View Full Version : Project Zwo: 145 QV Nero
След дълъг размисъл реших да направя следното:
Останаха ми мн малко неща по оптиката на 206-цата и се отказах да и пипам двигателя. Така си е добре...обачеееее, не може да не ми хрумне някаква щуротия на мен.
Та така се роди Project Zwo! :twisted: :twisted: :twisted:
Пролетта на другата година, сиреч някъде май месец искам да си намеря черно QV, като на Шоко старато :twisted: Номера е такъв, че ми трябва QV заради окачването, спирачките и всичките екстри inside. Двигателя може да харчи повече масло от колкото бензин, защото...ще кажа след малко защо.
Искам да е черно, за да може да го боядисам в черна перла с няколко цвята перли в боята. Така няма да имам много ходене по документи за смяна на цвета.
Колата в мига, в който я купя си я слагам в гаража и не я карам. Каквото мога го правя сам. Плана е да се раздуят калниците леееекинко, ако се наложи, за да влязат 17" от GTA.
По интериора смятам да не пипам много. Мисля си, че ако не ми платят Мерцедеса на 100%, ами на 70-80% и ми го върнат, може да се направи някакво извращение с интериор на SLK, ама това не е решено за сега.
Най-интересното нещо, за което ще сте ми нужни вие и особено някой от вас е, че двигатела няма да остане 2.0, ами това, което искам да направя е да се вгради V6. За 2.5 от 155-ца съм сигурен, че ще го събере, но за 3.0 от 164-ка не знам точно.
Та този проетк за сега дори не е започнат, но в главата ми имам чувството, че е почти завършен.
Готиното е, че нямам зор. Ще си карам 206-цата през това време и няма да остана без кола. За около 1 година спокойно без да се лишавам от нищо мисля, че мога да инвестирам в тази машинка и този проект и съм много надъхан.
Нали искахте пак да съм с Алфа...и аз искам! :P
Тука в Бургас докато си турсих глава за Волвото видях в едно мазе на една морга, шанаджийска, малко хора я знаят, двигател голям алфа. Беше шестак сто процента щото имаше шест лъснати всмукателни колектора другото беше ръждясало и прашасало като в морга. Но съм сигурен в това че бе алфа шестак. оня дет се ровише ми каза че бил голяма кубатура и никой не го искал. Но си беше цял с кабелите и т.н. незнам дали има комп. Ако си заитересован ще отида да го снимам и ще го пратя.
ок?
Принципно ще ми бъде полезно да.
Все още не знам дали ще събере 3.0, но лично аз съм виждал конверсии с 2.5 от 155-ца.
Иначе ако е с електрониката, си е оферта.
Трябва да питам Гиги - преди 3 -4 месеца говорихме с него за едно ЧЕРНО QV (май по ново от неговото) имало смачкани малко ламарини - ама не страшно и мислеха да го вземат за съдружника му (ама момчето нещо му трябваха пари за новата зала и се отказаха) Ще разпитам пак Гиги - може пък да не са го продали -иначе май към 3 -3,5 хил лв ако не се лъжа :D 8) 8) 8)
То парите за колата след февруари ще ги имам.
Но е хубаво да идват предложения и оферти, щото нищо не се зане! 8)
И ми е притеснено някакво...черно QV...се пак ми е на сърцето...
Утре ако имаш късмет и е там двигатела ще го снимам, нали си брат по коли и душа, аз имам алфа ма возим в пежа служебно и те разбирам. Тва пежото (не твоето сигурно) е бати КЕНЕФА!
Ша та подкрепим! па после ще пишеи имената ни некъде с малки букви
:D :D :D :D :D :D
Принципно ще ми бъде полезно да.
Все още не знам дали ще събере 3.0, но лично аз съм виждал конверсии с 2.5 от 155-ца.
Иначе ако е с електрониката, си е оферта.
Както казва Павката ако требе и мотор от ЗИЛ ще се сложи :screwy: но имаше скоро във форума линк към една Алфа 145 3.2 ГТА :shock: :headbang:така че няма проблем стига да намериш човек който да ти присади мотора :wink:
Успех баце и ше помагаме с квото можеме :Tease:
ALFA CORSE
06-12-2006, 20:54
Принципно ще ми бъде полезно да.
Все още не знам дали ще събере 3.0, но лично аз съм виждал конверсии с 2.5 от 155-ца.
Иначе ако е с електрониката, си е оферта.
Ми ако не се лъжа блока на 2.5 и 3.0 е един и същ. А и щом има направена 145-ца 3.2 GTA... остават паричните средства и желанието :)
http://img234.imageshack.us/img234/6533/img1204ux0.jpg
trustworthy
06-12-2006, 23:09
Този вариант също не е лош, май :roll:
http://i51.photobucket.com/albums/f398/ALFA_145_TURBO/dsci00269da.jpg
http://i51.photobucket.com/albums/f398/ALFA_145_TURBO/dsci00272rn.jpg
Ето и автомобилчето:
http://i51.photobucket.com/albums/f398/ALFA_145_TURBO/dsci00367sc.jpg
Ето (http://s51.photobucket.com/albums/f398/ALFA_145_TURBO/?start=20) линк към страницата с повече снимки
И аз мислех да предложа варианта на trustworthy, но може би ще е по-лесно да се намери V6 двигател, отколкото 4 цилиндров турбо от Q4.
Сега ми дойде и друга идея, 6 цилиндровият турбо мотор от 164 става ли? :)
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
A колко ме зарадвахте с тези снимкиииии... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
опа, хубава идея. :)
та за 2.5 от 155 мотора, той е 12клапанов, а този 3.0 е хубаво да е 24 клапанов, незнам дали това не води до промяна в общия габарит на агрегата, НО както виждаш тия щом 3.2 са сложили, а той е само 24клапана, начи може ;)
според мен 2.0 турбо мотора от Q4 си е ланча мотор, докато тоя V6 на 60 градуса е класика на Алфа Ромео и е по-добра идея :)
и последно, такув мотор (3.0 24в) и аз съм виждал в предния сервиз на Ауто Италия за Бургас, дето е с/у Океански риболов, не помня как се казваше ....
Вчера говорих с Гиги за онова черно QV- цената е била 2 500 ама има ламарини за правене и предно стъкло трябва да се купи (шасито е здраво)
Другото което каза Гиги е че салона е зле, ама предполагам ти така или иначе ще искаш да го претапицираш с кожа или нещо друго.
Според Гиги колата още не е продадена и може би и до пролетта няма да се продаде- така, че нищо не бърка да я огледаш по нататъка.
А двигатела как й е на тая черна алфа?
А двигатела как й е на тая черна алфа?
Зле - ама предполагам все някоя и друга част Шоко ще може да продаде :idea:
Това, че има ламарини за правене не е голям проблем, защото нали все пак когато се завърши ще се боядисва и тогава ще се оправят ламарините. Важно е купето да е здрава и да не е усукано. Двигателя ако ще повече масло от колкото бензин да харчи, не ме интересе... :twisted:
3.2 от ГТА може да се сложи явно, но като се зачетох е доста по-сложно от 3.0 от 164, защото е значително по-нов, по-скъп и с повече джунджурии като диференциали, електроника и т.н.
Има една 145-ца на която пише Турбо отзад и искам тя да си остане една и уникална. Но трябва да има и една на която да пише 1.4 MPI V6 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Няма смисъл 2.5 V6 от 155 щото е 165 коня, за 15 коня не си струва цялата галимация. От 156 2.5 е 24V и вече е 190 коня и по има смисъл.
е по таа логика що да не е 3.2 дето е 260 коня;) и ептен да имам смисъл;)
макар че с много коне не ми е мноо ясно как ще завива тва нещо ама то е съвсем отделна тема
Намерих ти двигател, :lol: търси си инженер :lol:
малко е античен но е могъщ. ко не го полваш мога го туре във Волвото. Мисля че е към 200-210 коня ама аз немога да мисля
http://www.ritzsite.net/Alfa_SZ-RZ/1991_Alfa_Romeo_SZ_engine.jpg[/url]
http://images12.snimka.bg/001670456.jpg
http://images12.snimka.bg/001670457.jpg
http://images12.snimka.bg/001670460.jpg
http://images12.snimka.bg/001670462.jpg
http://images12.snimka.bg/001670464.jpg
trustworthy
07-12-2006, 14:23
Бате, тоя двигател е надлъжен...голямо бъхтене ще да е да пасне с предното предаване на 145-цата :roll:
Което си е така, то си е така и се неизменя. Ама ако имам възможност един ден ще го туря във волвото. То е със задно и тежи с 2000 кубика двигател 1045 кг. А тоя шестцилиндровия не е много тежък и ще има шок и ужас.....
п.с. Блажени да са вярващите!!!
Квото и да решиш аз съм насреща за помощ и съвети :lol: Най-после ще има мноогооо наточена атмосверка - много ми е кеф :lol: :lol: :lol:
Е карайно време беше и ти да се обадиш по темата! :D
Хубавото е, че проекта се задвижва...
trustworthy
07-12-2006, 14:35
Жалко е, че не искаш да правиш втора турбо 145-ца, защото си мисля, че с двигател на Q4-ка можеш да я засилиш яко. Вальо си е прав, че не е оригинален алфов двигател, ама не е и 1.3D от фиат уно, я :)
Иначе 3.2 ГТА най-много гали ухото май :roll:
Жалко е, че не искаш да правиш втора турбо 145-ца, защото си мисля, че с двигател на Q4-ка можеш да я засилиш яко. Вальо си е прав, че не е оригинален алфов двигател, ама не е и 1.3D от фиат уно, я :)
Иначе 3.2 ГТА най-много гали ухото май :roll:
Според мен бърка не гали :lol:
И то на дълбоко
Но човек е голям колкото големи са мечтите му (проектите)
А защо нямаш желание за турбо агрегат? :roll:
Защо 145?
- Защото съм свързан с тази кола по много специален начин и направих грешката да я продам...
Защо атмосферка, а не турбо?
- Защото турбо вече има и тъй като знам колко си я обича искам самият аз тя да си остане една. А аз самият не искам турбо да карам. Освен това такава конверсия няма да има никъде и пак ще бъде единствена по рода си.
Защо черна?
- Защото й седят готино кристални стопове. :P
Знам че не е по темата ама искам да те питам нещо.
Твоята бивша алфа с оригинални джанти, кристални стопове, черна на цвят ли беше. щото в студентски град Спира на главната улица една таквас.
?
Информирам се нали съм нов :lol:
има и бял надпис на стъклото като клуба, не ъсм го чел ама е дълъг
Да!
Това ми е старата кола. :wink:
http://shoxxx.alfaromeo-bg.com/Peugeot% ... C00427.JPG (http://shoxxx.alfaromeo-bg.com/Peugeot%20206/Peugeot%20206%202.0%2016V/DSC00427.JPG)
Като двигател според мен най-удачно и лесно (ако въобще може така да се нарече - защото е трудно , но да кажем по малко трудно) ще е да сложиш 2,5 V6 от 156-ца или 3,2V6 oт по новите (за 147, 156) Не за друго ами има сходство в кошовете и евентуално с по малко проблеми ще е напасвяането. :idea:
Не че съм сигурен , ама нали все пак трябва да се помисли какъв двигател да е предварително - надявам се Бобо да вземе отношение и да каже дали има известна логика в това. :?: :? :!:
Знам че не е по темата ама искам да те питам нещо.
Твоята бивша алфа с оригинални джанти, кристални стопове, черна на цвят ли беше. щото в студентски град Спира на главната улица една таквас.
?
Информирам се нали съм нов :lol:
има и бял надпис на стъклото като клуба, не ъсм го чел ама е дълъг
ако е сс номер е неговата
Според мен мотора трябва да е или 2.5 V6 24v или 3.0 V6 24V демек от по новите :wink: Иначе лесно се прави от 2.5 -3.0 та даже и повече :wink: За монтажа - старите вариянти на тези мотори е почти невъзможно да влязат в коша без да се реже зверски.
По-новите са по компактни и има за тях и подходяща скоростна кутия :wink:
Такааа много се радвам и аз на проекта. Та за оная черната мога да провера дали още се продава ама там работата беше дебела, колата е мноооооого зле а документално май е още по зле. Иначе е била със 17-ки 225 и калниците са правени и т.н Ще се опитам да се свържа с онова момче и ако още се продава ще отидеме да я огледаме, ама не очаквай да става поне според мен е бая зле.
Иначе най лесно ще стане 2.5 мотора от 156 тъй като коша е почти същия като на 145 тс. А и не тежи много повече, докато 3.0 си е бая по тежък. Иначе съм виждал 155-ца с 3.0 мотор правена в италия и човека казваше че фърля много окачване и яко и заминавали спирачките, иначе много бегала. :twisted:
Провери наистина за тази черната,
Тя не е ли една, за която говорихме веджниж в едно кафе пред Техническия университет?
Намерих ти двигател, :lol: търси си инженер :lol:
малко е античен но е могъщ. ко не го полваш мога го туре във Волвото. Мисля че е към 200-210 коня ама аз немога да мисля
я кажи кви пари е тва прасе ? и 3,0 ли е или 2,5 ? мотроник или Лджет ? ще съм благодарен за инфото :D
Намерих ти двигател, :lol: търси си инженер :lol:
малко е античен но е могъщ. ко не го полваш мога го туре във Волвото. Мисля че е към 200-210 коня ама аз немога да мисля
я кажи кви пари е тва прасе ? и 3,0 ли е или 2,5 ? мотроник или Лджет ? ще съм благодарен за инфото :D
3.0 литра е двигатела. За мотроника не съм сигурен и предпочитам да не казвам за да не обурка. Олиг---ните от моргата казаха към 1500 лева ама те са тъ----ри. Кат разбраха че имам интерес им се вдигнаха акциите. Иначе казаха че май е с компютър. Тва е друго не знам.
кажи има че цяла 75 3000 се продава за 1000 лв :lol:
Въобще не смятам да се занимавам с тия плъхове. Така и така матора не стаа за нищо. Е ко бе 200 лева...
Преди кат съм ходел се занимавах с волва и не съм обърнал голямо внимание и съм се объркал.
Провери наистина за тази черната,
Тя не е ли една, за която говорихме веджниж в едно кафе пред Техническия университет?
Точно за нея става въпрос
Значи е оферта. :wink:
Айде като мине сега шума около осми декември ще се чуем и може да й направим един оглед.
Значи е оферта. :wink:
Айде като мине сега шума около осми декември ще се чуем и може да й направим един оглед.
Искам и аз :lol:
Шокс, абе защо не си купиш 156 2.5 ??? цяла
Шокс, абе защо не си купиш 156 2.5 ??? цяла
Ми щото не е на базата на типо а на А4 и е тежка като танк :lol: И човека си каза че 145 му е слабост :wink:
Шокс, абе защо не си купиш 156 2.5 ??? цяла
Ми щото не е на базата на типо а на А4 и е тежка като танк :lol: И човека си каза че 145 му е слабост :wink:
щото 145 хич не е малък танк нали :lol:
Ей сега ще стане спор :D обаче 156 си е на типо-вата база с малки промени а и теглото не е по голямо. :P А иначе много по гот е да направиш нещо което го няма :wink:
Дано го издирим оня пич и ще ходиме всички специялисти и неспециалисти на оглед 8)
Дано не те разочаровам много, но звънях на оня и я е продал още преди 3-4 месеца на някакъв който бил голям фен на марката :roll:
Здраве да е. Не е единствената пък. :P
Здраве да е. Не е единствената пък. :P
Ууу май забравих да ти спомена на срещата че не само мислех ми я и купих отлежава сега у гаражо :lol: :lol: :lol:
Купил си си течност за чистачки и си я оставил да отлежава...тоя туч едва ли си го купил...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.