View Full Version : охлаждане на 1.4 T.S.
niko.lidsi
14-06-2012, 22:14
въпроса ми е от какво прегрява колата сменени са водна помпа термостат с нови също така надува маркучи и не знам какво да правим някои ми казват водната помпа не циркулира други някаде има запушване друг ми казва че е гарнитура на глава моля помогнете ако можете мерси много предварително
nikit087
14-06-2012, 22:24
Колега според мен щом надува много маркучите и загрява повече от колкото трябва и ако имаш фактора губене на антифриза е гарнитура на главата :)
niko.lidsi
14-06-2012, 22:36
там е работа колега че не губи антифриз и не смесва маслото и антифриза а понеже имам и два термостата на единия извадих всичко от вътре и пак загрява
BillyBoy`
15-06-2012, 00:11
Обезвъздушихте ли системата?
Аз съм чел тука по форума,че twin spak-a сам си я вършел тая работа ?
В грешка ли съм ?
Аз съм чел тука по форума,че twin spak-a сам си я вършел тая работа ?
В грешка ли съм ?
Огромна :bg:
endeavour
15-06-2012, 08:19
Огромна :bg:
Явно тогава моят е от извънсистемните, щото си се обезвъздушава сам, и то перфектно:mrgreen:
Аз съм чел тука по форума,че twin spak-a сам си я вършел тая работа ?
В грешка ли съм ?
Явно тогава моят е от извънсистемните, щото си се обезвъздушава сам, и то перфектно:mrgreen:
:new_Eyecrazy:
Имаш ли газово на колата?
въпроса ми е от какво прегрява колата сменени са водна помпа термостат с нови също така надува маркучи и не знам какво да правим някои ми казват водната помпа не циркулира други някаде има запушване друг ми казва че е гарнитура на глава моля помогнете ако можете мерси много предварително
Колега и според мен е гарнитурка :). Но дано да не е де :)
Явно тогава моят е от извънсистемните, щото си се обезвъздушава сам, и то перфектно:mrgreen:
Сега остава да обясниш защо тия глупави италиански инженери са оставили в горният част на радиатора пробка за обезвъздушаване.......щом сам се обезвъздушава 16V TS
Може да има запушване някъде.
Гарнитурата може да е по-малкото зло,по-голямото е спукана или крива глава.
При всеки случай е добре да се отвори и провери.
endeavour
15-06-2012, 14:04
Сега остава да обясниш защо тия глупави италиански инженери са оставили в горният част на радиатора пробка за обезвъздушаване.......щом сам се обезвъздушава 16V TS
Ами ако можех да обясня,вероятно щях да съм италиански инженер(глупав или не - избирай). Факт е ,че при всички ремонти по охлаждането досега(два пъти термостат,радиатор на парното),както и при смяната на антифриза, колата не е обезвъздушавана, а въздух в системата след това не е наблюдаван.:no:Може би ще го обясните като неколкократни случайни съвпадения, и то точно и само на моята кола? Баси късметлията, дето съм бил:tooth: Или пък на 155 16 кл.туинспарк не е съвсем туинспарк? Знам ли...
брао брао. и как разбра че няма въздух в системата.
angelovi69
15-06-2012, 19:31
Мил ли си скоро радиатор на мотора? И радиатор на климатика - мият се заедно обикновено.
niko.lidsi
15-06-2012, 22:37
за обезвъздушаването е ясно че се обезвадушава от радиатора и мойта е обезваздушена инатересното е че без термостат пак загрява утре я започваме ремонта и после ще кажа какво е излезнало интересуваше ме вашето мнение
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.