Log in

View Full Version : Мнения за 33?



The_Machine
04-12-2006, 20:39
Момци и моми :) - моля ви дайте обективни мнения за тез коли , че съм се насочил към 1-2 такива...
Кажете слаби страни?
Откъм ламарини къде обикновено гният?
Мотор ,съединител , спирачки , скорости и Т.Н. :)
Колите , които гледах са карбуратори, боксер мотор.

The Professor
04-12-2006, 21:33
Здрасти,

Кажи кои години са колите които си гледал. Така ще получиш най-точен отговор :)
Иначе този автомобил си е емоция!

Поздрави.

P.S. До колкото знам всички 33ки са боксери :D (без дизелите... както ми обясниха)

BatVas
05-12-2006, 11:44
Ako не греша след 1991 година са поцинковани и ако не е удряна не гният. По принцип са доста здрави като окачване и доста ефтини за поддръжка :wink:
Най добре ще ти помогнат Bobi_33 и Lisan ot foruma - те са спецове по боксер двигатели и 33-ки.

П.П. Провери как влизат скоростите - там им е слабо място - ама и те са поправими :D

Grozdan
05-12-2006, 18:41
Насочи се към инжекционите-по удачни са.Иначе зависи много на какъв екземпляр попаднеш.Естествено е ,че ако се излъжеш с някоя алфа на състезател няма да си много очарован.Мойта я карам вече почти 3 години и няма за какво да съжалявам,така че ако попаднеш на читава я взимай.Двигателите са мощни и пъргави,окачването е стабилно,а след 91г. купетата са поцинковани така че за ръжда може и да забравиш.Успех в начинанието и дано се оборудваш и ти с една 33-ка! :D

JORDANGT
05-12-2006, 19:31
Ако искаш да и слагаш газ по-добре е да с карбуратори.Аз карам такава и съм много доволен.А при Боби33 и Сашо ще получиш точна информация за всичко свързано с Алфа33.Чакаме да станеш един от нас и УСПЕХ :wink:

Bobi_33
06-12-2006, 12:19
Насочи се към инжекционите-по удачни са.Иначе зависи много на какъв екземпляр попаднеш.Естествено е ,че ако се излъжеш с някоя алфа на състезател няма да си много очарован.Мойта я карам вече почти 3 години и няма за какво да съжалявам,така че ако попаднеш на читава я взимай.Двигателите са мощни и пъргави,окачването е стабилно,а след 91г. купетата са поцинковани така че за ръжда може и да забравиш.Успех в начинанието и дано се оборудваш и ти с една 33-ка! :D

За купето много грешиш :!: Поцинкована 33-ка не съществува.За да няна ръжда трябва да е внос от Италия. За инжекцията малко грешиш. Гледам караш с 1.5 мотор джетроник инжекция. Не виждам нищо хубаво в тази инжекция, което да е предимство пред 2 двойни карбуратора. Особено във вървенето, като разход със сигурност е малко по-добре, но нищо повече като предимство.

milenamr
06-12-2006, 16:55
Излиза, че въпроса за инжекция или карбуратори си е въпрос най- вече на предпочитания, или на стечение на обстоятелствата.На мен съвсем скоро ми бе влязла муха да си слагам карбуратори на мойта 33-ка.Но Lisan ме посъветва да не го правия :kiss: и някак си за сега успя да ме убеди(поне за сега :flirt: )Но определено съм страшно доволна от мойта инжекциийка и си я карам с кеф :twisted: (стига да няма проблеми с паленето...а вече няма :lol: )
А относно гниенето Bobi 33 да си виждал ръжда някъде по мойта :D ?:))...като изключим по одрасканото от небрежно паркиране:)
На мен лично Алфа 33 ми дава страшно много тръпка и густо да си я карам:)

Bobi_33
06-12-2006, 22:27
Излиза, че въпроса за инжекция или карбуратори си е въпрос най- вече на предпочитания, или на стечение на обстоятелствата.На мен съвсем скоро ми бе влязла муха да си слагам карбуратори на мойта 33-ка.Но Lisan ме посъветва да не го правия :kiss: и някак си за сега успя да ме убеди(поне за сега :flirt: )Но определено съм страшно доволна от мойта инжекциийка и си я карам с кеф :twisted: (стига да няма проблеми с паленето...а вече няма :lol: )
А относно гниенето Bobi 33 да си виждал ръжда някъде по мойта :D ?:))...като изключим по одрасканото от небрежно паркиране:)
На мен лично Алфа 33 ми дава страшно много тръпка и густо да си я карам:)

Ако по твоята няма ръжда това не значи ,че купето е поцинковано.
Никого не задължавам с мненията си.просто се опитвам да дам вярна информация, която да бъде полезна на всички.

Alfa User
06-12-2006, 22:47
Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш ;)

pr_00f
07-12-2006, 09:43
Не мога да се сдържа, и ще препоръчам нещо.

http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8719

Не знам дали човека я е продал, но за мен това е най- лачената (поне на външен вид ) 33-ка която съм виждал някога. Ехх да беше 1.7 16в, щях да си имам вече 2 Алфи.

Bobo
07-12-2006, 15:21
Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш ;)

Колега тука силно се убърка 33 е най скапания модел на алфа и хич не е истинска алфа :idea: Са да не ме нападнете ама тва си е факт :wink: Знаете че съм мноо фен на 33-ката ма тя хич не е успешен модел :wink:

Слушайте адаша кво ви приказва той знае кво говори :wink:
Аз искам да добавя детските болести на 33-ката - например скоростната кутия има доста бъгове и ядове.
Инжекционите са добре като изключиме проблемите с дебитомерите (заради годинките) и един инжекцион наречен джеттроник който е абсолютен кенеф и както беше писал някъде адаша по добре карбуратори от този вид инжекцион :wink:
Карбураторите пък сами по себе си са доста капризни и искат да си намерите истински майстор който да ги центрова :wink:
Ходовата част на 33 като цяло е много здрава, обаче не забравяйте на колко години са тези коли като ги купувате.
За ръждата обикновенно 33-ките ръждясват първо при капачката на резервоара така че там е мястото от където да почнете оглед на купето :wink:
Като стойка на пътя - 33-ка в перфектно състояние има невероятно стоене на пътя неповторимо :wink:
Сега за моторите - боксерите са много здрави мотори, обаче много често собствениците им е....т м....а с некачественни масла и нередовна смяна - така че като купувате боксер ако неискате да го ремонтирате по-добре слушайте внимателно мотора и гледайте да чувате само инжекторите :wink: или както съм казвал винаги боксера трябва да тиктака като часовник :lol:

Тва е от мен :wink:

Romborak
07-12-2006, 16:27
Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш ;)

Колега тука силно се убърка 33 е най скапания модел на алфа и хич не е истинска алфа :idea: Са да не ме нападнете ама тва си е факт :wink: Знаете че съм мноо фен на 33-ката ма тя хич не е успешен модел :wink:

Слушайте адаша кво ви приказва той знае кво говори :wink:
Аз искам да добавя детските болести на 33-ката - например скоростната кутия има доста бъгове и ядове.
Инжекционите са добре като изключиме проблемите с дебитомерите (заради годинките) и един инжекцион наречен джеттроник който е абсолютен кенеф и както беше писал някъде адаша по добре карбуратори от този вид инжекцион :wink:
Карбураторите пък сами по себе си са доста капризни и искат да си намерите истински майстор който да ги центрова :wink:
Ходовата част на 33 като цяло е много здрава, обаче не забравяйте на колко години са тези коли като ги купувате.
За ръждата обикновенно 33-ките ръждясват първо при капачката на резервоара така че там е мястото от където да почнете оглед на купето :wink:
Като стойка на пътя - 33-ка в перфектно състояние има невероятно стоене на пътя неповторимо :wink:
Сега за моторите - боксерите са много здрави мотори, обаче много често собствениците им е....т м....а с некачественни масла и нередовна смяна - така че като купувате боксер ако неискате да го ремонтирате по-добре слушайте внимателно мотора и гледайте да чувате само инжекторите :wink: или както съм казвал винаги боксера трябва да тиктака като часовник :lol:

Тва е от мен :wink:Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско а на газ е 2л пове4е непрекъснато се запушват от скапания бензин и трябва да се чистят- дори най скапаната инжекция харчи 3/5л по малко и работи по равномерно и спокойно.Ходовата част на 33 е най- здравата от всички правени досега дори все още се движат Алфи с не сменяни амортесьори и шарнирни болтове.Ремонта на предно и задно окачване(без амортесьори)излиза не пове4е от 250лв и караш 3/5г без проблеми.Не удряна 33 не ръждясва.Всеки който има 33 е свикнал с прословутите кофти скорости-така 4е не им прави впечатление.Боксер моторите са най -доброто нещо в тази Алфа-тука си прав.Кажете къде е вашия сервиз или на адаша ви за да ми погледнете колата?

MrX
07-12-2006, 19:41
Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско

сигурен ли си че разхода им е толкова или нещо колата не е Фред,девета година карам такава кола(мотор) и несъм забелязал да е повече от 11 градско с каране около 100

pth7712
08-12-2006, 16:18
Аз имам 33 1.7 от 4 години.
Проблема с бъгливата скоростна кутия Бобо го каза.
От 3 месеца започна да ми корозира около капачката на резервоара. смятам да му видя сметката напролет:)

Що се отнася до окачването.. хм. Тез тампони с кагер на маферсона хич ми не вдъхват доверие. Да не говорим, че долния лагер понастоящем се прдлага в неговия си пластмасов туркиш вариант и кара по два-три месеца.

Дръжките на вратите ... особено на шофьорската се откачат бая често.Може би се дължи на моя технически гении, а може би на смотаната кнструкция. Справка - сваляте тапицерията и виждате гениалността в действие.

Що се отнася до вървеж.... със читави амортисьори и поддържан двигател ехеееей! може да надмине доста представители от класа. За възрастта си:)

Но никога не забравяйте:

Немската кола си е немска кола! Немците знаят как се првят коли:)! Мани ги теа 33-ки:)

Bobo
08-12-2006, 17:08
Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско а на газ е 2л пове4е непрекъснато се запушват от скапания бензин и трябва да се чистят- дори най скапаната инжекция харчи 3/5л по малко и работи по равномерно и спокойно.

Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е ясно !


Ходовата част на 33 е най- здравата от всички правени досега дори все още се движат Алфи с не сменяни амортесьори и шарнирни болтове.Ремонта на предно и задно окачване(без амортесьори)излиза не пове4е от 250лв и караш 3/5г без проблеми.
Не мисля че тука си казала нещо различно от мен :wink:


Не удряна 33 не ръждясва.
Тука си в голяма грешка ръждясва си кат стой та гледай :idea:



Всеки който има 33 е свикнал с прословутите кофти скорости-така 4е не им прави впечатление.
Е то хубаво ма тука казваме недостатъците на такива дет не са свикнали :wink:



Кажете къде е вашия сервиз или на адаша ви за да ми погледнете колата?
Аз правя диагностика на инжекционни такива не съм сервиз :wink: Иначе телефона ми го има в общ технически както и на колегата Боби33 :wink:

Romborak
08-12-2006, 18:57
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

Alfa User
08-12-2006, 20:01
Колеги, замирисва ми на персонален спор тука. Все пак идеята на темата бе да се набере инфо за 33-ката. Предполагам е ясно, че питащия не се интересува от моделите преди '90 по пределно ясни причини. А модификацията 907 (т.е. след '91) си е много добра кола. Скоростите са трудни за всеки без опит - това е безспорно, но да се твърди че са бъгави е малко пренебрежително. Купето наистина не гние ако няма физически дефекти по него от удар или надраскване - и тука няма смисъл да се спори повече. Наистина около капачката на резервоара често се получава корозия, но това е според мен от невнимателно опериране с маркуча на бензиноколонката - щотоако става дума за гниене там - вижте първите Опел Астра - дето се разпадат буквално за броени години. А 33-ката е по пътищата вече колко - 10-12 години, и тепърва започва да има проблем там - пак неоснователно охулване. Ма аз предлагам да прекратим споровете, и ще ви paste-на малко инфо на руски - предполагам голяма част от вас нямат особен проблем с този език :

"3 СЕРИЯ (907) была последней перед окончанием производства. Автомобиль получил значительно измененный дизайн, но основой осталась прежней. Кузов модели стилистически напоминал новую Alfa 164, с маленькими задними фонарями и более острыми гранями. Значительно изменился передок и тыл. Производство этой серии началось в 1990 и прекратилось в 1994. В значительной степени удалось снизить коррозию кузова, Alfa 33 получила защиту, сопоставимую с моделями других производителей. Первые экземпляры третьей серии имели карбюраторные двигатели от второй серии, но после окончания складских запасов все модели получили инжекторные версии и позже каталитические конвертеры, которые стали обязательными. Значительным нововведением стал гидроусилитель руля, в качестве опции доступный на многих модификациях. Двигатель 1351cc был переименован из 1.3 в 1.4. В 3 серии был представлен новый 16 клапанный двигатель объемом 1712cc. Двигатель имел 132 л.с. и предлагался как в обычной, так и и в Lusso (роскошь) версиях. Эта модель разгонялась 0-100 км/час за 8.4 с и имела максимальную скорость 205 км\час.
В диапазоне модельного ряда сохранилась Alfa 33 P4, полноприводная версия с двигателем 1712cc, которую впоследствии переименовали в Q4, и SportWagon (ранее известный как Giardinetta и позже SportWagon). Перед окончанием производства Alfa 33 появились много специальных версий модели. Самая интересная была Imola с 1351cc двигателем, но кузовом 16V QV (пороги, спойлер, легкосплавный диски, видоизмененный интерьер). Другие специальные версии: Feeling, the Hit, Benetton и Monte Carlo.

Положительными аспектами Alfa 33 были: удобная посадка водителя, надежные двигатели BOXER (+300.000km без проблем) с невероятным звуком, хорошее стандартное оснащение и превосходная управляемость, которая заложена низко раположенным оппозитным двигателем.
К минусам можно отнести недостаточную защиту от коррозии моделей ранних (до 1990г.), низкое расположение водителя (на любителя), шум двигателя (звук боксера! на любителя), синхронизатор второй передачи КПП и доступ к багажнику.

33 была и есть истинная Alfa! Революционный, мощный и очень надежный двигатель в бескомпромиссном автомобиле. Это быстрый "семейный" автомобиль, который зарабатывает репутацию среди Alfisti год за годом. Феноменальная устойчивость и управляемость, прекрасная динамика - качества, которые подтверждают данный владельцами и почитателями лозунг "Феррари для бедных!"
По многогранному соотношению "стоимость обслуживания-потребительские качества-удовольствие от вождения" владельцы особо отмечают модель Alfa 33 P4 1.7 8V. Но нельзя игнорировать и другие варианты, ибо любая из них может дать фору многим, даже современным автомомбилям. Лично я, будучи владельцем 155 2.5, не рискнул бы опрометчиво пускаться в гонки с любой 33, даже самой "слабой". Итальянский автомобильный журнал, специализирующийся на автоклассике, Ruoteclassiche уже объявил этот автомобиль classica domani, то есть "классика навсегда!"

Предполагам това поставя край на спора итинска Алфа ли е 33 или не, и доколко е кофти да я има човек :drive:
Надявам се да съм бил поне малко полезен на автора на запитването :handshake:

Bobo
09-12-2006, 22:38
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

Дрън дрън глупости и нищо същественно само да те поправя понеже неам практически познания - когато на един карбуратор му спреш бензина и го караш на газ МУ ЕБАВАШ МАМАТА - а сега беги при некой с практически познания да го питаш верно ли :idea:

И земи се стегни щот съм имал 3 (ТРИ) 33-ки (алфа 33) след 90-та година и трите ръждясваха, нема ми обесняваш ти на мене колко и защо имай си мнение и си го носи ма без лични напатки към мене че не съм те видел очи в очи :!:

milenamr
10-12-2006, 00:56
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

Дрън дрън глупости и нищо същественно само да те поправя понеже неам практически познания - когато на един карбуратор му спреш бензина и го караш на газ МУ ЕБАВАШ МАМАТА - а сега беги при некой с практически познания да го питаш верно ли :idea:

И земи се стегни щот съм имал 3 (ТРИ) 33-ки (алфа 33) след 90-та година и трите ръждясваха, нема ми обесняваш ти на мене колко и защо имай си мнение и си го носи ма без лични напатки към мене че не съм те видел очи в очи :!:

Е, не знам на какви 33-ки си случил, но пък няма как да премълча и моя личен опит с 33-ките.И аз съм имала три 33- ки и трите са след 90-та година и нито една от тях няма и следа от ръжда.Не ги хваля , защото са мои (или са били...за бившите), но това са факти.А пред фактите и боговете мълчат.Е незнам на някои хора какво им е толкоз виновен този модел 33 на Алфа ,та само се чудят какво да плюят по него.Като не ви харесат 33 ките ,не ги карайте , толкова лие сложно?На който каквото му харесва , това да кара.На мен лично това мие любимия модел на Алфа и докато върви , все това ще карам .Пък после ще му мисля :twisted:

Alfamaniak
10-12-2006, 01:04
33-ките започващи със номер на шаси 907 .... .... .... са предпазени доста добре откъм корозия :idea:

milenamr
10-12-2006, 01:26
урааа :P значи поне в това отношение съм извадила късмет:)и трите са започващи с 907 и после 4 нули:))А аз не го знаех тоя пиниз.Всъщност разбрах го след като си взех последната 33 -ка.
Ако го знаех щях да гледам първо номера на шасито, като си вземам 33 -ка :twisted: Но явно не се е налагало,защото в това отношение късмета ме е съпътсвал.Но не бих казала,че е точно късмет , защото преди да си взема последната гледах около какви ли не таласъми(33-ки) и повечето бяха наистина в окаяно състояние и на канал съм ги гледала,.....доста ръжда и кърпени с пяна и кви ли не чудеса...та наистна се оказва че едни 33 ки гният по бързо от колкто вървят,а други вървят толкова бързо ,ч е винаги изпреварват ръждата :haha:
Пожелавам на всеки ценител точно такава :devil:(от вторите :twisted: )

Lisan
10-12-2006, 09:25
Алфата след 90г. има антикоризонно покритие и не гният без сранична намеса. 33 с карбове не може да се кара на газ без да се прекъсне бензина, а дали е настроен или не , не оказва влияние на здухване то му. Положението е същото при всяка кола с карбове и се кара на газ.Инжекцията също дава ядове ако не се пали винаги на бензин и след това минава на газ. Най без проблем е моно-инжекцията но при Алфа не се вгражда.Таз колешка много знае бре. Браво.

Romborak
10-12-2006, 13:53
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

Дрън дрън глупости и нищо същественно само да те поправя понеже неам практически познания - когато на един карбуратор му спреш бензина и го караш на газ МУ ЕБАВАШ МАМАТА - а сега беги при некой с практически познания да го питаш верно ли :idea:

И земи се стегни щот съм имал 3 (ТРИ) 33-ки (алфа 33) след 90-та година и трите ръждясваха, нема ми обесняваш ти на мене колко и защо имай си мнение и си го носи ма без лични напатки към мене че не съм те видел очи в очи :!:Ха незнам ти колко разбираш , но с моя скромен 16год. шофьорски опит съм сменила доста автомобили и се радвам , че дадох мнение за 33 (това пак повтарям- е един автомобил с отлични качества) което беше подкрепено от доста колеги ,така че....

milenamr
10-12-2006, 14:33
Ха незнам ти колко разбираш , но с моя скромен 16год. шофьорски опит съм сменила доста автомобили и се радвам , че дадох мнение за 33 (това пак повтарям- е един автомобил с отлични качества) което беше подкрепено от доста колеги ,така че....

Абсолютно съм съгласна,много се радвам ,че си оценила достойнствата на прословутата 33-ка.Защото , ако тръгнем да ровим за кусури, едва ли има автомобил без такива.Но който е ценител на дадена марка и модел, обикновено оценява достойствата му.А за алфа 33 опредлеено има много такива.Наистина си е отличен автомосил , барабар със всичките му детски и хронични болести. Положителните качества на 33 (става въпрос за читавите 33-ки)са далеч повече и достатъчно ,че да компенсират бъгавите и страни. :twisted:

Bobo
10-12-2006, 21:49
Алфата след 90г. има антикоризонно покритие и не гният без сранична намеса. 33 с карбове не може да се кара на газ без да се прекъсне бензина, а дали е настроен или не , не оказва влияние на здухване то му. Положението е същото при всяка кола с карбове и се кара на газ.Инжекцията също дава ядове ако не се пали винаги на бензин и след това минава на газ. Най без проблем е моно-инжекцията но при Алфа не се вгражда.Таз колешка много знае бре. Браво.

Има антикорозионно на огледалата щот са пластмасови :lol: Че кой каза че може да се кара на газ без да се прекъсва бензина аз казах че им се ебава м...а на карбовете и никъде не съм писал че газта е полезна за колата :idea: Даже мнението ми е обратното :!:

alfista
10-12-2006, 22:12
Който е имал 33 знае за какво става въпрос :idea:.Бобо малко ми стана гадно от това което написа,щото и аз карам такава,но си прав за 33-те и на мен на моменти ми е писвало от тъпите бъгове,но това е само от време на време :lol:.

Lisko
16-12-2006, 08:31
Не мога да се сдържа, и ще препоръчам нещо.

http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8719

Не знам дали човека я е продал, но за мен това е най- лачената (поне на външен вид ) 33-ка която съм виждал някога. Ехх да беше 1.7 16в, щях да си имам вече 2 Алфи.

Можеш да се уредиш и мечтата ти да се сбъдне! Сашо (Lisan) познава добре моя Permanent - най-добре поддържания и в най-добро състояние не се хваля

Lisko
16-12-2006, 08:36
Алфата след 90г. има антикоризонно покритие и не гният без сранична намеса. 33 с карбове не може да се кара на газ без да се прекъсне бензина, а дали е настроен или не , не оказва влияние на здухване то му. Положението е същото при всяка кола с карбове и се кара на газ.Инжекцията също дава ядове ако не се пали винаги на бензин и след това минава на газ. Най без проблем е моно-инжекцията но при Алфа не се вгражда.Таз колешка много знае бре. Браво.

Има антикорозионно на огледалата щот са пластмасови :lol: Че кой каза че може да се кара на газ без да се прекъсва бензина аз казах че им се ебава м...а на карбовете и никъде не съм писал че газта е полезна за колата :idea: Даже мнението ми е обратното :!:

Бобо, опитвал ли си да заваряваш тенекия на 33-ка??? Смърт е - пращи и цвърчи от покритието в/у ламарината.

А на Миленчето мога да кажа - 33-ката гние яко на пода под покритието и на "кутиите" за подлагане на крика. Не е лошо малко да си поогледаш пода по-внимателно за да не ти пропадне крика в най-нежелания момент

Lisko
16-12-2006, 08:38
Алфата след 90г. има антикоризонно покритие и не гният без сранична намеса. 33 с карбове не може да се кара на газ без да се прекъсне бензина, а дали е настроен или не , не оказва влияние на здухване то му. Положението е същото при всяка кола с карбове и се кара на газ.Инжекцията също дава ядове ако не се пали винаги на бензин и след това минава на газ. Най без проблем е моно-инжекцията но при Алфа не се вгражда.Таз колешка много знае бре. Браво.

Истински МНОГОЗНАЙКО!!! Ще почерпиш ли едно PEPSI?

Lisko
16-12-2006, 08:43
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

Дрън дрън глупости и нищо същественно само да те поправя понеже неам практически познания - когато на един карбуратор му спреш бензина и го караш на газ МУ ЕБАВАШ МАМАТА - а сега беги при некой с практически познания да го питаш верно ли :idea:

И земи се стегни щот съм имал 3 (ТРИ) 33-ки (алфа 33) след 90-та година и трите ръждясваха, нема ми обесняваш ти на мене колко и защо имай си мнение и си го носи ма без лични напатки към мене че не съм те видел очи в очи :!:

Тук най-после трябва да кажем, че Бобо е прав - на карбураторите им съхнат гарнитурите като са на газ дълго време и после на бензин не тръгват (личен опит) А, че си гният - е, то коя кола не гние освен ако не е от пластмаса или алумин. Но 33-ките след '90г. имат защита на ламарината
И един съвет - Бобо, сдържай си нервите. Все пак Милена е жена, макар и не от най-умните. Но все пак е жена. А и ти си писал доста .... глупости за 33-ките де

Lisko
16-12-2006, 08:51
Bobo....Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите :wink: И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е яснo..... И ДРЪН ДРЪН ДРЪН:1- Четох внимателно и разбрах че са спрени от производство преди 17г дефакто са по кофти от инжекцията.При каране на газ бензина се прекъсва с клапан преди или след бензиновата помпа-дали карбораторите са настроени или не при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях.2- 33 ръждясват но производство преди 90г.3- Може да разбираш от инжекции но от карборатори и практическа работа -НЕ!...Е това е мое мнение :twisted:

КАРБУРАТОРИТЕ ПРИ КАРАНЕ НА ГАЗ НЕ УЧАСТВАТ!!! бОБО Е ИСКАЛ ДА КАЖЕ, ЧЕ КАТО МИНЕШ НА БЕНЗИН СЛЕД ТОВА ТЕ НЕ РАБОТЯТ КАТО ХОРАТА И НАИСТИНА СЕ ЗАПУШВАТ ПОНЯКОГА
А това "при каране на газ не оказва влияние по простата причина че бензина е прекъснат преди тях" е абсолютна простотия!!! Сам си обясни защо

tinna
20-12-2006, 15:21
Здравейте, нов член на клуба съм. :roll: Купих си тези дни 33i - 1.7. Има проблем със скоростите. 1 и 2-ра влизат плътно към седалката. Предполагам, че не е нормално. Аз и така си я карам, но ако някой може да помогне със съвет къде да я закарам ще съм благодарна. :oops:

Lisko
20-12-2006, 15:47
Здравейте, нов член на клуба съм. :roll: Купих си тези дни 33i - 1.7. Има проблем със скоростите. 1 и 2-ра влизат плътно към седалката. Предполагам, че не е нормално. Аз и така си я карам, но ако някой може да помогне със съвет къде да я закарам ще съм благодарна. :oops:
Bobo_33 ти е решението на проблема

pr_00f
20-12-2006, 16:07
Koй е Bobo_33 ?

Тук във форума май няма такъв потребител

Lisan
20-12-2006, 16:12
Трябва да се направи ремонт на лостовата система,щом влизат скоростите значи те са в ред.

Romborak
20-12-2006, 16:44
Аз също мисля, че лостовата система е за ремонт-няма страшно ремонта не е скъп колежке.На лоста на скоростите има един тампон който се разбива ,или блокира болта в него и деформира самата стойка.Има нещо като Т -образен накрайник, който е фиксиран с щифт, като се разбие се получава голям луфт на цялата лостова система.

tinna
20-12-2006, 17:20
Мерси много. :lol: Ако намеря номера на Вово може да му звънна.

Lisko
22-12-2006, 15:06
Мерси много. :lol: Ако намеря номера на Вово може да му звънна.

0899803312
A ako са се износили отворите на щифта на Т-накрайника (стават яйцевидни) си купи нов заедно с гумената втулка от Т&Н

Lisan
22-12-2006, 21:50
Ти от кога почна да разбираш? Това упражнение се прави с термо шлаух и боргия 6.5мм.! :Yoda:

Vesko84
23-12-2006, 01:00
Колеги, не беше ли Bobi_33 а не Bobo колегата който специализира в ремонта на скоростни кутии? Аз самия ще трябва да го посетя някога за същия пробем защото както бяха казали веднъж по Fifth Gear "the gearshift is all over the place. It feels like stirring a soup with a spoon." :(

Mury
23-12-2006, 12:46
А бе и тука ли се скарахте и сбихте бре :shock: :shock: ба...ти хората само се карате за кво ли не :evil: иначе мисля че на Бобо и на Сашо мненията /макар че са малко противоречиви но зависи кой какъв екземпляр е имал/са най-меродавни :idea: :idea: Аз например съм доволен от тази 33-ка която имах преди 4 години и беше от последните с 3 болта на макферсона комби 1.7 16в купувана чисто нова от Ванто 93 г. със сервизна книжка и тем подобни.Но по въпроса за ръждата определено съм съгласен с Бобо че независимо дали е удряна колата ръжда има винаги- и по мойта кола независимо че е била от последните имаше на няколко места ръжда :idea: иначе като замисъл тази кола е уникална но като изработка е катстрофална :idea:

Lisko
24-12-2006, 15:04
Ти от кога почна да разбираш? Това упражнение се прави с термо шлаух и боргия 6.5мм.! :Yoda:

Хайде пък и ти - по-добре истинскиото, което не е скъпо, а не ден до пладне. А за щифта - свредлото е оптималното решение

Alfa User
27-12-2006, 19:29
иначе като замисъл тази кола е уникална но като изработка е катстрофална :idea:

Епа нъл е талянска кочина ... кво се чудиш :roll2:
Ма тва не пречи да я обичаме и да ни кефи на макс :super:

ALiGaToR
12-03-2007, 15:40
И всички толкова писахте за този модел, а едно нещо забравихте.
Евтина ли е поддръжката на 33-ките. Скъпи ли са и консумативите, какво масло иска боксера(скъпо ли е), колко литра и така нататък.

П.С.: Един въпрос към всички Варненски алфажии. От каде си купувате честите :?:

Vesko84
13-03-2007, 21:28
Аз имам 33 от последния септември и ето малко инфо от мен - задни амортисъори газови по 60лв бр. горивен филтър 20лв комплект ремъци и ролки към 90лв че са по 2бр за боксера, шарнири отпред по 15-тина лв, лагери на макферсъна - 11лв бр. Свещи по 7лв бр. Ако се наложи да сменяш калник или врата - 30лв на старо запазени. По скъпи са нещата към електрониката - ламбда сонда ако има, бензинова помпа дебитомер, тук не мога да цитирам аз смених ламбдата с неоригинална и сега си пиива малко повечко бензин.

Маслото е Селения Голд 4литра и струва до 45лв полусинтетика.

Иначе колата е темпераментна и ако имаше по директен волан щеше да е без грешка при бързо каране. Дано съм ти полезен.

vencialfa
14-03-2007, 07:19
Аз имам 33 1.7 от пет години ,автомобила на сърцето ми ,щях да полудея от кеф като си я купих.За по-ефтина подръжка на автомобил аз не се сещам,макар че някой фен на Голф може да ми скочи,ма то Голфа не е автомобил така че да не ми скача.В момента я продавам щот ми трябва някое левче за GTV ,ма може и да си я оставя че ми е много на сърцето пък и ще е алтернатива на газ.
П.С. Сменял съм задни амортисьори по 70лв.,тампони на макферсона не помня кви пари ма беше малко,пластмасовите лагери на макферсина 10лв
гърнета след като сложих газта 2крайни и на мястото на КАТ.-средно,датчик на коляновия вал 25лв втора уп.,бубина 115лв нова,свещи Беру 4лв.бр.,разход на гориво 10-14 градско газ,8-9 извънградско газ, зависи от десния крак.Айде чао че закъснях за работа. :lol:

ALiGaToR
14-03-2007, 14:37
Колкото повече слушам за ALFA 33 почвам да се зарибявам все повече и повече. Като гледам цената и тя не е за изпускане.

Насочил съм се към 1.7 16V двигателя (132 коня). Как мислите добър двигател ли е и ще ми създава ли много ядове? :roll:

AlfaRomeo
14-03-2007, 14:57
vencialfa аа твоята като я продаш каква цена и търсиш на 33-ката ? Имаш ЛС от мене.

ONCHO_S_ALFATAAA33
16-03-2007, 11:52
моита алфа ви казвам тоя варвеж не моа разбера от каде идва на 3-та до 5 хил оботора варти гуми или дори нормално да си е карам на 2-ра на 2 хил оборота само като и натисна гаста и варти кат луда .Скоро моита алфа е пусках с една калибра 2.0 150 коня и е изядох от сфетофар до сфетофар луда раота !!! :wink:

Събев
28-03-2007, 18:43
Колегата с летящата 33-ка, ако ти върви толкова
колата ела на 22 април на божура да защитаваш модела с нас!
Пък и хем да видим колко ти върви колата!
Аз съм навит да се пробвам да видим какво ще стане!
Със същия двигател съм, даже с варианта с по-стария комп.!

Събев
28-03-2007, 18:45
Е ONCHO_S_ALFATAAA33
Какво ще кажеш, навит ли си??? :starwars:

Bobi_33
28-03-2007, 19:31
моита алфа ви казвам тоя варвеж не моа разбера от каде идва на 3-та до 5 хил оботора варти гуми или дори нормално да си е карам на 2-ра на 2 хил оборота само като и натисна гаста и варти кат луда .Скоро моита алфа е пусках с една калибра 2.0 150 коня и е изядох от сфетофар до сфетофар луда раота !!! :wink:

Щом толко върти гуми е много вероятно да е със старите скорости :roll: