PDA

View Full Version : Проблем - 155 1.9TD! Спешно



gelepz
24-06-2012, 20:16
Проблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД. Прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна. Паля, но запали с повече въртене и работи форсирасе, и пак така като пусна газта и гасне. Странно идеи, а вчера си работеше нормално измих я и днес го направи. Спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към София!!!

i.ganchev.ganchev
24-06-2012, 20:24
Проблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна паля но запали с повече въртене и работи форсирасе и пак така като пусна газта и гасне странно идеи а вчера си работеше нормално измих я и днес го направа спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към софия

Освен букви, българският език има и препинателни знаци. Правят се нови изречения и т.н., за да могат хората да те разбират! Прочети си поста и опитай сам да се разбереш, да видиш колко е трудно хората да ти разкодират по 10 мин. писанията...

Сега по темата - караш колата на една диагностика и ще разбереш къде е проблема. Така едва ли някой може да ти сложи диагноза. Дори и да има предположения, предполагам, че всички ще те посъветват за диагностика, и това и ще направиш накрая, защото не може да си сигурен в нищо казано на общо гадаене...!

gelepz
24-06-2012, 20:51
Колега за да иде до диагностика първо трябва да тръгне да върви, а сега я пробвах пак след като изсипах филтара горивния и пак го налях с нафта . Акумулатора ми падна та сега като се зареди пак ще пробвам. Ако има други идеи някой ще съм много благодарен. Миенето дали има нещо общо че съм я мил с кофа с вода да не се е намокрило нещо

TS
24-06-2012, 21:10
Двигателя ли си мил ?

gelepz
24-06-2012, 21:49
Не него не отвън . А сега я пробвах запали но форсира до 3000 об.за 15сек и след това колкото и газ да даваш гасне и като изгасне се чува едно като бълбукане от резервоара . А дали е възможно помпата в резервоара да е дала фира.

Alexanderbb
25-06-2012, 08:00
Че то изобщо имаш ли помпа в резервоара? 2,5 има само смукател и връщаща линия. А и не съм много оптимист за диагностиката на тези стари дами. Особено по горивната система. Пробвай да и подадеш нафта директно към филтъра с едно шише и 2 маркуча

dani_ku4eto
25-06-2012, 09:45
Проблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД. Прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна. Паля, но запали с повече въртене и работи форсирасе, и пак така като пусна газта и гасне. Странно идеи, а вчера си работеше нормално измих я и днес го направи. Спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към София!!!
извади сондата в резервоара и я исчисти хубаво най лесно е да тръгнеш от там,вчера имахме същия проблем с 146 TD.след тази процедура колата литна,признаците бяха същите като при теб.

митака-пловдив
25-06-2012, 10:20
Освен букви, българският език има и препинателни знаци. Правят се нови изречения и т.н., за да могат хората да те разбират! Прочети си поста и опитай сам да се разбереш, да видиш колко е трудно хората да ти разкодират по 10 мин. писанията...

Сега по темата - караш колата на една диагностика и ще разбереш къде е проблема. Така едва ли някой може да ти сложи диагноза. Дори и да има предположения, предполагам, че всички ще те посъветват за диагностика, и това и ще направиш накрая, защото не може да си сигурен в нищо казано на общо гадаене...!



На тая кола освен релето за мигачите,на друго няма на какво да направиш диагностика :pokey:



Колегата,слушай сега.
Колата ти дърпа отнякъде въздух,затова гасне.В резервоара няма никаква помпа,самата нафтова помпа дърпа и връща нафтата в резервоара.Горивният филтър зад тръбата за високо налягане на турбото,сменял ли си го скоро?Пробвай да неби да се е разхлабил.Отвий лекичко капачето в долния край,трябва да потече нафта.Ако няма нафта,отвиваш пробката в горния край,на самата чаша на филтъра и с една спринцовка наливаш.Ако имаш възможност,купи си горивен филтър от Рено 19,абсолютно същия е само че отгоре има помпичка за подкачване.
След като напълниш филтъра,разхлаби на първи цилиндър тръбичката за нафта,тази която влиза в дюзата.Въртиш на стартер докато от тръбичката почне да капе нафта,стягаш и палиш.

Когато я запалиш измъкни от 4-ти цилиндър маркучето за обратна нафта и виж какво количество илиза от там,трябва да е постоянен теч.Надуй с уста тръбата за обратна нафта която влиза в резервоара,от там откъдето разкачиш маркучето на дюзата на 4-ти цилиндър.В нафтовата помпа също има финна цедка,която не ти препоръчвам да пипаш,ако не си в час поне малко с механика.

А най-лесния вариянт е; Двата маркуча,за правата и обратна нафта ги потапяш 4 литрова туба за вода с отрязана гърловина,сипваш нафта и въртиш.Веднага ще разбереш дали проблема ти е по горивната система или някъде по тръбопроводите към резервоара.

Ако има нещо питай.

gelepz
25-06-2012, 23:12
Благодаря на колегите! Помогнахте ми много .

Furious 155
25-06-2012, 23:55
Благодаря на колегите! Помогнахте ми много .
Ама кажи какво стана с колата и оправихте ли я и къде беше проблема?