автомобила е 146 1.6 боксер 103 к.с. 97 г.
Днес й смених маслото. Сложих й бензин от ОМВ 95, понеже беше на привършване.
На прибиране след 10-тина км от сервиза вече както си карах и на единия светофар при тръгването колата почна да гасне като й подавах газ, започна да придърпва и отбих веднага като изключих от скорост работи 10 секунди в нормални обороти и угасна. Веднага запали като завъртях ключа и ме прибра без проблем.
Оставих я 1 час да изстине. И реших да я покарам пак. Пак ми направи номера и пак запали веднага. След това забелязох че до 4 хил. оборота върви и почва да пригасва тогава. След това пак ми направи номера и като запали отново се изфорсира без проблем до прекъсвач и се оправи.
До сега забелязох че като загрее ми прави този номер.


Някой може ли да ми даде съвет от къде да почна да издирвам проблема по Алфонсо ?


Не е от датчика на коляновия вал. При него като загрее угасва. После пали чак като изстине. Ти имаш някакъв друг проблем.

Ами той колегата това е написал - че като загрее го прави. Що да не е датчик?
Ама както писа и Боби - нека първо да направи диагностика.

i.ganchev.ganchev
15-06-2012, 17:02
Ами той колегата това е написал - че като загрее го прави. Що да не е датчик?
Ама както писа и Боби - нека първо да направи диагностика.

Съгласен съм за диагностиката. Според мен не е датчика на кол. вал, защото пали веднага след като е изгаснала, и дори си я кара без проблеми. Също проблема се усеща в определен диапазон от обороти и след изфорсиране, изчезва! Поне така е написал колегата.
При датчика на коляновия вал няма подобни симптоми, а и изгасне ли, после пали чак като изстине.

Разбира се, не съм сигурен, диагностиката ще каже, ама поне си мисля, че не е от него :)

DMS
15-06-2012, 17:52
Моята гаснеше предимно без скорост, премигваше дюзата и палех веднага. Диагностиката е задължителна, показа ми грешка в разпределителен и колянов вал, като заложих на коляновия :) Успехи

Mury
15-06-2012, 21:34
Съгласен съм за диагностиката. Според мен не е датчика на кол. вал, защото пали веднага след като е изгаснала, и дори си я кара без проблеми. Също проблема се усеща в определен диапазон от обороти и след изфорсиране, изчезва! Поне така е написал колегата.
При датчика на коляновия вал няма подобни симптоми, а и изгасне ли, после пали чак като изстине.

Разбира се, не съм сигурен, диагностиката ще каже, ама поне си мисля, че не е от него :)

Това което си описал е така,само че се отнся за ТС,другите италиански мотори имат разлчини симптоми при проблеми с датчика на кол.вал.

П.С.До колегата пуснал темата,закарай я на диагностика,тя сама ще си каже,макар че Рочестъра е малко опърничев :wow::wow::wow::wow:

ivan dimitrov
17-06-2012, 19:03
---

Mury
18-06-2012, 07:20
Предполагам имаш предвид факта че е трудно да го накараш да говри вьобще. Щото за грешка от датчик колянов вал си признава. Докато си правех експерименти свьрзани с предварението се убедих.

Абсолютно,еееех остнали са малко умни хора в този форум :clapping::clapping::calc::calc::calc:

alex.ganka
18-06-2012, 19:09
Да не отварям друга тема,и мойта кола гасне и на скорост и на място докато работи!Незнам и не съм ходил още на диагностика но като че ли се чува нещо като цъкване на реле,и гасне слад това пали веднага на 4 и 5 скорост не гасне!Имам газова уредба дали не е нащо с нея свързано,наскоро махнах и катализатора дали няма влияние и от това.Колата е 1.3 боксер, ако някои може да каже от къде да почна да проверявам,ще съм благодарен!

i.ganchev.ganchev
19-06-2012, 13:35
Да не отварям друга тема,и мойта кола гасне и на скорост и на място докато работи!Незнам и не съм ходил още на диагностика но като че ли се чува нещо като цъкване на реле,и гасне слад това пали веднага на 4 и 5 скорост не гасне!Имам газова уредба дали не е нащо с нея свързано,наскоро махнах и катализатора дали няма влияние и от това.Колата е 1.3 боксер, ако някои може да каже от къде да почна да проверявам,ще съм благодарен!

Не е от катализатора.
Добре е да кажеш само на газ ли гасне или и на бензин?
Ако е на газ, това цъкане което се чува, може да е газовия клапан, ако имаш проблеми с тоците му примерно (да речем разхлабена маса), затваря за момент, спира газ-та и угасва.
За това сподели повече за проблема, щото може да са много работи...

alex.ganka
19-06-2012, 17:28
Не е от катализатора.
Добре е да кажеш само на газ ли гасне или и на бензин?
Ако е на газ, това цъкане което се чува, може да е газовия клапан, ако имаш проблеми с тоците му примерно (да речем разхлабена маса), затваря за момент, спира газ-та и угасва.
За това сподели повече за проблема, щото може да са много работи...Колега гасне и на газ и на бензин,когато мога да я закача на диагностика евентуално може някоя грешка да има,но това е само предположение!Някои датчик може също да е!