View Full Version : Питане относно генерация.
Здравейте,
та на мойта обична количка всичко що е гърне, резонатор или там както се викат разните части, които отговарят за отвеждането на газовете не стават за нищо... освен да вкарват изгорели газове в купето като седя на едно място :D Логично искам да ги сменям... Само че когато бяхме в M комплект един пич, който май се води скрит (или не чак толкова) Alfa Romeo човек на форума каза, че нямат гърнета като за моята... Сега питането ми е следното:
1. Колата е с махнат катализатор. Според тази схема тук имам 3 гърнета (казвам гърне на всяко "тумбесто" нещо, моля да ме извините ако някои си имат друго име). Принципно има ли някое от което мога да се лиша без това да накара колата да реве като циганска 316-ка. Също така знам, че има някакъв вид "налягания" които трябва да се запазят иначе отвеждането на газовете става кофти и колата не върви като хората :)
http://www.exhauststore.eu/images/e/00444.gif
2. Има ли някъде от където мога да си закупя частите, които от М комплект не могат да набавят?
И за финал да обобщя накратко. Искам да си оправя генерацията в горе долу близък до стоковия вариант. Но ако има начин да направя звука и една идея по-приятен би било добре дошло. Само искам да не "спъна" колата, че доколкото разбрах и това е възможно ако не се направи като хората. И разбира се под по-приятен звук имам предвид да не будя квартала :)
Мерси :)
Мисля,че Walker имат точно за 155-ца комплект гърнета-т.е. всичко от катализатора назад.Май колегата Furious 155 беше се похвалил,че си е купил такива.И аз като теб мисля,че сток вариант си е най-добре,освен ако не ги правиш при някой професионалист,който обаче да ти мери мощността на мотора и да ти даде доказателство,че ти е направил по-добра генерация ;)
Furious 155
21-06-2012, 15:05
@BiTurbo - По твоята схема последните 3 гърнета са в една цяла част на Walker - крайно клиентска цена беше 270лв мисля - https://lh6.googleusercontent.com/-TpyE8slHDiU/T89f5e8Rc3I/AAAAAAAADmk/WpkmhqChOuY/s512/IMAG0512.jpg
Преди тях на мястото на катализатора може да сложиш резонатор или само тръба - с тръбата става малко различен звука, но не е нито шумна нито бучаща!
Мерси и на двамата!
Сега последния въпрос е от къде могат да се закупят? Никой магазин не ми хрумва на ум. Освен AXM гледах, че имат неща на Walker.
Мерси!
Alfa User
21-06-2012, 15:56
Моята конфигурация :
- На мястото на катализатора - резонатор.
- На мястото на предпоследното трапецовидно гърне - тръба.
Колата си върви добре, а звука е с една идея по-басов - усеща се най-добре на място, и е доста приятно без да е досадно или циганско.
Пробвах да махна задното гърне, а това трапецовидното го изтърбушихме, защото беше почти запушено и влагата във ватата вътре почти го беше продупчила.
Звука беше по-хммм ... "рацерски" ... но пък колата се "затапваше" на около 5000 об/мин - т.е. ефекта беше добър, ако караш като пенсионер докъм 3000 об/мин. На другата ни кола ги няма и двете задни гърнета (крайното и трапецовидното), и по-шумна, но отново не по онзи цигански начин. При нея няма такова затапване, просто щото при мене изтърбушеното гърне създаваше завихряне на газовете и от там - невъзможност да се изхвърлят навън.
Интересно, кой е този скрит фен на Алфа в ЕМ-комплект....познавам ги всички...няма такъв...
Walker , ако не е менте са скъпи...270 лв. сигурно е едното...не си прави труда да се набутваш...провери в Косер имаха некви полски.....не са лоши....или в Евро 07...предлагат италянски.....но незнам за 155 дали има...
Иначе може да си спретнеш каквато и да е комбинация от други гърнета и резонатори стига да паснат на мястото.....въпроса е да не променяш диаметъра на тръбата.....ако искаш да е по шумна...спести задното гърне с резонатор или тръба....ако спестиш някой от средните....задното ще отиде по бързо...
Кажи точно кой гърнета искаш. Имам приятел който се занимава с грънци Та да го питам момчето дали може да свършим работа :)
Кажи точно кой гърнета искаш. Имам приятел който се занимава с грънци Та да го питам момчето дали може да свършим работа :)
...ako прочете подписа ти....няма начин да не се обади:)))
...ako прочете подписа ти....няма начин да не се обади:)))
:spell::innocent: А не,че при мен е по-зле и от 316-ка :)))
Ами... Всички гърнета ми трябват... :) Прегледа, който беше преди адски много време установи, че умрели. Освен и като седя на едно място колата почва да се обгазява... Не видимо, но си намирисва бая... Та за момента проучвам, че имам други разходи, но скоро ще си трябва правене :)
radostin_ivanov
22-06-2012, 23:34
Колега,не знам дали от 1.7 са съштите като твоите,имам някакви в мазето,ако ти вършат работа.
...ako прочете подписа ти....няма начин да не се обади:)))
спамер:sniper::dunno:
Alfa User
23-06-2012, 01:23
Колега,не знам дали от 1.7 са съштите като твоите,имам някакви в мазето,ако ти вършат работа.
Изпускателната система на 1.7, 1.8 и 2.0 е една и съща ... Поне за 1.8 и 2.0 мога да дам гаранции, стига да не се отнася за 1.8 MY.95 Sport (Има едно гърненце повече...)
ALFA CORSE
23-06-2012, 01:35
Изпускателната система на 1.7, 1.8 и 2.0 е една и съща ... Поне за 1.8 и 2.0 мога да дам гаранции, стига да не се отнася за 1.8 MY.95 Sport (Има едно гърненце повече...)
Че кое е това в повече, преди MY95 са с 2 средни, 1 задно и катализатор?
Alfa User
23-06-2012, 11:02
Малко оспамихме темата, но като сравнявах моята с други 55-ци, имаше едно малко гърне в повече след катализатора.
Или по-скоро другите са го нямали, щот бяха май само с по едно средно - както на показаната по-горе схема :)
Оригинално е като на показаната схема\катализатора не е нарисуван - пише САТ\ 8-)
alfonso 155
24-06-2012, 22:51
@BiTurbo - По твоята схема последните 3 гърнета са в една цяла част на Walker - крайно клиентска цена беше 270лв мисля - https://lh6.googleusercontent.com/-TpyE8slHDiU/T89f5e8Rc3I/AAAAAAAADmk/WpkmhqChOuY/s512/IMAG0512.jpg
Преди тях на мястото на катализатора може да сложиш резонатор или само тръба - с тръбата става малко различен звука, но не е нито шумна нито бучаща!
Точно така направих аз.Сложих тръба на мястото на катала и сега няма такова звънтени точно на 2000 оборота.Голяма грешка.
Furious 155
24-06-2012, 22:56
Точно така направих аз.Сложих тръба на мястото на катала и сега няма такова звънтени точно на 2000 оборота.Голяма грешка.
Аз пък нямам подобен проблем...
vaklinator
26-06-2012, 01:10
И аз да не остана назад.
С големи благодарности на Б Ангелов от Бургас :)
alfonso 155
26-06-2012, 21:02
И аз да не остана назад.
С големи благодарности на Б Ангелов от Бургас :)
Евала колега,това е накрайника за 155-цата.Ако ти изпадне още един такъв свиркай:clap:
Ба,току що ходих при едни майстори тука в Търново да ми дооправят меката връзка,че не я бяха заварили както трябва.И понеже са ми заминали почти всичките гърнета,за което отнесох и подигравки от майсторите,викам да ги питам колко пари ще струва да направят цялата генерация...Пича вика 500 лв :shocked: Не можах да разбера дали се майтапи,щото вика-само катализатора трябва да си поръчаш отделно а той ще е към 1000 лв.Викам си тея не са у ред-за техните гърнета собствено производство,които според запознати издържат около година,искат 500 лв.Иначе признавам,гърнетата изглеждат професионално направени,правят ги в един цех отзад,но....Някой тука беше споменал за някакви полски алуминизирани и ми се въртяха някакви по-скромни суми,но не знам.Шашнаха ме тея хора-аз викам ще кажат нещо 150-200 лв и евентуално ще се "абонирам" щото ще гният бързо тея гърнета,обаче явно хем гният,хем са скъпи :no:
alfonso 155
06-07-2012, 23:41
Ба,току що ходих при едни майстори тука в Търново да ми дооправят меката връзка,че не я бяха заварили както трябва.И понеже са ми заминали почти всичките гърнета,за което отнесох и подигравки от майсторите,викам да ги питам колко пари ще струва да направят цялата генерация...Пича вика 500 лв :shocked: Не можах да разбера дали се майтапи,щото вика-само катализатора трябва да си поръчаш отделно а той ще е към 1000 лв.Викам си тея не са у ред-за техните гърнета собствено производство,които според запознати издържат около година,искат 500 лв.Иначе признавам,гърнетата изглеждат професионално направени,правят ги в един цех отзад,но....Някой тука беше споменал за някакви полски алуминизирани и ми се въртяха някакви по-скромни суми,но не знам.Шашнаха ме тея хора-аз викам ще кажат нещо 150-200 лв и евентуално ще се "абонирам" щото ще гният бързо тея гърнета,обаче явно хем гният,хем са скъпи :no:
Не е задължително да са за Алфа 155.Като им кажеш Алфа и те секат с брадвата.Купуваш си резонатор ,средно и едно крайно (спортно) гърне и започваш да изпипваш нещата.Аз другият път няма да се занимавам с такива хора защото явно не познават парите.Имам приятел с телоподаващо и ще си направя цялата генерация да смени три купета.500лв е твърде много за това което си го питал.
спамер:sniper::dunno:
Спамер, ама казвам истината...в начало на темата....:pokey:
п.п. ако се кара на газ...изпускателната генерациата заминава по бързо...
Нормалната цена от изпускателният колектор до края + хубав накраиник е макс 500лв.......поне аз не бих дал повече....без да се хваля, но двуцевката и гърнето след катализатора са ми на 20 иии... години:)
siniqtzmey
01-11-2012, 20:55
Аз да се похваля днес след инспекция на изпускателната система, корозията беше изяла крайното гърне и беше нарязано, а на негово място се сложи права тръба, за 20 лева толкова е малко седи на криво "дулото", но като има повече парички ще се модифицира.
Аз да се похваля днес след инспекция на изпускателната система, корозията беше изяла крайното гърне и беше нарязано, а на негово място се сложи права тръба, за 20 лева толкова е малко седи на криво "дулото", но като има повече парички ще се модифицира.
Да бе, ама какъв е ефекта:paddle:
siniqtzmey
01-11-2012, 21:53
Да бе, ама какъв е ефекта:paddle:
Скоро ще се види как е с правата тръба на магистралата и ще пиша. Иначе не ми тресе генерацията вече, че старото беше на швейцарско сирене отдолу :bouncing_smiley:
Скоро ще се види как е с правата тръба на магистралата и ще пиша. Иначе не ми тресе генерацията вече, че старото беше на швейцарско сирене отдолу :bouncing_smiley:
Eфекта е буууу-бууууу, бръъъъм -бръъъъм.
Без задно гърне карам 1 година вече.
Екстра ми е. :wow:
Eфекта е буууу-бууууу, бръъъъм -бръъъъм.
Без задно гърне карам 1 година вече.
Екстра ми е. :wow:
Е така е вие младите се кефите на бучащи филтри генерации и тн :D
Aз като пенсионер съм си с обикновен филтър и всички гърнета (здрави) до отзад и ми е екстра както казваш :D
AnastasKOSTOV-REX
02-11-2012, 00:33
Чогуновото 4-2-1
иноксов резонатор(задължително елипсовиден)-150 лв
2,5 метра иноксова тръба ф62 стена 1,5мм-18лв метъра
Ха Ка Ес(HKS) муфлер с муфа(а как го описах само) за Импреза СТИ 150-тина долара Тошко от Кюстендил ми го внесе.
CO,иноксова тел,машина за разуване,машина за огъване,10 кила пясък и газова горелка.
Тва е най-истината.
Здравейте!
И при мен като при колегата се оказа, че от катализатора назад всичко е за смяна. Днес ходих в един сервиз за ауспуси и човека ми предложи 2 варианта:
1. Замяна на катализатора с тръба неръждавейка до задното гърне + гърне от него и ми доплаща 20 лв. за катализатора :razz:
Катализатора също е пробит, а гърнето, което ще ми сложи май не е ново и за модела, а преправяне на някое от наличните му.
2. Пак със тръба, но с ново такова гърне http://shopix.bg/Tuning-auspuh-s-edin-izhod-87046 + 50-тина лева от мен.
Казах му, че съм чувал, че при подмяната на катализтора с тръба може да се обърка работата на ламбда сондата и затова се слагало резонаторно гърнеа.
Той ми отвърна, че нямало такова нещо и ако се притеснявам толкова, може да ми сложи и такова гърне вместо тръба.
Кажете си мнението по въпроса?
При мен колата с две проходни,задно и средно гърне..... Другото всичко е тръбъ на 55 вътрешен :(
Furious 155
13-05-2013, 17:46
При мен колата с две проходни,задно и средно гърне..... Другото всичко е тръбъ на 55 вътрешен :(
И при мен на мястото на катализатора е тръба и назад е нова оригинална генерация с проходно, тригълното и крайно гърне. Има едно звънтене на 2900 оборота, от тръбата, ама се ядва. ;)
Много гърнета, много нещо :wow:
Аз си имам само катализатор и крайно гърне и тръба между тях :blush:
То сигурно и затова толкова бързо прегаря крайното.
Значи да взема да сложа поне едно резонансно/резонаторно (не знам точно как се пише) на мястото на катализатора?
А какво ви е мнението за тези "спортните/тунинг" гърнета?
don_pepone
13-05-2013, 18:28
Спортно само неръждавейка от Ибей и си ти човека,няма да прегаря повече ;) ,аз сега се каня да си взема едно и вече съм си взел неръждавейка тръби и миостава само да ги сменя,като си купя гърне
mimouzunov
13-05-2013, 19:44
Спортно само неръждавейка от Ибей и си ти човека,няма да прегаря повече ;) ,аз сега се каня да си взема едно и вече съм си взел неръждавейка тръби и миостава само да ги сменя,като си купя гърне
Като поодъртеете, всички ще искате пак да са ви тихички колите... При мен са 4 гърнетата и не мисля да се разделям с нито едно от тях!
don_pepone
13-05-2013, 19:52
Ти пък ся дърт ли се изкара :Yoda: :) , инче може и да си прав
Не знам за теб, но аз не мисля да одъртявам с тая кола :blush:
Що се чудите само, а не питате в магазините за авточасти за гърнета? От сега ви давам Джокер - в Косер трите гърнета комплект, полски, алуминизирани са 136лв и си паснаха като оригиналните на мястото си на едната ни 155 1.8 MY SPORT, като ги купихме и сменяхме преди 10 дена. Само на мястото на катализатора е препоръчително да се сложи резонатор. А в Евро 07 не пробвайте, там само за едно гърне ми казаха към 170лв...
Много гърнета, много нещо :wow:
Аз си имам само катализатор и крайно гърне и тръба между тях :blush:
То сигурно и затова толкова бързо прегаря крайното.
Значи да взема да сложа поне едно резонансно/резонаторно (не знам точно как се пише) на мястото на катализатора?
А какво ви е мнението за тези "спортните/тунинг" гърнета?
Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна
nicola 59
20-05-2013, 19:28
Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна
Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
Що се чудите само, а не питате в магазините за авточасти за гърнета? От сега ви давам Джокер - в Косер трите гърнета комплект, полски, алуминизирани са 136лв и си паснаха като оригиналните на мястото си на едната ни 155 1.8 MY SPORT, като ги купихме и сменяхме преди 10 дена. Само на мястото на катализатора е препоръчително да се сложи резонатор. А в Евро 07 не пробвайте, там само за едно гърне ми казаха към 170лв...
Ама и аз съм един....
Как не се сетих, че на тая кола могат да се сложат и стандартни гърнета :oops:
Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна
Колата така я взех, смених само крайното гърне преди няколко години.
Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
Да вземем тогава да затапим ауспуха напълно, че да върви повече ли :mrgreen:
Аз също имам мотор, имам оригинално и "спортно" гърне и разлика не съм усетил. Е има ако едно от двете не е уплътнено и изпуска от скобата към колектора :grin:
Но и да има някаква минимална в полза на оригиналното, пак бих предпочел другото ;)
Все пак при тая цена на бензина трябва да има и удоволствие от карането, а на мен прекалено тиха кола или мотор не ми прави кеф да карам :D
Засега съм се спрял на това (http://unique-bg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=145_146&products_id=1194) или това (http://unique-bg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=145_146&products_id=1195), понеже май най-много ще отива на 155-цата :gruebel:
А може и някоя "двуцевка" .
Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
Да бе, то е ясно, че ако се разшири генерацията, става по-зле в повечето случаи. Струва ми се обаче, че ако не се променя диаметъра на тръбата, а само се махне някое гърне, особено ако е с тапи вътре, на проходно, то ще има само положителен ефект върху колата. Между другото някой знае ли въпросното триъгълно гърне какво представлява вътре?
AnastasKOSTOV-REX
21-05-2013, 01:54
2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
За смешна трицифрена сума.
nicola 59
21-05-2013, 02:32
2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
За смешна трицифрена сума.
Насе извиняваи ако съм писал дивотии обаче оня бако от магазина ми надува главата половин час за тия колектори ,ма на моита старата алфа почнат ли да и горят гърнетата и спираше да върви в смисъл не на високи обороти а не поема добре става по мудна колата а с новите гърнета дърпа по рязко
mimouzunov
21-05-2013, 08:52
2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
За смешна трицифрена сума.
И колко е тая "смешната сума" защото и 100 и 980 са все трицифрени!?
AnastasKOSTOV-REX
22-05-2013, 00:28
Не съм човек,който може да отговори на въпросите.Но все си мисля че изпускателната систена зависи от големината на клапаните(включително и всмукателния).Режимите за които е предвидена,а от тук тънка или дебела,заплетена или разплетена и тн.Скороста на газовете зависи на 50 % от ф-то и 50 % от дължината на тръбите на сакса и оплетката им.Стига съм ял ла.на и аз с глупостите ми.
Като се заговорихме за режими вижте как някои хора помагат на каскадните дизели на BMW да вървят навсякъде.
Ей ви и дипломна работа:
mimouzunov
22-05-2013, 12:28
Не съм човек,който може да отговори на въпросите.Но все си мисля че изпускателната систена зависи от големината на клапаните(включително и всмукателния).Режимите за които е предвидена,а от тук тънка или дебела,заплетена или разплетена и тн.Скороста на газовете зависи на 50 % от ф-то и 50 % от дължината на тръбите на сакса и оплетката им.Стига съм ял ла.на и аз с глупостите ми.
Като се заговорихме за режими вижте как някои хора помагат на каскадните дизели на BMW да вървят навсякъде.
Ей ви и дипломна работа:
Като стане на "зор" работата да отваря път към другите гърнета... Много ми е любопитно това някъде има ли го мерено реално какво прави?! Тест с графики и тн за да се види!
Да споделя и аз какви ги сътворихме...
Нов резонатор на мястото на катализатора и ново крайно гърне. Тръбата между тях не е нова, но е с доста дебела стена, така че би трябвало да кара доста.
От толкова сервизчета си избрах точно такова без преса за огъване, затова и е от няколко парчета с различно фи.
Освен това на "майстора" му се развали и телеподаващото та сега е на груба заварка. След няколко дни ще отида пак да си довърши нещата и да измисли някак да се вдигне извивката на тръбата, която минава над жилото за ръчната, че е много ниско и на по-големи неравности закача.
Та това е:
http://hsrr.snimka.bg/automobiles/155.755314.30604747
Парола: alfa155
Последните снимки са на старото ми гърне.
Задното гърне е това (http://unique-bg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=145_146&products_id=1195).
Как е сега колата откъм шум и вървеж, само с тия двете гърнета-пък и гледам малко си разширил диаметъра, това гърне е ф60,а оригиналното е на 55? Аз моята точно така мисля да я направя, но с по-големичко крайно гърне.
Със сигурност е шумна в момента. :)
don_pepone
29-05-2013, 21:51
Sorry за офтопика,ама се сетих нещо като казахте Шумна :)
Като си свалях стартера за рециклиране се наложи да свалим и дясната полуоска :( и припалих колата за да омекне спирачният педал за да развием гайката на главината.... а преди това бяхме свалили тръбите от двата колектора към катализатора..... Майко мила като я припалих щяха да паднат прозорците на сервиза ебас ии звука,мноо як ама не се седи в закрито помещение :)
та тогава се чудех ако се махнат всички гърнета и се изкара една права тръба ,както правят някой хора с JTD-та какво ли ще се чува от В6 :)
Шумна е да :razz:
А отначало беше като ЗиЛ :-D После поотихна. Отдавам го на това, че издишаше от заварките и човека ги намаза с паста и така известно време докато стегне и уплътни.
На мен не ми пречи бученето, но май контролните органи ще са на друго мнение.
Ще покарам така няколко дни и като ходя пак може да сложим едно средно гърне.
Не съм забелязал промяна във вървенето.
Furious 155
30-05-2013, 09:40
та тогава се чудех ако се махнат всички гърнета и се изкара една права тръба ,както правят някой хора с JTD-та какво ли ще се чува от В6 :)
Ще стане доста шумна и вероятно ще стане и по-бавна. :)
don_pepone
30-05-2013, 09:46
:) за бавното съм сигурен,а за шумът направо не ми се мисли :Tease:
Защо да стане по-бавна?
Аз си мисля, че разхода ще се вдигне, но да стане по-бавна...
Моя се вдигна, но и колата като, че ли стана по-пъргава :unsure:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.