View Full Version : 147 датчик рейл
Здравейте да попитам знаете ли каде се намира датчика за комън рейла ?
Кой датчик те интересува, за налягането на горивото в рейла ли?
Ако е той можеш да го търсиш на рейла от където излизат тръбите за дюзите!
Ами мисля че този ми трябва благодаря
NightRider
22-06-2012, 10:26
Ами мисля че този ми трябва благодаря
Тий е само един - от шофьорската страна на рейла (тръбата, от която излизат тръбичките за дюзите)
ем под регулатора малко в дясно ?
NightRider
22-06-2012, 12:04
ем под регулатора малко в дясно ?
Регулторът ти е на гърба на помпата
speеdddddd
23-06-2012, 07:49
Те го те . :drive:По-снимките ще се орянтираш къде е 8-)
NightRider
23-06-2012, 15:38
Защо ти трябва?
RUSEV-BGR
24-06-2012, 01:14
Защо ти трябва?
Пак ли не разбра бе колега!Трябва му на колегата да знае-защото ще трябва да си пръсне буксата с контактен спрей!Защото като е на контакт-му показва 250бара-което е недопустимо и колицата му не иска да запали!Ако има нещо питай ще ти обесним!
NightRider
24-06-2012, 07:10
Пак ли не разбра бе колега!Трябва му на колегата да знае-защото ще трябва да си пръсне буксата с контактен спрей!Защото като е на контакт-му показва 250бара-което е недопустимо и колицата му не иска да запали!Ако има нещо питай ще ти обесним!
Специалист, покажи ми в кой пост го пише това за 250-те, че нещо не го виждам. И вземи се дръж малко по-прилично. Щот може и да не му е от буксата
RUSEV-BGR
24-06-2012, 08:59
Специалист, покажи ми в кой пост го пише това за 250-те, че нещо не го виждам. И вземи се дръж малко по-прилично. Щот може и да не му е от буксата
Да не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
За този датчик ли става дума ?
А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure"
Пак заповядай колега ако нещо не ти е ясно ще ти обесним като на малко дете!!!
NightRider
24-06-2012, 17:54
Да не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
За този датчик ли става дума ?
А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure".............Пак заповядай колега ако нещо не ти е ясно ще ти обесним като на малко дете!!!
Не ми отговори в кой пост пишеше за 250Бара та се заяде с мен. И понеже съм малко дате - оправяй се поне без мен с новия ти проблем
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.