View Full Version : Алфа 145 2.0 т.с.
ivailo rachev
27-06-2012, 08:06
Здравейте колеги.Карал съм доста марки и модели коли,но Алфа само малко покарах на вуйчо 156-цата.От 2 години карам Фиат Браво 1.6 и от скоро започнах да се заглеждам по 145-ците със двулитровия двигател 150 коня.Може ли да ми дадете малко информация относно този автомобил,как е като здравина,разход и най-вече вървеж в сравнение с други марки със сходни двигатели.За поддръжката ми е пределно ясно понеже работя в магазин за авточасти и не ме притесняват малко скъпите части и разхода не ме притеснява особено,защото Фиата не мога да го смъкна под 10 в града,а го карам само на бензин.Всякакви мнения ще са ми от полза.Благодаря предварително.Поздрави!!!
само ще ти кажа че алфата с 2.0 Т.С не гори повече от фията който имаш и аз карам много често точно такъв фиат уж с по "новия" мотор под 10 не става градско и това ти казвам с мнооого галене на гаста а алфичката с не много галене 11-12 ако се опитам съм сигурен че и на 10 ще падне така че разхода е много сходен .. Иначе за мотора е малко капризен като цяло иска хубаво масло хубави части .. ако наливаш за качествени части проблеми според мен няма да имаш никакви .. аз моя като го взех понеже нищо не разбирах от алфа и бях карал все различни марки му наливах селения голд 10/40 таа за 5-6 месеца постоянно на прекъсвач с лошо масло нищо не му стана но знае ли човек предпочитам да се застраховам вече че 1 ремонт не е малко пари .. Като динамика мотора не е никак лош аз от тва което съм го сравнявал е по силен от меган(150) , вектра,калибра(150) 1.8Тауди саксо ВТС пежо 306 160 кониовия мотор (мн куц като цяло) за някой хонди няма да казвам че четат във форума и ще се сърдят после :) при стокови коли се представя на ниво вече лошото е че ако тръгнеш да я правиш колата части няма готови тунинг да си купиш отнякъде или ако има струват адски мн примерно при едно ХЕ не е така зимаш си смукател 2ра ръка 200 лв лексмал изпускател 2ра суперспринт ръка 150 лв имаш мн варианти за главата като парите са относително малко а алфичката съм останал с мнението че е направи си сам .. ама нека всеки сам си реши как го устройва .. тук във форума имаме няколко бързи такива алфи най добре е те да напишат кое как е :)
Срамота Ивайло, продаваш части, а не можеш да си отговориш дали се разваля........ Щом не продаваш достатъчно части за Алфа, значи ................
За горенето, не може да не гори, при положение, че доста върви........
Последния Auto bild има една статиика - кой производител как лъже за горенето.....
i.ganchev.ganchev
27-06-2012, 10:27
Градско под 12 трудна работа, точно на 2.0 ТС!
За вървенето - върви, само че трябва да е поне в 5000 оборота. До 3000 оборота изобщо не я търси, куц кон, както всички други ТС мотори.
За поддръжката - не се различава особено от другите 16 клапанови мотори. По-скъпите неща са свещите и маслото (щото там компромис не трябва).
Примерно цените на свещите са ти към 300 лв.
Маслото ти е 120-150 лв.
Ходовата част е калпава, като на всяка италянка (даже мисля, че е същата като на бравото). Там цените сигурно ги знаеш.
Мотора е малко рисков като цяло. Ако я взимаш да я караш на ръчка и да се кефиш на повер-а, може да те изненада лошо в някой момент. Не че и ако я караш кротко пак не може да те изненада, ама шанса да роди като я ръчкаш е в пъти по-голям.
Общо взето мотора е хубав, ако го глезиш. Хич да не е изкачат разни разходи като дебитомери, сонди, датчик колянов вал, дето все са сериозни цифри, ама няма как.
Ако мислиш само да караш - забрави, приготви си левчета да я глезиш :big_money:, и проблеми няма да има!
BillyBoy`
27-06-2012, 13:35
За окачването на 145/146 не съм много съгласен.Ако го сравняваш със това на 156-цата мисля че е доста по здраво.
Колега, не знам за кой град говориш. Може при теб може да е по натоварен трафика. Не знам дали и 145 е купето в което е този 2.0 TS, НО на мен ми пада под 12 ако я карам спокойно ако я карам по-душмански си прав качва се до 12. За свещите: 240 лева ако правиш инвестиция за 100 000 иначе има и по евтини варианти (даже иридиеви денсо си купих за 180 от едно момче в рено форума). За маслото мисля, че няма какво да говорим, има море от марки и цени. В заключение няма правя изводи като "Мотора е малко рисков като цяло" или "Общо взето мотора е хубав", защото не мисля, че има нещо много плашещо и има както своите плюсове така и минуси.
П.П. 1.6 на Фиата ти се развива в ниските обороти много по бързо от 2.0 ТС
Разликата в разхода на 1.6 , 1.8 и 2.0 ТС не е много голяма.
ivailo rachev
27-06-2012, 16:26
Ами чесно казано за Алфа почти не продавам части,за цените ми е пределно ясно.Браво-то също го поддържам само с качествени части,то също е с иридиеви свещи и както казах в предния си пост цените на частите не ме притесняват,мога да си позволя да го глезя,но идеята ми беше за разхода,защото мислех и за Браво с 5 цилиндровия мотор 147 коня,но там доста мощно си лапа гориво,а алфичките са доста красиви на външен вид.Също така аз съм такава личност,че ако не ми хареса и интериора колкото да е красива,здрава и евтина колата няма да я купя,а специално на 145-цата много ми хареса таблото и централната конзола особено ако е след фейслифта с кръглите духалки.Фиата също е пълен труп преди 3500-4000 оборота,това съм го преглътнал за италианките.И да ви кажа,че окачването на 145/146 е същото като на Браво 2000 кубика и Мареа.
i.ganchev.ganchev
27-06-2012, 17:22
За окачването на 145/146 не съм много съгласен.Ако го сравняваш със това на 156-цата мисля че е доста по здраво.
Мне, сравнявам го с това на старата ми ланча (същото окачване). Много по-евтино е за поддръжка, но за издръжливостта не съм особено доволен.
Долу-горе през 20-тина хил. км. я правих. Така няколко пъти с какви ли не носачи, все от среден клас. Мисълта ми е, че като на всяка италянка, не е особено здраво, а дали е по-здраво от на 156 не знам. Ще видим след ремонта колко ще изкара 156-цата. До сега съм минал 10-тина хил. км. от ремонта на ходовата и още е добре!
---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:15 ----------
Колега, не знам за кой град говориш. Може при теб може да е по натоварен трафика. Не знам дали и 145 е купето в което е този 2.0 TS, НО на мен ми пада под 12 ако я карам спокойно ако я карам по-душмански си прав качва се до 12. За свещите: 240 лева ако правиш инвестиция за 100 000 иначе има и по евтини варианти (даже иридиеви денсо си купих за 180 от едно момче в рено форума). За маслото мисля, че няма какво да говорим, има море от марки и цени. В заключение няма правя изводи като "Мотора е малко рисков като цяло" или "Общо взето мотора е хубав", защото не мисля, че има нещо много плашещо и има както своите плюсове така и минуси.
П.П. 1.6 на Фиата ти се развива в ниските обороти много по бързо от 2.0 ТС
Разликата в разхода на 1.6 , 1.8 и 2.0 ТС не е много голяма.
От Шумен съм, ама колкото и да се мъча, най-ниския постигнат разход ми е 11.5 (само веднъж го достигнат, и то така съм карал като трабант... само за пробата, да видя колко най-малко може да слезе). При положение, че данните на производителя са 11.5, трудно ще го докараш на по-малко на кола на 200+ хил. км :)
Разбира се всичко е възможно, ако имаш някакви проблеми (примерно бедна смес да речем).
Но общо взето аз не мисля, че е нормално за тоя мотор.
Колега аз карам 1.6 алфа и знам, че разлика в разход между 1.4 1.6 1.8 2.0 2.0qv почти няма.
Всичко което ще кажа е на база на 5 години каране на алфа 145
Относно разход 10-12 като 10 е много трудно постижимо.
Относно окачване при мен се случи само смяна на биалетки и долен носач за 60-70 000 км. Така, че зависи и как я караш ако една кола се пази тя се разваля по - малко ако всяка дупка шахта е твоя съответно ще правиш окачване по - често. Все пак понятие като "Вечен метал" няма
Относно дебитомер ламбда сонда стъпкови моторчета свещи и прочие всичко е сменено еднократно и вече около 25 000 30 000 няма проблем.
Масло хвърлям на 8 000 - 10 000 км слагам само Селения 20к естествено има и други варианти.
Относно сравнение с други коли от този клас за мен алфата ми дава най - приятно изживяване с всичките си косури но както знаем безпроблемна кола няма. Вози малко твърдо но пък завива доста добре с висока скорост и добри гуми :). За 2.0 доста клипчета съм гледал как наказва коли от доста по-висок клас но е била и наказвана.
Който ти каже, че 2 3 5 години нищо не е правил по колата си само налива и кара или лъже или е 1 на 1 000 000. Направи си сметка сам ако ти харесва си я взимай. Всяка стара кола бърка в джоба :) та дори и нови гаранционни също.
Като бивш собственик на 146 ti и като човек който от време на време подкарва 146 2,0 и 155 2,0 ще ти кажа - 2-ката си е 2-ка ;) Може да не върви кой знае колко, ама кефа да я караш е голям, особено ако е без резонатор на входящата тръба преди филтъра ;) По-голям кеф прави само 6-така, ама там отиваме в други измерения.
145 qv върви повече от браво hgt - незнайно защо, въпреки че по каталог трябва да са равностойни.
Ако я взимаш за кеф и не те притеснява разхода - скачай. Иначе на моята съм свалял и на 7,5, ама на дълго и с пенсионерско каране. Градско под 12 мнооого трудно. Извънградско реалистично е 8-9, независимо дали караш с 120 или с 180.
Окачването е просто и относително здраво - ти си наясно с това. Малко по-скъпо идва обслужването на мотора - колегите по-горе са ти казали. Имаш допълнително и ремък с ролка за баланс валовете, който се слага само на 2,0 ТС. Някои части също са типични само за вариант 2,0 ТС, ма не са болка за умиране.
Гледай по възможност да е някоя с ясна история, че напоследък доста родили 2-ки има по форума. Общо взето е малко на късмет, че вече са си на годинки и съответно пробег 145-ците.
е то има и такива дето 1 лев не дават по колата за 2-3 год и после не става и за скрап ама викат е мн здрава кола излезе.. пък колата е вече тотал.. Колкото до колегата с разход 12 искам да попитам ти в купе на 145 ли го караш тоя мотор или в 156 ца ? като си има не малка разлика и да попитам предимно сам ли караш или с мн пасажери? аз ако карам до 2200 оборота и съм сам вътре съм сигурен че разхода ще е не повече от 10 в Бургас но не съм засичал де но е имало моменти в които съм карал така известно време
ivailo rachev
27-06-2012, 20:48
Вземам я изцяло за кеф,не искам да я правя бегачка и да се гоня с нея(е не е изключен някой старт),просто искам да мина на нещо по-мощно,а 145-цата ми грабва не само окото ,а и сърцето,но не ми се кара 145-ца с по-малък мотор.Както писах в по-горните постове Фиата не мога да го смъкна под 10 и карам само на бензин и то ако карам съвсем човешки,иначе по Фичката съм преправил доста неща,като се почне чип,генерация,колектори,филтър,кутия,прекъсвач(на по-високи обороти) и валове и ми дава разход грубо 12.Та не е ли по-добре да ми дава 12/100 едно ку ве.Да има други марки вървящи коли,но аз съм маниак на тема италиански автомобили и друго не искам да погледна.
най добре иди да пробваш ако ти хареса значи ще знаеш кво търсиш ако си от бургас или региона ела да видиш моята ще я покараш и ще решиш дали такава кола ти трябва щото може и да не ти хареса като динамика .. има и едно ХГТ точно срещу нас и него може да покараш но е доста по бавно според мен или нещо му има .. на мен не ми харесват някои неща в кувето като почнем от мега твърдата хидравкила с 2 ръце въртиш а не съм слаботелесен другото което е че завива мн малко направо ми е мъка да я карам сравнение със Е290то на баща ми .. не ми харесва и как се държи в завой амортисиорите са ок пружините също окачването е правено преди 2 месеца и друса не се стои вътре но колата не стой като саксо втс например тая малка въшка на 1 участък където карам алфата с 130 саксофона минава с почти 150 без да те е страх кои знае колко мн
ivailo rachev
27-06-2012, 21:17
Карал съм Браво ХГТ и не ми хареса особено като вървеж,имам чувството,че с моето 1.6 ще го разстрелям тежко.Докато се развърти тоя петак мога да изпуша една цигара.Мареа ХГТ на 400 метра ме бие с половин кола,това не ми е оферта.Иначе за твърдото окачване,на мен точно това ми харесва,сега Фиата ми е с най-твърдото окачване на Eibach и знам какво е.Просто за няколко дена се влюбих в тази алфа без дори да съм се качвал в такава.
i.ganchev.ganchev
28-06-2012, 00:42
Взимай си 145-цата тогава. Все пак не затваряш някви милиони. Има ги за по-малко от 2 бона :).
Ако излезе родилка, ше го оправиш, и ремонтите вече не са чак пък толкоз страшни.
Както ти е казал колегата по-горе, на 2.0 имаш едни баланс валове допълнително за обслужване (които повечето колеги тук, както и аз самия, сме го резнали тоя ремък и няма ядове).
Щом ти е на сърцето вземи си я! А наистина двойката си е двойка, освен разходите като на всяка кола, ще ти носи и големи дози кеф :)!
И последно - аз на твое място бих се възползвал от офертата на колегата от бургас. Отиди, повози се, покарай една такава кола, и после ако все още ти е на душата и я усещаш като "твоята кола", не му мисли ами си купувай и ... :guns: :go:
....Просто за няколко дена се влюбих в тази алфа без дори да съм се качвал в такава.
вземай тогава,кво се чудиш още !
Ако се забавиш още малко, трезвото мислене ще надделее над сърцето......и току виж си взел някое немско "желязо" :mrgreen:
ivailo rachev
28-06-2012, 08:27
Ооо немска кола дори и служебна не искам да карам.Шефа искаше да взема за служебна Сеат ибиза или Рено Клио,ама го отказах и взе Пунто.Много съм далеч от Бургас(от Габрово съм)иначе благодаря на колегата за съдействието.Трезвото мислене ми казва,че трябва да се кача в Алфа,така че май другата седмица заминавам да я вземам:drunk:
i.ganchev.ganchev
28-06-2012, 08:53
Ооо немска кола дори и служебна не искам да карам.Шефа искаше да взема за служебна Сеат ибиза или Рено Клио,ама го отказах и взе Пунто.Много съм далеч от Бургас(от Габрово съм)иначе благодаря на колегата за съдействието.Трезвото мислене ми казва,че трябва да се кача в Алфа,така че май другата седмица заминавам да я вземам:drunk:
Не бързай особено. Че то сърцето добре те тегли на там, ама все пак внимавай... Аз като ходих да си взимам 156-цата, обикалях полвин година да я търся, щото много скрапове се продават да знаеш. Да не вземеш някоя кошница. Оглеждай се добре!
От къде е колата, която ще купуваш? Имаш ли познат, който се занимава и може да ти помогне като я купувате.
В смисъл да я види, чуе и т.н. Много е важно в мотора да няма никакви шумове.
ivailo rachev
28-06-2012, 09:43
Аз съм много добре запознат и аз ще си я огледам и като чуя мотора как работи ще ми стане ясно дали е за мен или не.Колата е в Сливен и мога да помоля някой колега от фирмата(имаме магазин и там) да ми съдейства със разкарването из Сливен и оправянето на документите.
i.ganchev.ganchev
28-06-2012, 10:01
Аз съм много добре запознат и аз ще си я огледам и като чуя мотора как работи ще ми стане ясно дали е за мен или не.Колата е в Сливен и мога да помоля някой колега от фирмата(имаме магазин и там) да ми съдейства със разкарването из Сливен и оправянето на документите.
Успех тогава ти пожелавам!
После чакаме снимките :)
ivailo rachev
28-06-2012, 10:35
Благодаря,мисля че тази седмица няма да успея да отида,но се надявам другата да се похваля с бегачка:rosso_spider: Дано само някой не ме изпревари,но ако е така има още няколко:clapping:
nikolchoni
28-06-2012, 18:11
Колега, виж какви алфи се продават тук във форума. Все пак хората са си написали какво са сменяли и в какво състояние са, защото ако тръгнеш от някоя автокъща да купуваш... там си е чисто ези и тура.
ivailo rachev
29-06-2012, 00:05
От автокъща кола никога няма да си купя може да не съм прав,но това си е мое мнение.Другия уикенд отивам да гледам една,понеже тая седмица съм на сватба,а през седмицата работя(тоя пък когато ще вземам кола реши да се жени) и се надявам да се прибера с нея.
Здравей колега според мен добре си се насочил .
Разход извънградско 7.5/8.5л. градско 11-13 лятото пък зимата не смея да твърдя :D ... в сравнение с други автомобили в този клас с подобни двигатели (като мощност) върви повече от прилично . Има някои заводски дефекти като рефлекторите на фаровете , стъклата на прозорците започват да се вдигат трудно , не мога да й смогна на амортисьорчета за багажника , задната чистачка се лигави често но това са дребни и поправими неща . От окачването съм очарован 4 год. не съм пипал нищо по предницата а преди мен е карана още 1 год. из Варненските кратери и те така ... общо взето , като чета постовете ти ще заобичаш тази кола повече от приятелката си :D
badmadafaka
29-06-2012, 08:20
Имал съм 2 бравота и едно QV - въпреки, че теоретично са на еднаква платформа и ала-бала, прилика в усещането за колата просто няма..! Действай спокойно, след бравото, едно QV ще ти е перфектния ъпгрейд (само дето почти не останаха такива коли)... Отделно, че двулитровия туйнскрап е "най-вървящ" в точно такова купе в сравнение с всички купета в които се монтира...
Моя съвет е единствено да си търсиш QV от ПРЕДИ фейслифта - първия мотор с металния капак... ;)
D-I-V-A-K-A
29-06-2012, 09:50
Моя съвет е единствено да си търсиш QV от ПРЕДИ фейслифта - първия мотор с металния капак... ;)
Напълно подкрепям ;)
и моята като я взимах такава ми казаха да търся така и направих ? мога ли да попитам защо точно мотора с металния капак е за предпочитане гледам и по правените кувета всички са с металния капак нали са почти едни и същи само в периферията е разликата ? или просто е някакво съвпадение
badmadafaka
29-06-2012, 12:23
Счита се за най-здрав и издръжлив (въпреки, че това малко звучи като оксиморон специално за туйнспарк) и въпреки измислената разлика в конете между фазите, се счита за "най-вървящ" от всички двойки (нищо, че е с по-малко коне на хартия)... :tv:
Мое лично впечатление е и че инжекционът му е доста по-безпроблемен. Само дето ако тръгнеш да сменяш дебиломер малко убива на джоба ;)
И моята 146-ца е 2.0тс с металния капак и вече 5г. от както е вкарана в БГ има само смяна на носачи,биалетки,термостат и един картер.За това време нито съм барал по мотора нито друго,а да не забравя и едни вътрешно каре.Колата я карам без да я пазя кой знае колко
i.ganchev.ganchev
29-06-2012, 13:23
Този с металния капак е CF1 мотора. Мисля, че имаше разлика в работата на свещите между CF1 и CF2, едния работеше с малка и голяма свещ едновременно, докато другия палеше малката на единия цилиндър и голямата на другия. Тъй че разликата определено има
само че, не знам колко е по-здрав :).Според мен все тая... най-добре да гледа екземпляра да е запазен като цяло и ако може с проследима история на обслужването до момента, а не толкова дали е CF1 или CF2.
Че иначе метални, пластмасови... ако е родилка ще е кофти късмет :)
Колеги, в тази тема мисля, че е удачно да ви споделя и помоля за съвет. В момента съм с 1.4 TS 98-ма. В процес на събиране на кинти съм и планувам да продам сегашната си красавица и също и аз да се оженя за едно QV. Имам човек който редовно вкарва с автовоз от други държави коли. Като съм махнал сегашната и имам достатъчно пари мисля да му поръчам да ми намери едно QV. Гледах в германското mobile за 944 euro или паунда не си спомням точно 2000г. QV новия facelift, кръглите халогени. Червена лъскаше боята пастирана поне няколко пътя. Естествено понякога външния вид лъже, но на снимка само толкова се вижда. Всеки който съм попитал ми казва, че имам ли възможност е по-добре от чужбина да си вкарам кола. Вие как мислите? И ако поръчвам на моя човек да държа ли кой мотор да ми търси CF1 или CF2 ???
i.ganchev.ganchev
29-06-2012, 15:38
Колеги, в тази тема мисля, че е удачно да ви споделя и помоля за съвет. В момента съм с 1.4 TS 98-ма. В процес на събиране на кинти съм и планувам да продам сегашната си красавица и също и аз да се оженя за едно QV. Имам човек който редовно вкарва с автовоз от други държави коли. Като съм махнал сегашната и имам достатъчно пари мисля да му поръчам да ми намери едно QV. Гледах в германското mobile за 944 euro или паунда не си спомням точно 2000г. QV новия facelift, кръглите халогени. Червена лъскаше боята пастирана поне няколко пътя. Естествено понякога външния вид лъже, но на снимка само толкова се вижда. Всеки който съм попитал ми казва, че имам ли възможност е по-добре от чужбина да си вкарам кола. Вие как мислите? И ако поръчвам на моя човек да държа ли кой мотор да ми търси CF1 или CF2 ???
CF1 се монтира до 97-ма май. Ако търсиш 2000+ година, няма да е с този мотор.
CF1 се монтира до 97-ма май. Ако търсиш 2000+ година, няма да е с този мотор.
Ааа ясно ... мерси колега.
ivailo rachev
29-06-2012, 19:25
Лично аз съм се спрял на екземпляр преди фейслифта и е със стария мотор.Някой може ли да ми каже тоя мотор има ли белези или е като Фиата,зацепването на ангренажа да става с пети.Иначе за баланс валовете аз мисля(ако взема алфата) да си карам с тях,въпреки,че ремъка им е 50лв.Знам,че могат да се изолират,но мисля всичко да си е наред по колата.
nikolai_145_qv
29-06-2012, 22:28
Да изразя и моето мнение като бивш собственик на 145 QV.
Първо-това е единствената кола от всички които съм имал
или карал и не мозах да уморя.Карах я 5г.само
ръчки,дръпки и т.н.,после си я продадох с перфектен двигател(знаете на части замина).
Второ-това е една от малкото коли които от първия до последния ден ми правиха кеф да я карма.
А това че половината нови абтомобили не вазат пред тоя
модел на алфа е др. въпрос.
Страшно динамичен,пъргав и стабилен автомобил за смешна цифра пари.В класа си за мен е най-доброто
от старите автомобили.
Трето-подръзката на тая кола е смешна(влезте в другите форуми да видите др.марки автомобили с какви пари се
поддързат-АУДИ,BMW,МЕРЦЕДЕС,ВОЛВО,ХОНДА и др).
Повечето скъпи части са консуматив,а в България
много не обичаме да даваме пари за такъв тип консумативи.
Сменени едникратно(ламбди,дебитомери и прочее)
забравяш за тея части.
п.с.
Всеки който се насочи към този модел нека да не се
замисля.Няма човек който да съм го повозил или дал да
покара и да не се е изкефил максимално.
Има една доста читава в Габрово син металик кожен салон,на мой познат е иска да я сменя защото количката на малкия трудно се събира!Ако искаш да я видиш това е http://www.cars.bg/u724297
ivailo rachev
30-06-2012, 07:50
Има една доста читава в Габрово син металик кожен салон,на мой познат е иска да я сменя защото количката на малкия трудно се събира!Ако искаш да я видиш това е http://www.cars.bg/u724297
Благодаря колега,но за сега съм на мерил екземпляра.За сега,както ме посъветваха колегите ще наблегна на моторите преди фейслифта,вече ако нещо се обърка тогава ще гледам и за 155 коньовата версия.
badmadafaka
30-06-2012, 09:18
Интересен екземпляр наистина - за първи път виждам такъв салон и такива джанти с 4 дупки... :book:
Вътре обаче е фейс, а броните не са... :lupe:
Двигателя трябва да е с пластмасовия капак CF3...
За кой вътрешен фейслифт говориш ?
Защото колкото успях да видя вътре не е с ринговете на километража и по духалките.
Ако мога да го нарека така, това е фейслифт 1 (новото табло без рингове).
В тоя случай броните си съответстват на интериора.:lupe:
За кой вътрешен фейслифт говориш ?
Защото колкото успях да видя вътре не е с ринговете на километража и по духалките.
Ако мога да го нарека така, това е фейслифт 1 (новото табло без рингове).
В тоя случай броните си съответстват на интериора.:lupe:
Колко версии има на фейслифта? :) Аз дори не съм виждал толкова тъмен заводски салон.
Ще ги подредя така както са излезли на пазара :
1. Старото табло (боксерите ,първите QV,ti и TD)
2. Новото табло,без ринговете и преди външния facelift (Twin Spark,QV,ti и TD)
3.Новото табло + хромираните рингове + външния facelift ( Twin Spark,QV,ti,JTD)
Има и нещо като "междинни версии" те са с пластмасовия капак на двигателя,визия по т.2 и циферблата на километража е различен.
D-I-V-A-K-A
30-06-2012, 12:28
Колко версии има на фейслифта? :) Аз дори не съм виждал толкова тъмен заводски салон.
Корите на вратите със сигурност не са заводски, защото заводската кожа на вратите е с 3 червени шева ;)
Виж ти какво било :) Явно показаната е т.2
Колегата ако не е заклет бензинджия, му препоръчвам да пробва и JTD версията с направените задължителни подобрения... доста са приятни :gayfight:
ivailo rachev
30-06-2012, 13:42
Виж ти какво било :) Явно показаната е т.2
Колегата ако не е заклет бензинджия, му препоръчвам да пробва и JTD версията с направените задължителни подобрения... доста са приятни :gayfight:
Благодаря колега,но задължително искам бензин и точно КуВе.Ако беше друго щях да си карам Фиатчето.
ivailo rachev
08-07-2012, 22:32
Здравейте колеги,въпреки многото негативни думи,които изчух последните две седмици се сдобих със едно черно КуВе,искам да ви благодаря за мненията,които ми дадохте без тях нямаше да съм горд притежател на Алфа и съм много доволен от разхода на първо четене.Със 4 човека и багаж от морето(от там я взех) до Габрово ми изгори 7/100,но само по магистралата от Бургас карах със 120 иначе през цялото време си поддържах 90-100.Утре като я измия и ще и направя една фотосесия и ще пусна снимки.
Majed_146
10-07-2012, 01:00
Честито колега, да я караш със здраве и мнго безаварийни километри
Поздрави!
давай снимките честита да ти е мн каране ти пожелавам и само щастливи моменти с нея
ivailo rachev
10-07-2012, 07:37
Благодаря колеги,малко ми се дублират темите,защото има и такава в Общи приказки,но тази си беше още за мненията за колата,за това пускам снимки и тук,обаче нещо не мога да се оправя с качването,за това ето линк http://iv4yyy89.snimka.bg/automobiles/alfa-qv.688821
Иво, я дай и една снимка на задницата при изфорсиран мотор, ако изобщо се вижда нещо на снимката от пушек. Та колеги нашият човек му е дошла в повече лИбовта към колата и хич не се е замислил, че мотора ще трябва да се отваря за ремонт, че отзад след 3500 оборота нищо не се вижда от пушек от изгоряло масло, а вариатора трака за страх и ужас, но като цяло само мотора е зле, което лично мен по-не ме плаши, че поне като се направи веднъж както трябва и после само хубаво масло и бензин му трябва.
еее при покупката как не е забелязано че пуши яко ? мн лошо ся пак пари отгоре .. Вариатора и да трака нищо му няма и моя трака ама разлика с преди като не тракаше няма .. тай че да си трака
ivailo rachev
10-07-2012, 22:50
Това,че мотора не е в пълно здраве ми беше ясно преди да отида да видя колата,но любовта е по-голяма и това,че скоро мотора ще се отваря въобще не ме притеснява.Важното е,че си върви много добре,даже снощи едно БМВ 320 го забеляза:super:
Ами то любовта е сляпа, а и както казах то май е по-добре да си направи мотора и да знае, че е читав, отколкото да трябва да се оправя купе, окачване, скорости.Само не знам защо гори толкова много масло, все едно няма маслени сигменти, но повече ще се разбере след като поне се измери компресията. А за вариатора е ясно, че ще има да си чука, най-много да му се смени един ремонтен комплект, ама на всички ни е ясно, че няма да има голям ефект от това.По е интересно какво става вътре в мотора,че гарнитурата на главата видимо не надува, а като се кара на дълго и то със скорост около 100км/ч държи над 100градуса и вентилаторите работят постоянно, а на място си държи добре температура и явно нещо доста го мъчи този двигател, а в същото време разхода му не бензин си е доста добър...
ivailo rachev
11-07-2012, 08:05
Аз взех да се съмнявам,че датчика не показва коректни стойности,понеже всичко си е наред не кипи не бълбука,а показва висока температура.Обаче пък от към вървене и особено от към разход няма абсолютно никакви недоразумения.Пък и аз я взех колата с мисълта,че мотора ще се отваря,но просто толкова се влюбих в тази Алфа,че въобще не ми пука за отварянето:pp:
П.П. Милчо ако не си минавал вчера през магазина и мен да ме е нямало,да знаеш,че семеринга е при нас.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.